Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2881
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#26 Volvo 940 kombi B230fb
Dík, no skoro jsem se trefil. Tak kastle pod plachtou mě mohla trknout.
Jinak takových projektů taký "pár" mám, takže rozumím chápu.
Jinak takových projektů taký "pár" mám, takže rozumím chápu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 Volvo 940 kombi B230fb
Honzo, fakt neni třeba šetřit, takovýdle pakárny nafoť a hoď dotaz, třeba tu v inzerci. Ondra buď má, nebo mam já určitě. Opravovat kličky je kravina, kor když se mi jich tu válí mraky. A dost si myslim, že by byly levnější než ty vrtáky
Jen pro představu, takovýdle plastíky jsou 50-100Kč/kus, většinou, podle toho kolik jich ještě mam.
Jen pro představu, takovýdle plastíky jsou 50-100Kč/kus, většinou, podle toho kolik jich ještě mam.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#28 Volvo 940 kombi B230fb
Klicky uz ma schovany u Honzy
Ale co chybi je treba takovej ten ramecek kolem vnitrniho otevirani kufrovejch dveri...
Ale co chybi je treba takovej ten ramecek kolem vnitrniho otevirani kufrovejch dveri...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#29 Volvo 940 kombi B230fb
Moc děkuju!
Za kličky se omlouvám, bylo to trochu z nudy a trochu z hecu. Už se to nebude opakovat.
Ehm, no vlastně jsem dneska koupil použitou baterku. Ta stará byla jednak asi 50Ah a úplně trop. Tahle je VARTA!!!! a za 6 kil, no nekup to
Dneska bylo vůbec hezky
Za kličky se omlouvám, bylo to trochu z nudy a trochu z hecu. Už se to nebude opakovat.
Ehm, no vlastně jsem dneska koupil použitou baterku. Ta stará byla jednak asi 50Ah a úplně trop. Tahle je VARTA!!!! a za 6 kil, no nekup to
Dneska bylo vůbec hezky
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 880
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#30 Volvo 940 kombi B230fb
Jen upozorňuju, že já mám černé... Na fotkách vidím šedé...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7460
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#31 Volvo 940 kombi B230fb
Za mě jsi měl začít stěračem levého světla - to přímo bije do očí.
Jinak vrtákokličky mě fakt pobavily!
Jinak vrtákokličky mě fakt pobavily!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Volvo 940 kombi B230fb
3m3, dyk Honza ví kde s Ondrou bydlíme, tak když si udělá výlet, tam doplníme chybějící plastové materiály Ale je dobrý to dělat a tepla, zima a plastíci je špatné, áno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#33 Volvo 940 kombi B230fb
Ohledně kličky jsem našel toto na 3D tisk. Třeba máš někoho kolem, kdo umí případně pomoci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#34 Volvo 940 kombi B230fb
Chlapi díky, určitě Vás všechny vobjedu a nasaju, co bude třeba. Dneska třeba na sever pro volej. 300km ve švédským stylu krabici chutnalo
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#35 Volvo 940 kombi B230fb
Tak to je ale hodně pěkný. Děkuju. Kamarád tiskne, rád to zkusím.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#36 Volvo 940 kombi B230fb
Pokud s autem hodláš polykat kilometry, tak bych pro jistotu zkontroloval:
- relé, pověšený na expanzce (rozdělat a propájet cínový spoje)
- bílé dvojrelé za popelníkem (viz výše)
- zkontroluj tenkou hadičku z regulátoru tlaku paliva - musí být zcela prosta bensinu (ani výpary - vočuchat!)
- při běžícím motoru zacloumej konektoremn od "lh 2.4 ignition power stage" - nesmí vynechat zapalování
- očisti snímač otáčení klikovky od kovových pilin a změř její ss odpor - cca 180ohm - nad 200ohm vyhodit
Pak už stačí jen pravidelně měnit olej a každých 120.000km vyměnit rozvoďák - teda jestli seš srab
- relé, pověšený na expanzce (rozdělat a propájet cínový spoje)
- bílé dvojrelé za popelníkem (viz výše)
- zkontroluj tenkou hadičku z regulátoru tlaku paliva - musí být zcela prosta bensinu (ani výpary - vočuchat!)
- při běžícím motoru zacloumej konektoremn od "lh 2.4 ignition power stage" - nesmí vynechat zapalování
- očisti snímač otáčení klikovky od kovových pilin a změř její ss odpor - cca 180ohm - nad 200ohm vyhodit
Pak už stačí jen pravidelně měnit olej a každých 120.000km vyměnit rozvoďák - teda jestli seš srab
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#37 Volvo 940 kombi B230fb
Děkuju. Provedu. S elektrikou sem na štíru, tak to bude zajímavý..
Aktuálně se šťouram v ostřiku zadního stěrače. Motorek běží, ale k zadním dveřím se nic nedostane. Prej je někde u D sloupku zpětná klapka, která se ráda kazí..
Aktuálně se šťouram v ostřiku zadního stěrače. Motorek běží, ale k zadním dveřím se nic nedostane. Prej je někde u D sloupku zpětná klapka, která se ráda kazí..
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#38 Volvo 940 kombi B230fb
ve vlastním zájmu doporučuju zadní ostřikovač nepoužívat, on ani ten hliník není nesmrtelnej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#39 Volvo 940 kombi B230fb
Hliník je problém obecně po těch 30 letech. Já jsem řešil totálně rozpadlou průchodku skrz zadní sklo pro stěrač, kde vždycky zatuhla osa a stěrač nejezdil. Je to vlastně zároveň futro pro tu osu stěrače. Koupit to jde nový, ale jenom kompletně jako celý mechanismus stěrače, ale ten je v pohodě. Průchodka hliník, zbytek normální kov.
Kdyby někdo něco tak imrija má 3D model pro tisk, úspěšně už mi funguje plastový výrobek a stěrač jezdí jako ďas a vůbec netuhne.
Kdyby někdo něco tak imrija má 3D model pro tisk, úspěšně už mi funguje plastový výrobek a stěrač jezdí jako ďas a vůbec netuhne.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7460
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#40 Volvo 940 kombi B230fb
Je to úplně jednoduché. Ten malý zpětný ventilek (2) rozlouskneš jako oříšek a vyměníš poškozenou membránu. Jako materiál lze použít chirurgickou rukavici, prezervativ, nebo něco takového. Vystřihneš si malý čtvereček, stačí cca tři na tři, zaklapneš ventilek zpět a je to. Pokud chceš, aby to nějak vypadalo, tak přebývající část okolo ventilku odstřihneš.kolemjdouci píše: ↑19 led 2021 12:34 Děkuju. Provedu. S elektrikou sem na štíru, tak to bude zajímavý..
Aktuálně se šťouram v ostřiku zadního stěrače. Motorek běží, ale k zadním dveřím se nic nedostane. Prej je někde u D sloupku zpětná klapka, která se ráda kazí..
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7460
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#41 Volvo 940 kombi B230fb
Ještě detail, kde ten ventilek rozebírat:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#42 Volvo 940 kombi B230fb
Petře MOC děkuju! To je výbornej návod. Dneska jsem skončil na tom, že vzadu vede hadička do střechy a myslel jsem, že pokračuje až dopředu.
Nechce to někdo z modů přesunout do návodů? Bylo by škoda to nechat zapadnout.
Zkusím to znovu a lépe.
Stando, relátka jsem jenom zkouknul. Kdybych je otevíral, už by je nikdo nezavřel. Vypadají slušně. K hadičce jsem čuchal, smrdí trochu, fakt trochu, po benzínu. Senzor kliky, jestli je to ten váleček shora na setrvačníku, za blokem, jsem sundal, očistil a změřil odpor mezi piny 1 a 2 174Ohmů, takže snad ok?
Konektorem jsem kroutil a nic, pokud je to ten u sání. hadička u regulátoru tlaku paliva? snad jo, smrdí jenom trochu. začnu shánět novej konektor "LH 2.4.."? Skoro jsem ho utrh a motor furt běžel, tak asi dobrý tam dole v tý díře, ten šroubek, tak ten mi kupodivu nikam nespad. Podložka jo, pod auto a tuten váleček jsem vzal kartáčkem, mosazným, a změřil odpor
Děkuju za rady, bez nich bych řešil ptákoviny a eště blbě
Nechce to někdo z modů přesunout do návodů? Bylo by škoda to nechat zapadnout.
Zkusím to znovu a lépe.
Stando, relátka jsem jenom zkouknul. Kdybych je otevíral, už by je nikdo nezavřel. Vypadají slušně. K hadičce jsem čuchal, smrdí trochu, fakt trochu, po benzínu. Senzor kliky, jestli je to ten váleček shora na setrvačníku, za blokem, jsem sundal, očistil a změřil odpor mezi piny 1 a 2 174Ohmů, takže snad ok?
Konektorem jsem kroutil a nic, pokud je to ten u sání. hadička u regulátoru tlaku paliva? snad jo, smrdí jenom trochu. začnu shánět novej konektor "LH 2.4.."? Skoro jsem ho utrh a motor furt běžel, tak asi dobrý tam dole v tý díře, ten šroubek, tak ten mi kupodivu nikam nespad. Podložka jo, pod auto a tuten váleček jsem vzal kartáčkem, mosazným, a změřil odpor
Děkuju za rady, bez nich bych řešil ptákoviny a eště blbě
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7460
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#43 Volvo 940 kombi B230fb
To, co jsi málem utrhl je senzor škrtící klapky.
Konektor na zacloumání je zde:
Konektor na zacloumání je zde:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#44 Volvo 940 kombi B230fb
Ta "chytrá" relátka je NUTNO rozebrat - to nejzajímavější je uvnitř Maličký "hloupý" relátka se nahrazují rovnou.
Regulátor tlaku paliva kupuju Pierburg 7.21197.60.0 - když je dobrej pro BMW, musí být dobrej i pro nás...
Jo a - zkontroluj patici a relátko hlavních světel (na obr. "K"), jestli se už netaví patice a nečernají kontakty. Celodenní povinné svícení (zejména v letním poledním slunci) dělá s elektroinstalací divy Svítit to samože přestane až večer, těsně před odjezdem někam hodně daleko
Regulátor tlaku paliva kupuju Pierburg 7.21197.60.0 - když je dobrej pro BMW, musí být dobrej i pro nás...
Jo a - zkontroluj patici a relátko hlavních světel (na obr. "K"), jestli se už netaví patice a nečernají kontakty. Celodenní povinné svícení (zejména v letním poledním slunci) dělá s elektroinstalací divy Svítit to samože přestane až večer, těsně před odjezdem někam hodně daleko
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#45 Volvo 940 kombi B230fb
chm, do těch relátek se mi fakt nechce, vopravdu ne. Nešlo by to vodložit? Aspoň do léta, co?
Dneska sem se vrtal do ventilku, to je věc, kterou jsem schopnej pochopit (Petře díky za výbornej návod) a stejně sem urval pár pacek z introše.
Takže tavná pistole, šprcka a oprava při TV, rodinná idylka
Ale snad to dopadlo, zadní vokno stříká asi jako já, takže tak jako za lidovku s přivřenejma vočima. Stejně je ale zázrak, že tak malej motorek to dotlačí skrz celý auto, po cestě se popere s pružinkou ventilku a pak to protlačí ještě tryskou, klobouk dolů.
Pierburg regulátor tlaku paliva - autodilos 15 kil - no, to necháme na Jéžiška.
A jak koukám na to schéma relátek (Stando díky!) tak mi tam možná chybí to od zadního stěrače. To by moh bejt důvod jeho nefunkce. Jasně, četl jsem, že hliník neni věčnej. Ani já ne. Ještě to zkusim. A pak se vrhnu na důležitý věci - třeba dojet do myčky. tenhle sem urval... a voblil lepidlem ..a tenhle taky z tutěch tapců. Plastíky po.ebaný a to je VON, slavnej ventielk, t.č. na dvě půlky. Ale dal to, srostl, přežil, šikula.
Dneska sem se vrtal do ventilku, to je věc, kterou jsem schopnej pochopit (Petře díky za výbornej návod) a stejně sem urval pár pacek z introše.
Takže tavná pistole, šprcka a oprava při TV, rodinná idylka
Ale snad to dopadlo, zadní vokno stříká asi jako já, takže tak jako za lidovku s přivřenejma vočima. Stejně je ale zázrak, že tak malej motorek to dotlačí skrz celý auto, po cestě se popere s pružinkou ventilku a pak to protlačí ještě tryskou, klobouk dolů.
Pierburg regulátor tlaku paliva - autodilos 15 kil - no, to necháme na Jéžiška.
A jak koukám na to schéma relátek (Stando díky!) tak mi tam možná chybí to od zadního stěrače. To by moh bejt důvod jeho nefunkce. Jasně, četl jsem, že hliník neni věčnej. Ani já ne. Ještě to zkusim. A pak se vrhnu na důležitý věci - třeba dojet do myčky. tenhle sem urval... a voblil lepidlem ..a tenhle taky z tutěch tapců. Plastíky po.ebaný a to je VON, slavnej ventielk, t.č. na dvě půlky. Ale dal to, srostl, přežil, šikula.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#46 Volvo 940 kombi B230fb
Ty patlale v zimě se plasty co? Lámou...takže se to v zimě co? Nerozdělává
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 91
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#47 Volvo 940 kombi B230fb
no jo, no. nadsenej z toho nejsem. spatna priprava, kdybych si debil nastudoval, jak tam ty panely jsou pridelany, tak to mohlo dopadnout jinak. Na druhou stranu casu je malo a vystavni kusy to nebyly ani pred zasahem. Je to holt auto pracovni :-/
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 880
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#48 Volvo 940 kombi B230fb
Já bych byl v klidu. Každej druhej D sloupek jsem viděl ulomenej. Není to jen o mrazu, ale už to má své roky a s tím moc neuděláme
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#49 Volvo 940 kombi B230fb
To je pravda nicméně přeci jen lepší dělat za tepla, máš nižší pravděpodobnost zlomu. Já případné podobné lapálie lepím nějakým lepidlem přímo na plasty - trochu to ten plast naleptá a pak to docela drží. Myslím že je od Soudalu.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7460
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#50 Volvo 940 kombi B230fb
Naleptání plastu před lepením je správný postup.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 66 Odpovědi
- 7149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ochoda
-
- 7 Odpovědi
- 470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od imrija
-
- 2 Odpovědi
- 447 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 21 Odpovědi
- 982 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 38 Odpovědi
- 2160 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1