Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#1 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Přichází výročí 4 let, co máme naši milovanou V70, tak jsem se rozhodl, že jí tady taky ukážu. Je to D5, r.v. 2004, MY 2005 facelift. Výbava je Momentum + nějaká příplatková výbava.
Její koupi předcházelo dlouhé hledání na netu. V té době už moc hezkých D5 nebylo (samý vylítaný vrány) nebo když byly hezký, tak byly hned pryč, než jsem se rozhoupal nebo za ně chtěli lidi strašný rakety. Jednu jsem už vybranou měl, byli jsme se v ní i projet. Stříbrná, světlá polokůže, spaceball, taky facelift, přesně to,co jsem chtěl. Nakonec mi po víkendu pán sdělil, že bohužel nevěděl, že jeho brácha už jí slíbil někomu jinému a už jsou domluveni Slušnej chaos. Před nedávnem jsem ji viděl zde u jednoho člena VK, tak jsem rád, že ji má aspoň někdo odsud Hledal jsem tedy dál, až jsem našel v Německu až u Stuttgartu...
Koukli jsme prodejci na stránky a když jsem zjistil, že tam prodává samá luxusnější auta a že V70 je tam spíš jako taková "socka", tak jsme tam zavolali. Prodejce tvrdil, že je v top stavu a nechce ani slevit, ani nepočká pár dní. Tak jsme tam hned jeli. Dorazili jsme brzy ráno na místo, ještě před otvíračkou, tak jsme měli čas auto okouknout zvenku (měli auta přístupná normálně z ulice, žádnej plot). Zdálo se super a mě se moc líbilo. Pak se stala taková vtipná scénka, kdy tam přijel nějaký pán a začal V70 taky okukovat. Zeptal jsem se ho, co potřebuje a on, že se mu to auto líbí a chce ho koupit. Tak jsem mu řekl, že už ho mám zamluvené a že má smůlu. Pán se tak srandovně teatrálně naštval a za německého mumlání (asi nějaký sprostoty) odešel, sednul do auta (nezapomněl naštvaně křápnout dveřma) a odjel Chvíli jsem měl podezření, jestli to nebyla nějaká hra prodejce s nějakým jeho známým. Ale pan 2. zájemce byl na volavku už trochu starej, tak jsem vyhodnotil, že spíš ne. Pardon pane
S autem jsme se byli projet a zaměstnanec prodejce, kterej jel s námi, byl ze Slovenska,tak jsme si aspon rozuměli. Říkal, že s tím můžeme jet, jak daleko chceme, že nafty tam je dost. To jsme brali jako malé plus, že se nesnažej něco skrývat krátkou jízdou. O autě toho dál moc nevěděl, protože ho tam mají moc krátce, zato mě upozorňoval, že teď budu vozit baby z diskoték a že na mě s tímhle každá poletí Říkal jsem mu, že to je super a v duchu jsem se omlouval své, toho času přítelkyni, teď už manželce V70 se nám zdála v pohodě. Zjistili jsme, že měla přede mnou jen jednoho majitele, a to firmu ve Stuttgartu, která s ní moc nenalítala. V průměru to dělalo cca 15tis. km na rok. Ale na těch 223 tis. km vypadala, tak jsem těm km i věřil. Dokonce k ní byla serviska, různé doklady, i doklady o dodělání City filteru (kvůli emisím v DE) a 3 klíče (považuju to za zázrak, nikde jsem to ještě neviděl), tak jsme ji naložili na vlek a jeli domů. Byl únor 2016.
Za tu dobu, co jí máme mě trápilo, že do ní vepředu u spolujezdce teklo. Skoro rok jsem pátral, co by to mohlo být, až jsem dal vyměnit čelní sklo a byl pokoj.
Potom se nám stalo, že jsme jeli po dálnici a vyskočila pověstná zátka z otvoru v motoru a začal týct olej a stříkalo to po celém autě. Kontrolka hladiny oleje ale nesvítila, ani palubák nic nehlásil, tak jsem jel dál. Kousek u baráku už i prokluzovala spojka, jak se dostal olej i tam. Když jsem zastavil, tak se auto vyblilo celé, podle množství oleje na zemi ho tam bylo ještě dost. Už jsem to nestartoval a odtáhli jsme to do servisu. Výsledek: kvůli zátce za cca 90kč se musela vyměnit komplet spojka i se spojk. ložiskem a dvouhmota. To byla asi ze všeho nejnákladnější oprava (stejně by se ta spojka s dvouhmotou musely někdy udělat).
Jednou jsme jeli opět po dálnici a byl velkej vítr. Ten mi hodil cosi do auta a než jsem stačil bezpečně zastavit u krajnice, tak už to bylo pryč. Výsledek: vyskočená plastová lišta na nárazníku, odřenej ostřikovač světla a plast ve světle měl v sobě díru. Světlo ale svítilo. Plastová lišta šla zamáčknout zpět hnedka, ale když jsem se dozvěděl cenu světla (xenon), tak mě málem omyli Naštěstí se pojišťovna zachovala suprově a peníze mi nějaké dala. Nebylo to sice na nové světlo, ale bylo to super. Světlo se použité moc dobře sehnat nedalo, zvlášť to pravý, ale nakonec jsem jedno postarší u pana Patočky sehnal (tímto mu moc děkuji)
Pak už to byly opravy drobnější a klasika, jako brzdy, díly na přední nápravu, silentbloky motoru, nová baterka, zadní světlo (chyběly diody - asi se v tom v Německu nekdo rejpal), motorek zadního stěrače, motorek víčka nádrže. Taky jsem měnil zadní tlumiče a pružiny. Byly tam nivomaty, ale dal jsem obyč tlumiče a taky to tlumí
V70 nás vozí vzorově, byli jsme s ni v Německu, v Rakousku v Alpách, v Tatrách, atd., vždycky nás spolehlivě a pohodlně dovezla do cíle. Pořád mě to v ní i po naježděných 85tis. km baví. Snad bude sloužit dál. Nedávno dosáhla mety 300tis. km, tak jsem se rozhodl zkrátit interval výměny oleje na 10 tis. km, aby vydržela co nejdýl.
Níže pár fotek.
Její koupi předcházelo dlouhé hledání na netu. V té době už moc hezkých D5 nebylo (samý vylítaný vrány) nebo když byly hezký, tak byly hned pryč, než jsem se rozhoupal nebo za ně chtěli lidi strašný rakety. Jednu jsem už vybranou měl, byli jsme se v ní i projet. Stříbrná, světlá polokůže, spaceball, taky facelift, přesně to,co jsem chtěl. Nakonec mi po víkendu pán sdělil, že bohužel nevěděl, že jeho brácha už jí slíbil někomu jinému a už jsou domluveni Slušnej chaos. Před nedávnem jsem ji viděl zde u jednoho člena VK, tak jsem rád, že ji má aspoň někdo odsud Hledal jsem tedy dál, až jsem našel v Německu až u Stuttgartu...
Koukli jsme prodejci na stránky a když jsem zjistil, že tam prodává samá luxusnější auta a že V70 je tam spíš jako taková "socka", tak jsme tam zavolali. Prodejce tvrdil, že je v top stavu a nechce ani slevit, ani nepočká pár dní. Tak jsme tam hned jeli. Dorazili jsme brzy ráno na místo, ještě před otvíračkou, tak jsme měli čas auto okouknout zvenku (měli auta přístupná normálně z ulice, žádnej plot). Zdálo se super a mě se moc líbilo. Pak se stala taková vtipná scénka, kdy tam přijel nějaký pán a začal V70 taky okukovat. Zeptal jsem se ho, co potřebuje a on, že se mu to auto líbí a chce ho koupit. Tak jsem mu řekl, že už ho mám zamluvené a že má smůlu. Pán se tak srandovně teatrálně naštval a za německého mumlání (asi nějaký sprostoty) odešel, sednul do auta (nezapomněl naštvaně křápnout dveřma) a odjel Chvíli jsem měl podezření, jestli to nebyla nějaká hra prodejce s nějakým jeho známým. Ale pan 2. zájemce byl na volavku už trochu starej, tak jsem vyhodnotil, že spíš ne. Pardon pane
S autem jsme se byli projet a zaměstnanec prodejce, kterej jel s námi, byl ze Slovenska,tak jsme si aspon rozuměli. Říkal, že s tím můžeme jet, jak daleko chceme, že nafty tam je dost. To jsme brali jako malé plus, že se nesnažej něco skrývat krátkou jízdou. O autě toho dál moc nevěděl, protože ho tam mají moc krátce, zato mě upozorňoval, že teď budu vozit baby z diskoték a že na mě s tímhle každá poletí Říkal jsem mu, že to je super a v duchu jsem se omlouval své, toho času přítelkyni, teď už manželce V70 se nám zdála v pohodě. Zjistili jsme, že měla přede mnou jen jednoho majitele, a to firmu ve Stuttgartu, která s ní moc nenalítala. V průměru to dělalo cca 15tis. km na rok. Ale na těch 223 tis. km vypadala, tak jsem těm km i věřil. Dokonce k ní byla serviska, různé doklady, i doklady o dodělání City filteru (kvůli emisím v DE) a 3 klíče (považuju to za zázrak, nikde jsem to ještě neviděl), tak jsme ji naložili na vlek a jeli domů. Byl únor 2016.
Za tu dobu, co jí máme mě trápilo, že do ní vepředu u spolujezdce teklo. Skoro rok jsem pátral, co by to mohlo být, až jsem dal vyměnit čelní sklo a byl pokoj.
Potom se nám stalo, že jsme jeli po dálnici a vyskočila pověstná zátka z otvoru v motoru a začal týct olej a stříkalo to po celém autě. Kontrolka hladiny oleje ale nesvítila, ani palubák nic nehlásil, tak jsem jel dál. Kousek u baráku už i prokluzovala spojka, jak se dostal olej i tam. Když jsem zastavil, tak se auto vyblilo celé, podle množství oleje na zemi ho tam bylo ještě dost. Už jsem to nestartoval a odtáhli jsme to do servisu. Výsledek: kvůli zátce za cca 90kč se musela vyměnit komplet spojka i se spojk. ložiskem a dvouhmota. To byla asi ze všeho nejnákladnější oprava (stejně by se ta spojka s dvouhmotou musely někdy udělat).
Jednou jsme jeli opět po dálnici a byl velkej vítr. Ten mi hodil cosi do auta a než jsem stačil bezpečně zastavit u krajnice, tak už to bylo pryč. Výsledek: vyskočená plastová lišta na nárazníku, odřenej ostřikovač světla a plast ve světle měl v sobě díru. Světlo ale svítilo. Plastová lišta šla zamáčknout zpět hnedka, ale když jsem se dozvěděl cenu světla (xenon), tak mě málem omyli Naštěstí se pojišťovna zachovala suprově a peníze mi nějaké dala. Nebylo to sice na nové světlo, ale bylo to super. Světlo se použité moc dobře sehnat nedalo, zvlášť to pravý, ale nakonec jsem jedno postarší u pana Patočky sehnal (tímto mu moc děkuji)
Pak už to byly opravy drobnější a klasika, jako brzdy, díly na přední nápravu, silentbloky motoru, nová baterka, zadní světlo (chyběly diody - asi se v tom v Německu nekdo rejpal), motorek zadního stěrače, motorek víčka nádrže. Taky jsem měnil zadní tlumiče a pružiny. Byly tam nivomaty, ale dal jsem obyč tlumiče a taky to tlumí
V70 nás vozí vzorově, byli jsme s ni v Německu, v Rakousku v Alpách, v Tatrách, atd., vždycky nás spolehlivě a pohodlně dovezla do cíle. Pořád mě to v ní i po naježděných 85tis. km baví. Snad bude sloužit dál. Nedávno dosáhla mety 300tis. km, tak jsem se rozhodl zkrátit interval výměny oleje na 10 tis. km, aby vydržela co nejdýl.
Níže pár fotek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#4 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Tak jsme dnes byli na technické prohlídce a technik jen chválil, že je V70 krásně zachovalá. Z toho mám obrovskou radost Cestou domů jsem se stavil v lesíku a udělal pár fotek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 625
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#5 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Koukám, že naše auta jsou si opravdu hodně podobná, krom stejného staří, motorizace, xenonů atd. je moje taky původem Němec a taky má dodělaný city filter od HJS.
S tím hledáním jsem to měl podobně, navíc jsem začal hledat o 3 roky později, než ty, takže najít slušnou V70 II FL ještě s euro 3 motorem, aby to nebyl vrak, byl docela boj.
Tak ať slouží co nejdéle
S tím hledáním jsem to měl podobně, navíc jsem začal hledat o 3 roky později, než ty, takže najít slušnou V70 II FL ještě s euro 3 motorem, aby to nebyl vrak, byl docela boj.
Tak ať slouží co nejdéle
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#6 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Jo už když jsem tu tvojí viděl, tak jsem si říkal, že to jsou téměř dvojčata I když ty na tom budeš teď vzhledově po přezutí na Thory asi líp To hledání super kusu je fakt boj, ale pak to stojí za to. Teda než se něco podělá Hlavně bacha na tu zátku, to je fakt prevít
Taky ti přeji mnoho šťastných km
Taky ti přeji mnoho šťastných km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#7 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
V pondělí proběhla výměna za letní papuče. Mám je tam prvně, přijdou mi spíš takové usedlé, ale přesto celkem hezké. Kdyžtak jako zimáky budou super Ale jsou to aspoň originály narozdíl od těch, co jsem tam měl předtím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Taky mám podobnýho brášku hezký auto, ať slouží
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#9 Pitris V70: V70 D5, MY 2005
Děkuji, no snad ještě dlouho sloužit bude za tu péči
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek