[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#76 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Akustické tlumení. Sundat koberečky a podlepit nějakou akustickou pěknou. stejně tak podlepit plastové díly aby nevrzali.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#77 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Aha aha, je někde nějakej návod kam co přesně dát? Nějaký akusticky pěny tu shodou okolností mám.
Mimochodem ty hlavové opěrky u zadního sedadla fakt drží někde na šroubech pod tou látkou? Bejval bych to sundal, ale vidím zip ale žádnej konec za kterej ho rozepnout. Ty hlavové opěrky i vepředu jsou teda fakt nešťastně vyreseny. Proc nemohli to odjištění umístit normálně někam ven, to mi hlava nebere.
Mimochodem ty hlavové opěrky u zadního sedadla fakt drží někde na šroubech pod tou látkou? Bejval bych to sundal, ale vidím zip ale žádnej konec za kterej ho rozepnout. Ty hlavové opěrky i vepředu jsou teda fakt nešťastně vyreseny. Proc nemohli to odjištění umístit normálně někam ven, to mi hlava nebere.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#78 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
S60 neznám, ale našel jsem takový obrázek. kdyžtak se ti mrknu doma do VIDY jestli něco najdu.
- Přílohy
-
- unnamed.jpg (17.61 KiB) Zobrazeno 469 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#79 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Diky moc, zkusím to. Co se týče toho podlepení, tak mě nejvíc rozčiluje ten stredovej tunel kam si opiram loket, ten fakt vrže fest.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#80 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
má to u dieselu smysl? přirozené vibrace motoru stejně neodstraní a vytlumení interiéru kvůli vrzání - já bych se toho bál.
podle mého tohle může dělat někdo z vrakáče, kdo těch S60/V70 rozebral hromadu a zároveň má dobré zkušenosti
s vytlumováním aut.
Když to pak dělá běžnej majitel auta, tak tam toho většinou nase*e hromadu a ty vyložené špeky (to co nejvíc vrže
aniž by člověk identifikoval odkud to jde) stejně neošetří a vrže to dál. Další věc je, že když do toho 20 let starýho auta
hrábneš a rozebereš ho, tak už to nikdy neslícuješ tak jako z výroby. Majitelé vozů, co si nechali vyměnit komplet
interiér by vám mohli vyprávět.
EDIT:
Středovej tunel je fakt na pěst - mě ten S60/V70 taky vrzal. Pak jsem tam dal středovej tunel z XC70, který
má trochu jiný tvar a úhel loketní opěrky a je klid. Celkově vzato jsem nikdy nejezdil v rozvrzanějších autech
než je P2 od Volva - tohle je prostě ostuda. Ještě jsem nejel ve V70 II, která by byla úplně potichu. Ty novější
face-lifty paradoxně vržou ještě víc než staré 2000-2003
podle mého tohle může dělat někdo z vrakáče, kdo těch S60/V70 rozebral hromadu a zároveň má dobré zkušenosti
s vytlumováním aut.
Když to pak dělá běžnej majitel auta, tak tam toho většinou nase*e hromadu a ty vyložené špeky (to co nejvíc vrže
aniž by člověk identifikoval odkud to jde) stejně neošetří a vrže to dál. Další věc je, že když do toho 20 let starýho auta
hrábneš a rozebereš ho, tak už to nikdy neslícuješ tak jako z výroby. Majitelé vozů, co si nechali vyměnit komplet
interiér by vám mohli vyprávět.
EDIT:
Středovej tunel je fakt na pěst - mě ten S60/V70 taky vrzal. Pak jsem tam dal středovej tunel z XC70, který
má trochu jiný tvar a úhel loketní opěrky a je klid. Celkově vzato jsem nikdy nejezdil v rozvrzanějších autech
než je P2 od Volva - tohle je prostě ostuda. Ještě jsem nejel ve V70 II, která by byla úplně potichu. Ty novější
face-lifty paradoxně vržou ještě víc než staré 2000-2003
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#81 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Kdyz mas ten interier takhle venku, mel jsi rovnou koupit jinej, lepsi. Da se sehnat za slusny peniuze.
Do tohodle auta patri kuze..
Do tohodle auta patri kuze..
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#82 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tak s tím nesouhlasím, kůži bych v životě nechtěl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#83 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tak ve Vidě jsou pouze díly. Navic nevim číslo interieru, ale podle mě se to moc lišit nebude. Přikladam ještě jeden obrázek ten vypada taky nadějně. jak to ale rozdělat netuším.
- Přílohy
-
- 82634.jpg (43.24 KiB) Zobrazeno 429 x
-
- 2020-06-15_1832.png (77.59 KiB) Zobrazeno 430 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#84 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Dela si i polokuze.
Ale proti gustu...
Ja bych se z toho plyse picnul.
Ale proti gustu...
Ja bych se z toho plyse picnul.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#85 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Musím se přidat. Kůži pokud není větraná tak bych nechtěl. Měl jsem na víkend V90 v plné palbě v kuži a bylo to hrozný. Byla mi v autě zima a měl jsem spocená záda. Na látce dám i 3 hodiny v kuse, když je venku pařák.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#86 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tohle je zase velmi subjektivní věc no. Každopádně pro mě je to jasný, i kdybych kupoval úplně nový. Látka > polokůže > kůže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#87 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Do toho kluci dorostete:-) Ja si treba vubec nedokazu predstavit auto bez kuze.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#88 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Kůže kůže kůže, souhlasím se Samem. Vše ostatní je kompromis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#89 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Že někdo preferuje kůži oproti látce je úplně v pohodě a respektuji to, ale tvrzení, že do toho my ostatní dorosteme, mi připadá úsměvné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#90 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
A to já bych se zasejc z kůže vosypal ble...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#91 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Mam to stejně jako Penek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#92 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
všechno má svoje pro a proti.
Na černý kůži neni vidět špína, ale v letních, parných dnech je dost nepříjemné lézt do auta, které stálo x hodin na parkovišti.
Světlá kůže na tohle netrpí, ale zase je to po 10-20 letech špinavej ekl, čest těm pár výjimkám, moc jich není.
Látka je pohodlná v létě i v zimě, ale špiní se jako svině a nevypadá to na koráb vyšší střední třídy dostatečně
reprezentativně (tohle je subjektivní)
Plyš se rozpáře a prosedí, ale je měkčí než látka a sedí se v tom taky fajn, měl jsem to u P2 V70 r.v. 01
Na černý kůži neni vidět špína, ale v letních, parných dnech je dost nepříjemné lézt do auta, které stálo x hodin na parkovišti.
Světlá kůže na tohle netrpí, ale zase je to po 10-20 letech špinavej ekl, čest těm pár výjimkám, moc jich není.
Látka je pohodlná v létě i v zimě, ale špiní se jako svině a nevypadá to na koráb vyšší střední třídy dostatečně
reprezentativně (tohle je subjektivní)
Plyš se rozpáře a prosedí, ale je měkčí než látka a sedí se v tom taky fajn, měl jsem to u P2 V70 r.v. 01
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#93 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Souhlasím s předchozími pisateli, že kožená sedadla hlavně dobře v autě vypadají a tím jejich výhody proti kvalitní pevné látce asi končí. Co mne zaujalo a nebylo zmíněno, tak i lepší akustika v autě s látkovým čalouněním proti kůži z důvodů lepšího pohlcování zvuků.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#94 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Hezké úterý 17.6.2020, malý update:
- Sedačky jsou u autočalouníka a budou do pátku hotové. Než je tam dám, cely vůz budu tepovat (samozřejmě že i sedačky).
- Dnes mi dorazily 2 obaly klíčů z Číny. Chybí jim nápis Volvo, ale zbytek je zpracován kvalitně. Žádné otřepy a nic podobného. Nu, posuďte sami. Kdybyste chtěli odkaz, tak ho sem kdyztak hodim.
- Sedačky jsou u autočalouníka a budou do pátku hotové. Než je tam dám, cely vůz budu tepovat (samozřejmě že i sedačky).
- Dnes mi dorazily 2 obaly klíčů z Číny. Chybí jim nápis Volvo, ale zbytek je zpracován kvalitně. Žádné otřepy a nic podobného. Nu, posuďte sami. Kdybyste chtěli odkaz, tak ho sem kdyztak hodim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#95 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tak se zase hlásím.
Včera jsem stihnul vytepovat celej vnitřek a pak jsem tam hodil sedadla. Ještě jsem začernil lišty Motipem. Kosmeticky už je to v pohodě. Jen se vás chci zeptat, zda mate někdo zkušenost se syčením turba (alespoň myslím ze to dělá turbo). Od té doby co to mám přehrané na 136kw tak je v kabině fakt slyšet a to na to vůbec nešlapu. Naopak když mu sešlápnu pořádně plíce tak to zmizí. Jede to, nekouří to, jen prostě nevím jestli to tak má bejt, tak to házím do pléna.
Včera jsem stihnul vytepovat celej vnitřek a pak jsem tam hodil sedadla. Ještě jsem začernil lišty Motipem. Kosmeticky už je to v pohodě. Jen se vás chci zeptat, zda mate někdo zkušenost se syčením turba (alespoň myslím ze to dělá turbo). Od té doby co to mám přehrané na 136kw tak je v kabině fakt slyšet a to na to vůbec nešlapu. Naopak když mu sešlápnu pořádně plíce tak to zmizí. Jede to, nekouří to, jen prostě nevím jestli to tak má bejt, tak to házím do pléna.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#96 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Syčení vyřešeno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#97 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
24.6.2020:
Tak dneska tam fláknu novou hadici a uvidíme jak to pojede. Možná že se srovná i ten průtok vzduchu na volnoběh.
TED-GUM 00749024
Tak dneska tam fláknu novou hadici a uvidíme jak to pojede. Možná že se srovná i ten průtok vzduchu na volnoběh.
TED-GUM 00749024
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#98 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
S takovoudle prasklinou to muselo hulit jak fabrika... a tys psal, že to nekouří
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#99 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Nevím proč by to mělo hulit když je to před turbem !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#100 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Taky si myslim, ze by to nehulio, jen to muselo bejt slyset a nejelo to.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 204 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2