Jara3 - Fialka 850
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#1 Jara3 - Fialka 850
Přes V70 TDI jsem se přesunul k lehce hranatějším tvarům 850ky. Konkrétně 2,5 20V 125 kW. Jsem nadšený - oproti TDI je znát lehčí "čumák".
Jinak poklona originálním dílům Volvo, na autě jejich dost a to má najeto 372tis km
Takže jsem začal horním uložením předního tlumiče. Vymlácené bez diskuze - na dílu r.v. 1994 Zatím výměna ložiska a honího uložení - zlepšení o 100 procent.
Pak zadní brzdy - začaly se ozývat podezřelé zvuky - po demontáži bylo jasné proč
Takže zadní brzdy nové pístky prachovky, pakny pérka a kotouče - hned je to o něčem jiném.
Další na řadě je PCV - na straně sání byl v podstatě špunt u tzv. zhášeče plamene, takže očekávám i ucpávky u odlučovače oleje. Díly na výměnu mám nakoupené, při nejbližší příležitosti se do toho pustím.
Fakt mám radost z aut tohoto typu - cokoliv člověk upraví, je to změna k lepšímu
Jinak poklona originálním dílům Volvo, na autě jejich dost a to má najeto 372tis km
Takže jsem začal horním uložením předního tlumiče. Vymlácené bez diskuze - na dílu r.v. 1994 Zatím výměna ložiska a honího uložení - zlepšení o 100 procent.
Pak zadní brzdy - začaly se ozývat podezřelé zvuky - po demontáži bylo jasné proč
Takže zadní brzdy nové pístky prachovky, pakny pérka a kotouče - hned je to o něčem jiném.
Další na řadě je PCV - na straně sání byl v podstatě špunt u tzv. zhášeče plamene, takže očekávám i ucpávky u odlučovače oleje. Díly na výměnu mám nakoupené, při nejbližší příležitosti se do toho pustím.
Fakt mám radost z aut tohoto typu - cokoliv člověk upraví, je to změna k lepšímu
- Přílohy
-
- IMG_20191211_090342567.jpg (53.99 KiB) Zobrazeno 1516 x
-
- IMG_20200223_143206139.jpg (70.64 KiB) Zobrazeno 1516 x
-
- IMG_20200223_144258551.jpg (48.2 KiB) Zobrazeno 1516 x
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#2 Jara3 - Fialka 850
Pěkný, pěkný, to je ta od kolegy Mraziczecha, viď?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#3 Jara3 - Fialka 850
Přesně tak, je to onahonzs píše:Pěkný, pěkný, to je ta od kolegy Mraziczecha, viď?
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 Jara3 - Fialka 850
Pěkný držím palce při opravách a 850 je supr výběr
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#5 Jara3 - Fialka 850
Čistěte své PCV dříve než po 375.tis. km
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#6 Jara3 - Fialka 850
Paráda!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#7 Jara3 - Fialka 850
Nové PCV dokončeno, ještě čeká výměna oleje, ale už teď je jasné že motor se točí radostněji... Zároveň objevena prasklá expanzka, pořád se něco děje
A protože motor v interiéru přestává být slyšet, doplnil jsem alespoň základní originální zdroj zvuku
A protože motor v interiéru přestává být slyšet, doplnil jsem alespoň základní originální zdroj zvuku
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#8 Jara3 - Fialka 850
Dlouho jsem nad tím přemýšlel, nakonec jsem to risknul a provedl očistu pomocí BG 109.
Před tím jsem ještě provedl jednu výměnu oleje abych viděl co z toho poteče. Nechal jsem běžet půl hodiny na necelých 1500 ot. (v návodu píšou 1300, ale nějak se mi to s latí na pedálu nedařilo nastavit ) Z nového oleje se stal černý hnus...
Chvilkama to podezřele zakuckalo, ale nakonec vše běží, motor jde opět o něco lépe do otáček, díra ve výfuku nabírá úroveň WRC zvuku
Zítra bude pořádná zkušební jízda
Před tím jsem ještě provedl jednu výměnu oleje abych viděl co z toho poteče. Nechal jsem běžet půl hodiny na necelých 1500 ot. (v návodu píšou 1300, ale nějak se mi to s latí na pedálu nedařilo nastavit ) Z nového oleje se stal černý hnus...
Chvilkama to podezřele zakuckalo, ale nakonec vše běží, motor jde opět o něco lépe do otáček, díra ve výfuku nabírá úroveň WRC zvuku
Zítra bude pořádná zkušební jízda
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#9 Jara3 - Fialka 850
Mohu potvrdit úspěšné oživení motoru. Nemám žádná čísla z měření před a po, ale ani je nepotřebuju. Teď to jede tak, jak jsem si benzínovou atmosféru představoval, plynulý zátah s gradací až do červeného
Další v pořadí jsou zadní tlumiče + pružiny a následně výfuk - BSR (Simons) sport flow...
Další v pořadí jsou zadní tlumiče + pružiny a následně výfuk - BSR (Simons) sport flow...
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#10 Jara3 - Fialka 850
Zadní tlumiče + pružiny vyměněny. Další v pořadí už konečně výfuk
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#11 Jara3 - Fialka 850
Výfuk je na svém místě. Zvuk je tak akorát
Ještě jsem vyměnil palec a víko rozdělovače, které byly jak jinak než původní a tím končím s opravami. Teď už nebudu nic vylepšovat a jen si budu užívat nekonečných cest za obzory
Ještě jsem vyměnil palec a víko rozdělovače, které byly jak jinak než původní a tím končím s opravami. Teď už nebudu nic vylepšovat a jen si budu užívat nekonečných cest za obzory
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#12 Jara3 - Fialka 850
Máme za sebou 14 dní skautského tábora. Bahno, voda a obrovské překvapení že první kdo projel místní brod je Volvo... Všichni se při stěhování materiálu sichrují na laně 4kolkou a 850ka se ctí vyjela vše...
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#13 Jara3 - Fialka 850
Tak nekonečné cesty za obzory se zastavily po rupnutí výměníku topení. Díly na opravu jsou doma, teď jen vysušit interiér... Jinak s přemostěním hadic v motorovém prostoru to jezdí vesele dál
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#14 Jara3 - Fialka 850
Výměník tepla vyměněn... docela se při aktuálním počasí hodí
Vybral jsem ze skandixu "premium line"= originál pro Volvo
Vybral jsem ze skandixu "premium line"= originál pro Volvo
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#15 Jara3 - Fialka 850
Hezky se o 850 staráš . O-kroužky u radiátoru jsi taky předpokládám měnil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#16 Jara3 - Fialka 850
Díky O-kroužky jsem samozřejmě vyměnil také
Ještě vyměním všechny vodní hadice v motorovém prostoru + expanzku a pak chci nějakou dobu vidět kapalinu jen při kontrole hladiny
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
#17 Jara3 - Fialka 850
Jj, po tych cca 25 rokoch uz zacinaju hadice dost odchadzat, mne uz raz strelila hadica kurenia pri motore, nastastie asi 200 m od domu. Na radiator sa chystam tiez, pouzil si tie prilozene nove O kruzky na radiator?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#18 Jara3 - Fialka 850
Kupoval jsem je zvlášť, k dražší verzi radiátoru nebyly přibalené.
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#19 Jara3 - Fialka 850
Doporucuju zrusit plastovou pruchodku motorovy steny a vest hadice v kuse mezi motorem a topenim
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#20 Jara3 - Fialka 850
Tak se to stalo, byl jsem odtažen na laně...
Start normální a po cca 5 km z ničeho nic zhasl motor, žádná varovná kontrolka... Všechny kapaliny jsou na svém místě, palivové čerpadlo jede. Točí bez jakékoli snahy o blafnutí...
Jedna věc mě o několik hodin dříve upoutala - během přeřazení otáčkoměr vyletěl a zakmital v nesmyslně o 2 tis. výše (podle zvuku motoru se tak nestalo). Může takhle z fleku odejít snímač otáček vačky nebo kliky?
Děkuju za nasměrování
Start normální a po cca 5 km z ničeho nic zhasl motor, žádná varovná kontrolka... Všechny kapaliny jsou na svém místě, palivové čerpadlo jede. Točí bez jakékoli snahy o blafnutí...
Jedna věc mě o několik hodin dříve upoutala - během přeřazení otáčkoměr vyletěl a zakmital v nesmyslně o 2 tis. výše (podle zvuku motoru se tak nestalo). Může takhle z fleku odejít snímač otáček vačky nebo kliky?
Děkuju za nasměrování
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
#21 Jara3 - Fialka 850
Teoreticky asi ano, nedavno na sk-fore riesil jeden s 850 T5 problem so snimacom a blbol mu signal zo senzora otacok, takze mozno chyba kabelaze aebo samotneho senzora...Palivo dava?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#22 Jara3 - Fialka 850
Chyba nalezena, nová cívka stará cca půl roku
Vrátil jsem původní originální a jezdí zase jako drak
Vrátil jsem původní originální a jezdí zase jako drak
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#23 Jara3 - Fialka 850
Ideální barva pro večerní auto
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#24 Jara3 - Fialka 850
Po lehkém "blbnutí" na sněhu a zjišťování reálné přítomnosti TRACS se mi kousla přední brzda. Moje teorie je, že abnormálně zvýšená aktivita čerpadla ABS se projevila na hadičkách k brzdičům. Třmeny jsou po očištění, nové pístky, kotouče, desky, válečky, manžety, ale stejně se pomalu vrací zpět... jenže povolení spoje trubička-hadice bez autogenu a superklíče se mi jeví nereálně.
Jeden z odvzdušňováků jsem povoloval 3 dny - opakované nahřívání, zalévání brzdovkou, občas při vzteku majzlík a kladivo... Kupodivu trpělivost se vyplatila a nemusel jsem odvrtávat. Poslední předchozí povolení bylo možná na přelomu tisíciletí
Jeden z odvzdušňováků jsem povoloval 3 dny - opakované nahřívání, zalévání brzdovkou, občas při vzteku majzlík a kladivo... Kupodivu trpělivost se vyplatila a nemusel jsem odvrtávat. Poslední předchozí povolení bylo možná na přelomu tisíciletí
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#25 Jara3 - Fialka 850
Konečně jsem se dokopal k montáži rozpěry. Jenom lituji, že jsem to neudělal dříve. Zatím nejcitelnější upgrade
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 3 Odpovědi
- 298 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 1 Odpovědi
- 1214 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 43 Odpovědi
- 3301 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa