Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#176 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Já nebudu klidně spát, dokud to nebudu mít taky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#177 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Je to plug and play? Nebo je třeba uprava komektoru apod? Světla lze použít z predface?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#178 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Hlavní světla na to nemají vliv.
Jinak denní opravdu fungují jako denni a přepínají se automaticky ale mám na tohle CFE modul od Swedesolutions. Což je dalších cca 5000kč z NL.
Jinak po zakoupení všech popsaných dílů je vše P&P, vlastně jedineco použiješ ze starého nárazníku jsou parkovací čidla, kabeláž a moduly ostřikovačů světel.
A aby jsi mohl zapojit denní svícení, musíš objednat ještě nové konektory na mlhovky které vypadají sice stejně ale mají trošku jinak výstupky a obrátit polaritu vodičů.
Jinak denní opravdu fungují jako denni a přepínají se automaticky ale mám na tohle CFE modul od Swedesolutions. Což je dalších cca 5000kč z NL.
Jinak po zakoupení všech popsaných dílů je vše P&P, vlastně jedineco použiješ ze starého nárazníku jsou parkovací čidla, kabeláž a moduly ostřikovačů světel.
A aby jsi mohl zapojit denní svícení, musíš objednat ještě nové konektory na mlhovky které vypadají sice stejně ale mají trošku jinak výstupky a obrátit polaritu vodičů.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#179 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
A to jsem jako velkoodběratel na IČO, takže jsou ceny ještě o dost lepší
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#180 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Dobrá pálka, za to už máš skoro další D5
Nechceš si koupit ještě nějakou V8 a takhle ji vyladit? Myslím, že bys pak měl na ní kupce
Fakt klobouk dolů za to co předvádíš.
Nechceš si koupit ještě nějakou V8 a takhle ji vyladit? Myslím, že bys pak měl na ní kupce
Fakt klobouk dolů za to co předvádíš.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#181 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Upřímně výměnu mám furt v merku ale furt nemůžu najit to co by se mi libilo. V8 nechci, chtěl bych T6 2012+, ideálně executive. Jedno je na mobile.de asi 13000€ ale bez ACC a hlavně šíbru a to je no way. Takže vyčkávám. Jedna mi utekla loni u Kurtze.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#182 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Tu si pamatuji, byla parádní!!
ACC chápu, ale šíbr? V dnešní době?
Kdysi, když nebyly pořádné klimatizace tak OK, ale dnes ho beru jako zbytečné kurvítko kde se pouze přicpávají odtokové kanálky a člověk ho použije 1x za rok aby zjistil jestli pořád funguje
ACC chápu, ale šíbr? V dnešní době?
Kdysi, když nebyly pořádné klimatizace tak OK, ale dnes ho beru jako zbytečné kurvítko kde se pouze přicpávají odtokové kanálky a člověk ho použije 1x za rok aby zjistil jestli pořád funguje
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#183 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Žeby další nová móda, jako kdysi roztahování nápisu a masky s velkým logem?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#184 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Tak to já popravdě šibr používám skoro furt, i když je hnusně tak na ventilačku a když je hezky tak klidně úplně otevřít. A upřímně nikdy jsem problém se šíbrem neměl a to jsem ho teda ani nikdy nečistil, jakože kanálky. Jen vždy na jaře promažu kolejničky a těsnění mazivem speciálně na šíbry přímo od Liquy Moly a cajk Jen když jsem auto cca 4 roky zpět koupil tak jsem měnil těsnění okolo skla šíbru.
Loni v létě jsem dal deflektor větru z 2012+ a dá se jezdit i docela rychle bez otravného zvuku.
Loni v létě jsem dal deflektor větru z 2012+ a dá se jezdit i docela rychle bez otravného zvuku.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 17 dub 2021 10:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#185 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Me se fakt libi jak se predhanite kdo utrati vice penez za doplnky a FL. U me osobne je priorita technicky stav a pak ladeni. A presne do toho stavu jsem se po 2 letech letos dostal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#186 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Tím pádem chápu, jak si na něco zvykneš
S těmi kanálky jsem to dal jako příklad, osobně také nemám osobní zkušenost, pouze tady z fóra, ale to byla myslím P2.
To Jakub: vidím to stejně, nejdříve stav, lehké úpravy a pak třeba někdy, ale tohle co předvádí Thor je už opravdu jiný level (a to nejen finančně).
S těmi kanálky jsem to dal jako příklad, osobně také nemám osobní zkušenost, pouze tady z fóra, ale to byla myslím P2.
To Jakub: vidím to stejně, nejdříve stav, lehké úpravy a pak třeba někdy, ale tohle co předvádí Thor je už opravdu jiný level (a to nejen finančně).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#187 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Mě teda šíbr na s80 pekne sral. Furt tam neco klepalo, bouchalo a otevřel jsem ho 2x do roka. Na dalnici je strecha taky o dost hlučnější. Jinak s kanalkama jsem problém nemel.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#188 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Mám šíbr i u V70 a cajk. Jde o to ho mít i řádně seřízení, pak je v autě ticho jako s autem bez šíbru a dost dělá když se vymění i to těsnění které je většinou starší 10 let.
To Jakub: Samozřejmě technický stav má u mě vždy prioritu nejvyšší. S S80 najezdím ročně přes 50tis km nejen po ČR a víceméně mě auto živí. O V40 se moc starat zatím extra nemusím protože nemá najeto zatím ani 100tis km a jezdí s ní hlavně žena no a V70 ikdyž zdaleka nenajede ročně takové km jako S80 tak jí mam rád úplně stejně
Což mi připomíná že V70 dostala v týdnu komplet oleje v AWD a AT, P+Z tlumiče a teď jsem objednaný na fólie na okna od B sloupku dozadu.
Mám tady připravených pár dílů na vylepšení V70 ale nějak není čas se věnovat všem autům stejně
To Jakub: Samozřejmě technický stav má u mě vždy prioritu nejvyšší. S S80 najezdím ročně přes 50tis km nejen po ČR a víceméně mě auto živí. O V40 se moc starat zatím extra nemusím protože nemá najeto zatím ani 100tis km a jezdí s ní hlavně žena no a V70 ikdyž zdaleka nenajede ročně takové km jako S80 tak jí mam rád úplně stejně
Což mi připomíná že V70 dostala v týdnu komplet oleje v AWD a AT, P+Z tlumiče a teď jsem objednaný na fólie na okna od B sloupku dozadu.
Mám tady připravených pár dílů na vylepšení V70 ale nějak není čas se věnovat všem autům stejně
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 12 kvě 2021 17:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
#189 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Neni lepsi koupit auto po FL nez prekopavat "stary"?
Sibr je fajn, v lete to mam otevreny skoro porad. Jen je pak potreba vyklepat muchy z te sitky
Sibr je fajn, v lete to mam otevreny skoro porad. Jen je pak potreba vyklepat muchy z te sitky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#190 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Problém je, že po posledním FL jsou motory... jaký jsou...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#191 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Souhlas, když jsem měl šíbr tak jsem ho od jaro do podzimu používal skoro denně a žádný problém jsem s ním neměl. Na dálnic jsem ho jen vyklopil na šikmo a ani tam hluk nebyl problém. Na víkendové auto prostě šíbr patří a to to taková třešnička na dortu.
Zato na zdejším fóru přeceňované nezávislé topení jsem použil v loni 2x, letos 1x a podle mne je to jen drahá 3,14čovina, se kterou mohou být jen problémy. Uznávám ale, že to může mít smysl u auta které nestojí přes noc v garáži jako moje.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#192 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Michl: Ano, jak si právně poznamenal, tak přeceňovaný a 3.14čovina může být bufík jen pro někoho, kdo neochutnal realitu každodenního parkování auta na ulici před domem...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#193 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Presne, parkuji venku a sedat do tepleho auta s predehratym motorem je k nezaplaceni.
#194 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Presne tak bufik je u mňa jednotka z výbavy. Šiber nepouživam vôbec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#195 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Je pravdou, že jsem na tom s S80 jako Michl, protože S80 stojí furt v garáži kde i v zimě je stále relativně teplo a má elektrické PTC topenítakžeto topí hned a u V40 je PTC a vyhřívané přední okno a to je super věc.
Ale šíbr je pro mě prostě must have a u V40 která nemohla mít šíbr tak mám aspoň panoramu.
Ale šíbr je pro mě prostě must have a u V40 která nemohla mít šíbr tak mám aspoň panoramu.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 24 čer 2021 12:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#196 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Jinak S80 velice sluší origo příčníky.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#197 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Ha, ty jsem dostal jako bonus k Borum, tak aspoň vím, jak budou na autě vypadat. Díky.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#198 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Hlavně ji sluší to snížení a vylezlé R19
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#199 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Nechápu proč Volvo začalo dávat přední vyhřívané sklo až poslední době, když Ford to měl už v roce 2000.
Chase, Jakub Svoboda: Znám 2 konkrétní auta, která díky starému, vadnému nezávislému topení začala hořet. Takže ten bonus s teplým ranním autem je někdy draze vykoupený.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#200 Thor123 S80II D5, V40II VEA D2 a V70III D5 AWD
Nestaras se, muzes vyhoret. Nicmene my se tu bavime o P3, kde je Webasto a to je uplne jiny level. Ten jen tak nehori jako Ardic.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 287 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 977 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 471 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 92 Odpovědi
- 17830 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 0 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz