Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#76 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

To Majty: Omlouvám se za to tcv (to tam samozřejmě mám(Pierburg-PG 7.22908.03.0)). Mělo tam být PTC(ohřívátko), který tam vlasně taky mám, jenom je svedený vedle,mimo sání- do hliník.nádobky. P.S.Ať žijou naše tolik zatracovaný turba K24!!!
To Nosound89: Díky!!! Kola R18 jsou taky super(i 17ky atd.)!!! Aneb: "Kdo se povyšuje, bývá ponížen"-myšleno sám sobě :D ! Určitě se uvidíme. Ať žije F-M city!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#77 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Aby nebyla nuda v době "výjimečného stavu" tak si trochu hrajeme
Dwn2.jpg
Dwn2.jpg (98.52 KiB) Zobrazeno 4145 x
Down.jpg
Down.jpg (96.84 KiB) Zobrazeno 4145 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#78 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dneska jsem si zkusil udělat nerez-S60I-zadní rozpěrnou tyč do karoserie. Nabízí to iPd, ViVA atd.(název:"Rear Chassis Brace P2 S60"). Neni to žádnej zázrak, trochu to pomáhá proti kroucení karoserie vzadu-nad zadníma tlumičema. Jednu pro sebe, druhou pro kolegu. Rozhodně bych si to jinak neobjednával, vzhledem k tomu, že za to-kus železné trubky-chtějí na naše kolem 3.000,-Kč. COčkem je to svařený během chvíle, skoro zadarmo a ještě v nerezu !!! O víkendu vyzkouším na autě.
zadní tyče P2.jpg
zadní tyče P2.jpg (104.54 KiB) Zobrazeno 4098 x
tyč.jpg
tyč.jpg (80.49 KiB) Zobrazeno 3834 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 20 led 2021 19:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4981
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#79 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od python.p »

Jak by řekl kamarád. "Jsi šikovný pionýr!" :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2993
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#80 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od 3m3 »

kdyz se nudis v dobe covidove...nechces spachat i neco na vic valcu nez je 5? :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 375
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#81 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Pep »

Super! Kdybys v budoucnu vyráběl další rozpěry, dej vědět, do mého vraku by se hodila. :D

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#82 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od PetrXC70 »

kishmick píše: 26 srp 2020 15:58 Dneska jsem měl odpoledne volno. Neodolal jsem a vrátil jsem tam ještě na pár dní to starý sání (eshopy jsou teď hrouzně pomalý) a šel jsem si zajezdit. Tady dvě nudný fotky....


v1.jpgS60.jpg
Podle těch fotek, to auto nestárne! Fakt pěkný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#83 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Díky. Správně! Volvo - celkově nikdy nestárne!!!
T5.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#84 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Tento týden byl stvořen nový model 3"downpipu: tkzv. odlehčená verze. :D Použili jsme poprvé slabší trubky, než obvykle-materiál o síle 1.2mm. Jen první koleno na začátku jsme nechali o síle 2mm. To proto, že se z naší zkušenosti, obvykle hned za turbem, materiál zozžhaví pěkně doruda. Tak aby to koleno stabilně vydrželo hodně vysokou teplotu!!! Barevné kombinace svárů taky nejsou na škodu. Dělá se to tam sice "chemicky", "fyzikálně" :shock: ??? jen tak mimoděk, ale u lidí, co svařujou, se to stalo běžným standartem-značícím těžkou profesionalitu. :D
trubky 1.2.jpg
trubky 1.2.jpg (98.7 KiB) Zobrazeno 3850 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 pro 2020 06:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12069
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#85 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Urvanej »

Pěkný, jen co sem takhle koukal po profi svarech, tak se to pak moří, právě aby tam tahle duha nebyla, protože to je špatně a znamená to špatně nastavenou svářečku, nebo křivý ruce svářeče. Nicméně na výfuku si tam uděláš lepší sám :good:
Copak tloušťka oceli, hlavně aby tam byla jiná ocel než běžně používaná 304, která na výfukách praská.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#86 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Díky :D :D . Polepšíme se...
Jinak na autě se těď u mě, v týhle zimě, toho moc dělat nedá(v garáži mám max. 2 °C). Zato zahradu mám zahlcenou nerezem-takže dělám výfuky o sto šest. Zase mě to nějak začlo bavit.
nerez.jpg
d4.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 21 úno 2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3209
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#87 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Dobře on šampión! :good: snad mi ta moje DP vydrží co nejdéle, ale alespoň vím, na koho se případně obrátit :)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#88 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Thanx! :D Downpipů ti uděláme kolik chceš (ale jen na P2)... Menší renovace grillu(zalitá samolepka od Sisloy66 pasuje docela pěkně přes origo znak) ...
Moose.jpg
Moose.jpg (91.77 KiB) Zobrazeno 3611 x
grill.jpg
grill.jpg (98.56 KiB) Zobrazeno 3763 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 05 dub 2021 13:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#89 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dneska jsem dostal od známého víčko z hydrauliky - z MANa (německej náklaďák). Super pasuje na volvo whiteblocky(i vespod je úplně stejný!). Bohužel je to hrozně těžko dohledatelný díl (starý hydraulický rameno-nikde žádný číslo). Takže případní zájemci o tuto masivní-chromovou variantu, musí hledat jinou alternativu(iPd atd...).
Cap.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#90 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

"Skandix"-horní hadice P26-na chladič, v silikonu, od p.Kučery ze SaabtuninGu. Čekal jsem na ní asi měsíc (stojí cca 1000,-) -takže bylo vidět, že jsem byl asi první, kdo jí vzal.
Přitom cena, za tuhle silikon verzi-jeden kus, se mi zdá zdaleka nejlevnější (většinou je za sadu daleko víc).
Horní hadice chladiče.jpg
Horní hadice chladiče.jpg (68.27 KiB) Zobrazeno 3607 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#91 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Zase mi odešla dvouhmota. Už nikdy více!!! Rozhodl jsem se k radikálnímu opatření-jednohmota vítězí !!! :shock: . Z USA takovou "banalitu" objednávat nebudu. Uděláno z nové dvouhmoty Sachs. Samozřejmě posílám na perfektní vyvážení: https://www.vyvazovani.com/
Jednohmota.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#92 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od raolsa »

Co ti "zase" odešlo na dvouhmotě a po kolika km?
No modli se, aby ti teď neodešla převodovka. :D Ony jim ty jednohmoty nedělají dobře, když jsou stavěný na dvouhmoty. Nevím proč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#93 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau! Díky. Dvouhmota klepe, cvaká, chrastí atd. (mimoch.-většina mých známých říká, že nic neslyší :D ). Ten vnitřek bude jistojistě úplně na kaši (za 14dní nafotím). V rámci šetření převodovky jsem nechal nový setrvák váhově tak, jak je - cca 12KG (jako ten původní). Neodlehčovali jsme. Ono by to ani moc nešlo - aby se zachoval tvar a přesný rozměry. V pátek se to vyvažovalo. Dostal jsem od majitele firmy pochvalu. Říkal, že je to dobře udělaný(i na přesnost). . Že to vyvažoval jen z 15g-nevyváženosti(asi doře zafixovaný při sváření)!
Naposledy upravil(a) kishmick dne 01 čer 2021 20:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3209
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#94 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Budeš tu dvouhmotu reklamovat? Já čekám u BSR na termín reklamace už od půlky února, taky mi klepe dvouhmota, přitom je stará 18 měsíců a "najela" asi 5.000km :(
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#95 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau. Dvouhmotu mám total na kaši (myslel jsem původní-origo). Konečně se dneska vyndala z auta. Zato lamela a přítlačák(LuK) jsou v super stavu!!! Taky nové spojkové ložisko do převodovky. A zítra nová jednohmota :D . Ještě trochu laboruju s lamelou a s přítlačákem-zkouším R-kovou lamelu a je tam dost nafest (je o 1.5mm tlustší)!!! Asi jí nebudu riskovat (nemusela by vypínat). Uvidíme...zatím dělám furt resety přítlačáku a zkouším vůli lamely (ten samonastavovací systém Luk SAC je dost divnej).
starý LUK.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#96 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Ještě jedno foto před víkendem. Nová jednohmota už je konečně na autě + Blow Off do turba (jinak tam snad ani nešel dát). Pár experimentů se spojkou a odpočívám. Pokračovat se bude příští týden.
Jednohm..jpg
Jednohm..jpg (122.82 KiB) Zobrazeno 3287 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#97 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Po delším laborování se spojkama, jsem tam dal nečekaně staro-nový originál, co tam byl před tím. Organiku, cca 8mm-tloušťka lamely. Lehounce odpruženou organiku s přítlačákem LUK, který nikdy neproklouznul ani při největší zátěži. Vypadá to jako nic moc tuning , ale tahle spojka stojí stále 430 Euro a už jí vlastně nikde nemaji(všude jen náhražky)-jen asi na dvou místech. Testoval jsem 4 spojky(Sachs z Rka atd.), ale tahle je opravdu nejlepší jistota (přítlačák -největší síla). Auto je bohužel stále napůl rozebraný, nestíhám. Zkušební jízda se bude konat za pár dní. Snad to nebude moc tvrdý na rozjezdy :shock: .
jednohmota+spojka.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#98 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Akce setrvačník už se chýlí ke konci. V konečný fázi si dal Honza špatně nový PUR vložky-z druhý strany. Což mu zabralo zase půl hodiny, než je vyndal a dal obráceně-jak maji bejt. :D
Večer to snad konečně poprvý nastartuju.
náprav..jpg
náprav..jpg (124.03 KiB) Zobrazeno 3176 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#99 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od raolsa »

To jako kvůli tomu vyndával rám, když se to tam strká zespodu? :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#100 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Čau! Rám se vyndaval kvůli setrvačníku, vložky do rámu byl jen bonus nakonec.
Jinak auto už jezdí a chová se přesně podle mých představ(týden modlení-aby to dobře dopadlo). Tvrdá spojka, která při citlivém rozjezdu dovede být i hodně komfortní . Trochu se změnil zvuk motoru(malinko víc slyšet uvnitř), ale co se nejvíc povedlo: konverze na jednohmotu nezpůsobila chrastění na neutrál, jak je tomu v 90%ech u lidí, co to na P2 zkoušeli!!! Na neutrál je to "šepot květin"-jen cvakání vaček a tlumené bublání. Jízda o dost lepší. S dvouhmotou se jezdí, jako když tě někdo vystřeluje gumou z praku. Tohle je zážitek-hodnoty zrychlení podobný, jako z BMW M3 (0-100 5sec, 100-160 5sec.). Zátah hned od začátku. Nebál bych se dát i vše "natvrdo"-lamelu bez pružin(vibrace pobere neodlehčenej setrvák a posunou se i do pneumatik :D ). O víkendu asi menší video.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“