[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#26 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Tod2 »

Určitě bych nechal vyměnit olej v automatu.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 65
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF

#27 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od butters »

To mám v plánu za chvilku dělat, tenhle týden udělám jen ten naftovej filtr a hodim to klukovi na zašití sedadel. Jsem rád, že jsou fakt jen popraskaný ve švech, což je samozřejmě daleko lepší než kdyby byly rozpáraný na úplně náhodných místech.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 65
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF

#28 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od butters »

Mimochodem, jakej olej do ty převodovky byste mi doporučili a kolik tam jde litrů?

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#29 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Tod2 »

Specifikace jws 3309.
Je tu hodně povídání o výměně, zkus pohledat. Řeší se to tady pořád. V krátkosti... Někdo mění proplachem, nekdo jen vypustí napustí. Takže řádově 4 až nějakých třeba 15 litrů podle způsobu výměny nebo znečištění...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#30 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od simons93 »

Warcz píše: 31 kvě 2020 11:09 "Klukovi" je 23 a radite mu 147KW. Mohl by se taky trochu vyjezdit, nez z toho udela raketu :)
Já ve dvaceti měl 142kw a ještě k tomu v rwd a pohoda. Aspoň se s tím dá pak bezpečně předjíždět. Žádná extra raketa ani se 147kw z toho nebude, měl jsem to v D5 taky a stejně to bylo pořád docela líný. Takže klidně směle do toho, pokud je vše v dobrém stavu, změna oproti stávajícímu výkonu bude znatelná, ale zároveň to není vůbec žádná divočina. Není to vůbec o blbnutí, ale spíš o tom mít trošku rezervu na bezpečný předjíždění.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 375
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#31 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Pep »

butters píše: 31 kvě 2020 12:00 Mimochodem, jakej olej do ty převodovky byste mi doporučili a kolik tam jde litrů?
Třeba zde je návod.https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=31757
Jinak na proplach je dobrý vzít rovnou malej sud, myslím že to je 20 litrů. Co se týče značky, Mobil JWS3309 je ověřený olej.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#32 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Jasko »

Určite preplachom minimalne 12litrov(ale to je na hrane) a použiť bg na rozpustenie usadenin tušim bg 106

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#33 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od hajnej »

Jasko píše: 01 čer 2020 07:16 Určite preplachom minimalne 12litrov(ale to je na hrane) a použiť bg na rozpustenie usadenin tušim bg 106
No je otázka, jestli u převodovky, do které desítky let nikdo nic nelil, je výměna tímto způsobem dobrý krok.
Osobně bych měnil postupně a olej ředil a najel vždy několik tis. km, aby to nebyl pro tu almaru takovej šok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5171
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#34 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Warcz »

Piše "Olej v převodovce byl měněn při 70tkm" tak nevim proč by to měl byt problem.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#35 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od hajnej »

Warcz píše: 01 čer 2020 07:40 Piše "Olej v převodovce byl měněn při 70tkm" tak nevim proč by to měl byt problem.
Ok. Já to celé nečetl a nějak jsem nabyl dojmu, že to nikdy nikdo nedělal.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#36 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Tod2 »

no otázka je, jestli to má fakt ty kilometry... :)
protože pohádka o důchodci je v bazarech oblíbená
to je leštěnka pane, po důchodci, to víc stálo než jezdilo... :D
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5912
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#37 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Haben »

Gratuluji k novému autu a chválím vstup na fórum :good:

Mám zkušensoti s V70 II se 120 kw motorem a chipem na 147 kw. Moje auto byl facelift (MY2005) a vyskytovala se tam podobná závada na řízení, jako pociťuješ ty. V táhlých zatáčkách, na kruháči začal vždy mírně pulzovat volant, jako by tahal nazpět - byl to nepříjmené. Výsledek nepotěší: vadné řízení - nějaká hydraulická kostka neudržela tlak a propouštěla. Já nechal dělat repas u Davida Patočky v Praze za cca 10 000 Kč. Ale co jsem slyšel, tak už to snad David nedělá. Pak nezbývá než najít z jiného auta řízení a modlit se, že to bude ok nebo nové za cca 25 000 Kč. máš ale vlekou náděj, že to může být něco jiného, levnějšího, neboť tento mnou popisovaný neduh byl až u aut faceliftových, u MY2003 se s tím člověk setá výjimečně. Osobně bych zkusil udělat pročištění serva, výměnu servo kapaliny a zkontroloval netěsnosti. Pak promazat kloubek řízení či dát jiný jetý.

Co se týče zvýšení výkonu. Obrať se na D5T5 a já bych z 96 kw 120 nebo 147 kw udělal. Ono je to za stejnou cenu, pokud se nemýlím - a není problém se s klukama domluvit, pojezdit na 120 kw, pak na 136 kw a na 147 kw a vybrat si, který ti nejvíce vyhovuje. Já chvíli jezdil na 147 kw a pak spadnu lan 136 kw, neboť to mělo dle mne lepší průběh výkonu a navíc 147 kw mi zahulilo, když jsme s tím jezdil pianko a pak sešlápl.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 65
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF

#38 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od butters »

Znovu díky za všechny odpovědi a vřelé přivítání na fóru. Ten olej v převodovce určitě v létě udělám.

Co se týče toho řízení @Haben, tak doufám, že nemáš pravdu no :D. Chování je to zvláštní, nicméně nějak moc mě to zatím neobtěžuje. Když to táta včera projížděl, tak říkal, že podobně se chovaj hydraulický posilovače třeba u Berlinga apod. a ať se tím teď moc nezatěžuju. Kdyby se to nějak nezhoršovalo, tak to na pomyslným "priority" seznamu zařadím až někam na konec. Díky i za tipy ohledně toho chipu.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#39 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od hajnej »

Haben píše: 01 čer 2020 08:37 Co se týče zvýšení výkonu. Obrať se na D5T5 a já bych z 96 kw 120 nebo 147 kw udělal. Ono je to za stejnou cenu, pokud se nemýlím - a není problém se s klukama domluvit, pojezdit na 120 kw, pak na 136 kw a na 147 kw a vybrat si, který ti nejvíce vyhovuje. Já chvíli jezdil na 147 kw a pak spadnu lan 136 kw, neboť to mělo dle mne lepší průběh výkonu a navíc 147 kw mi zahulilo, když jsme s tím jezdil pianko a pak sešlápl.
Jakmile to jednou zaplatíš, můžeš si kdykoliv soft měnit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#40 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od marekbm »

jen bacha na krouťák ;) . ten 5st. aisin se už blbě opravuje :(
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 65
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF

#41 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od butters »

Mně to ale řadí 6tku.
Naposledy upravil(a) butters dne 01 čer 2020 09:34, celkem upraveno 1 x.

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#42 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od gigy »

blbost, tohle je 5ti kvalt
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#43 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Tod2 »

je to 5ti kvalt, ale dvojku ten měnič dělí tak zvláštně, že to vypadá jak dva kvalty :)
6ti kvalty jsou až od roku 07... respektive potom u P3
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 01 čer 2020 09:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#44 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od marekbm »

i p2 poface už měly 6st. je to ten samý jako pak u p3 a je to pro p2 úplně nejlepší kombinace.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#45 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Tod2 »

vlastně šedesátky ano
osmdesátky ne :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#46 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od raolsa »

Repas řízení umím za 6500,- + práce (vyndání a montáž zpět). :wink:
Ale, jak bylo psáno, tyhle potíže dělají spíše poface, koukni na ten kloubek, nebo dej rovnou nový.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5171
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#47 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od Warcz »

Tak tomu říkám dobrá haluz mít 6Q v kombinaci se starou řadící pákou.
Přílohy
2020-06-01_1022.png
2020-06-01_1022.png (171.98 KiB) Zobrazeno 237 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#48 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od peter cz »

6q tam určitě není, ale zamknutí měniče se může zdát jako kvalt navíc.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 65
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF

#49 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od butters »

1.6.2020 (109tkm):
- Vyměněn vzduchový filtr (FILTRON AP165/2).
- Kloubové stěrače jsem vyměnil za banánky (BOSCH Aerotwin).
- Vyměněn naftový filtr (BOSCH 1 457 434 436).

Převodovka je dle VINka skutečně 5ti stupňová. Poradil mi pan Motl z D5T5, u kterého nechám auto zoptimalizovat.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 65
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Žatec
Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF

#50 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo

Příspěvek od butters »

Musím se s vámi podělit o dnešní zkušenost. Psal jsem sice, že naftový filtr jsme vyměnili vcera, ale skutečnost je, že jsme to dělali dnes. Jak to tak bývá, nejbanálnější věci se musí posrat. Ten starej filtr nešel ani za nic povolit, kdybychom ho rvali vic, tak by se to utrhlo celé. Nakonec jsme to tedy poodpojovali, a vyndali komplet z drzaku u nádrže a tátovi se to povedlo povolit až ve svěráku. Ze zvědavosti jsme pak rozstříhali ten starej filtr, abychom videli jak vypadá. No, asi ho fakt ještě nikdo neměnil.
20200602_221852.jpg
Naposledy upravil(a) butters dne 03 čer 2020 05:38, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“