Basstl - C70 Green

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#151 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Přední stabilizátor, ramena, silentbloky, připojení chladiče k převodovce.
Přílohy
IMG-20200607-WA0010.jpg
IMG-20200607-WA0014.jpg
IMG-20200607-WA0015.jpg
IMG-20200607-WA0013.jpg
IMG-20200607-WA0007.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#152 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Odkud jsi bral silentbloky do rámu vypadaj dobře sice už mám vyměněno na obou T5R ,ale ještě tady mám jednoho adepta.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#153 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

To bych taky rád věděl odkud ty silentbloky jsou... :D
Jsou totiž původní. Měl jsem koupený ty klasický gumový + PU vložky a když se sundala nápravnice, tak vykouklo tohle.
Nejspíš je to specialita pro cabria a rád bych věděl, jestli se dají někde koupit.
Tyhle jsou ale jak nový, tak spíš jen do zásoby, nebo na jiný auta.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#154 Basstl - C70 Green

Příspěvek od peter cz »

Jo to už jsem víckrát někde četl, že to byla specialita pro kabria, ale nikde se nedá dohledat origo číslo. Myslím že výroba by nebyla složitá ;-) případně Kaplhenke vyrábí z delrinu.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#155 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Plus na XC90 se delala kombinace guma/PUR, PowerFlex, nebo VolvoPerfomance umi cistej PUR...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#156 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

Tak on hlavně celý podmotorový rám je u cabria jiný než u ostatních P80
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#157 Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

podle VIDA a obrázků na netu to vypadá, že se tam dávali rovnou ve výrobě jen pro cabrio a "nelze" je měnit, takže neexistují jako ND, takže leda sehnat celý rám z cabria pokud by to chtěl někdo na coupé...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#158 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Dneska dorazily subwoofery z UK. :)
Doufám že kabeláž bude sedět a nebudu muset něco předělávat.
Přílohy
IMG_20200714_165828.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#159 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Chladič serva. :)
Přílohy
IMG-20200715-WA0004.jpg
IMG-20200715-WA0004.jpg (84.92 KiB) Zobrazeno 573 x
IMG-20200715-WA0002.jpg
IMG-20200715-WA0002.jpg (126.92 KiB) Zobrazeno 573 x
IMG-20200715-WA0003.jpg
IMG-20200715-WA0003.jpg (112.46 KiB) Zobrazeno 573 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#160 Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

Basstl píše: 14 črc 2020 17:56 Dneska dorazily subwoofery z UK. :)
Doufám že kabeláž bude sedět a nebudu muset něco předělávat.
to máš do zadních sedaček? já to měl u dvou C70 a rozdíl při zapnutí téměř neznatelný, možná zlumit ostatní repro a těmhle přidat...
tyhle cos koupil mám těď kupátku v platě..., do sedaček nejdou, musely by se trochu vyřezat a asi by to i čumělo do kufru...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4741
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#161 Basstl - C70 Green

Příspěvek od PetrXC70 »

Maj nějakej slušnej průměr?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#162 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Basáky jsou asi 8", i když vypadají trochu větší.
Do auta plně dostačující.

Downpipe... :)
Přílohy
IMG-20200717-WA0006.jpg
IMG-20200720-WA0000.jpg
IMG-20200720-WA0000.jpg (106.3 KiB) Zobrazeno 471 x
IMG-20200720-WA0001.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#163 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Sup »

Hezky jedeš, tady jsou jiný, ale jka se poznají špatné silentblocky na podmotorovým rámu? Klidně do SZ

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#164 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Pokud nejsou vizuálně rozpadlý, nebo alespoň popraskaný, tak nic nepoznáš, ale tak nějak si říkám že po 20 letech už nebudou v plný kondici, tak to u všech aut měním preventivně. :) To se tedy netýká cabria, protože náhrada není.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#165 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Urvanej »

Kolipa máš průměr té DP? 4 palec (10cm)?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#166 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to by asi bylo dost neúčelné, možná až kontraproduktivní. Leda, že by Jiří něco tajil a z Cabra udělá "Stage 5" a chystá se lišák na sprinty :)
76mm bohatě stačí do kolika? 400HP?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#167 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

DP je 3", kat Magnaflow a od katu dál 2,5" Ferrita.
U cabria nechci honit výkon.
Jednak se to auto na závodění moc nehodí a druhak tam je problematickej automat.
ST2 na 240PS bude stačit. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#168 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

On i ten třípalec je u našich motorů kontraproduktivní až neúčelný :D
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#169 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Urvanej »

No ono to na tej foto vypadalo hrozně tlustý :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4992
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#170 Basstl - C70 Green

Příspěvek od python.p »

To je jen malej svěrák... :D

Proč kontraproduktivní? Měl jsem za to, že u turba je větší lauf lepší. U atmosféry to né úplně tak platí, to taky chápu. Ale kontraproduktivní? Turbuletní proudění místo laminárního? Problém s mezní vrstvou?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#171 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

sám si rád počkám na fundovanej názor (jsem běžný řidič, playboy Éda, prostý pobíječ much)
Řekl bych, že to bude mít co do činění s nedostatečným tlakem, tu 10 cm rouru nemůže volví
pěti-vál bez obřího custom turba a razantních úpravách na motoru utlačit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#172 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Vapik »

Já bych to jako sedlák, znalý atmosferických motorů a ještě ponejvíce dvoutaktů, viděl na malý protitlak za turbem. Velký protitlak je problém a malý taky.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#173 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

V podstatě tak nějak :) .
Jediné, co potřebuješ od svodů a výfuku je to, dostat výfukové plyny co možná nejrychleji pryč. Nic jiného.
Jedno jestli je to NA motor nebo turbomotor, princip je stejný. První, na co výfukové plyny po otevření výfukových ventilů narazí jsou svody. Ať to budou z R nebo "obyčejné", vždy budou restriktivní. Dále plyny projdou turbínou turba, to je další zpomalení, a dostanou se do DP. A tam se stane co? Čím bude její průměr větší, tím bude jejich rychlost klesat (viz Venturiho efekt). Tím pádem se v DP budou výfukové plyny zdržovat déle, budou chladnout a tím bude vzrůstat jejich hustota, budou těžší a budou se pomaleji posunovat směrem od motoru dál. Zároveň do těchto již pomalejších plynů narážejí ještě horké nové a ty se zpomalují a zpomalují až nakonec vyplachování válců není tak efektivní, jak bychom si přáli.
Toto všechno platí v nízkých a středních otáčkách motoru, tedy v těch ve kterých se motor pohybuje v +/- 95% času.
Ve vysokých otáčkách nad třeba 5,5 tisíc, kdy je výfukových plynů již dostatek nebo až příliš mnoho se karta obrací a velký průměr DP je výhodou.
Celé je to podle mě o tom, že pokud stavím auto na závody, tak velká DP smysl má, ale jen v tom případě, že zároveň řeším i svody. Pokud stavím auto na v podstatě běžné ježdění s občasným výletem do nelegálních rychlostí, pak je velká DP pro mě kontraproduktivní, protože to, co získám nahoře, ztratím dole.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4992
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#174 Basstl - C70 Green

Příspěvek od python.p »

Takže tak nějak jsem si myslel. Díky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#175 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Urvanej »

Vím, že to je trochu jinej level výkonu, ale dokazuje to, že 3 palce je pro ty hodnoty kolem 300 kobylek uplně v pohodě. :-) Např i zde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“