Rosssi píše:Mam v umyslu vymenit vetsinu tesneni a gufer. Je nekde nejaka zaludnost pri vymeneni tesneni olejove vany, jde sundat v pohode nevadi saci kos ? Co gufeero na klice, tam me to asi lehce unika mam vzdy flek na zemi a dalsi gufera a tesneni nejaky varovani pri postupu ? Na co opatrne ? Diky za info.. Taky me prijde, ze v tom motoru je nejakej divnej olej, docela ridkej a svetlej.
R.
Rosssi píše:Minimalne nakup ZIRAFY bude muset probehnout a montazni drzak na motor asi taky... postupne se ale priklanim k variante motor ven.
Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko?
Kontroloval někdo odvětrání karteru, resp. požárního ventilu?
Dotáhl někdo olejovou vanu a ventilový víko?
Vyměnil někdo ten podezřelej olej?
Očistil někdo celej motor, aby se lokalizoval únik oleje? (Dírou na spodku spojkovýho koše olej kape i když je zadní klikové gufero ok). Dvacet minut, hadr a dva nebo tři půllitrový čističe na brzdy po padesátikoruně...
Často netěsní gumová zátka na zadní straně hlavy válců...