Ta bíla tam byla doposud a i tak na sundani se muselo pozit par dobre mirenych ran. To se mi zatim u medene pasty nestalo.
hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#51 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#52 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
To musí vysvětlit kolega Svoboda. Já nejsem tak zručný a připravený.
EDIT- už vysvětlil
EDIT- už vysvětlil
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#53 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
proč ne ,měd.pasta u mě je ten problém ,že s ní všecko upatlám ,matroš měd super ,votom žádná ...ale u brzd s měd. opatrně dobře odvedená práce
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 26 črc 2021 00:06, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#54 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Já se při nedávné reklamaci brzdových kotoučů dozvěděl, že mi to nevyreklamují z důvodu stop po použití měděné pasty, že prý se to nesmí na styčné plochy náboje/kotouče/disku kola používat.
Od té doby tedy jako servis měděnku zásadně nepoužíváme.
Je to jen taková rada pro ostatní, jaké mám zkušenosti jako velkoobchodní odběratel.
Od té doby tedy jako servis měděnku zásadně nepoužíváme.
Je to jen taková rada pro ostatní, jaké mám zkušenosti jako velkoobchodní odběratel.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#55 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Jak zásadní zákaz mědi odůvodnili?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#56 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Kotouče se reklamovali z důvodu, že začaly házet. Dle reklamačního oddělení nám bylo sděleno, že měděná pasta se nesmí používat z důvodu pevných částiček a tím není styčná plocha dokonale rovná. Tzn výsledek byl - špatná montáž.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#57 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Kotoučů už jsem instaloval desítky, ne-li stovky, měď dávám vždycky a ještě žádný o kterém bych věděl mi kvůli mědi nezačal házet.
To zas jenom na nic nemohli přijít a tak to svedli na měď a špatnou montáž.
To zas jenom na nic nemohli přijít a tak to svedli na měď a špatnou montáž.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#58 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
OT: pevné částečky v rozměru několika mikrometrů poškodí kotouče? Tak to je opravdu hustý, co si to reklamační oddělení dovolilo.
Proto jsou originální a nový plochy obrobený nahrubo, ale se případné nerovnosti vmáčkly a vyrovnalo se usazení.
Radek byl rychlejší
Proto jsou originální a nový plochy obrobený nahrubo, ale se případné nerovnosti vmáčkly a vyrovnalo se usazení.
Radek byl rychlejší
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#59 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Jak už jsme si psali v SZ s Kubou, děláme to stále stejně, jen pro příště víme, že to chce důkladně očistit aby to nebylo poznat, že tam měděnka byla.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#60 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
dnes při 371tkm výměna motorového oleje. Ravenol 5W40 VMO C3.
Za těch 16tkm si to vzalo ca 0,5l. To není úplně zlé, bych řekl.
Za těch 16tkm si to vzalo ca 0,5l. To není úplně zlé, bych řekl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#61 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Něco se chystá
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#62 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Tipnu si..... novej kobereček???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#63 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
TFT?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#64 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
JJ, TFT integrujeme do volantu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#66 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Takhle by to skoro vypadalo na dodělání výhřevu volantu nebo pádla řazení
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#67 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
No dobře...mohl jsem ten kobereček vysypat už na první fotku
Thor vyhrává. No jenže nám ten výhřev zatím nefunguje a budeme s Kubou dál špekulovat, kde jsme udělali chybu.
Thor vyhrává. No jenže nám ten výhřev zatím nefunguje a budeme s Kubou dál špekulovat, kde jsme udělali chybu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#68 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Spíše bych to formuloval, ze výhřev nefunguje podle našich představ. Jinak výhřev jako takovy samozřejmě funkční je. Auto si s kroužkem pod volantem povídá také jak má, což je asi největší výhra.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#69 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Vím jistě, že pokud se to dodělává dle originálu, tak se musí měnit CEM od MY14, pak už jen jednotku vyhřívání, cudlik do CCM a kroužek pod volant. Což je ale stejnak platné jen u aut se Sensusem.
Ale už jsem viděl i tyhle custom instalace na předfacelifty, že dali tlačítko na vyhřev na sloupek a vypadalo to esteticky docela pěkně. Na Drive2.ru je mnoho návodů.
Ale už jsem viděl i tyhle custom instalace na předfacelifty, že dali tlačítko na vyhřev na sloupek a vypadalo to esteticky docela pěkně. Na Drive2.ru je mnoho návodů.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#70 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
CEM nee, meni se SWM modul.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#71 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
No pokud to děláš u aut od MY12 , tak by se CEM měla měnit z MY14+ jinak to nebude komunikovat s CCM panelem kde je tlačítko. To samé s dodělavkou origo DRL či sledování značek.
SWM je bez debat. Ale je pravda, že s tou CEM to neplatí do předfaceliftu protože tam to nikdy zcela 100% origo cestou nepůjde. Každopádně jste kluci šikovní. Také jsem o tom přemýšlel ale prostě dřevěný volant je pro mě víc.
SWM je bez debat. Ale je pravda, že s tou CEM to neplatí do předfaceliftu protože tam to nikdy zcela 100% origo cestou nepůjde. Každopádně jste kluci šikovní. Také jsem o tom přemýšlel ale prostě dřevěný volant je pro mě víc.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Vůz: XC70 T6 MY12, C70 2.0T MY04 Autumn Sun
#72 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Divné... Co si pamatuju, tak silová část (přívod k odporovému drátu) i přívod k NTC snímači teploty jsou přes kroužek volantu i tu jeho konzoli průchozí.
Pokud máte správně přepinováno a všechny komponenty jsou plně funkční, tak by po provedení 12V na HSWM měl volant hřát.
Jaký odpor měl ten NTC termistor a při jaké teplotě to bylo měřeno?
Pokud máte správně přepinováno a všechny komponenty jsou plně funkční, tak by po provedení 12V na HSWM měl volant hřát.
Jaký odpor měl ten NTC termistor a při jaké teplotě to bylo měřeno?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#73 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Uz to konecne pochop. HSWM komunikuje po LINu. Na to jsem samozrejme prisel az pote co to nefungovalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Vůz: XC70 T6 MY12, C70 2.0T MY04 Autumn Sun
#75 hajnej - S80 D5 151kw aut 2011 Summum
Možné to je. V těch schématech jsou občas chyby, ale tentokrát to mají evidentně správně, když to nefunguje.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek