V70II 2.4i 2006
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#1 V70II 2.4i 2006
Tak jo, zdejší elektronická serviska zdá se být dobrým nápadem, přihodím sem tedy také náš mamacar.
Chtěl jsem V70II atmo benzin a na fóru vůbec nic, tak jsem se pustil do neprobádaných vod bazarových. Tímto ještě jednou děkuji hajnému za pmoc a spolupráci, vyhlídnutá šedomodrá se světlým interiérem se nezdála až takový průser, takže po nějakém tom kočkování ohledně ceny padla volba na ni.
227.200 km ponákupní servis:
- výměna oleje v motoru + filtr
- výměna poloviny náplně v manuální převodovce
- výměna vzduchového filtru
- výměna kabinového filtru
- výměna palivového filtru
- výměna svíček
- nový kondenzátor klimatizace + naplnění klimatizace
- nový koncový díl výfuku
- nové přední kotouče a desky
- kontrola/repase všech brzdičů
- výměna brzdové kapaliny
- nový závěs víčka palivové nádrže
- výměna pravého předního ložiska
- nové stěrače
- vyměněn plastový pant na bočním deklu v kufru
- doplněn ISOFix
- doplněna chybějící vnější gumová lišta mezi sklem okna a plechem zadních dveří
- prodána 17" kola Thor, instalována 16" kola Mimas
- zakoupena mříž mezi zadní sedačky a kufr
tuduuuuu:
- vyměnit plynové vzpěry mříže
- vyleštit světlomety
- vyměnit "plastíky" (takové to pojezdy) ve stahovačce okna řidiče
- nechat pořádně kompletně vyčsitit interiér
- zatmavit zadní okna
- doplnit repro do zadních dveří (asi bude komplet výměna) a možná trochu vytlumit dveře
- vyměnit krytku bezp. pásu spolujezdce
až nebudu vědět roupama co:
- čeština a trochu víc kW (zatím 103kW - výhodou je o chlup delší převodovka než u 125kW)
Chtěl jsem V70II atmo benzin a na fóru vůbec nic, tak jsem se pustil do neprobádaných vod bazarových. Tímto ještě jednou děkuji hajnému za pmoc a spolupráci, vyhlídnutá šedomodrá se světlým interiérem se nezdála až takový průser, takže po nějakém tom kočkování ohledně ceny padla volba na ni.
227.200 km ponákupní servis:
- výměna oleje v motoru + filtr
- výměna poloviny náplně v manuální převodovce
- výměna vzduchového filtru
- výměna kabinového filtru
- výměna palivového filtru
- výměna svíček
- nový kondenzátor klimatizace + naplnění klimatizace
- nový koncový díl výfuku
- nové přední kotouče a desky
- kontrola/repase všech brzdičů
- výměna brzdové kapaliny
- nový závěs víčka palivové nádrže
- výměna pravého předního ložiska
- nové stěrače
- vyměněn plastový pant na bočním deklu v kufru
- doplněn ISOFix
- doplněna chybějící vnější gumová lišta mezi sklem okna a plechem zadních dveří
- prodána 17" kola Thor, instalována 16" kola Mimas
- zakoupena mříž mezi zadní sedačky a kufr
tuduuuuu:
- vyměnit plynové vzpěry mříže
- vyleštit světlomety
- vyměnit "plastíky" (takové to pojezdy) ve stahovačce okna řidiče
- nechat pořádně kompletně vyčsitit interiér
- zatmavit zadní okna
- doplnit repro do zadních dveří (asi bude komplet výměna) a možná trochu vytlumit dveře
- vyměnit krytku bezp. pásu spolujezdce
až nebudu vědět roupama co:
- čeština a trochu víc kW (zatím 103kW - výhodou je o chlup delší převodovka než u 125kW)
Naposledy upravil(a) _geralt dne 09 črc 2020 11:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#2 V70II 2.4i 2006
227.800 km:
- vyměněny vzpěry mříže
- přeleštěné světlomety + ochranná fólie
- tónování skel od B-sloupku dál fóliemi Suntek 5%
- vyčištěný interiér
- vyměněna krytka bezp. pásu spolujezdce
- nová baterie Exide 77Ah
- nalepeni losící
tuduuuuuu:
- stahovačka řidiče asi pokroucená, výměna plastíků nic neřeší, bude nutné nahradit celou stahovačku
- vytlumit dveře
- vyměnit přední repro, zadní dle hifistů nejsou důležité
- zapojit Grom BT3
- vyměněny vzpěry mříže
- přeleštěné světlomety + ochranná fólie
- tónování skel od B-sloupku dál fóliemi Suntek 5%
- vyčištěný interiér
- vyměněna krytka bezp. pásu spolujezdce
- nová baterie Exide 77Ah
- nalepeni losící
tuduuuuuu:
- stahovačka řidiče asi pokroucená, výměna plastíků nic neřeší, bude nutné nahradit celou stahovačku
- vytlumit dveře
- vyměnit přední repro, zadní dle hifistů nejsou důležité
- zapojit Grom BT3
Naposledy upravil(a) _geralt dne 09 črc 2020 11:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 V70II 2.4i 2006
Tak nahoď fotky, jak to prokouklo. A docela bych se s tím zase svezl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#4 V70II 2.4i 2006
jj, jeste umyt a bude i foto
jako jede to hezky... tak nejak rozvazneji, ale moc prijemne, kolem 4rpm fajn zvuk.. rikala i zena
jako jede to hezky... tak nejak rozvazneji, ale moc prijemne, kolem 4rpm fajn zvuk.. rikala i zena
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#5 V70II 2.4i 2006
228.400 km:
- vyměněna řidičova stahovačka - díky AV díly za velmi vstřícný přístup a rychlost!
- Grom zapojen, funguje, jeste najit idealni místo pro mikrofon
tuduuuuuu:
- vytlumit dveře
- vyměnit přední repro, zadní dle hifistů nejsou důležité
- vyfotit
- vyměněna řidičova stahovačka - díky AV díly za velmi vstřícný přístup a rychlost!
- Grom zapojen, funguje, jeste najit idealni místo pro mikrofon
tuduuuuuu:
- vytlumit dveře
- vyměnit přední repro, zadní dle hifistů nejsou důležité
- vyfotit
Naposledy upravil(a) _geralt dne 10 črc 2020 00:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 V70II 2.4i 2006
Objednaval jsi z toho holandu jo?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#7 V70II 2.4i 2006
Ano, vse dorazilo pomerne rychle. Nemam moc casu se v tom vrtat, az dnes se mi povedlo dostat se k zapojeni... bral jsem od nich jeste kabel s 3.5 jackem a usb
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#8 V70II 2.4i 2006
228.900km
- vytlumen vnejsi plech prednich dveri
- osazeny komponentni repro Hertz
tuduu:
- dokoncit tlumeni predku a bude-li sila a cas, vytlumit i zadni dvere a kufr, pak koncim
foto aktualniho stavu, umyte pouze destem
- vytlumen vnejsi plech prednich dveri
- osazeny komponentni repro Hertz
tuduu:
- dokoncit tlumeni predku a bude-li sila a cas, vytlumit i zadni dvere a kufr, pak koncim
foto aktualniho stavu, umyte pouze destem
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#9 V70II 2.4i 2006
228.950km
- vytlumení dveří hotové (viz foto níže), postupoval jsem podle návodu na Ahifi, kde jsem zakoupil příslušný tlumicí materiál i nové repro, audio konečně funguje jak se na volvo sluší a patří
V rámci celé akce bylo nutno:
1) odmontovat stávající repro, soudruzi ze severu použili k upevnění reproduktorů nýty, takže odvrtat
2) z plastového rámečku vydolovat extra lowend koaxialní volvo reproduktor s bílou nálepkou a tyto hodit do koše
3) do rámečku osadit nový středobasový reproduktor a namontovat do dveří - místo nýtů použity šrouby a matky
4) výškový reproduktor naštěstí po mírných úpravách krásně zapadnul na své místo vedle kličky dveří
5) vytlumit vnější plech dveří, stahvačku jsem nesundaval, prostrkal jsem co se dalo zadním otvorem a otvorem pro repro, celkem se mi tak podařilo umístit 6 pásů 125x500mm antivibrační materiál Comfortmat G2 (asfalt) protihlukový materiál Comfortmat Vision (nenasákavá pěna) pouze za repro ještě 1 vrstva pro zachycení stojatých vln Comfortmat Tsunami
6) vytlumit vnitřní plech dveří, zde bylo největší úskalí nahradit velkoplošný pěnový uzávěr v zadní části dveří, jenž kryje přístup ke stahovačce, jelikož je prostorově tvarovaný a zapadá do něj polystyrenová kostka, která je součástí tapce - řezat jsem ji nechtěl... a dále skrz tento velký otvor prochází bovden ke kličce a kabelový svazek... dala by se pokrýt i větší plocha, cílem však bylo hlavně uzavřít všechny otvory a vytvořit tak ozvučnici...navíc vnitřní plech je poměrně členitě profilovaný a nebude vibrovat tak snadno jako plochý vnější plech
7) vytlumit tapec dveří materiál Comfortmat Softwave 15, takový tvarovaný molitan
Třeba tento popis někomu pomůže, já děkuji za podporu PetrXC70.
Byla to větší jebačka, než jsem čekal... Pokud můžete, dělejte to celé najednou na obou dveřích zároveň a nejlépe za světla
- vytlumení dveří hotové (viz foto níže), postupoval jsem podle návodu na Ahifi, kde jsem zakoupil příslušný tlumicí materiál i nové repro, audio konečně funguje jak se na volvo sluší a patří
V rámci celé akce bylo nutno:
1) odmontovat stávající repro, soudruzi ze severu použili k upevnění reproduktorů nýty, takže odvrtat
2) z plastového rámečku vydolovat extra lowend koaxialní volvo reproduktor s bílou nálepkou a tyto hodit do koše
3) do rámečku osadit nový středobasový reproduktor a namontovat do dveří - místo nýtů použity šrouby a matky
4) výškový reproduktor naštěstí po mírných úpravách krásně zapadnul na své místo vedle kličky dveří
5) vytlumit vnější plech dveří, stahvačku jsem nesundaval, prostrkal jsem co se dalo zadním otvorem a otvorem pro repro, celkem se mi tak podařilo umístit 6 pásů 125x500mm antivibrační materiál Comfortmat G2 (asfalt) protihlukový materiál Comfortmat Vision (nenasákavá pěna) pouze za repro ještě 1 vrstva pro zachycení stojatých vln Comfortmat Tsunami
6) vytlumit vnitřní plech dveří, zde bylo největší úskalí nahradit velkoplošný pěnový uzávěr v zadní části dveří, jenž kryje přístup ke stahovačce, jelikož je prostorově tvarovaný a zapadá do něj polystyrenová kostka, která je součástí tapce - řezat jsem ji nechtěl... a dále skrz tento velký otvor prochází bovden ke kličce a kabelový svazek... dala by se pokrýt i větší plocha, cílem však bylo hlavně uzavřít všechny otvory a vytvořit tak ozvučnici...navíc vnitřní plech je poměrně členitě profilovaný a nebude vibrovat tak snadno jako plochý vnější plech
7) vytlumit tapec dveří materiál Comfortmat Softwave 15, takový tvarovaný molitan
Třeba tento popis někomu pomůže, já děkuji za podporu PetrXC70.
Byla to větší jebačka, než jsem čekal... Pokud můžete, dělejte to celé najednou na obou dveřích zároveň a nejlépe za světla
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#10 V70II 2.4i 2006
Prace fajn akorat napr. na vnitrni tapec patri jiny material, ale asi jsi pouzival co bylo k dispozici a co vyslo levne ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#11 V70II 2.4i 2006
pouzil jsem vse dle jejich navodu: https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-spravne-odhlucnit-dvere.htm
imho ten tapec moc neresi, ale kdyz uz jsem objednaval, vzal jsem vse...
vysledek je nad ocekavani
imho ten tapec moc neresi, ale kdyz uz jsem objednaval, vzal jsem vse...
vysledek je nad ocekavani
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 V70II 2.4i 2006
Místo těch šroubků na repro dej zase nýty, šroubky se můžou povolit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#13 V70II 2.4i 2006
diky za tip, casem snad, nemam nytovacku
mam tam zevnitr sroub s perovou podlouzkou a zvenku matici pojistenou pojistnou matici.. tak snad to chvili vydrzi
mam tam zevnitr sroub s perovou podlouzkou a zvenku matici pojistenou pojistnou matici.. tak snad to chvili vydrzi
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#14 V70II 2.4i 2006
230.500km:
- z neznámých důvodu bylo nutno seřídit před měsícem měněnou stahovačku, zapomněla, kde je horní doraz..
- trápila mě netěsnost klimasoustavy, médium vydrželo cca 2 měsíce občasného provozu, snad již vyřešeno v AV výměnou kompresoru
- výměna rozdrbaného těsnění řidičových dveří (nebylo nutné, ale kdo na to má koukat)
- z neznámých důvodu bylo nutno seřídit před měsícem měněnou stahovačku, zapomněla, kde je horní doraz..
- trápila mě netěsnost klimasoustavy, médium vydrželo cca 2 měsíce občasného provozu, snad již vyřešeno v AV výměnou kompresoru
- výměna rozdrbaného těsnění řidičových dveří (nebylo nutné, ale kdo na to má koukat)
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#15 V70II 2.4i 2006
231.300km:
- nové letní pneu Nokian Wetproof
- výměna žárovky v LP světlometu - airbox musel ven, mám moc velký pracky... tip na příště: ty plastové za čtyřpacky držící spodní část airboxu jdou krásně stlačit a uvolnit nástrčným klíčem č.9
- nové letní pneu Nokian Wetproof
- výměna žárovky v LP světlometu - airbox musel ven, mám moc velký pracky... tip na příště: ty plastové za čtyřpacky držící spodní část airboxu jdou krásně stlačit a uvolnit nástrčným klíčem č.9
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#16 V70II 2.4i 2006
volvouš funguje věrně, leč na daily je to trochu nuda aneb zvukem motoru koníky nenahradíš
přepřahám tedy na věčnou srdcovku, též ze Švédska
no turbo, no performance
přepřahám tedy na věčnou srdcovku, též ze Švédska
no turbo, no performance
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#17 V70II 2.4i 2006
No to je velká nádhera!
něco víc detailů?
něco víc detailů?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 V70II 2.4i 2006
Akceptovatelná náhrada.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#19 V70II 2.4i 2006
Jeden z poslednich překapotovaných opelů;) tzn. rok 2011, fakt málo najeto, cele to vypadá neuvěřitelně zachovale. Obyč čtyrválec s Maptunem stage1 (teoreticky 22Ohp, neměřil jsem), dlouhá 6q převodovka (160km/h=3000rpm), výbava Vector + Aero podvozek. Baví mě: stmívatelná vnější zrcátka, dobře fungující senzor stěračů, natáčecí xenony (ač mam jinak radši zluté světlo obyč halogenů), naprosto přesně ukazující tachometr, velmi dobrá pozice za volantem a samořejmě nightpanel.
Ano. V70 zůstane zatím doma, je v cajku a tahle auta už nebudou...
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#20 V70II 2.4i 2006
To je ta co pritahl David Bubnik tak mesic dozadu?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#21 V70II 2.4i 2006
ano
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#22 V70II 2.4i 2006
tak gratulace, myslím že jsem jí u něj tehdy i zahlídl, chlubil se že ukořistil výjimečný kousek. a pak jsem viděl i foto na FB v bazaru a vypadala fakt parádně
takže snad někdy na srazu
takže snad někdy na srazu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#23 V70II 2.4i 2006
cele to vyslo nejak samo, nic jsem zrovna neshanel... ale kdyz jsem ji pak u Davida videl, neslo ji tam nechat
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 V70II 2.4i 2006
OT: sorry, mam to podobně, ale se žrádlem, taky tam kolikrát pěkný kousky nemůžu nechat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#25 V70II 2.4i 2006
nějako to tu flákam, asi to bude tím, že V70 stále věrne slouží...
233.300km - nové zimní papuče Nokian WR D4
238.000 km - výměna čelního skla na pojistku (AV díly), je fakt super zase vidět za tmy, původní sklo bylo plné vlásečnic
242.100 km - výměna oleje a filtrů
246.100 km - žárovky v potkávačkách (airbox ven, u se těším, až to budu dělat příště...)
253.300 km - výměna oleje a filtrů (olej, kabina, vzduch a 2. polovina oleje v převodovce), žárovky v mlhovkách... dnes nasadíme letní obuv a frčíme dál
btw dvouletá dcera už v pohodě vyslovuje volvík a saabík, obě auta pozná a těžko říct proč má radši saaba
233.300km - nové zimní papuče Nokian WR D4
238.000 km - výměna čelního skla na pojistku (AV díly), je fakt super zase vidět za tmy, původní sklo bylo plné vlásečnic
242.100 km - výměna oleje a filtrů
246.100 km - žárovky v potkávačkách (airbox ven, u se těším, až to budu dělat příště...)
253.300 km - výměna oleje a filtrů (olej, kabina, vzduch a 2. polovina oleje v převodovce), žárovky v mlhovkách... dnes nasadíme letní obuv a frčíme dál
btw dvouletá dcera už v pohodě vyslovuje volvík a saabík, obě auta pozná a těžko říct proč má radši saaba
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek