Basstl - C70 Green
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#101 Basstl - C70 Green
skulda:
Jakou variantu kotoučů máš? Já objednal T5 - vrtaný, drážkovaný.
Desky jsem objednal Ferodo DS2500. Pokud budou pískat, tak tu mám ještě nevyzkoušený BG 860.
https://www.olejacek.cz/bg-860-proti-piskani-brzdovych-desticek-29ml-92607.html#description
Jakou variantu kotoučů máš? Já objednal T5 - vrtaný, drážkovaný.
Desky jsem objednal Ferodo DS2500. Pokud budou pískat, tak tu mám ještě nevyzkoušený BG 860.
https://www.olejacek.cz/bg-860-proti-piskani-brzdovych-desticek-29ml-92607.html#description
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#102 Basstl - C70 Green
mám taky vrtaný i drážkovaný, mám už je ale dlouho, asi 4 roky, tenkrát nědělali tyhle černěný a měli jen jeden typ, teď mají i dvě verze materiálu
preferuji kotouče podle vzhledu:
1) vrtané + drážkované
2) obyč
3) vrtané
4) drážkované - ty se mi opravdu nelíbí
Proto půjdu asi zase do Rotingeru
preferuji kotouče podle vzhledu:
1) vrtané + drážkované
2) obyč
3) vrtané
4) drážkované - ty se mi opravdu nelíbí
Proto půjdu asi zase do Rotingeru
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#103 Basstl - C70 Green
Vypadají dobře.
Já bych podle vzhledu seřadil kotouče takhle:
1) vrtaný + drážkovaný
2) drážkovaný
3) vrtaný
4) obyčejný
Já bych podle vzhledu seřadil kotouče takhle:
1) vrtaný + drážkovaný
2) drážkovaný
3) vrtaný
4) obyčejný
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#104 Basstl - C70 Green
Fíla píše:Toho bych se nebál, oni ty 4pístkový Bremba brzdí za studena, což je v našich podmínkách 99% jízdy, stejně mizerně jako originální jednopístkový P80 brzdiče.
Ale zas to hezky na autě vypadá, to zas jó
Nemuzu souhlasit. Mam na aute trmeny z Alfy a kotouce z S60R, a i za studena je to uplne jina liga nez serie.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#105 Basstl - C70 Green
Abys nemohl rict, ze te pred tim nikdo nevaroval, tak ja te pred temi adaptery z hliniku varuju. Necham stranou pevnost, ktera je dostacujici. Hlinik je sice lehky material, coz je vyhodne vzhledem k neodpruzenym hmotam, ale ma vyraznou tendenci k oxidaci, doslova se casem zmeni v prach. Ano, vidim ze ten drzak na sobe ma povrchovou upravu, presto staci aby se v nekterem miste porusila, a uz to jede. Casto se to stane napriklad v zavitove dire. Pravdou je, ze se tyhle materialy bezne pouzivaji v motosportu, nicmene tam neni pozadavek na vysokou zivotnost, na odolnost vuci prostredi. Par let to vydrzi, to ano, ale urcite ne vecne tak, jako ocel. A ze se to deje, takovych pripadu uz par bylo. U neceho jako je drzak brzdovyho trmenu bych se hliniku obloukem vyhnul.Basstl píše:Tak nakonec místo brzd 320mm, dám Alfa Romeo Brera a kotouče 336mm z XC90.
Adaptéry už mám doma. Brzdy musím teprve koupit a zrenovovat.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#106 Basstl - C70 Green
2 escobar:
Na většině P80, co jsem kdy řídil, byly brzdy, obzvlášť s 280mm kotouči, tragické. Ale zejména proto, že samotné brzdy byly v tragickém stavu. Takže ti věřím, protože po výměně za nové, cokoli brzdí líp.
Ty, pokud by ses svezl v mém autě, kde byly původní brzdy v perfektní kondici, navíc s 302 předními kotouči a zadními stejné konstrukce jako u P2 (standard u P80 AWD), bys souhlasil se mnou, že brzdný účinek se nijak zásadně nezměnil.
Jediná uživatelská výhoda těchto brzd je v tom, že nevadnou při ostré jízdě.
Jinak souhlas s tebou v tom, že hliník (dural) jako materiál pro výrobu adaptérů je nesmysl. Ze všech těch důvodů, co jsi napsal. Bál bych se, že se šrouby vytrhnou z adaptérů.
Na většině P80, co jsem kdy řídil, byly brzdy, obzvlášť s 280mm kotouči, tragické. Ale zejména proto, že samotné brzdy byly v tragickém stavu. Takže ti věřím, protože po výměně za nové, cokoli brzdí líp.
Ty, pokud by ses svezl v mém autě, kde byly původní brzdy v perfektní kondici, navíc s 302 předními kotouči a zadními stejné konstrukce jako u P2 (standard u P80 AWD), bys souhlasil se mnou, že brzdný účinek se nijak zásadně nezměnil.
Jediná uživatelská výhoda těchto brzd je v tom, že nevadnou při ostré jízdě.
Jinak souhlas s tebou v tom, že hliník (dural) jako materiál pro výrobu adaptérů je nesmysl. Ze všech těch důvodů, co jsi napsal. Bál bych se, že se šrouby vytrhnou z adaptérů.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#107 Basstl - C70 Green
Já se duralu nebojím. Používá se úplně běžně. I ty brzdový třmeny jsou hliníkový.
U brzd Heico jsou originál duralový adaptéry a po 20 letech jsou jako nový.
Auto nebude jezdit v zimě. Adaptérů budu mít několik v zásobě a při výměně destiček/kotoučů, to budu kontrolovat.
U Flachworks mám opravený Nebuly.
Čekám už jen na gumy, který snad dorazí zítra.
U brzd Heico jsou originál duralový adaptéry a po 20 letech jsou jako nový.
Auto nebude jezdit v zimě. Adaptérů budu mít několik v zásobě a při výměně destiček/kotoučů, to budu kontrolovat.
U Flachworks mám opravený Nebuly.
Čekám už jen na gumy, který snad dorazí zítra.
- Přílohy
-
- 82799576_122143225674275_6053991012005576704_n.jpg (76.28 KiB) Zobrazeno 937 x
-
- 83327001_876987496050625_4764650174867832832_n.jpg (44.59 KiB) Zobrazeno 937 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#109 Basstl - C70 Green
Ja jsem teda taky pri prechodu z 302mm na brzdy 320mm max spokojenej a rozdil je obrovskej. Jen moje zkusenost.Fíla píše:2 escobar:
Na většině P80, co jsem kdy řídil, byly brzdy, obzvlášť s 280mm kotouči, tragické. Ale zejména proto, že samotné brzdy byly v tragickém stavu. Takže ti věřím, protože po výměně za nové, cokoli brzdí líp.
Ty, pokud by ses svezl v mém autě, kde byly původní brzdy v perfektní kondici, navíc s 302 předními kotouči a zadními stejné konstrukce jako u P2 (standard u P80 AWD), bys souhlasil se mnou, že brzdný účinek se nijak zásadně nezměnil.
Jediná uživatelská výhoda těchto brzd je v tom, že nevadnou při ostré jízdě.
Jinak souhlas s tebou v tom, že hliník (dural) jako materiál pro výrobu adaptérů je nesmysl. Ze všech těch důvodů, co jsi napsal. Bál bych se, že se šrouby vytrhnou z adaptérů.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
#110 Basstl - C70 Green
To se nedá jednoduše říct. Záleží co všechno se dělá a v jakým stavu kola jsou.PetrXC70 píše:Co stojí renovace jednoho disku?
Jestli se pískují nebo chemicky odbarvují, rovnají, vyvařují, leští, opravují šrouby, mokrý lakování nebo komaxit...
Nejdražší sadu jsem měl asi za 13k, ale jde to i dráž.
Tohle nebyla renovace, ale jen oprava límečků a přelakování středů.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#111 Basstl - C70 Green
Njn, jenomže to jsou zase hrušky s jablkama dohromady .S60 GOLD píše: Ja jsem teda taky pri prechodu z 302mm na brzdy 320mm max spokojenej a rozdil je obrovskej. Jen moje zkusenost.
Ty máš 320mm C30/V50 T5 brzdy, které brzdí obecně naprosto skvěle. Ale tady je řeč o 4pístkách Brembo, které, jak potvrzují i P2 eRkaři tady i na zahraničních fórech, nejsou nic moc. Respektive brzdí dobře, to jó, ale prostě člověk tak nějak pocitově, když ty "obrovský" brzdy vidí, čeká, že to bude brzdit líp.
Lidi, kteří mají zkušenost s oběma typy brzd, se shodují na tom, že brzdy, které máš na autě ty, jsou daleko lepší.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#112 Basstl - C70 Green
Až budu mít hotový všechny moje auta, tak udělám srovnávací test brzd.
Mám v plánu změřit brzdnou dráhu u studených i zahřátých.
Budu mít na porovnání předek/zadek:
originál 286/originál FWD
originál 302/originál FWD
320mm z ST/originál FWD
336mm Brembo/330 z S60R
Heico/AP Racing 330mm/330mm z S60R
Všechny brzdy budou nový, nebo zrenovovaný. Všude kvalitní kotouče a špičkový desky Ferodo racing, nebo EBC, panceřový hadice, stejná brzdovka.
Jsem zvědavej na výsledek.
Mám v plánu změřit brzdnou dráhu u studených i zahřátých.
Budu mít na porovnání předek/zadek:
originál 286/originál FWD
originál 302/originál FWD
320mm z ST/originál FWD
336mm Brembo/330 z S60R
Heico/AP Racing 330mm/330mm z S60R
Všechny brzdy budou nový, nebo zrenovovaný. Všude kvalitní kotouče a špičkový desky Ferodo racing, nebo EBC, panceřový hadice, stejná brzdovka.
Jsem zvědavej na výsledek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#113 Basstl - C70 Green
Souhlas...proto jsem sel do 320mm z c30/v50 T5.Fíla píše:Njn, jenomže to jsou zase hrušky s jablkama dohromady .S60 GOLD píše: Ja jsem teda taky pri prechodu z 302mm na brzdy 320mm max spokojenej a rozdil je obrovskej. Jen moje zkusenost.
Ty máš 320mm C30/V50 T5 brzdy, které brzdí obecně naprosto skvěle. Ale tady je řeč o 4pístkách Brembo, které, jak potvrzují i P2 eRkaři tady i na zahraničních fórech, nejsou nic moc. Respektive brzdí dobře, to jó, ale prostě člověk tak nějak pocitově, když ty "obrovský" brzdy vidí, čeká, že to bude brzdit líp.
Lidi, kteří mají zkušenost s oběma typy brzd, se shodují na tom, že brzdy, které máš na autě ty, jsou daleko lepší.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#114 Basstl - C70 Green
AP Racing je spicka....Basstl píše:Až budu mít hotový všechny moje auta, tak udělám srovnávací test brzd.
Mám v plánu změřit brzdnou dráhu u studených i zahřátých.
Budu mít na porovnání předek/zadek:
originál 286/originál FWD
originál 302/originál FWD
320mm z ST/originál FWD
336mm Brembo/330 z S60R
Heico/AP Racing 330mm/330mm z S60R
Všechny brzdy budou nový, nebo zrenovovaný. Všude kvalitní kotouče a špičkový desky Ferodo racing, nebo EBC, panceřový hadice, stejná brzdovka.
Jsem zvědavej na výsledek.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#115 Basstl - C70 Green
Mas pravdu, trmeny jsou hlinikovy, ale 1) je to vykovek, kde je vysledkem zhusteni materialu 2) cely proces vyroby je pod kontrolou kvality od vstupniho materialu po testovani hotovych kusu. Takze tam se oxidace tolik nebojim, ikdyz samozrejme probiha, a to hlavne v miste okolo pístků, tam, kde je desticka v kontaktu se trmenem. Obecne se i doporucuje vetsi duraz na udrzbu, promazavani, cisteni atd, mimojine prave z duvodu mozne degradace materialu.Basstl píše:Já se duralu nebojím. Používá se úplně běžně. I ty brzdový třmeny jsou hliníkový.
U brzd Heico jsou originál duralový adaptéry a po 20 letech jsou jako nový.
Auto nebude jezdit v zimě. Adaptérů budu mít několik v zásobě a při výměně destiček/kotoučů, to budu kontrolovat.
U Flachworks mám opravený Nebuly.
Čekám už jen na gumy, který snad dorazí zítra.
Ano, fungovat to bude, ale ja bych se na to nespolihal. Osobne je mam nerezove, nejen kvuli vyssi pevnosti (oproti duralu), ale i odolnosti vuci prostredi. Vim ze preziji moje auto i me, a muzu to pustit z hlavy. Jsem zvykly veci konstruovat s co nejvyssi bezpecnosti, obzvlast tam, kde jde o zivot.
Ty cerny drzaky mi pripominaji ty same, jake jsem videl kdesi na nejakym polskym eshopu. Tam vubec nevis z ceho byl polotovar (nejen material jako takovy ale taky jestli je to tazena tycovina, nebo obycejna deska), a jakym zpusobem je to obrobeny. Protoze ono dost zalezi na tom, z kteryho smeru ten material odeberes (podobne jako je u masa rozdil krajeni po vlakne nebo pres vlakno). A zdaleka neni dural jako dural. Ten cinskej, z plechovek od piva, s tim mame u nas ve firme velice negativni zkusenost, a v soucasnosti material vubec nebereme od ceskych dodavatelu, ale nechavame posilat z USA. Ono to ale plati i u nastrojovych oceli, inconelu atd. Vstupni material je klicova vec.
edit: zapomel jsem zminit jeste jednu dulezitou vlastnost oceli proti duralu, a to taznost a mez kluzu. Tam kde hlinik (dural) praskne, tam se ocel ohne.
Naposledy upravil(a) escobar dne 24 led 2020 14:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#116 Basstl - C70 Green
Ja jsem prechazel z 302mm, mel jsem na nich najeto bratru 3000km. Takze byly novy - zajety. Rozumim tomu, co se snazis rict. Pri brzdeni napr. z 50kmh, nekde ve meste, bezna jizda, to samozrejme nepoznas. Ale staci se do nich trochu oprit na okresce a mam z nich pocit, ze mam auto lehci o pul tuny, je v nich velka rezerva. Ono uz jen tou velikosti brzdnych ploch - desky na 4pist jsou vyrazne vetsi nez seriove volvo (280mm i 302mm), a ten prumer kotouce, to uz prostou fyzikou je dany, ze nemuzou brzdit stejne. Me na nich fascinuje hlavne ta tuhost, a ta jistota, ktera v nich je. A diky jinymu pomeru pistky vs. brzdovy valec, kdy se mirne prodlouzi krok brzdovyho pedalu, jsou lepe davkovatelny, a taky se s tim da lip delat "heel-toe" meziplyn. Osobne nemam rad ten styl preposilovanych brzd, jako to maji octavky a podobny "takyauta", kdy prvnich 10mm si clovek vyrazi zuby o volant a zbytek kroku pedalu uz to skoro vic nebrzdi. U me je to ted naopak, na vrchu to brzdi malinko a cim hloub slapnu, tim vic to brzdi.Fíla píše:2 escobar:
Na většině P80, co jsem kdy řídil, byly brzdy, obzvlášť s 280mm kotouči, tragické. Ale zejména proto, že samotné brzdy byly v tragickém stavu. Takže ti věřím, protože po výměně za nové, cokoli brzdí líp.
Ty, pokud by ses svezl v mém autě, kde byly původní brzdy v perfektní kondici, navíc s 302 předními kotouči a zadními stejné konstrukce jako u P2 (standard u P80 AWD), bys souhlasil se mnou, že brzdný účinek se nijak zásadně nezměnil.
Jediná uživatelská výhoda těchto brzd je v tom, že nevadnou při ostré jízdě.
Jinak souhlas s tebou v tom, že hliník (dural) jako materiál pro výrobu adaptérů je nesmysl. Ze všech těch důvodů, co jsi napsal. Bál bych se, že se šrouby vytrhnou z adaptérů.
Trmeny s S60R jsou malinko jiny, pokud me pamet slouzi dobre, maji dva pistky mensi prumer (kvuli ostrejsimu nastupu). Alfa ma vsechny 4 stejny. V souctu to znamena, ze celkova plocha pistku je u S60R o malinko mensi nez u Alfy. Ale jak rikam, nejsem si ted uplne jist, jestli je tomu opravdu tak.
Ano, neni to 8-mi pist s keramickym kotoucem, a s preposilovanym velkym brzdovym valcem, to opravdu ne
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
#117 Basstl - C70 Green
Jak už jsem psal, originál Heico/AP Racing má taky duralový adaptéry a po 20ti letech vypadají jako nový.
V motorsportu se prakticky nic jinýho nepoužívá.
Kdo se bojí, sere v síni...
V motorsportu se prakticky nic jinýho nepoužívá.
Kdo se bojí, sere v síni...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#118 Basstl - C70 Green
Akce "brzdy" pokračuje.
- Přílohy
-
- 83021794_115425573163230_843735570701090816_n.jpg (64.25 KiB) Zobrazeno 737 x
-
- 84303751_210866033277512_4666846472388476928_n.jpg (75.12 KiB) Zobrazeno 737 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#119 Basstl - C70 Green
Dnes dorazily kotouče 336mm a destičky na Brembo.
- Přílohy
-
- 84720146_2229059263864333_1137206004522418176_n.jpg (93.02 KiB) Zobrazeno 677 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#120 Basstl - C70 Green
jak by řekl kapr co spadl do medu "huustý"
je to jen povrchovka nebo to zůstane pořád černý, to asi ne co...?
je to jen povrchovka nebo to zůstane pořád černý, to asi ne co...?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#121 Basstl - C70 Green
Bude to stejný jako u kotoučů EBC, tj. obrzdí se to.
Ostatní plochy ale zůstanou četný a jsou tak ošetřený proti korozi.
Ostatní plochy ale zůstanou četný a jsou tak ošetřený proti korozi.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#122 Basstl - C70 Green
Další část k přestavbě brzd.
Nejspíš ale v první fázi úprav dojde na instalaci brzd 320mm z ST + zadní originál.
Samozřejmě lepší kotouče a závodní destičky.
Chtěl bych totiž ještě před sezónou udělat upgrade podvozku, brzd, motoru a velký brzdy ještě nebudou připravený.
Nejspíš ale v první fázi úprav dojde na instalaci brzd 320mm z ST + zadní originál.
Samozřejmě lepší kotouče a závodní destičky.
Chtěl bych totiž ještě před sezónou udělat upgrade podvozku, brzd, motoru a velký brzdy ještě nebudou připravený.
- Přílohy
-
- 84982390_2958063817579630_8932957240336318464_n.jpg (68.18 KiB) Zobrazeno 577 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#123 Basstl - C70 Green
Výfuk Ferrita Sportsystem 2,5".
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#124 Basstl - C70 Green
Kompletní sada silentbloků.
- Přílohy
-
- 87980521_511738686210056_8172217252590911488_n.jpg (86.21 KiB) Zobrazeno 461 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#125 Basstl - C70 Green
To vypadá.že se dlouho nesvezeš
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek