S60 MY05 2.4D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#51 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Dnes jsem si vyzvedl auto u Raolsy. vše provedlo dle domluvy a za pár korun, doporučuju. Po výměně spodního záchytu reakce, je to zase jiné auto. Celým interiérem neprostupují takové vibrace jak opředtím, tím je to klidnější a tíšší, podání výkonu je takové nenucenější. No co je v plánu dál: silasy předních ramen, které jsou natržené, výměna předního podtlakového silasu motoru, opětovný výplach řízení a zkusím přidat kondicionér od BG a nakonec vyndat altík a vyměnit jeho ložiska, už hučí, ale volnoběžka je ok.
Vypadá to, že Vendulka dostane od víkendu garáž i v novém místě bydliště, tak se těším, že když ji umyju a navoskuju, tak to i vydrží.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#52 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Dnes předána S60 v Semilech Radkovi. Výměna silasu ramen, horní uložení předních tlumičů a předního podtlakového silentbloku. Krásně sněží až z toho má vlak zpoždění, škoda, že nemám rukavice, postavil bych jim tu v Semilech většího sněhuláka.
IMG_20210112_152826~2.jpg
IMG_20210112_171017.jpg

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4764
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#53 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Jak se ti v tomhle počasí jelo přes Kozákov? :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#54 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Já jel z Turnva na Železný Brod a Semily, ale jelo se dobře, až na pár lidí, kteří zdržovali a mysleli si, že musí jet max 40km/h zase až tak se to neklouzalo, až v Semilech na malém kruháči jsme musel dávat kontra volantem, zadek si řekl, že by se taky jednou podíval dopředu :-D asi. Jen je mi líto že v tomhle sněhu asi nepoznám rozdíl po výměně silentbloků ramen.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#55 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Auto je po výměně silentblokůpředních ramen, předího podtlakového silentbloku motoru a horního uložení včetně manžet tlumičů. ještě se musím objednat na geometrii. Když jsem odje od Raolsy, překonal zasněžené silnice v okolí Semmil, tak se mi zdálo, že auto o kus líp sedí na silnici, ale možná placebo. Vibrace na volnoběh už nejsou. Objednal jsem si proplachovací olej od BG do řízení a vyměním v něm olej, pak také přední tyčky stabilizátoru.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#56 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Dneska jsem byl na geometrii v AutoIn, vše probíhalo jak mělo, předek jen trochu rozhozený, zadek vůbec. Ale mechanik oznámil, že mi uchází levé přední kolo. Jenže mi ho nezaplepí a mám jet do pneuservisu. Tak jsem zaplatil 1210Kč s DPH sednul do auta a jel do nejbližšího servisu, který by to mohl umět. Po zazvonění na zvonek vylezl špinavý ferda, který po dotazu na zalepení jedné pneu reagoval tím, že si s tím mám jet jinam, na tohle nemá čas atd. Okey, doma mám knoty, lepidlo i nástroje. Takže cestou jsme ještě natankoval, dofoukal radši kolo až na 3,0baru, docela to ucházelo za dobu geometrie to ušlo u 0,5baru. Doma v garáži jsem zvedl auto sundal kolo, dírku našel, ale hřebík nikde, zvětšil nachystal si knot a lepidlo prázdné... takže naložit kolo do druhého auta a zavést do servisu, který máme ve městě. Jo uděláme, nechte nám to tady a číslo, byly dvě hodiny. Zatím jsem měnil tyčky předního stabíku, u řidiče to jakžtakž šlo. U spolujezdce jsem skončil potom co jsem pořádně zabral a strhnul jsem vnitřní torx, kterým jsem si šroub přidržoval... Závit byl očištěný a namazaný... Do večera ze servisu na zalepení gumy nevolali, tak snad zítra a tyčku budu muset dořešit u našich, protože nemám doma flexu, s kterou ji můžu fiknout. Úspěšný den. V sobotu nás čeká cca 850km Opava na otočku, zpět jedeme se štěnětem a v neděli díky omezení šup do Německa zase na měsíc. Musím mít auto caik
Naposledy upravil(a) Sup dne 21 led 2021 19:00, celkem upraveno 1 x.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#57 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Kolo jsme si vyzvedl, lepili to hribkem, vyměnili ventilek a vyvážili 255kc s DPH, no jo, ale tady se dá platit jen hotově a já mám u sebe stovku a nějaké eura. Dobře, letím na namístě, parkoviště obsazeno a hned vedle je velký plac kam je zákaz vjezdu, pouze s povolením. Na tu chvíli se to nepos... Zaparkuj, ani nevypinam motor, vyzvendu 200kc, chci nastoupit a přicuoital měšťák, že to je za 200kc. Takže než to vypsal, znovu do bankomatu a vyzvednout kolo. Během dopoledne jsem dělal vyčištění řízení, hned po koupi jsem dělal výměnu kapaliny, ale bylo to udělané špatně. Opět zaslepit na nádobce vratku, hadici strčit do flašky. Spotřeboval jsem tři litry oleje do řízení společně s jednou plechovkou BG108. Na nádobku jsem vypouzival jeden celý čistič na brzdy a hele ona v sobě má taky bílý filtr :-D předtím nebyl vidět. No tohle z toho teklo.
Přílohy
IMG_20210122_102311.jpg
IMG_20210122_101749.jpg
IMG_20210122_103133.jpg
IMG_20210122_114153.jpg

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4764
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#58 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Koukám, že tobě se "dařilo" :D

Je nějaká změna v tom řízení? Přemejšlim, že to vyměnim taky + brzdovku... (Radek o tom ještě neví :D )
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#59 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Tak po dalších 300km musím napsat, že změna je. Čert ví co pomohlo asi kombinace všeho, nádobka bez nečistot a průchozí sítko, nový olej a aditivum do oleje. Řízení přestalo poskubavat a zasekávat se ve středové pozici. Ráno jsem ho taky nemusel odlepovat škubnutím. Padly na to 3l hydraulického oleje, čistič na serva a čistič brz proplach jsem dokončil až z nádobky šel jen čistý čistič a z vratky teklo toto:
received_264351445048514.jpeg
received_264351445048514.jpeg (36.5 KiB) Zobrazeno 940 x

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13054
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#60 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od raolsa »

No pěknej humus. :shock: To už se nedivím, že to blblo. No ušetřil jsi za repas řízení. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#61 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Auto je sice na prodej a aktuálně to zdržují opatření, že sem zájemci nemůžou přicestovat, ale i tak přišel čas na výměnu oleje, filtru a pylového filtru. Dokud nebudu mít peníze na ruce a podepsanou smlouvu, tak auto nepovažuji za prodané.
Chtěl jsme vyčistit čidlo tlaku, mohl jsem si jeho vyndávání ušetřit, je stále jak nové nezanesene bordelem. To co mají poslední D5 a VEA motory v parohách sání není čidlo ale kus uhlíku s kabelem. Dál jsem sundal hadici od sání u EGR ventilu. Nebylo co čistit, něco málo tam je, ale žádné nánosy. Tak jen párkrát projeto tyčkou po stěnách a otřeno. EGR zaslepený není, ale jezdím s tím hlavně delší trasy a to po dálnici kde se pohybuju 3500-4000otacek. Olej po 12 000km byl tmavě hnědý až černý. Nový olej zase na merce není vidět. Jak měla S60 malý nájezd a měnilo se to co rok a teď do 12tis km, tak nejsou v motoru žádné usady. Olej se neobarví.
Přílohy
IMG_20210308_144910.jpg
IMG_20210308_153939.jpg
IMG_20210308_151937.jpg
IMG_20210308_151508.jpg
IMG_20210308_150935.jpg

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#62 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Tak dneska si S60 odvezl kupec. Měj se hezky a slouži dál.
Mně teď čeká hrozné rozhodování co dál. Vzhledem k tomu co mi oznámila snoubenka, potřebuju něco s kufrem, zároveň s automatem (bude s tím jezdit ona) něco nad 100kW, benzínového, 4+ válců nejlíp 5+, samozřejěm co nejméně najeto, za co nejmíň co nejmladší. Rok 2012+, cena 350-400, do 160tis km. Baboraď
165113061_286943679496366_416994313409796996_n.jpg

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 364
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#63 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od mates »

Jelikož jste asi v očekávání, tak samozřejmě gratuluji a asi bych do požadavků u auta přidal ještě kůži. Děti v autě mimo jídla umí i zvracet a kožené sedačky jsou k nezaplacení 😉. Osobně bych šel klidně i do staršího auta (nebude tě tak štvát, že to žena občas škrábne, případně jí někdo škrábne u nákupáku. Mě by se líbilo asi něco takového:
https://auto.bazos.cz/inzerat/133567072/volvo-v70-benzin-3-2.php
Jinak já koupil jako rodinný povoz XC90 2005 a žena je tak spokojená, že o omlazení vozového parku nechce ani slyšet 😉.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#64 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Třeba to bude někoho zajímat nebo mě s tím pošlete do.... kamsi.
Jako nástupce S60 jsem pořídil Octavii 3 RS v kombi s benzínovým motorem. Proč skok z Volva do Škodovky? Kupodivu mi Oktávie aktuálně nabízela nejlepší poměr cena/výkon/prostor/stáří/historie
Auto je kupované nové v ČR, servisované v autorizovaném servisu. Rok 2015, najeto 152 000km.

Výbava je základ RS + připlacené přední vyhřívané okno. A=t to nemusíte lovit v testechaceníkách, tak je to 7x airbag, ESC, ABS, TSC, XDS, 4x okna, el. ovládání kufru, adaptivné bixenony, led světla zadek a denní svícení, palubní počítač který má X-nastavení a sledování spotřeb, tempomat, BT, USb, SD, CD, další věci mě teĎ nenapadají a upřímně ani nejsou asi pro mě důležité.

Motor je to EA888 už třetí generace, která kombinuje přímý a nepřímý vstřik paliva. Takže mi toliknehrozí zanášení sacích ventilů karbonem. Nepřímý vstřik je aktivné při malé a střední zátěži u zahřátého motoru, dál je kombinace přímého a nepřímého a studeného motoru nebo vysoké zátěži je aktivní pouze přímý. Zde už nedochází k nadměrné spotřebě oleje. Normální spotřeba je 1l na 10 000km, vždy záleží na jízdním stylu, použitém oleji a samozřejmě předchozí péči. Já teď při výměně oleje nalil Total 5W-40 splňující VW 502.00, tedy pevný interval 1rok nebo 15 000km. Předchozí výměny byly po cca 20-22tis km. Kupoval jsem to se závadou sáknoucí vana. Je zde plastová vana, trochu jsme se obával zkroucení po nějakém vyhřátí, ale zaťukám po výměně těsnění za 240Kč je vana suchá a těsná. Na začátku jsem si říkal, že na 162kW a 340nm, stejný krouták jako předchozí D5, to moc nejede, jenže pak jsem si párkrát dovolil plný plyn a krásně to táhne a hlavně srdce nehasne(ou). U 4tis S60 samozřejěm hasla, tady se přetočí vačka a ještě to zatáhne víc. Zatím mám vyjetou jednu nádrž na 100oktan, dle dotankování 7,4, PP ukazuje dlouhodobou 7,6 ale to je ještě od předchozího majitele.

Prostorností to je něco jiného, oproti S60, proto jsem do toho šel, máme pejska a teď je snoubenka samodruhá :-).

Co mě štve, tak je otřesné audio oproti HU850 s modrými repry a trochu hlučnější ok gum, než byla S60. Oboje bduu řešit vytlumením podběhů a dveří. Uvidíme kam se to posune.

První servis olej Total 5W-40 s filtrem Mann, pylový filtr antialergický antibakeriální Mann, vzduchový jsme nechal origo, je teď dělaný, svíčky dle fotky, krásné, izolátor čistý, olej to nebere, nechal sjem je. Takže mám do zásoby. Udělal sjem dezinfekci topení pěnou, nové stěrače Škoda

Úpravy: koupil jsem oboustraný koberec do kufru, bude se hodit třeba pod mokrý kočárek, v autě byly gumové koberce, koupil jsme Prestige :D :D textilní, 2x podložka pod dětskou sedačku a ALU opěrka na nohu, ať to ladí k pedálům co jsme v serii. Tohle všechno včetně stírátek stálo origo ve Škodovce 4600Kč. Přední RZ jsem uchytil na šrouby místo podložky, první ročník O3 to měl povinně kvůli vyskakovací kapotě. Pak to škodovka stáhla, potřebovala jen body od EuroNCAP :-D.
Zadní osvětlení RZ origo LED (1ks 180Kč), přední zástěrky 315kč origo. Trochu důchodcovské, ale užitečné.
Jak je vidět ceny origo příslušesntví je fakt sranda. Třeba oboustranná textilie do V70 je za 4400Kč.
Upravili jsme sání, relevantní od úpravce stojí 11 000Kč, tohle je za cenu vrtáku, frézky a záslepky. Za přední maskou je obdelník který má vstup vlevo zepředu a zezadu. Vpravo zezadu je filtr box na sání je i znázorněný, kde má být vstup vpravo zepředu, takže vyvrtat a vyfrézovat, zaslepit zadní vstup, ať to nesaje teplý vzduch. Na zadní kola jsem nasadil podložky 15mm. PoFl modely mají již z výroby rozšířený rozchod 3cm na stejné kastli, už to nevypadá jako tramvaj.

Teď musím na dokódování zadních LED, svítí chyba na osvětlení RZ, funkci comming home a leaving home nechám přenastavit na mlhovky, ať zbytečně nepálím xenony a aktivovat corner funkci.
Na další měsíce plánuju zakoupti nový kryt motoru, benzíny mají jen půlměsíc ne kompletní kryt, nový za 1500Kč. Kryt pod středový tunel, VW ho vyvinul, ale už nenasadil ani u grennline ani bluemotion (350Kč), a pak kryt kolena výfuku (350kč).
Dle recenzí a zkušeností, by se měl lehce utlumit hluk od silnice díky lepší aerodynamice spodku, no uvidíme. Hlavně se mi líbí, že to bude zakrytované.
Pak zadní nápravnici osadím tlumičem kmitů, Volvo ho taky používá, tady opět koncern něco vyvinul a již nepoužíval, jediné auto, které to má z výroby je A3 sedan. Tento tlumič za 1800Kč by měl uklidnit různý hlomoz ze zadu co jde od nápravy při přejíždění nerovností. Odzkoušeno mnoha lidmi na Golfu.
Vytlumení podběhů a dveří, výměna standartních repro za lepší.
Osazení turba lepší kolenem na přívod vzduchu a ostranění tlumiče co jde z turba do intercooleru. Motor by neměl hasnou ve vyšších otáčkách, asi to nepoznám, ale je to za pár peněz a proč by ne :-)
Dál jedině údržba a po roce třeba chip, až mi výkon přestane stačit.
Přílohy
176816932_290520029202315_5539096366094931159_n.jpg
176816932_290520029202315_5539096366094931159_n.jpg (73.18 KiB) Zobrazeno 798 x
176604859_1104663976698659_5194209513896190006_n.jpg
176604859_1104663976698659_5194209513896190006_n.jpg (51.68 KiB) Zobrazeno 798 x
175947459_970669160344713_2887741914231079153_n.jpg
175947459_970669160344713_2887741914231079153_n.jpg (47.63 KiB) Zobrazeno 798 x
175709534_449746432923156_4071659213404698054_n.jpg
175709534_449746432923156_4071659213404698054_n.jpg (40.74 KiB) Zobrazeno 798 x
175701142_834682324115292_3818398956197243291_n.jpg
175701142_834682324115292_3818398956197243291_n.jpg (76.65 KiB) Zobrazeno 798 x
175081180_457396678665784_5009062032941061777_n.jpg
173670539_810050249890813_7603124723733806470_n.jpg
173670539_810050249890813_7603124723733806470_n.jpg (62.2 KiB) Zobrazeno 798 x
173461739_264341922075804_4618069023898911234_n.jpg
173461739_264341922075804_4618069023898911234_n.jpg (48.79 KiB) Zobrazeno 798 x
173164616_1205892186480653_9069102487032747000_n.jpg
173164616_1205892186480653_9069102487032747000_n.jpg (96.01 KiB) Zobrazeno 798 x
172890631_855983795132868_3505198341921545242_n.jpg
172890631_855983795132868_3505198341921545242_n.jpg (65.3 KiB) Zobrazeno 798 x
170757387_457989695539023_2599654508140661597_n.jpg
170757387_457989695539023_2599654508140661597_n.jpg (78.09 KiB) Zobrazeno 798 x

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13054
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#65 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od raolsa »

Vana tekla, nebo proč jsi sundával?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#66 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Je to vtom textu, vana byla umastěná, vyloženě netekla. Vyměnili jsme těsnění a dobrý, klop klop. U první a druhé generace, tam hlavně, se doporučuje čistit sacé koš jako kdysi u 1.8T 20V, tak jsme se podívali i na sací koš a ten byl čišťoučká jako celý motor.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“