Stavba b200ft motoru
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#1 Stavba b200ft motoru
Tak se pochlubím co stavím do mé 940 s motorem b230f, kam půjde pak turbo dvoulitr
Motor jsem kupoval v holým stavu z Rakouska, který jsem kompletně rozebral.
Nový šály na kliku a ojnice, nový pístní kroužky, komplet všechny těsnění, srovnana hlava, zalapovaný ventily a samozřejmě nějaký barvičky.
Co se týče úprav, byl bych rád kdybych se dostal k blízkosti 250 koní, takže zelený vstřiky z T5, 16t turbo, 3 palcový downpipe, chipy do jednotky (asi od stoniworld), 3-palcová váha vzduchu, větší intercooler.
Momentálně holý motor už mám tak nějak hotový, teď řeším turbo, už jedno jetý jsem koupil ale při přepravě se ohla výfuková vrtule, takže budu řešit jiný
Motor jsem kupoval v holým stavu z Rakouska, který jsem kompletně rozebral.
Nový šály na kliku a ojnice, nový pístní kroužky, komplet všechny těsnění, srovnana hlava, zalapovaný ventily a samozřejmě nějaký barvičky.
Co se týče úprav, byl bych rád kdybych se dostal k blízkosti 250 koní, takže zelený vstřiky z T5, 16t turbo, 3 palcový downpipe, chipy do jednotky (asi od stoniworld), 3-palcová váha vzduchu, větší intercooler.
Momentálně holý motor už mám tak nějak hotový, teď řeším turbo, už jedno jetý jsem koupil ale při přepravě se ohla výfuková vrtule, takže budu řešit jiný
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Stavba b200ft motoru
Jak se může při přepravě turba ohnout jeho vrtulka? To celé turbo přejel parní válec?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#4 Stavba b200ft motoru
Výfukový housing byl sundaný a daný vedle v krabici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#5 Stavba b200ft motoru
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1858
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#6 Stavba b200ft motoru
Ten vehement na olejovej filtr do boku je tam proč? To je originál, nebo je to kvůli lepšímu přístupu, nebo místu?
Ten motor neznám, tak se možná ptám blbě, ale přijde mi, že by měl bejt kolmo k bloku, ne?
Ten motor neznám, tak se možná ptám blbě, ale přijde mi, že by měl bejt kolmo k bloku, ne?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#7 Stavba b200ft motoru
turbový redbloky to mají všechny z výroby
Jsou dva typy, z jednoho jdou hadice do olejového chladiče a druhý typ je jako výměník kde proudí voda
Jsou dva typy, z jednoho jdou hadice do olejového chladiče a druhý typ je jako výměník kde proudí voda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#8 Stavba b200ft motoru
Zdrar! To je taky originál(byly asi 3 varianty). Tohle je po roce 1986. Začal se tam dávat, protože začaly jiný držáky motoru a nevešel by se tam mezi to origo olejový filtr. Pěkně je to vidět na předposlední fotce-na který je tam našroubovaný i ten držák motoru před tím původním výstupem z bloku. Jinak motor je super!!! Už se těším na první start!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#9 Stavba b200ft motoru
Konečně přišel čas na výměnu motorů. Turbový redblok už je konečně v autě, teď je na řadě to všechno dozapojit a počkat na chip až přijde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#10 Stavba b200ft motoru
Jakou převodovku zatím budeš mít?
Tomu zetoru by redblok taky slušel...
Tomu zetoru by redblok taky slušel...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#11 Stavba b200ft motoru
Zůstanu zatím u starý dobrý m46ky Jo Zetor by si taky zasloužil redblok
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Stavba b200ft motoru
HEle co máte s těma hranatejma zubama? To už je několikátý vyladěný redblock, kde jsou hranatý... mě to evokuje starej blok bez ostřiku pístů
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#13 Stavba b200ft motoru
Já byl vůbec rád, že jsem sehnal turbový základ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#14 Stavba b200ft motoru
Auto už je skoro kompletní, ale řeším problém se vstřikama. Jakmile otočím klíčkem, tak se sepne čerpadlo a vstřiky se sepnou a začnou vstříkat benzín do sání. Takže dneska plná hlava benzínu a proběhla výměna oleje
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Stavba b200ft motoru
Tam je nějaká vopičárna v kabelech nebo v řj. Teď budu kecat, ale mam pocit, že jsou hnaný zemí, tzn. někde seklej drát do země.
Né že by ti to asi pomohlo, ale třeba tě to trochu nasměruje.
BTW nekupuju od tebe vačkový kolo?
Né že by ti to asi pomohlo, ale třeba tě to trochu nasměruje.
BTW nekupuju od tebe vačkový kolo?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#16 Stavba b200ft motoru
Jo vlastně kupuješ, našel jsem krabici, tak dneska ti ho odnesu na zásilkovnu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#17 Stavba b200ft motoru
Byl to docela boj, ale auto už mam složený a funguje páradně, ještě by to chtělo dát chipy do jednotek a asi vyřešit lepší saharu na chladič
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Stavba b200ft motoru
tak si hlavně poznač, odkud který čip vytáhneš, protože já to neudělal a nejsem schopen poznat, kam který patří, až budu vracet původní čipy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#19 Stavba b200ft motoru
Tak po měsíci používání auto funguje bezvadně, kromě starýho turba co si vezme sem tam nějaký olej budu přecházet z t25 na 16t. Jinak brzy budu do zadní nápravy pořizovat samosvor, tak starý diferenciál s uzávěrkou (g80) bude na prodej
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek