michalnavratil - 740 Gumbalkan Edition - Team Köttbullar

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.
  • Autor
  • Zpráva
michalnavratil
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 147
Registrován: 09 lis 2013 19:42
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

michalnavratil - 740 Gumbalkan Edition - Team Köttbullar

Příspěvek od michalnavratil »

Zdar, tak jsem si říkal, že je na čase sem nahodit nejlevnější auto co jsem kdy měl, a zároveň to nejmilejší. Naší Gumbalkánskou 740.

Koupili jsme ji v únoru za 14 tisíc, po nekonečným hledání auta na Gumbalkan, a byla to láska na první pohled. Prověšená stropnice, syfl v interiéru, provedený kvalitní celolak stříbřenkou z Hornbachu a koroze, prázdný gumy, nefunkční overdrive a vůbec to nejelo.

Ale za pár měsíců se většina věci vyřešila, auto chytlo druhej dech. Opravil se overdrive, prasklá nápravnice (ehm), daly se nový pružiny, po projetí na dálnici a výměně provozních kapalin a filtrů dokonce auto začalo trochu jet. Navrch jsme přihodili expediční zahrádku, dopředu Hella světla - sorry Hella kryty na Wesem světla - a asi nejdůležitější věc, pořádný kola na rallycross. A interiér se nakonec ukázal jako krásně zachovalej.

Gumbalkan s náma absolvovalo ve válečným zbarvení švédský policie. S názvem týmu Köttbular, což v překladu znamená "švédské masové koule". Skoro bez závady. A to jsme často volili tu náročnější cestu offroadem. Podržel nás jednoduchej podvozek a mechanika. Co nás trochu potrápilo, bylo to minimim elektroniky, co se v autě nachází. Po cestě tam nám nestahovaly okna, takže jsme se málem upekli. Během pobytu v Rumunsku to všechno fungovalo, aby pro změnu na cestu zpátky nešly vytáhnout, což je na 1000km cesty po dálnici ideál. Brzdovky přestaly fungovat v den odjezdu, takže jen zázrakem nám neskončil rumun v kufru. A blinkry blikaly jen tak, že člověk rytmicky kopal do středovýho tunelu.

Přes to všechno, anebo právě proto, je to teď moje nejoblíbenější auto, a nejmilější z těch mnoha Volv, co jsem kdy měl. Přijde mi, že z auta přímo stříká charakter. Používám ho jako daily car, a ty pohledy a úsměvy lidí, když se k nim žene hlučná dieselová šestiválcová maškaráda jsou k nezaplacení.

Teď je na čase ho dostat zase trochu do formy, takže už je v péči odborníka. Každopádně krom zadání "oprav všechno" už se chystají další věci. Naviják, zvýšit, přidej světla, šusplech. A tak dále :)
IMG_0046.jpeg
IMG_8518 (1).jpeg
IMG_0764.jpeg
IMG_0873.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
1997 VW Multivan Allstar
2018 BMW F20 - Daily Driver

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW

imrija
Offline
Člen VK
Příspěvky: 558
Registrován: 19 zář 2018 12:24
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Re: michalnavratil - 740 Gumbalkan Edition - Team Köttbullar

Příspěvek od imrija »

Jsem rád že potvora přežila a nekoná se rozborka! Jen do toho.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1122
Registrován: 01 úno 2016 04:42
Bydliště: Písek
Vůz: 965

Re: michalnavratil - 740 Gumbalkan Edition - Team Köttbullar

Příspěvek od Nimrod »

ve francii mi nešlo vytáhnout pp okénko, což není nic moc, když člověk nemá auto kam schovat, chce v něm ještě minimálně týden spát a navíc je to 1500km domů. leč po dlouhém přemýšlení jsem došel k tomu, že bude problém (stejně jako u s/v/c70) v zahnojenym ovladači, jenže rozebírat ovladač na krabici není žádný med. tak jsem se jal ho prostříknou tím jediným, co jsem krom wd40 měl, tedy čističem brzd. a od té doby používám čistič brzd na kontakty bez demontáže, protože to fungovalo víc než výborně. takže z mé zkušenosti (ale s podstatně zachovalejším autem) je problém stahování oken jen v zašpiněných kontaktech v ovládačích
_________________
960 s orlojem, MY'93

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 902
Registrován: 18 úno 2014 20:47
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDI

Re: michalnavratil - 740 Gumbalkan Edition - Team Köttbullar

Příspěvek od Mattyfu »

Další kdo upravuje krabici na off-road. To se mi líbí, fandím a držím palce
_________________
Je:Volvo V70I Tdi Stříbřenka
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1685
Registrován: 05 bře 2009 22:25
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940, XC70

Re: michalnavratil - 740 Gumbalkan Edition - Team Köttbullar

Příspěvek od metju »

Výborně, víc takovejch. Jak budeš řešit naviják mě zajímá. Taky nad tím uvažuji. Jo a jak jsi spokojen s těma přídavnejma dálkama? Mám ty samý 18cm a svítí to úplně na nic, nevím jestli je to No name žárovkama nebo z toho prostě víc nedostanu... Jestli tady bude víc videí a fotek rád budu sledovat. Nebo mužem někdy spáchat Milovice nebo něco podobného 8)
_________________
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (158 kW/470 Nm) '08, automat, seashell metallic
Bylo: V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone - S40 2,0T (150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl

Zpět na „Galerie uživatelů“