Basstl - C70 Green

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#201 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Vypadá to na dural. V originále jsou ještě PU vložky.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#202 Basstl - C70 Green

Příspěvek od sedli02 »

Psal jsem mu a jsou z Hliníku. Ano určitě by to někdo vysoustružit dokázal ale měřit to, nechat někoho nastavit mašinu a udělat to. To si to radši nechám hotový poslat :D
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#203 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Sice je to jenom taková blbost, ale mám z toho velkou radost.
Originální ventilky BBS. :)
Přílohy
IMG-20200817-WA0000.jpg
IMG-20200817-WA0000.jpg (122.18 KiB) Zobrazeno 2203 x
IMG-20200817-WA0002.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7509
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#204 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr Marek »

Jsou naprosto luxusní!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#205 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Konečně pořádný kola. :)
Přílohy
IMG_20200824_162636.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#206 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Blade »

Moc hezke, nalepil bych predni znacku primo na naraznik, skarede to odstava...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#207 Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

stačí dva šroubky navíc pokud není líto vrtat do nárazníku

@ Blade - kW a ne Kw :wink:
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#208 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

S lepením nemám dobrou zkušenost. Dlouho to nevydrželo. Místo šroubků se dá s úspěchem použít nýtovačka. :wink:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#209 Basstl - C70 Green

Příspěvek od VB »

A nýty se budou podle nálady odvrtávat, viz příspěvek výše:

Vidím to tak, že investuju cca 4k do nalakování eRkovýho nárazníku (který mám) a pak budu mít 2 možnosti.
Podle potřeby nebo nálady, je můžu prohazovat. :D

:)
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#210 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Nebudou, na to stačí 2 podznačníky a prohazovat jen SPZ. :wink:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#211 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Green je po pěti měsících doma. :Yahoo!:
Musím říct, že je z něj jiný auto. Jízdu si užívám.
Podvozek mě hodně překvapil. Takový pohodlí jsem nečekal a přitom je tužší než originál.
I v kombinaci se stabilizátory IPD a 18" koly, je to pořád pohodlný auto.
Rámy taky hodnotím kladně. Auto je o dost pevnější.
Další věc ze který mám velkou radost, je vejfuk Ferrita ve spojení s katem Magnaflow a zakázkovým downpipem.
Má takovej decentní, ale přitom dopělej zvuk. Přesně jak jsem na cabrio, kde budu jezdit převážně bez střechy, představoval.

Letos bych rád ještě zvládnul renovaci interiéru a dál se uvidí.
Určitě se ještě něco najde, ale to asi až příští rok.
Přílohy
IMG_20200904_163850 – kopie.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#212 Basstl - C70 Green

Příspěvek od jancho »

Máš to krásný!
Někdy mě musíš svézt! :)
No a těch 5 měsíců, to je solidní porce.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#213 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Jasně že tě svezu. ;)
Původně jsem počítal, že by to mohlo být hotový za 2 měsíce, ale postupně toho bylo víc.
Nepočítal jsem třeba s tím, že se udělá rovnou i chip + komplikace s druhou stahovačkou a další věci, jako třeba pozdní dodání dílů. Dělalo se toho fakt hodně.
Taky do toho zasáhlo zdraví jednoho z mechaniků.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#214 Basstl - C70 Green

Příspěvek od jancho »

Nechci ten zdravotní problém zlehčovat, to bych fakt nerad, když ani nevím, o co jde. Ale není to tím, že je nenecháš chvilku vydechnout? :D
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#215 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Byla to kýla a následná komplikace s doléčením po operaci... a je dost možný že to špatný doléčení bylo kvůli mému autu. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#216 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Pár aktuálních fotek po úpravách.
Přílohy
IMG_20200905_121244.jpg
IMG_20200905_121248.jpg
IMG_20200905_121342.jpg
IMG_20200905_121423.jpg
IMG_20200905_121353.jpg
IMG_20200905_121353.jpg (119.34 KiB) Zobrazeno 1919 x
IMG_20200905_121439.jpg
IMG_20200905_121653.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#217 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Máš to krásný :good:
V koleni je externí širokopásmová?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#218 Basstl - C70 Green

Příspěvek od VB »

Další auto, ze kterého se pomalu stává nové.
Moc pěkné
:good:
:)
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#219 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Díky chlapci. ;)
V koleni je sériová lambda, ale širokopásmová tam možná půjde při nějaký další akci.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#220 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Uvažuju nad tím co bude dál.
Především chci zrenovovat interiér. Otisk pneu ze sedaček nejde dolů, takže se budou komplet lakovat.
Potřebuju vyprat koberce a celkově vyčistit interiér. Jinak je zachovalej. Alu dekor je v krásným stavu a plasty nejsou odrbaný.
Když už se to bude dělat, tak bych rád vytlumil a odrezonoval dveře. Při hlasitý muzice to dost drnčí.

V další fázi uvažuju nad výrobou zadní části vejfuku, protože se tam kvůli Ferritě nevešel zadní podvozkovej rám.
Když už by se stavěl novej vejfuk, tak by se nabízelo udělat duplex. Vzhledem k tomu že by se muselo řezat do nárazníku a vzniklej otvor vypadá divně (originál má prolis a druhá strana má jenom díru), tak to asi zavrhnu. Zatím je to ale otevřený. Museli by se tam dát nějaký rámečky, aby to opticky vypadalo jako originál.
Co chci určitě udělat, je úprava předního trojúhelníkovýho rámu. Chci ho ještě zpevnit a dát mu komaxit.

Co se motoru týče, tak mi ST2 na 240HP vyhovuje a zatím neplánuju žádný velký změny.
Ve hře je větší olejovej chladič, jiný turbo (16T z Blacka). Taky se nepovedlo namontovat izolátor sání, protože překážel domek termostatu.

Brzdy zatím nechám tak jak jsou, ale v některrém dalším kole je možný že 320mm brzdy půjdou na Dunkelrot a na cabrio bych dal čtyřpístky a to i dozadu.
Musím si je ale nejdřív připravit a hlavně vyrobit adaptéry.

Tož tak, teď chci chvíli jezdit a s přicházející zimou uvidíme. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#221 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Domek termostatu se resi lehkym obrousenim sani, pripadne i toho domku :D
Ano taky sem na to onehda prisel az pri montazi a to az tak, ze to "temer" vyslo, ale domek rupnul :-|
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#222 Basstl - C70 Green

Příspěvek od sedli02 »

Máš to nádherný :) Jen taková technická k 4 pístkům dopředu i dozadu. Bude stačit originlní posilovač ? Přeci jenom je konstruovanej na mnohem menší plochu tlaku na brzdový válečky, bude se dávat z novějších volv ? P2R prý pak už stačí.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#223 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Pokud budu někdy měnit brzdy, tak to budou vzadu 330mm z dvojkovýho erka a na předek pravděpodobně z Alfy Romeo a kotouče 330, nebo 336. Teoreticky by tedy měl vyhovovat posilovač z dvojkovýho erka. Nevím ale o nikom, kdo by ho tam dával.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#224 Basstl - C70 Green

Příspěvek od sedli02 »

Jinak co se týká brzd z Alfy tak bacha, Poláci udělali debilní novou verzi a já i Element5 máme problém s tím, že narážejí do těhlice! Zatím je to v řešení a už 2 měsíce to řeší a nevyjádřili se zatím vůbec.

Element5 měl tenhle problém, když měl 4 pístky v předu i vzadu, že to právě nebrzdilo po výměně zadku zpět na 1 pístek vzadu to bylo ok.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#225 Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

chceš tam dávat buben i válec nebo jen válec? ještě jsem to do detailu nezkoumal, ale taky to mám v hlavě...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“