Poslední návštěva: 07 dub 2020 10:27 Právě je 07 dub 2020 10:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 15 úno 2020 14:43 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
(Ve výstavbě, zatím spíš jen strohý seznam úprav, poznámek, myšlenek...)

Pořízeno: 24. září 2019, 443.000km | Aktuální nájezd: 450.000km

Motor:
Ve 451.000 výměna za jiný kus po kompletním GO, včetně čerpadla a vstriků.

Magnet olejového filtru | IPD


Sání:
Sportovní vložka filtru K&N 33-2003


Kola:
14" x 5.5J VOLVO "GT", 185/70



V přípravě:

Voda & Chlazení:
Celokovový ALU chladič. K tomu sahara + el. větrák(jako měla exportní verze) - bude pouzit z 7/9/850 nebo C/S/V70 včetně elektriky(kabeláž & relé) + pravděpodobně duální(86/94C) termospínač z BMW, nebo z VW.
(Neb ta napevno připojená vrtule, která se točí nonstop i při zamrzlém motoru, prostě zbytečně krade výkon...)

Podvozek:
Rozpěra v motoru | OPM

GT vyztužení
horní uložení tlumičů (jako GT, OE: 1247816) | IPD
horní (jako GT, OE: ) | IPD
spodní | IPD

Stabilizátory 25mm přední / 22mm zadní (origo se nejsilnější dávaly 23mm přední a 21mm zadní) | IPD
Stavitelná pandhardha | IPD

Tlumiče Bilstein B6 Sport přední/zadní

Snížené pružiny LESJÖFORS 4595804 -35mm

Reinforced ramena

Stavitelné reakční tyče | IPD
PURy na celý podvozek - Powerflex Heritage Collection(šedý PUR, aby to nebylo jak pěst na oko...).

Samosvorný diferenciál - už ho jen vyzvednout a udělat GO nápravy...


Kola:
Letní: 15" x 6J VOLVO "Virgo", 185/65 - po renovaci, ještě neobutá...
Zimmí: 15" x 6J VOLVO "Nova" - po renovaci, Continental WINTER CONTACT TS 860 185/65 R15 92T TL XL M+S 3PMSF
Rozšiřovací podložky cca 25mm na každé straně - ještě musím naměřit až nandám 15"



Plánováno:

Motor:
Po zajetí nového motoru - doseřídit čerpadlo na brzdě :D
(Ve variantě úchylný sen: kompresor(ideálně s el. volnobězkou jako měli třeba Merdecesy), ale to bych musel dát asi vstřiky z TD/TDi a to samý s čerpadlem, kvůli jinému dávkování nafty - řízeno podtlakem, což hladká D24 nemá...)
2-3kW El. ohřev vody + dečka na vanu + sepnutí větráku v interiéru - případně dle teploty + zrcátka & zadní sklo


Voda & Chlazení:
Silikonový kit


Podvozek:
Rozpěrky a vyrámování podvozku od Ultra Racing


Řízení:
El. pumpa posilovače - mechanická zbytečně běží furt, krade výkon, plus přibude možnost progresivního řízení síly dle rychlosti


Brzdy:
Přední větrané vrtané kotouče | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff
Zadní větrané kotouče | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff
Pancéřované hadice - samozřejmě v provedeni Vintage
El. vakuová pumpa brzd - mechanická zbytečně běží furt a krade výkon...


Elektronika:
Dešťový senzor
Senzory na různé veličiny zobrazované v Open Auto Pro na rPI...
BlueTooth TPMS na Adroid/rPI... (sbírané přes Ardunio a zobrazované v Torque Pro)
Otáčkoměr na místo hodin(a malé hodiny, nebo malý a ponechání velkých hodin - ale spíše ne) nebo digitální budíky/celá palubka - rPI
7" Touch Display + rPI - namísto AIRMIXu a horni 1DIN pozice. (2DIN Android(8/9/10) Radio (GPS/Waze, palubni diagnostika, audio, WifiAP, etc...))
Dálkový start a ovládání/monitorování různých periférií přes DO, APP, 4G/Wifi, SMS, etc...
Tripling blikačů, automatické seřizování výšky světel, automatické přepínání denních světel, F1 3. brzdové světlo/automatické výstražně blikače při prudké deceleraci...
A mnohé další...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 15 úno 2020 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1889
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Vypadá to, že ti přirostla k srdci :D
Až to dokončíš (vím, že sem fotky nedáváš) tak na tohle bych se docela rád podíval v tvé galerce a myslím,že i ostatní :wink:
:good:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 15 úno 2020 18:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Petr.Chrpa píše:
Vypadá to ,že ti přirostla k srdci :D
Až to dokončíš (vím, že sem fotky nedáváš )tak na tohle bych se docela rád podíval v tvé galerce a myslím,že i ostatní :wink:
:good:

Fotky taky jednou nekde budou, at to zrovna bude umyty, nebo na heveru na dilne a bude nalada fotit a vzpomenu si :D
No tak jednou sem to adoptoval, tak to dostava peci a to sem to jeste ani nedopsal, je to 1. draft ;)
No az to dokoncim, tak budu mit hotovej trenink na 2ce a jakmile vyresim, ze uz neni kde parkovat, tak bych rad asi Corvete C2/C3,
ale jinak je mozny, ze tohle pujde treba casem do sveta(coz se mi nepovedlo u niceho alespon 10let :D) a zacnu koukat po 240 v kombiku, nebo 242/262, s PRV(na ktery by prislo Bi-Turbo),
nejlepe v plny nalozi, v kuzi a idealne v AT... :Bravo:

Obecne nemam potrebu fotit, kdysi davno, jeste s Čajkou a Minoltou Praktica, ale to uz je tak 20let...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 15 úno 2020 19:01 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1690
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co bylo s motorem, že se generálkoval? Co si pamatuju tak jezdil dobře...

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 15 úno 2020 19:04 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
peter cz píše:
Co bylo s motorem, že se generálkoval? Co si pamatuju tak jezdil dobře...

Nic, stale vrci a bude asi k mani... Ale byla moznost poridit motor po GO, takze ten uz to auto v klidu prezije :D
A stejne musim vymenit silentbloky, olej, filtr a tak dale, takze proc ne rovnou celej motor, ze... ;)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 08 bře 2020 23:34 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Příloha:
IMG_20200301_111831375.jpg

Hnus velebnosti...
WAPkou, vzduchem odrbana barva, ktera byla nanasena snad stetkou, na zasrany, neodmasteny puvodni lak, kterej byl vicemene ve velmi slusne kondici...
A nasledne prestrikano barvou dle stitku... A motor uz je taky davno zpet, jen sem nejak zatim nefotil :green:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 08 bře 2020 23:39 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1690
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Jakou plánuješ tu el. vakuovku? Já jsem kdysi zvažoval použití pumpy z P2 fl včetně tlakovýho spínače.

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 08 bře 2020 23:42 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
peter cz píše:
Jakou plánuješ tu el. vakuovku? Já jsem kdysi zvažoval použití pumpy z P2 fl včetně tlakovýho spínače.

Presne tak... :-) Ale na prvni pokusy se mi tu vali mam pocit neco z S80 2.9i.
Uvidime, ted potrebuju to doskladat po strikani a nastrojit vsechno co se mi tu vali nove, posledni tyden furt prsi a dilna neni zrovna k disposici...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 09 bře 2020 06:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5215
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
nebo se dávala na řemen místo klimy vývěva z nějakýho francouze, kdysi jsem to řešil s Vanthomasem, taky možnost....

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// 940 B200F '92 Pivovárek //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 09 bře 2020 09:33 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Ondra. píše:
nebo se dávala na řemen místo klimy vývěva z nějakýho francouze, kdysi jsem to řešil s Vanthomasem, taky možnost....
Nope...

"El. vakuová pumpa brzd - mechanická zbytečně běží furt a krade výkon..."

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 09 bře 2020 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5215
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
řešit výkon u atmosférickýho dieselu mi přijde poněkud úsměvné. Leda že bys tam chtěl implentovat TICa

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// 940 B200F '92 Pivovárek //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ
PříspěvekNapsal: 09 bře 2020 09:38 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1547
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Ondra. píše:
řešit výkon u atmosférickýho dieselu mi přijde poněkud úsměvné. Leda že bys tam chtěl implentovat TICa
A o ten usmev mi presne jde :D
TIC se zavrhnul, zatim, mozna (malej) kompresor...

Plus mozna prihodim, resp. "uberu", po modernu - odpojeni altiku pri prudkem zaberu - KickDown :D

Si precti 1. post detailne, k usmevu je tam toho dost ;)
A proc? Protoze chci a muzu... :green:

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.117s | 20 Queries | GZIP : Off ]