Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 492
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#51 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od olivin »

Rosssi píše: Po vymene motoru u V70 se me do dalsiho vyndavani motoru moc nechce. Tak asi zkusim cestu pres tu napravu.
Nemuzes porovnavat vymenu motoru u V70 a u 240. Staci otevrit kapotu u dvojky a uvidis, jak "desna prace" Te ceka ;-)
Pokud chces skutecne pretesnit komplet cely motor, pak je jednodussi ho vytahnout ven, nez se vztekat s omlacenymi klouby pod autem, jak pise Raolsa :-)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#52 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od kolemjdouci »

ta papírová odyssea zní hrozivě, držím palce, ať dobře dopadne.
Co se týče šťourání v motoru, je demontáž fakt dobrá volba.
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#53 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Nimrod »

no je fakt, že to vyndavání motoru beru z pohledu b204ft. když si vezmu, kolik je toho na odpojení u klasické b230f, tak to nezní tak hrozně. ale ani tak jsem si klouby neomlátil :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#54 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Vy me tedy davate..jeden HOT druhy CEHY. Kazdopadne se budu muset rozmyslet a hlavne pripravit. Minimalne nakup ZIRAFY bude muset probehnout a montazni drzak na motor asi taky... postupne se ale priklanim k variante motor ven.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#55 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

kolemjdouci píše:ta papírová odyssea zní hrozivě, držím palce, ať dobře dopadne.
Co se týče šťourání v motoru, je demontáž fakt dobrá volba.
jo jo odyssea zdarne pokracuje.. tedy vlastne zdarne se rict neda. Prisla me informace z Volva, ze moje obalka s papirem dorazila. Bohuzel obalka dorazila v tomhle stavu. viz obrazek. Takze jsme musel ziskat novej original protokolu a poslat to do Volva znovu. Ceska Posta se neracila me dat ani jakykoliv infor, a to byla zasilka doporucene.
Přílohy
Dok 1.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#56 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od standa »

Rosssi píše:Mam v umyslu vymenit vetsinu tesneni a gufer. Je nekde nejaka zaludnost pri vymeneni tesneni olejove vany, jde sundat v pohode nevadi saci kos ? Co gufeero na klice, tam me to asi lehce unika mam vzdy flek na zemi a dalsi gufera a tesneni nejaky varovani pri postupu ? Na co opatrne ? Diky za info.. Taky me prijde, ze v tom motoru je nejakej divnej olej, docela ridkej a svetlej.
R.
Rosssi píše:Minimalne nakup ZIRAFY bude muset probehnout a montazni drzak na motor asi taky... postupne se ale priklanim k variante motor ven.
Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko? :roll:

Kontroloval někdo odvětrání karteru, resp. požárního ventilu?
Dotáhl někdo olejovou vanu a ventilový víko?
Vyměnil někdo ten podezřelej olej?
Očistil někdo celej motor, aby se lokalizoval únik oleje? (Dírou na spodku spojkovýho koše olej kape i když je zadní klikové gufero ok). Dvacet minut, hadr a dva nebo tři půllitrový čističe na brzdy po padesátikoruně...

Často netěsní gumová zátka na zadní straně hlavy válců...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#57 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

standa píše: Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko? :roll:

Kontroloval někdo odvětrání karteru, resp. požárního ventilu?
Dotáhl někdo olejovou vanu a ventilový víko?
Vyměnil někdo ten podezřelej olej?
Očistil někdo celej motor, aby se lokalizoval únik oleje? (Dírou na spodku spojkovýho koše olej kape i když je zadní klikové gufero ok). Dvacet minut, hadr a dva nebo tři půllitrový čističe na brzdy po padesátikoruně...

Často netěsní gumová zátka na zadní straně hlavy válců...
Odvetrani je ok. Motor je ocistenej, sice ne cisticem na brzdy ale dukladne wapkou :). Unik je odhalenej gufero na klice vepredu. Kryt ventilu dotazenej a tesni. Vana dotazena bohuzel netesni dokonale. Nasledne unik mezi motorem a prevodovkou, tam to je skaredy z toho usuzuju , ze tam bude taky spatny to gufero na klice. Dle tveho , ale to tak nemusi byt. To by bylo fajn. No a jelikoz to ma nalitano cca 350 tis chci delat spojku, takze proste uvazuju zda se spojkou neudelat plno dalsich preventivnich veci.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#58 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Tak ja mam dneska velkou radost. Prave jsem si vyzvednul papiry. Po trech mesicich dobojovano. Mam znacky.

Naklady tedy nic moc :(
Dovozova STK 2000,-
Emise 800,-
Potvrzeni VOLVO 6000,-
Registrace 800,-
EKO Euro1 5000,-

,ale i pres to je co slavit.....

R.
Přílohy
IMG_20200109_135109.jpg
IMG_20200109_135109.jpg (55.88 KiB) Zobrazeno 1277 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#59 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od pavel.2 »

Tak gratuluji

A ted když budeš chtít můžeš si koupit tu zelenou ECO známku která je nanic,
ale je super ji mít na takovém podle většiny starém autě
u nás za 300,- v DE ji v pohodě vydají za 5eček
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4206
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#60 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od jancho »

Gratuluji! :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#61 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Nimrod »

také gratuluji. teď už ti jistě bude dělat jen radost
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2890
Registrován: 11 roků
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#62 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od penek »

Jsi punker non plus ultra! :D :Bravo: :good:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#63 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Urvanej »

Tvl tak to gratuluju k papírum. Ty jsou nejdůležitější, zbytek už je jen taková chuťovčička :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#64 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od tomasss »

No, musim rict ze i ja jsem si oddech :D

PS: Nemecka Dekra se na muj dotaz tvarila "ze by to slo", to jen kdyby nekdo v budoucnu nekdo resil neco podobnyho a chtel to zkusit jinou cestou...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 10 led 2020 17:09, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#65 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od standa »

:beer:

A jak dopadlo to ET?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#66 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Petr Marek píše:185 R14 90T pro plecháče 5,5J x 14 a jako alternativa pro ráfky z LS 185/70 R14 88T na 5,5J x 14 nebo 6J x 14
Jde nejak vyresit nasledne spatny mereni rychlomeru ? Mel jsem 185 R14 90 a dal jsem ted 185/70 R14 coz je rozdil obvodu 2163 mm vs 1887 tedy -12% Takze ted kdyz jedu auto se nekolibe coz je super, ale tak dle tachometru po dalnici treba primo letim a klidne mam na tachometru 145 km/h :) proste odchylka 12% je docela dost. Co se musi udelat pro napravu ? Kombiky maji predepsany balony profil 90, ale limuzina ma normalne pneu profil 70 takze to nejak fabrika vyresila..ale jak. Jinej rychlomer, jiny kolecka, mam elektronickej takze nejaka jina elektronika _?
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#67 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

standa píše::beer:

A jak dopadlo to ET?
ET je tam to spatny a radsi jsem uz nic neprotestoval.... urednik opsal bezhlave to co napsalo VOLVO
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#68 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Jinak jsem dvojku pouzival asi tri tydny jako daily car. No super pocit z jezdeni, a lidi se stale otaceji :) V baraku kde delam je plno firem, hodne lidi a vesmes komu neco rikaji auta se se mnou kvuli tomu autu najednou daval do reci. Hlavne kdyz me videl prijet ci kdyz jsem do toho nasedal. Takovej zajem bych necekal :) Takze opravdu me dvojka dela vetsi a vetsi radost. Dokonce i manzelka ocenila pohodlnou plavnou jizdu a svolila, ze v lete az pojedem s rodinou na kola, muzeme jet dvojkou. Vcera jsem ji zavezl k Martinovi do Lichnova na nejakej servis.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#69 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Opet dalsi mensi opravy. Podarilo se me vymenit ozubeny kolecko v odometru a razem me to uz ukazuje ujetou vzdalenost. Taky jsem vymenil par zarovicek v palubce a pri novem zapojovani budiku jsem zahejbal konektorama u budiku a zacal fungovat otackomer. Takze par pozitiv tu je. Jeste by to chtelo sehnat specialni objimky na zarovicky do externich budiku a do hodin. Po pretesneni prsou u Martina to vypada, ze olej uz tama netece. Horsi, ze mam strach , ze se ztraci voda :( Nebo se to postupne jen odvzdusnuje kdyz se menily vsechny naplne vcetne chladici kapaliny ?
Přílohy
kolecka
kolecka
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#70 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Zajsoft »

Rosssi píše:
Petr Marek píše:185 R14 90T pro plecháče 5,5J x 14 a jako alternativa pro ráfky z LS 185/70 R14 88T na 5,5J x 14 nebo 6J x 14
Jde nejak vyresit nasledne spatny mereni rychlomeru ? Mel jsem 185 R14 90 a dal jsem ted 185/70 R14 coz je rozdil obvodu 2163 mm vs 1887 tedy -12% Takze ted kdyz jedu auto se nekolibe coz je super, ale tak dle tachometru po dalnici treba primo letim a klidne mam na tachometru 145 km/h :) proste odchylka 12% je docela dost. Co se musi udelat pro napravu ? Kombiky maji predepsany balony profil 90, ale limuzina ma normalne pneu profil 70 takze to nejak fabrika vyresila..ale jak. Jinej rychlomer, jiny kolecka, mam elektronickej takze nejaka jina elektronika _?
Da, sahnutim do elektroniky palubky, mam takovej pocit, ze vymenou jednoho odporu, pokud tam dokonce neni trimr, koukni na 240turbo.com, mam pocit, ze sem to tam nekde videl...
Jinak me tachak aktualne(zatim to neresim, nez tam pujdou namisto stavajicich 14" dany 15", nemluve o vymene diffu(samosvor), takze se toho muze jeste dost zmenit :D) ukazuje nekde kolem 155 asi 180km/h :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#71 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Zajsoft píše:
Rosssi píše:
Jde nejak vyresit nasledne spatny mereni rychlomeru ? Mel jsem 185 R14 90 a dal jsem ted 185/70 R14 coz je rozdil obvodu 2163 mm vs 1887 tedy -12% Takze ted kdyz jedu auto se nekolibe coz je super, ale tak dle tachometru po dalnici treba primo letim a klidne mam na tachometru 145 km/h :) proste odchylka 12% je docela dost. Co se musi udelat pro napravu ? Kombiky maji predepsany balony profil 90, ale limuzina ma normalne pneu profil 70 takze to nejak fabrika vyresila..ale jak. Jinej rychlomer, jiny kolecka, mam elektronickej takze nejaka jina elektronika _?
Da, sahnutim do elektroniky palubky, mam takovej pocit, ze vymenou jednoho odporu, pokud tam dokonce neni trimr, koukni na 240turbo.com, mam pocit, ze sem to tam nekde videl...
Jinak me tachak aktualne(zatim to neresim, nez tam pujdou namisto stavajicich 14" dany 15", nemluve o vymene diffu(samosvor), takze se toho muze jeste dost zmenit :D) ukazuje nekde kolem 155 asi 180km/h :D
Diky za nasmerovani. Stranky jsem prochazel , ale nejak nenachazel, az po dukladnejsim hledanim jsem to nasel a vypada to dobre. Misto pevnyho odporu se tam da napajet promenej odpor kterej se bude ovladat primo v rohu budiku. Super koupim soucastky a vrhnu se na to. viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#recalibration Zaroven jsem nasel i nahradu tech malych zarovicek za LEDky viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#LED

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#72 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Zajsoft »

Rosssi píše: Diky za nasmerovani. Stranky jsem prochazel , ale nejak nenachazel, az po dukladnejsim hledanim jsem to nasel a vypada to dobre. Misto pevnyho odporu se tam da napajet promenej odpor kterej se bude ovladat primo v rohu budiku. Super koupim soucastky a vrhnu se na to. viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#recalibration Zaroven jsem nasel i nahradu tech malych zarovicek za LEDky viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#LED

R.
Neni zac, ja to prave na rychlo taky nenasel, jinak bych dal link, jinak ten "promenej odpor" je prave trimr :D
A osobne bych trimr pouzil spis jen na nalezeni presne hodnoty a pak to poskladal na tvrdo a pokud bych mel treba 2 ruzne sady velikosti disku/gum, tak mel prepinac :D
Ono tehne web je velka studnice informaci ohledne dvojek :)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#73 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Zajsoft píše:
Rosssi píše: Diky za nasmerovani. Stranky jsem prochazel , ale nejak nenachazel, az po dukladnejsim hledanim jsem to nasel a vypada to dobre. Misto pevnyho odporu se tam da napajet promenej odpor kterej se bude ovladat primo v rohu budiku. Super koupim soucastky a vrhnu se na to. viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#recalibration Zaroven jsem nasel i nahradu tech malych zarovicek za LEDky viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#LED

R.
Neni zac, ja to prave na rychlo taky nenasel, jinak bych dal link, jinak ten "promenej odpor" je prave trimr :D
A osobne bych trimr pouzil spis jen na nalezeni presne hodnoty a pak to poskladal na tvrdo a pokud bych mel treba 2 ruzne sady velikosti disku/gum, tak mel prepinac :D
Ono tehne web je velka studnice informaci ohledne dvojek :)
Jo jo vim co je trimr, ale psal jsem to i pro dalsi lidi, kdyby to nekdo nekdy cetl at to pochopi. :) Jinak stranky jsou to uzasny. Ispirace velika, jen s tou studnici napadu, geometricky roste cenova narocnost co bych chtel vse zrealizovat :) Treba dat na svoji dvojku lepsi brzdy a dalsi "drobnosti" jako turbo :) No videl jsem tvuj seznam co by jsi chtel vse zmenit aby byl BLU o "krapet" lepsi :) Taky budes potrebovat velkej mesec se zlatakama .. :)
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#74 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Zajsoft »

Rosssi píše:
Zajsoft píše: Neni zac, ja to prave na rychlo taky nenasel, jinak bych dal link, jinak ten "promenej odpor" je prave trimr :D
A osobne bych trimr pouzil spis jen na nalezeni presne hodnoty a pak to poskladal na tvrdo a pokud bych mel treba 2 ruzne sady velikosti disku/gum, tak mel prepinac :D
Ono tehne web je velka studnice informaci ohledne dvojek :)
Jo jo vim co je trimr, ale psal jsem to i pro dalsi lidi, kdyby to nekdo nekdy cetl at to pochopi. :) Jinak stranky jsou to uzasny. Ispirace velika, jen s tou studnici napadu, geometricky roste cenova narocnost co bych chtel vse zrealizovat :) Treba dat na svoji dvojku lepsi brzdy a dalsi "drobnosti" jako turbo :) No videl jsem tvuj seznam co by jsi chtel vse zmenit aby byl BLU o "krapet" lepsi :) Taky budes potrebovat velkej mesec se zlatakama .. :)
No pokud, nekdo neumi pouzit treba Google/Wikipedii, tak je to proste predem marny.
Ted sem treba na celem foru upravoval Westgate, neb uz se to tu zas sirilo jako lavina...

No o mesci mi ani nemluv, jen v dilech uz tu lezi cca to same, co stalo vlastni auto... :%)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#75 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Zajsoft »

Rosssi píše:
kolemjdouci píše:ta papírová odyssea zní hrozivě, držím palce, ať dobře dopadne.
Co se týče šťourání v motoru, je demontáž fakt dobrá volba.
jo jo odyssea zdarne pokracuje.. tedy vlastne zdarne se rict neda. Prisla me informace z Volva, ze moje obalka s papirem dorazila. Bohuzel obalka dorazila v tomhle stavu. viz obrazek. Takze jsme musel ziskat novej original protokolu a poslat to do Volva znovu. Ceska Posta se neracila me dat ani jakykoliv infor, a to byla zasilka doporucene.
Si jen tak rikam, zda by to nestacilo slepit, skocit nekam na urad/CzechPoint a udelat overenou kopii(a pak bejt pripadne dostatecne drsnej na pripadnyho urednika, kterej bude tvrdit(aka LHAT), ze uredne overena kopie ne...)).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“