[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#26 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Určitě bych nechal vyměnit olej v automatu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#27 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
To mám v plánu za chvilku dělat, tenhle týden udělám jen ten naftovej filtr a hodim to klukovi na zašití sedadel. Jsem rád, že jsou fakt jen popraskaný ve švech, což je samozřejmě daleko lepší než kdyby byly rozpáraný na úplně náhodných místech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#28 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Mimochodem, jakej olej do ty převodovky byste mi doporučili a kolik tam jde litrů?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#29 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Specifikace jws 3309.
Je tu hodně povídání o výměně, zkus pohledat. Řeší se to tady pořád. V krátkosti... Někdo mění proplachem, nekdo jen vypustí napustí. Takže řádově 4 až nějakých třeba 15 litrů podle způsobu výměny nebo znečištění...
Je tu hodně povídání o výměně, zkus pohledat. Řeší se to tady pořád. V krátkosti... Někdo mění proplachem, nekdo jen vypustí napustí. Takže řádově 4 až nějakých třeba 15 litrů podle způsobu výměny nebo znečištění...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#30 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Já ve dvaceti měl 142kw a ještě k tomu v rwd a pohoda. Aspoň se s tím dá pak bezpečně předjíždět. Žádná extra raketa ani se 147kw z toho nebude, měl jsem to v D5 taky a stejně to bylo pořád docela líný. Takže klidně směle do toho, pokud je vše v dobrém stavu, změna oproti stávajícímu výkonu bude znatelná, ale zároveň to není vůbec žádná divočina. Není to vůbec o blbnutí, ale spíš o tom mít trošku rezervu na bezpečný předjíždění.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#31 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Třeba zde je návod.https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=31757
Jinak na proplach je dobrý vzít rovnou malej sud, myslím že to je 20 litrů. Co se týče značky, Mobil JWS3309 je ověřený olej.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
#32 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Určite preplachom minimalne 12litrov(ale to je na hrane) a použiť bg na rozpustenie usadenin tušim bg 106
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
No je otázka, jestli u převodovky, do které desítky let nikdo nic nelil, je výměna tímto způsobem dobrý krok.
Osobně bych měnil postupně a olej ředil a najel vždy několik tis. km, aby to nebyl pro tu almaru takovej šok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#34 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Piše "Olej v převodovce byl měněn při 70tkm" tak nevim proč by to měl byt problem.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#35 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Ok. Já to celé nečetl a nějak jsem nabyl dojmu, že to nikdy nikdo nedělal.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#36 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
no otázka je, jestli to má fakt ty kilometry...
protože pohádka o důchodci je v bazarech oblíbená
to je leštěnka pane, po důchodci, to víc stálo než jezdilo...
protože pohádka o důchodci je v bazarech oblíbená
to je leštěnka pane, po důchodci, to víc stálo než jezdilo...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#37 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Gratuluji k novému autu a chválím vstup na fórum
Mám zkušensoti s V70 II se 120 kw motorem a chipem na 147 kw. Moje auto byl facelift (MY2005) a vyskytovala se tam podobná závada na řízení, jako pociťuješ ty. V táhlých zatáčkách, na kruháči začal vždy mírně pulzovat volant, jako by tahal nazpět - byl to nepříjmené. Výsledek nepotěší: vadné řízení - nějaká hydraulická kostka neudržela tlak a propouštěla. Já nechal dělat repas u Davida Patočky v Praze za cca 10 000 Kč. Ale co jsem slyšel, tak už to snad David nedělá. Pak nezbývá než najít z jiného auta řízení a modlit se, že to bude ok nebo nové za cca 25 000 Kč. máš ale vlekou náděj, že to může být něco jiného, levnějšího, neboť tento mnou popisovaný neduh byl až u aut faceliftových, u MY2003 se s tím člověk setá výjimečně. Osobně bych zkusil udělat pročištění serva, výměnu servo kapaliny a zkontroloval netěsnosti. Pak promazat kloubek řízení či dát jiný jetý.
Co se týče zvýšení výkonu. Obrať se na D5T5 a já bych z 96 kw 120 nebo 147 kw udělal. Ono je to za stejnou cenu, pokud se nemýlím - a není problém se s klukama domluvit, pojezdit na 120 kw, pak na 136 kw a na 147 kw a vybrat si, který ti nejvíce vyhovuje. Já chvíli jezdil na 147 kw a pak spadnu lan 136 kw, neboť to mělo dle mne lepší průběh výkonu a navíc 147 kw mi zahulilo, když jsme s tím jezdil pianko a pak sešlápl.
Mám zkušensoti s V70 II se 120 kw motorem a chipem na 147 kw. Moje auto byl facelift (MY2005) a vyskytovala se tam podobná závada na řízení, jako pociťuješ ty. V táhlých zatáčkách, na kruháči začal vždy mírně pulzovat volant, jako by tahal nazpět - byl to nepříjmené. Výsledek nepotěší: vadné řízení - nějaká hydraulická kostka neudržela tlak a propouštěla. Já nechal dělat repas u Davida Patočky v Praze za cca 10 000 Kč. Ale co jsem slyšel, tak už to snad David nedělá. Pak nezbývá než najít z jiného auta řízení a modlit se, že to bude ok nebo nové za cca 25 000 Kč. máš ale vlekou náděj, že to může být něco jiného, levnějšího, neboť tento mnou popisovaný neduh byl až u aut faceliftových, u MY2003 se s tím člověk setá výjimečně. Osobně bych zkusil udělat pročištění serva, výměnu servo kapaliny a zkontroloval netěsnosti. Pak promazat kloubek řízení či dát jiný jetý.
Co se týče zvýšení výkonu. Obrať se na D5T5 a já bych z 96 kw 120 nebo 147 kw udělal. Ono je to za stejnou cenu, pokud se nemýlím - a není problém se s klukama domluvit, pojezdit na 120 kw, pak na 136 kw a na 147 kw a vybrat si, který ti nejvíce vyhovuje. Já chvíli jezdil na 147 kw a pak spadnu lan 136 kw, neboť to mělo dle mne lepší průběh výkonu a navíc 147 kw mi zahulilo, když jsme s tím jezdil pianko a pak sešlápl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#38 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Znovu díky za všechny odpovědi a vřelé přivítání na fóru. Ten olej v převodovce určitě v létě udělám.
Co se týče toho řízení @Haben, tak doufám, že nemáš pravdu no . Chování je to zvláštní, nicméně nějak moc mě to zatím neobtěžuje. Když to táta včera projížděl, tak říkal, že podobně se chovaj hydraulický posilovače třeba u Berlinga apod. a ať se tím teď moc nezatěžuju. Kdyby se to nějak nezhoršovalo, tak to na pomyslným "priority" seznamu zařadím až někam na konec. Díky i za tipy ohledně toho chipu.
Co se týče toho řízení @Haben, tak doufám, že nemáš pravdu no . Chování je to zvláštní, nicméně nějak moc mě to zatím neobtěžuje. Když to táta včera projížděl, tak říkal, že podobně se chovaj hydraulický posilovače třeba u Berlinga apod. a ať se tím teď moc nezatěžuju. Kdyby se to nějak nezhoršovalo, tak to na pomyslným "priority" seznamu zařadím až někam na konec. Díky i za tipy ohledně toho chipu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#39 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Jakmile to jednou zaplatíš, můžeš si kdykoliv soft měnit.Haben píše: ↑01 čer 2020 08:37 Co se týče zvýšení výkonu. Obrať se na D5T5 a já bych z 96 kw 120 nebo 147 kw udělal. Ono je to za stejnou cenu, pokud se nemýlím - a není problém se s klukama domluvit, pojezdit na 120 kw, pak na 136 kw a na 147 kw a vybrat si, který ti nejvíce vyhovuje. Já chvíli jezdil na 147 kw a pak spadnu lan 136 kw, neboť to mělo dle mne lepší průběh výkonu a navíc 147 kw mi zahulilo, když jsme s tím jezdil pianko a pak sešlápl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#40 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
jen bacha na krouťák . ten 5st. aisin se už blbě opravuje
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#41 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Mně to ale řadí 6tku.
Naposledy upravil(a) butters dne 01 čer 2020 09:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#42 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
blbost, tohle je 5ti kvalt
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#43 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
je to 5ti kvalt, ale dvojku ten měnič dělí tak zvláštně, že to vypadá jak dva kvalty
6ti kvalty jsou až od roku 07... respektive potom u P3
6ti kvalty jsou až od roku 07... respektive potom u P3
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 01 čer 2020 09:39, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#44 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
i p2 poface už měly 6st. je to ten samý jako pak u p3 a je to pro p2 úplně nejlepší kombinace.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#45 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
vlastně šedesátky ano
osmdesátky ne
osmdesátky ne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#46 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Repas řízení umím za 6500,- + práce (vyndání a montáž zpět).
Ale, jak bylo psáno, tyhle potíže dělají spíše poface, koukni na ten kloubek, nebo dej rovnou nový.
Ale, jak bylo psáno, tyhle potíže dělají spíše poface, koukni na ten kloubek, nebo dej rovnou nový.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#47 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tak tomu říkám dobrá haluz mít 6Q v kombinaci se starou řadící pákou.
- Přílohy
-
- 2020-06-01_1022.png (171.98 KiB) Zobrazeno 237 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#48 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
6q tam určitě není, ale zamknutí měniče se může zdát jako kvalt navíc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#49 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
1.6.2020 (109tkm):
- Vyměněn vzduchový filtr (FILTRON AP165/2).
- Kloubové stěrače jsem vyměnil za banánky (BOSCH Aerotwin).
- Vyměněn naftový filtr (BOSCH 1 457 434 436).
Převodovka je dle VINka skutečně 5ti stupňová. Poradil mi pan Motl z D5T5, u kterého nechám auto zoptimalizovat.
- Vyměněn vzduchový filtr (FILTRON AP165/2).
- Kloubové stěrače jsem vyměnil za banánky (BOSCH Aerotwin).
- Vyměněn naftový filtr (BOSCH 1 457 434 436).
Převodovka je dle VINka skutečně 5ti stupňová. Poradil mi pan Motl z D5T5, u kterého nechám auto zoptimalizovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#50 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Musím se s vámi podělit o dnešní zkušenost. Psal jsem sice, že naftový filtr jsme vyměnili vcera, ale skutečnost je, že jsme to dělali dnes. Jak to tak bývá, nejbanálnější věci se musí posrat. Ten starej filtr nešel ani za nic povolit, kdybychom ho rvali vic, tak by se to utrhlo celé. Nakonec jsme to tedy poodpojovali, a vyndali komplet z drzaku u nádrže a tátovi se to povedlo povolit až ve svěráku. Ze zvědavosti jsme pak rozstříhali ten starej filtr, abychom videli jak vypadá. No, asi ho fakt ještě nikdo neměnil.
Naposledy upravil(a) butters dne 03 čer 2020 05:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 204 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2