Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#51 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

PCV a oil trap vyčištěný, úsad tam bylo dost. Vyměnil jsem palivovej filtr a kupodivu nic nezničil. Šlo to i bez heveru, s autem na zemi. Potěšilo mě i to, že netek benzín durch, jenom trochu z filtru.
Špatná zpráva je, že asi odešla pumpa v nádrži. Když jsem odpojil pumpu pod řidičem, odpojil přívod benzínu na liště a zkusil startovat, tak neteklo vůbec nic.
Nicméně i tak, po výměně filtru, chytá motor dřív. Před výměnou to bylo na několik otočení, teď je to kratší.
Další na řadě je napnutí řemenu posilovače, píská.
_________________
škatule hejbej se

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#52 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Ondra. »

neboj se, pumpička u mě skladem :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#53 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

Aby to nevypadalo, že se nic neděje. Díky Ondrovi a VRTu pumpuje pumpa v nádrži. Díky Elancaru (výborná firma) svítí všechny čudliky a spínače.
Jsou to blbosti, ale stačím na ně.
Další na řadě jsou vůle ventilů - kontrola.
Užívám si zimu, lehkej zadek a sjetý gumy. ..a čumim, co škatule se skutečnym šoferem umí, 3M3 si ji vodí bokem zkušeně :-)
Co se mi teď párkrát stalo, že zůstáva vysokej volnoběh, tak 1500-2000ot. Děje se to zpravidla po nějakým zapadnutí, kdy se delší dobu zkouším vyhrabat na plnej ceres na jedničku. Po čase se to srovná, ale trvá to a trochu mě to děsí. Máte prosím někdo tušení, čím by to mohlo bejt? Ta lambda třeba? Děkuju.

a protože bez fotek je topik co? no bezcenej, tak pár ilustračních, víko nádrže před a po zásahu:
IMG_20210206_115739.jpg
IMG_20210206_173411.jpg
Naštěstí nic neprasklo, ikdyž daleko k tomu nebylo. Zjevně to má lepší leta za sebou.
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 7493
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#54 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Petr Marek »

Zkusil bych vyčistit volnoběžný ventil (IAC Valve). Stačí ho prostříknout čističem brzd a pak lehce máznout ten pohyblivý vnitřek. Přístup k němu je dobrý, stačí odpojit dvě hadice, které drží klasické spony a jeden konektor zezedu. Ten má drátěnou mačkací pojistku. A když už bude ventil venku, tak ho proměř ohmmetrem. Správná hodnota je 8 Ω.

Redblock.png
Redblock.png (495.21 KiB) Zobrazeno 687 x
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 881
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#55 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od vityjan »

kolemjdouci píše: 09 úno 2021 23:18
Naštěstí nic neprasklo, ikdyž daleko k tomu nebylo. Zjevně to má lepší leta za sebou.
Honzo měnil si za jiný kus nebo si to nějak zachraňoval?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#56 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

Honzo, vyměnil jsem jenom pumpu, ostatní zůstalo původní. Pumpy stará byla špatná, byl to krátkej typ. Šla ale nahradit dlouhou a mám dojem, že to funguje.
Petře, díky moc za tip! Píšu na seznam a kouknu na to.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#57 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

tak dneska jsem vycistil ten volnobeznej ventil, dotahnul remen serva (zase se povolil), vymenil tesneni vika ventilu (netesnilo, srouby nebyly utazeny, sly povolit rukou) a zmeril vule ventilu. Z toho jsem trochu jelen, protoze na teplym motoru mely 0.2-0.25, na studenym rekneme 0.3-0.35. ale nevim, jakou silou tam tu merku rvat. Tak jsem usoudil, ze je to gut a hotovo.
Piska servo, kdyz se toci doprava (jenom), asi je na odchodu, narok ma. Tacho se blizi 350tkm.
Jinak auto jezdi a dela radost.
Dokonce se povedlo seridit zadni sterac, takze uz nesjizdi na plech, ale jde rovnou nahoru (ten slozitej bazmek co se steracem krouti musi bejt a motorek nasazenej v uvrati, tzn. co nejvic natazenej, potom se teprve da spravne nasadit raminko sterace).
Pumpa stale pumpuje, nic nekvici ani pri skoro prazdny nadrzi, jupi.
_________________
škatule hejbej se

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#58 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Ondra. »

jsem rád, že můj skromný skládek za rozumnou cenu ti mohl být nápomocný :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#59 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

Jj, skládek super, moc děkuju! 👍
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#60 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

aby se neřeklo, že se nic neděje, tak ..se vlastně moc neděje. Škatule přes veškerou snahu vzorně jezdí. Má sice svý neduhy a já taky, oba je snášíme a snažíme si navzájem neubližovat.
V rámci čerpání skládku se vyměnily dveře řidiče, už nejsou nabouraný zdaleka tolik a mírná nerovnost ladí se stejnou na dveřích za řidičem, takže i přes o půltón jinou barvu to působí patřičně :-)
IMG_20210222_215850.jpg
IMG_20210222_215831.jpg
Chvilku to vypadalo na plážovou úpravu
IMG_20210222_210336.jpg
ale dobře to dopadlo a dovnitř nefouká... ale prší, vyzkoušeno v myčce, levý přední a pravý zadní dveře mají fuknci shower. ty přední jenom decentní, ale zadní slušně sprchujou. Zachránily to zimní gumový vaničky od Martina, ale dobře mi v tý myčce nebylo :-) a jako třešinka nakonec auto při výjezdu nenastartovalo. Naštěstí na to konstruktér myčky myslel, takže na výjezdu je kopeček dolů a parkoviště, ideál. Stačil jsem akorát zavolat o pomoc, prodiskutovat náhlou krizi s přítelem na telefonu a vyzkoušet diagnostiku, aby v mezičase cosi vyschlo, motor vzorně naskočil a jelo se dál. Ta věc má smysl pro napětí i humor :-)
IMG_20210222_215222.jpg
taky vybylo něco času na zadní tapec, kterej za ty leta utrpěl pár šrámů. Rámeček okolo vnitřní kliky je sice černej, ale nikdo z pasažérů, co v kufru jeli, si nestěžoval. Díry v tapci byly vylámaný, tak jsou vylámaný a polátaný. Vůbec k 5. dveřím se budu muset vrátit, ale to bude na dýl.
IMG_20210222_190338.jpg
IMG_20210222_184236.jpg
IMG_20210222_184232.jpg
IMG_20210222_184227.jpg
velkou radost mam a moc děkuju Sinki za čvančrlíky ke steračům světel, sedí skvěle!
IMG_20210222_131057.jpg
a nakonec jsem se dopustil nerozvážnosti a nechal opískovat, našopovat a práškově olakovat sadu plecháčů. Je zřejmý, že zub času na nich hodoval, ale snad pár let odjezdí, alespoň vyzkouším, co to vydrží
IMG_20210219_113338.jpg
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#61 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

..a vlastně eště, když sem v tom chlubení, když jsem auto dostal do pazour, tak nefungovala ruční brzda. Důvodem byl předřenej lanovod. Celkem bežná věc, v držáku na diferenciálu vypadne futro a lanko se prodře o ostrou hranu držáku. Provizorně pomohla rozříznutá hadice, která funkci průchodky suplovala statečně. Dlouhodobě to ale tak nějak nebylo vono. Nastoupil 3d tisk a imitace se celkem vydařila, zatím to funguje, konev šetří vodou..
IMG_20210222_191829.jpg
_________________
škatule hejbej se

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1355
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#62 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od f.e.e.t »

Komev šetří vodou a starej Šutst už dlouho prdí do hlíny. Ale byl to koumák, koupil jsem od jeho vnuka babetu a za odvoz odvezdl samodomo cirkulárku. :D
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#63 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

:-) a to se vyplatí!
mmch, přezul jsem na letní a začalo sněžit, takže to jezdí bokem i na mokrým přechodu. škatule šibal.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#64 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

Rám předního okna odrezenej, dveře opraveny.
IMG_20210324_114613.jpg
IMG_20210324_114622.jpg
IMG_20210324_114642.jpg
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#65 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

Přestože podvozek stojí za pytel a loupe a mlátí v tom čím dál víc, dělam věci okolo, jenom abych se tomu vyhnul.
Teď je na řadě stropnice (spadlá), potom nádrž (smrdí), volnoběh (zvýšenej - to by mohlo bejt netěsností na podtlaku, trochu jsem vrtěl s hadičkama a přijde mi, že to pomohlo) a potom, snad, přední náprava.
Náklady pomaličku lezou někam, kam jsem vůbec nechtěl, ale škatule jezdí a je fajn.
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#66 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Slowhand97 »

Hezký Ti jde ta práce od ruky . Hlavně že jezdí a dělá radost, to okolo už se nějak podá
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#67 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Ondra. »

Zadna krabice neni pod kilo tos prece vedel :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#68 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

radost dělá, děkuju :-)
no, Ondro, blahořečim Ti za ty nadělený plastíky. Sem si řikal, k čemu mi takový smetí bude a ono je zatraceně užitečný!
ad krabice100, vědět a zkusit jsou naprosto odlišný kategorie :-D a ano, je to tak, 100 je základ
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#69 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

neni mi to příjemný, ale mrzelo by mě to nezkusit. Protože se vyskytla zajímavá turboškatule, tak chci vědět, jestli by ten můj poklad byl ochotnej někdo adoptovat (rozuměj koupit) za 55.555,-Kč?
Možná jsem úplně mimo, nevím.
Auto je tady ve vlákně celkem slušně popsaný, oficiální inzerát zkusím pozdeěji, teď na to nemám čas. Přikládám tabulku s nákladama a opravama (hotový i budoucí):
náklady volvo 940.xls
(18 KiB) Staženo 41 x
_________________
škatule hejbej se

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 881
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#70 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od vityjan »

Honzo nepřidělávej si starosti s turbínou a užívej si klidný spaní s FBéčkem :wink:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#71 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Ondra. »

v čem konkrétně vidíš benefit turba pro tebe?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#72 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

Ondra. budu na semaforu o 0.2s dřív? :-) nevím, v ničem, má to hydry, kůži, m90
vityjan: máš pravdu, člověk někdy (v mým podání denně) dělá špatný rozhodnutí. Jak je to s tou Fidorkou? Když musíš, tak... dostaneš přes čumák?
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#73 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

WhatsApp Image 2021-04-11 at 21.39.20.jpeg
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 7493
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#74 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od Petr Marek »

Vityjan a Ondra mají naprostou pravdu, přesto Honzu tak trochu chápu. Před lety, kdy jsem se zbláznil, že chci Turbodvojku kombi, tak mi nebyl dost dobrý ani sedánek bez koroze s malým nájezdem, kterého se nakonec ujal Michell a aktuálně říká pane Roonovi. Teď, s odstupem času, jsem s Neturboredblockem naprosto spokojený. Každý to ale máme jinak, takže nechci Honzovi radit, co je dobré rozhodnutí. Jen Ti přeji, ať jsi i s odstupem času se svým rozhodnutím spokojený.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 91
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#75 Volvo 940 kombi B230fb

Příspěvek od kolemjdouci »

tak si užívám s FBečkem, konečně jsem se dokopal a cvaknul poslední lištu bausetu předního skla, takže akce "rez rámu předního okna" je skončená. Nic jsem výjimečně nezničil.
Promazal jsem šíbr a jak se dělá teplo, tak si pouštím slunce na pleš, je to příjemný.
Znova jsem se podíval do volnoběžnýho ventilu, vyčistil zoxidovanej kontakt a promazal ho, řekl bych, že teď volnoběh běží níž, ale to je možná jenom placebo efekt.
Se stropnicí se nedaří, sehnal jsem látku i lepidlo, ale kombinace zimy a hlavně savýho podkladu měla za následek přilepení tak napůl. Takže látka dolů a do popelnice (kus molitanu zůstal na stropnici, kus stropnice na látce) a pocuchanej papundekl čeká nevim co, tmelení, broušení, vyztužení, penetrace? Prostě voser, vopich, vojeb a to všechno na kvadrát, kurvadrát. Chtěl jsem to mít hezký a dopadlo to hnusný. A ještě navíc po..kažený. No, poučení je, že a) podklad nesmí bejt savej, jinak nacucne lepidlo a navrchu ho nezbyde dost, aby přilepilo molitan b) podklad musí bejt co nejvíc rovnej a hladkej, všechny bulky, hrudky a dirky se proti světlu vykreslí. Jasně, moc lidí si v autě neprohlíží strop po světle, ale když už se to dělá, že..
Taky něco klepe na levý straně vepředu. Ufa to nejsou, ty jsem vyměnil (Honzo děkuju) a klepe to furt. Tak zkouším tyčky a uložení stabilizátoru (přijde mi to jako další snadná věc). Zasek jsem se na ožvejkaný hlavě šroubu, toho posledního, přirozeně, takže gumy v tyčkách jsou přelisovaný a na autě, jedno uložení je vyměněný a stabik tam visí jak zvadlej chuj, protože jeden šroub se neráčí nechat povolit. A to se už o pár závitů vytočil, ale pak si vzpomněl a ne a ne a ne.
Dneska, když to eště bylo pojízdný, tak na mě po vsi štěkali psi. A štěkali i za vsí, ale jenom když jsem přejel hrb. Divný. A vono to nebylo štěkání, ale takový vrzání. No, kromě díry v zadním tlumiči vejfuku ještě přereznul pásek spony, která ho drží a vejfuk škrtal o nápravu. Chvilka hledání drátu po škarpě, druhá chvilka na dece pod autem a den jsem dojezdil, ale taky to budu muset řešit. Sponu i tlumič.
Vivat škatule!
_________________
škatule hejbej se
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“