Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#26 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#27 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

peter cz píše:http://www.volvocars.com/cz/pro-uzivatele/udrzba/homologace a nenechat se neRobíkem odbýt.
No jak vidno mam asi super vyhlidky, plus tech 6 tis :( UFF UFF
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#28 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od tomasss »

Jojo, pres neRobika to musi jit. Resili jsme podobne raritni motor (b204gt v 740tce) a nakonec to taky slo, uzivatel Pedrozo si jiste bude pamatovat kazdy detail :D zkus mu kdyztak napsat.
Prekvapujou mne dve veci...za prve ze to Dekra nema v databazi; to nemaji ten motor vubec nebo jen pro dany modelovy rok? A za druhe proc to stoji 6k pro auta zvenku a 2k pro auta prodana v CR, je to preci uplne ten samej ukon - natukat VINko a precist vysledek.
Dvojky jsou pro zatvrzely jedince, ber to jako soucast krestu...az to na ty papiry dostanes nebude to spatnej pocit vedet ze to je mozna jedina v CR :)

EDIT: Jo a pokud ti papir da Volvo, tak se Dekrou uz zaobirat nemusis pokud vim...s tim papirem pak primo na STK. Takze to neni 2k Dekra a 6k Volvo, ale "jen" 6k Volvo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#29 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

tomasss píše:
EDIT: Jo a pokud ti papir da Volvo, tak se Dekrou uz zaobirat nemusis pokud vim...s tim papirem pak primo na STK. Takze to neni 2k Dekra a 6k Volvo, ale "jen" 6k Volvo.
Jo jo tohle me presne rikali na STK. Dekru , ze nemam ani uz zkouset ze jim to dokonce dvakrat stornovali kdyz zadali o informace. Odpoved byla, ze dany typ nikdy nebyl registrovan v CR. Zda modelovy rok, nebo primo celkove motor B230FX nebylo receno a v me situaci je to jedno. Snad kdyz se zadari muzu si rikat, jsem jedinej vlastnik danyho typu v CR :) No a zaver byl, pokud sezenu vypis z VOLVA mam jit primo uz na urad si udelat registraci, protoze jinak mam od STK vsechny papiry. Nema nekdo primej email na patricnyho pana ve VOLVU ? Takze 6K me zrejme nemine....

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#30 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od tomasss »

Rosssi píše:Nema nekdo primej email na patricnyho pana ve VOLVU ?
robert.daehne@volvocars.com
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#31 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Ondra. »

neRobíka pozdravuj :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#32 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od HonzaA »

Prosím, potvrď nám sem dle komunikace s Daehnem, jestli těch pár chybějících údajů opravdu bude stát šest litrů. Potřebuješ jen pár údajů k motoru, to by bylo dost přemrštěné.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#33 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

HonzaA píše:Prosím, potvrď nám sem dle komunikace s Daehnem, jestli těch pár chybějících údajů opravdu bude stát šest litrů. Potřebuješ jen pár údajů k motoru, to by bylo dost přemrštěné.
Tak to Vam uz bohuzel muzu s jistotou potvrdit. Navic tedy postup je tento. Na STK Vam udelaji dovozovou prohlidku a vystavi nekolik papiru Konkretne tri jsou dulezity STK protokol - to zna kazdej , auto proslo neproslo zavady atd., STK priloha k protokolu - to je vlastne podklad pro vystaveni technicaku, jsou tam vsechny kolonky a nasledne udaje co STK zna a vyplni. a posledni nejdulezitejsi STK Vypis, tady jsou taky vsechny kolonky s tim ze STK vyplni info co vi, potvrdi to, orazitkuje a pak tenhle papir v originalu jsem musel postou poslat do VOLVA, tam papir vezmou doplni udaje co znaji , ktere navic STK zatrhlo, ze jsou potreba. Ja konkretne potrebuju
5/D.2 Typ
16/V.9 predpis EHK
17/ Smernice EHS
41/18 nejvetsi technicky pripustna povolena hmotnost jizdni soupravy
44/20 Rafek - Pneu
48/T nejvyssi rychlost
50/U Vnejsi hluk vozidla za jizdy,.. stojiciho
52/25 Spotreba paliva - metodika, - pri rychlosti

To vse zakrouzkovali na STK a mam na papire Vypis prazdny a VOLVO by melo tyto kolonky vyplnit. Snad vyplni, pridaji vyjadreni a patricny razitko na spravny misto a poslou zpet pekne na dobirku 6000,- Kc.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2890
Registrován: 11 roků
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#34 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od penek »

:evil:

To jsem měl tehdy s brickem teda ze zadele kliku...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#35 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od HonzaA »

To je opravdu radost. Původně jsem ten příspěvek psal s tím,ze se taky optám,jak by to šlo vyřešit,ale to už je asi neaktuální. Ani si dnes nejsem stopro jistý,jestli by se to podařilo. Ale několik možnosti mě napadá.

Mimochodem,když to bylo prodáno nové v Holandsku,nedaly by se tyhle údaje objednat tam? Pochybují,ze by za to chtěli šest litru,pokud vůbec něco.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#36 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

HonzaA píše:To je opravdu radost. Původně jsem ten příspěvek psal s tím,ze se taky optám,jak by to šlo vyřešit,ale to už je asi neaktuální. Ani si dnes nejsem stopro jistý,jestli by se to podařilo. Ale několik možnosti mě napadá.

Mimochodem,když to bylo prodáno nové v Holandsku,nedaly by se tyhle údaje objednat tam? Pochybují,ze by za to chtěli šest litru,pokud vůbec něco.
To asi budu muset zkusit. Holandsko nebo Svedsko. Protoze jsem dostal info ze minimalne jednu hodnotu me VOLVO CR nevyplni a to je celkova hmostnost jizdni soupravy. Zda je nutna pro vystaveni technicaku me zase reknou nasledne na urade az tam dojdu. Takze to bude jeste vesely. S kolegou programatorem se snazime nacist udaje z toho elektronickyho technicaku co mam (plastikova karticka jak nas technicak ale ma v sobe chip). Tam by ty hodnoty mely totiz byt, jen je umet z toho chipu nacist. Zatim z neho dokazeme nacist jen udaje zakladni ale ne vsechny :(

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#37 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od tomasss »

Hodnoty neni problem nacist tady v B/NL, ale podle mne to ceska STK neuzna..stejne jako kdyz to vyctete podomacku.
HonzaA píše:Prosím, potvrď nám sem dle komunikace s Daehnem, jestli těch pár chybějících údajů opravdu bude stát šest litrů. Potřebuješ jen pár údajů k motoru, to by bylo dost přemrštěné.
Kolik je na tom papire informaci je irelevantni, proste papir stoji 6k. Kdyz jsme tehda resili Pedrozovu sedmicku, bylo to to samy...papir stoji 2k a ty si urcis co vsechno na nej chces vypsat.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#38 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od tomasss »

Rosssi píše:Dekru, ze nemam ani uz zkouset ze jim to dokonce dvakrat stornovali kdyz zadali o informace. Odpoved byla, ze dany typ nikdy nebyl registrovan v CR.
Mimochodem, chape nekdo proc je tohle problem? Kazdy auto bude jednou registovany "poprve" a nekdo to tam holt bude poprve muset natukat. To za prve, a za druhe Dekra je pokud vim nemecka se zastoupenim asi v kazdym state unie, tak kdyz ty udaje nemaj v CR tak at si je vytahnou odjinud...
Zkusil bych tam jeste zavolat.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#39 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od HonzaA »

Tomu taky absolutně nerozumím. Kdysi,když jsem volal ing. Šedivému do Dekry,tak mluvil rozumně,zeptal bych se ho.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#40 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od HonzaA »

Hmotnost jízdní soupravy je přece maximální hmotnost vozidla plus nejvyšší přípustná hmotnost bržděného přívěsu. Tyto dva údaje jsou primo na te plastové kartičce. Nebo na te tve nejsou? Nebo na STK neví,jak to maji sečíst?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#41 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od HonzaA »

Jinak tady to informativně vyjede technická data https://www.kentekencheck.nl/ A hmotnost jízdní soupravy také neuvádí, v NL asi umí sčítat :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#42 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

HonzaA píše:Jinak tady to informativně vyjede technická data https://www.kentekencheck.nl/ A hmotnost jízdní soupravy také neuvádí, v NL asi umí sčítat :D
Ten web samozrejme znam. Ukaze jen zakladni info, ktery mam i na plastikovym holandskym technicaku. No a ta hmotnost jizdni soupravy. Byl jsem poucen ze to nemusi byt prosty soucet maximalnich hodnot. Ikdyz ten vyklad jsem nejak nepochopil. Takze jej radsi ani nebudu rikat neco ve stylu velkej tezkej vozik 1800 muze ubrat z uzitecne hmotnosti taznyho auta, protoze se musi vlezt do celkove tonaze 3500 ktera plati pro jizdni soupravu B+E..ale mozna plantam.. Jak jsem psal moc jsem to nepochopil.

Jinak papir stoji 6K a je jedno jestli budou vypisovat jeden udaj nebo vsechny. Tu DEKRU si necham jeste v zaloze samozrejme.

Budu Vas informovat co a jak.. Kazdopadne dvojka jde do garaze a tak jsem ju umyl ...
Přílohy
IMG_20191219_165248.jpg
IMG_20191219_165951.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#43 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od HonzaA »

Mne ten web u V70II ukazuje kdejakou kravinu,včetně rozměrů,hlučnosti motoru atd.

Technik,co to ma problém zapsat jako součet,nepatří zrovna k hrdinům. Na druhou stranu,ono to asi dneska skoro jinak dělat nejde. Tu práci bych fakt dělat nechtěl. A jako člověk z ulice bych na STK s dovozem takovýho auta taky nelez,to je kardinální chyba hned ze začátku. Tak at se to nakonec podaří nějak v klidu vyřešit.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#44 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

HonzaA píše: A jako člověk z ulice bych na STK s dovozem takovýho auta taky nelez,to je kardinální chyba hned ze začátku. Tak at se to nakonec podaří nějak v klidu vyřešit.
To jsem ani nesel. Tedy sel na jednu to zkusit, ale od tama jsem rychle utikal a nasledne vse domluvil jinde. Takze tam vse bylo domluveno, ale ani po znamosti kdyz neznaji hodnoty a nevi co tam napsat tak neudelas nic a to se snazili hodne. Vzdyt dvojka prosla STK i EMISEMA bez ztraty kyticky.Vse mam hotovy, jen mit v tech papirech vsechny ty hodnoty (nosnost budiz, ale ty ruzny smernice atd. to proste nedas ..):( Vse je o tom, ze to je to proste jedina B230FX v CR.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#45 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Abych vyuzil cas, nez ziskam potvrzeni z VOLVA. Mam v umyslu vymenit vetsinu tesneni a gufer. Je nekde nejaka zaludnost pri vymeneni tesneni olejove vany, jde sundat v pohode nevadi saci kos ? Co gufeero na klice, tam me to asi lehce unika mam vzdy flek na zemi a dalsi gufera a tesneni nejaky varovani pri postupu ? Na co opatrne ? Diky za info.. Taky me prijde, ze v tom motoru je nejakej divnej olej, docela ridkej a svetlej. Jakej tam davate vy ?

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

#46 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od T0M »

Sací koš při sundavání vany vadí - musí se sundat taky a motor buď vyvěsit co dá tunel, a nebo odpojit kloubek řízení a spustit celou nápravnici dolů. Místa tam opravdu není mnoho. Pokud člověk chce měnit i zadní gufero na klice, je podle mne jednodušší motor vyndat z auta a přetěsnit ve stojanu(úplně jiná práce), nebo ho vyndat i se skříní a tu rovnou přetěsnit taky.. Olej 10W-40 a stačí 4l.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#47 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Nimrod »

kvuli guferu na klice u převodovky bych se na vyndavání motoru vykašlal. původně jsem si také říkal, že vyndáme motor s převodovkou, ale ono stačí sundat přední nápravu, převodovku a je rázem ke všemu místa dost, alespoň u 16v v devítce. přijde mi to snazší než všechno odpojovat a následně zas připojovat na motor, navíc to chce fakt celkem dlouhou žirafu, jináč se musí odstrojit skoro celý čumák
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#48 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od pavel.2 »

PS: když bys náhodou měnil spojku nebo to bufero vyměn v setrvačníku to malé ložisko , já dělal spojku a po 30tkm zas půlil nešlo pořádně zařadit rychlost jen při vyplém motoru , tudíž chcípnout zařadit , držet spojku , nastartovat , pustit spojku a jet
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 262
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#49 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Diky za info. Jak vidno to zase bude skvela pracicka. Po vymene motoru u V70 se me do dalsiho vyndavani motoru moc nechce. Tak asi zkusim cestu pres tu napravu. Na lozisko se mrknu urcite. Kdyz to chci pretesnit, chtel bych i dat novou spojku at je to udelany vse naraz. Takze jakkakoliv dalsi informace je vitana. Poridim sadu tesneni co prodavaj a holt nasledne uvidim co bude jeste potreba, spojka, lozisko, silentbloky atd. Takze pokud nekdo ma dalsi doporuceni na co se zamerit a vymenit sem s tim...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#50 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od raolsa »

No, co se mých chabých zkušeností s RWD týče, tak bych asi v tomhle případě taky volil spíše vyndání celého agregátu z vozidla a jeho opravu mimo auto. Ale pokud chceš mít dodrbané všechny klouby tak proč ne. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“