S60 MY05 2.4D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#1 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Naskytla se možnost a já neváhal :-). První Volvo po pěti Fordech v řadě.

Koupil jsem si starý nerezový ingot s ještě větším ingotem pod kapotou, respektive ještě nekoupil, ale vše je domluveno a na spadnutí tenhle nebo příští týden.

S60 ještě v poctivém švédském provedení MY2005 tedy P2. Nástupce od roku 2009 a výš má nápravnice, ramena. uložení chladičů záměnné s Mondeem mk4, dle toho to po dvou zimách i vypadá, hnusné orezlé s náběhem na proreznutí, ve výhledu 10let+

S nejlepším motorem co udělali: 2.4 R5 diesel, bez swirl klapek, bez DPF, s podtlakovou regulací turba, vstřikovače Bosch, které jsou snadno a "levno" opravitelné. I když máme u nás kousky i s 500 000km a vstřiky a další dieselové radosti původní. S manuální převodovkou M56, která proti M66 co známe i z Fordích 2.5T vyniká přesností :-)

Výbava: 6x airbag, SIPS, WHIPS, nezávislé topení, HU850, 4x el. okna, samostmívatelné zrcátko, el. ovládaná sedačka řidiče s pamětí, kožené vyhřívané sedačky, dešťový snímač, el. sklápěné zrcátka, alarm, elektricky sklápěné opěrky zadních sedačky atd.

Od kolegy jsem dostal velmi přátelskou cenu, zvlášť když přihlédnu k českému a ověřenému původu. Auto bylo kupované u nás v servisu a bylo zde i servisované. viz soupis.

letní R17, zimní plechy R16

Aktuálně je třeba udělat pouze SAS modul, rozsvěcí se chyba DSTC, zadní desky cca 3mm, těsnění LPŘ dveří je v rohu odchlíplé tak v rychlostech nad 120km/h je slyšet svist, vyměnit olej v servu, namazat větráček topení, zda přestane skřípat a vrzat a vyřešit drnčící plasty v interiéru.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#2 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

eznam údržby vše děláno ve Volvo jen s originálními díly
11.01.2005 - 10km - Montáž zámku řazení
08.04.2005 - 5 548km - přezutí na letní
12.10.2005 - 20 300km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, přezutí na zimní
17.03.2006 - 30 840km - přezutí na letní + geometrie, 1x disk + pneu
25.04.2006 - 34 064km - výměna čelní okna
26.07.2006 - 40 250km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, geometrie
06.11.2006 - 48 880km - přezutí na zimní
14.02.2007 - 55 200km - Výměna spínače posilovače brzd
06.04.2007 - 57 200km - přezutí na zimní, montáž parrota
07.08.2007 - 59 920km - servis 0W40 Shell, pylový, vzduchový a palivový filtr
07.11.2007 - 61 499km - pojistná událost, výměna zadního nárazníku, LZ lampy, víka kufru, výztuhy nárazníku
06.05.2008 - 67 718km - přezutí na letní
16.09.2008 - 71 058km - servis 0W40 Shell, pylový filtr
08.10.2008 - 72 064km - Výměna ventilu turbodmychadla
05.11.2008 - 72 744km - pojistná událost, zadní nárazník
19.12.2008 - XX XXXkm - přezutí na zimní, nové stěrače
06.01.2009 - 75 200km - pojistná událost, výměna PZ dveří + rozstřiky
07.04.2009 - 76 700km - výměna rádia HU850,výměna PPŘ ložiska kola
02.10.2009 - 81 131km - servis 0W40 Shell. pylový filtr
24.11.2009 - 82 204km - přezutí na zimní, výměna pantu víka nádrže
05.11.2010 - 90 501km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, přezutí na zimní kola, silentbloky předních ramen zadní, přední + zadní destičky + zadní kotouče
25.07.2011 - 95 463km - pojistná událost, LZ dveře lakování + LZ bok, dodání předního spoileru
21.10.2011 - 97 915km - servis 0W40 Shell, přezutí na zimní, výměna silentbloku motoru, kabelů víka kufru, motorek ostřikvoače
19.01.2012 - 99 984km - výměna žárovky, oprava stahovačky LP dveří
03.02.2012 - 100 452km - výměna 5W žárovky, výměna stěračů
12.04.2012 - 102 201km - přezutí na letní, výmna výbojky D2R
02.07.2012 - 105 212km - kontrola vozu, dezinfekce klima, pylový filtr
21.08.2012 - XXX XXXkm - výměna žárovek
11.10.2012 - 107 909km - výměna HF parrotu
05.11.2012 - 108 666km - servis 5W40, pylový, palivoý a vzduchový filtr, výbojka D2R
25.03.2013 - 112 455km - výměna turbodmychadla, STK
25.03.2013 - 112 455km - pojistná událost, lak PZ dveře
23.10.2013 - 120 470km - přezutí na zimní pneu
29.10.2013 - 120 621km - výměna sirény alarmu
01.04.2014 - 125 128km - přezutí na letní pneu + kontrola vozu a prodej
II. majitel - kolega v servisu, minimum zakázek s kilometry
ale servis poctivě po max 15 000km, přehazování kompletních kol letní/zimní
25.09.2014 - XXX XXXkm - nový SW, výměna držáku výfuku
25.06.2015 - 140 000km - výměna rozvodů, výměna lpř. ramene
28.01.2016 - 148 434km - výměna spínací skříňky
02.03.2017 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
11.05.2017 - XXX XXXkm - víčko nádobky servokapaliny
10.08.2017 - XXX XXXkm - přední brzdové destičky, stírtáka čelního okna
29.08.2017 - XXX XXXkm - rozleštění předních světel
12.12.2017 - 172 001km - výmna kloubku řízení
31.10.2018 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
05.02.2019 - 185 492km - výměna gufera klikové hřídele pod setrvačníkem, gufera poloos, výměna lišty zadního nárazníku, spojkové ložisko
26.02.2019 - XXX XXXkm - lišta předního nárazníku
06.03.2019 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
24.06.2019 - XXX XXXkm - výměna páčky blinkrů
07.12.2019 - 197 160km - výměna servokapaliny, vyčištění a namazání větráku topení
10.12.2019 - 197 450km - výměna pravého čeu řízení Lemförder + geometrie
06.03.2020 - 200 500km - výměna oleje Shell 5W-40 a filtru, vzduchového filktr origo volvo a pylového MANN
26.3.2020 - 202 700km - přezutí na letní kola, výměna zadních destiček (Volvo)
18.7.2020 - 208 450km - převážení letních kol a nastavení geometrie
26.8.2020 - 212 500km - výměna oleje v motoru a filtru 5W-40 Shell, Mann filtr, výměna oleje v převodovce Castrol 75W90 GL4, výměna spodního záchytu reakce Corteco
4.9.2020 - 213 800km - výměna letních pneu za nové Michelin Primacy 3 225/45 R17 91W, přilepení prostředku stropnice
18.12.2020 - 218 666km - výměna spodního záchytu reakce (origo Volvo), výměna zadní tyček stabíků a jedné gumy držáku zadního stabilizátoru, druhá byla měněná původním majitelem. Vše dělal Raolsa
13.1.2021 - 219 500km - výměna předního silentbloku motoru, výměna silentbloků předních ramen, výměna horního uložení, ložisek a manžet předních tlumičů.
21.1.2021 - 219 695km - geometrie ve Volvo Auto In Ústí n/L, oprava defektu pneu a výměna předních tyček stabilizítoru
8.3.202 - 221 750km - výměna oleje a filtru Shell 5W-40, Mann, kabinový uhlíkovýalergení filtr Mann
Naposledy upravil(a) Sup dne 08 bře 2021 19:54, celkem upraveno 11 x.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#3 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Konečně! :good:

Už čekám na fotky...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#4 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

O víkendu jsem S60 konečně umyl, byla umytá asi po půl roce. Včera proběhlo dotažení ruční brzdy, už funguje jak má a vzhledem k mému parkovacímu místu v kopci to byla naprostá nutnost. Objednal jsem si pravý čep řízení, který vydává nepěkné zvuky a opravnou sadu laku. Už se těším na víkend až se do všeho vrhnu.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#5 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Přítelkyně vzala službu navíc, tak jsem měl celé dopoledne na hraní si s autem.

Začal jsem výměnou kapaliny v řízení. Stále tam byl původní, asi párkrát dolévaný, 15letý olej, dle toho taky vypadal. Nachystal jsem si 2l nové origo kapaliny, velkou injekční stříkačku, dvě hadičky (malou a velkou), nádobku, hadry, latexovou rukavici, sdrc pásku a zvedák.
Jako návod jsem použil kanál: https://www.youtube.com/user/volvosweden/videos
Všechno kapalinu z nádržky vysát, nádobku vycvakat z úchytů a vylít co zbyde. Ustřihnout si prst z latexové rukavice, vzít pásku a odpojit vratku (u P2 hadice vedoucí zezadu motoru do spodního vývodu nádržky), na vývod z nádržky nasadit prst a utáhnout páskou. Do hadice zasunout první hadičku, pak jen zbývá dolévat kapalinu do nádržky a točit volantem. Potom co z vratky vychází čistý servoolej je proplach dokončený. Je potřeba znovu vysát nádobku, protože vstup do nádržky zaslepený rukavicí nemá zpětný ventilek a vše by nám vyteklo. Namontovat vše zpět, dát hadici a znovu naplnit nádobku. Po naplnění točit volantem pro odvzdušnění a poté i s nastartovaným motorem.
79766439_438880580373933_737216103972864000_n.jpg
73475232_575993089843595_582729184057491456_n.jpg
Pak jsem se přesunul do interiéru, protože čep budu dělat až s geometrií v úterý.
Při přejezdu nerovností bylo k nevydržení vrzání a štrejchání větráčku topení. Dle místního návodu jsem ho vybral ven. Pružný nástavec se mi neosvědčil, ale se šroubovákem s nasazeným kloubkem byl větrák "hned" venku. Po rozebrání (") na mne vypadl velmi tvrdý lístek (nevím název stromu, padá lísteček s bobulkou) který při některých zatáčkách drhnul o větrák. Vyfoukal jsem z tělesa větráku hromadu hnusu. Po očistění všech dílů větráku jsem na samotný motorek s vrtulkou použil mazání na řetěz, který používám na kolo. Zadní ložisko zvenku, přední pod vrtulí jsem stříkal naslepo s nasazenou hadičkou. Trochu prostříknout protočit a pak znovu. Po dostatečněm promazání jsem nechal větrák položený na vrtuli, aby vše mělo čas zatéct do ložisek a šel jsme se věnovat dalším hlukům v interiéru.
Pak už jen namontovat zpět. Veškré hluky od větráku ustaly... jiný svět
79024436_598589084226994_7942265996348227584_n.jpg
76730672_503773663568682_4525404231439482880_n.jpg
79371919_435030793847429_1592303208812773376_n.jpg

Přední kryty kolejniček sedadel jsou nasazeny hodně na volno. Použil jsem plát samolepícího molitanu, který mi zbyl po tlumení předchozího auta. Naleil jsme to na styčné plochy plast/kov a je po drnčení.
Z dveřního obložení řidiče se ozývalo drnčení. Znovu samoleící molitan a tenkým proužkem jsem z obou stran oblepil bowden od kliky. Bohužel cestou domů jsem si všimnul, že jsem nezapojil výškový reproduktor.... takže druhé sundání tapece mne nemine.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#6 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Na čem jsem strávil dnes nejvíc času a to mám jen oba přední tapecy a sedaču řidiče je čištění kůže.
Používám čistič a sealanth Dodo Juice, jemný kartáček, papírové útěrky a mikrovlákno.

Pár fotek z rozdílu, ktrý vznikl po skoro 2hodinách čistění.
Opěradlo celé, sedák do půlky jako rozdílovka
Opěradlo celé, sedák do půlky jako rozdílovka
78570831_445065529509826_2785233476243161088_n.jpg (62.59 KiB) Zobrazeno 2102 x
Hotová sedačka řidiče, solujezdce není vyčištěná
Hotová sedačka řidiče, solujezdce není vyčištěná
78919441_1847120902098713_6405877978919600128_n.jpg (70.02 KiB) Zobrazeno 2102 x
Z druhé strany pro rozdíl mezi sedadly
Z druhé strany pro rozdíl mezi sedadly

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1355
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#7 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od f.e.e.t »

Ta sedačka je bomba. :-) Jsem rád, že mám černou kůži s alcantarou. :-D Ale už teď se těším až sem hodíš výsledek celého interiéru. ;-)
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#8 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od raolsa »

To máš nějakou speciální nádobku na servoolej?
Zatím všechny P2 nádobky co jsem viděl měly vratku nahoře a sací vývod dole.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#9 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

V tom případě, by čerpadlo tlačilo do nadobky a ne do řízení. Protože z nadobky jde tlustá hadice přímo do servocerpadla, ale ta je výš než ta co jde od motorové příčky.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od raolsa »

Ale čerpadlo z nádobky olej saje, takže logicky musí mít sací hadici níž než vratnou. Tlak z čerpadla do řízení jde trubkou s tlakovými hadicemi.
Mohl by jsi prosím vyfotit jak tam ty hadice na nádobce máš?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#11 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Dneska jsem pokračoval ve šlechtění interiéru. Dovyčištění a impregnace kůže, umytí plastu loketky, dveřních plastů a celkově tunel okolo řadičky. Čištění a impregnace kůže volantu, ruční brzdy a řadičky, z toho taky lezl pěný hnus. Po vyčištění a impregnaci je volant hezky matný. Obavy z klouzavosti nejsou na místě, už to mám vyzkoušené a spíš naopak lépe padne do ruky.
Interier.jpg
Interier2.jpg
Tohle vše šlo dolů, fotku po bohužel nemám.
P_20191208_110703_vHDR_On.jpg

A fotky pro raolsu.
Silnější hadice je umístěná výš a vede do řerpadla, které tlačí dál do řízení, tenčí vratka vedoucí z řízení je níž. Originál zapojení na řízení a zapojení za život auta nikdo nehrabal, až teď já, když jsem odpojil vratku a vysadil nádobku nahoru.
P_20191208_094806_vHDR_On.jpg
P_20191208_094812_vHDR_On.jpg
Co potřebuju sehnat jsou sklíčka zrcátek, které někdo umýval snad drátěnkou....

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#12 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Pěkně si to vyčistil :good:

Asi to na jaře zkusim tvym způsobem...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od raolsa »

Díky, takže máš opravdu jinou nádobku, než jsem doposud na P2 viděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#14 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Neměl si zatím vše před rokem 2005? od čísla šasí 043013 je tam tahle 30645621 , do té doby byla 30665496. Koukám dle obrázku, by se na starší nádobce výměna oleje dělala sama :-)
Naposledy upravil(a) Sup dne 08 pro 2019 17:14, celkem upraveno 1 x.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#15 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od raolsa »

Aha, takže asi jo.
Byl jsem se kouknout v dílně na tu 2006 co tu mám a je tam nádobka jako máš ty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#16 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Po včerejší výměně pravého čepu řízení se kormidlování parníku změnilo na kormidlování jachty, jiný svět. Zmizelo i bouchání od přední nápravy. Původní čep už byl opravdu volný.

Aerodynamický hluk od předního skla způsobuje pravá lišta čelního okna (ta co se táhne od předního blatníku až k zadnímu oknu) Pod lištou byla lopatka bordelu, jehličí, lístečky, dělal se z toho pěkný kompost... Každopádně lišta má v délce cca 7cm 2-3mm fuku a ta dokáže ve 120km/h udělat solidní bordel. Lištu znovu hodím dolů, vymeju wapem a nasadím nové příchytky, staré už toho moc neudrží. 3x 30678009 a 1x 9190981 s cenou 113Kč s DPH za kus.
Druhý nepřijemný hluk je svist od obou rohů předních dveří, těsnění je zde odlepené, zmačkané a ožvýkané. Existuje technický journal na nápravu odlepeného těsnění i s nějakým spešl volvo lepidlem, ale na vymačkanou gumu už nepomůže. Jedná guma 2904Kč s DPH, no měnit obě, hrůza, děs mor a neštovice...

V dalším Journalu jsem našel díly na zamezení zatékání do CEM. Spočívá to ve výměně průchodky pdo torpédem za novější verzi. Díly celkově okolo 650Kč s DPH, ale myslím, že i jako prevence před vytopením CEM se vyplatí.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#17 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Já kupoval obě gumy na karoserii a jedna mě stála 290kč...

Těsnění na dveře scháním taky, mam ho utrhaný u B sloupků...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#18 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Tak jsem to nevydržel a už jsem přezul na letní, stejně teď toho moc nenajedu.
Vyměnil jsem zadní destičky, které při koupi měly vydržet tak 3000km, no ještě by něco daly. Najezdil jsme hodně kilometrů po dálnici. Celkově od koupě 5000km.
Doplěny příchytku na boční lištu čelního skal i na druhé straně. Prozatím odstraněna horní lišta mezi sklem a střechou. To je klid a phooda na dálnici. Nové těsnění mám v garáži, ale v jednom se to hrozně špatně navléká.
CHvílemi se znovu ozývá větrák :-/ bude mne čekat znpvu vyndání a namazání, moc dlouho nevydržel. Je slyšet tak jednou z deseti jízd. Oba přední tapecy byly sundané a slepené všechny spoje. Zmizelo hodně vrzání ze dveří. Ještě musím přenýtovat stahovačku, která dokáže nehezky vibrovat. Už nedrnčí plexi budíků a ani plast okolo řadičky. Postupně se vychytávají další a další věci co se týká pazvuků v interiéru.
Obě vnější desky, vnitřky na tom byly líp
Obě vnější desky, vnitřky na tom byly líp
90626724_876210262804397_1624277389200588800_n.jpg (62.87 KiB) Zobrazeno 1836 x
Zimní
Zimní
91535251_213259919888880_4562402728994668544_n.jpg (104.62 KiB) Zobrazeno 1836 x
87864318_2716255208628206_4144184368765599744_n.jpg
87864318_2716255208628206_4144184368765599744_n.jpg (96.37 KiB) Zobrazeno 1836 x
90644508_234879697897756_6979847761860493312_n.jpg
90644508_234879697897756_6979847761860493312_n.jpg (86.57 KiB) Zobrazeno 1836 x

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#19 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Dáme nějakou aktualizaci. Nájezd teď pěkně naskakuje, původně stála Vendulka téměř na místě, ale teď po otevření do hranic to skáče výš a výš. Máme 205400km a dnes bude dalších 300km. Spotřeba se dlouhodobě ustálila na 6,3l/100km. Což vzhledem ke způsobu jízdy, cesta do práce 300km po dálncii s tempomatem na 140 a nědky i víc, je parádní. Tankuju bud německý Total nebo náš OMV Maxxmotion. Žádné nové problémy nevznikly jen jezdíme a jezdíme.

Na zimu koupím jiné kola R16 ALU. Po zimě příjdu na řadu silentbloky motoru a přední brzdy.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#20 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Koukám, jsem se za tu chvíli přehopnoul přes 209 000km, už mám rozplánované opravy.
Září - Olej v motoru, v převodovce (ten se bude dělat poprvé) a silenbloky motoru
Listopad - Přezutí, vyhození letních pneu, srovnání disků, nové pneu
Duben - Přezutí na letní kola a výměna kompletních předních brzd

Uvidíme co nám skočí navíc, snad minimum věcí. Teď se mi spotřeba pohybovala pořád na 6,3L/100km 99% tras pouze dálnice 300km, jen v Německu jsem ji byl schopný držet okolo 180. Posledně jsem jel do 160 a rozumněji, hned na půlku nádrže najela 675km, spotřeba 5,7l/100km.

Musím si koupit novou chemii z detailing shopu, obzvlášt předek je umaštěný od much a nejde to dolů. Celkově by laku prospěla očista pořádnou chemií na odstranění asfaltu, polétavé rzi a pak vyclayovat. Ale nejsou lidi a pak ani místo kde to udělat :-/
Přílohy
Fotka po oplachu v Reichu
Fotka po oplachu v Reichu

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#21 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Jedině, že bys přijel ke mě, nějakej víkend nebo klidně v tejdnu...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#22 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Zkusím si teď na víkend zjistit kterému poskytovateli nevadí užití vlastní chemie a večer po deváté při malém provozu s ens to vrhnu :) popřípadě bych se ti pak ozval. Díky ;)

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#23 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

Tak jsem so dnesk večer udělal čas a pár hodin strávil na mytí Vendulky.
Ještě by to chtělo rozleštit.. to sám už opravdu neudělám a zakápnout pár ťupek, lakovací tužku mám.
Přílohy
116719668_1057892004613041_76335072788818666_n.jpg
116719668_1057892004613041_76335072788818666_n.jpg (115.18 KiB) Zobrazeno 1428 x
117108312_2688166661469351_4588647366519942894_n.jpg
117108312_2688166661469351_4588647366519942894_n.jpg (74.02 KiB) Zobrazeno 1428 x
116645380_3409474809104850_7118126119904696150_n.jpg
116645380_3409474809104850_7118126119904696150_n.jpg (76.42 KiB) Zobrazeno 1428 x
116845013_760610761431541_693337441817774215_n.jpg
116845013_760610761431541_693337441817774215_n.jpg (53.92 KiB) Zobrazeno 1428 x
116870605_686098941982436_4414466347466666463_n.jpg
116870605_686098941982436_4414466347466666463_n.jpg (47.5 KiB) Zobrazeno 1428 x
116883422_623301758569468_7592043502170583818_n.jpg
116883422_623301758569468_7592043502170583818_n.jpg (39.22 KiB) Zobrazeno 1428 x
116716202_340551676952386_1820619686946268763_n.jpg
116716202_340551676952386_1820619686946268763_n.jpg (42.7 KiB) Zobrazeno 1428 x

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#24 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Ten Clay je nějakej čistej... Neodfláknul si to??? :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#25 S60 MY05 2.4D5

Příspěvek od Sup »

No trochu to vypadá, jak když jsem sebral i lak :-D
Kilometry stále naskakujou a pořád mne překvapuje ,za jak málo dokáže jet
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“