Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#51 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Včera jsem přehazoval novej downpipe bez katu, což zahrnuje: nejprve obalit downpipe termo páskou (aby nešlo teplo nahoru a líp to táhlo), přehodit to a pak ještě obalit turbo-aby se co nejmíň ničilo. Obal na turbo mám nějakej univerzál-střední velikost. Nechtělo se mi shánět origo obal "K24". Jednak ho u nás nemaji a potom vypadá dost malý-je to takovej prťavej, úzkej "mrzák". To by asi moc služby neudělalo. Na uchycení jsou takový pružiny (ty většinou překážeji). Já to tam vždycky chytím drátem a pořádně utáhnu-to bohatě stačí. Člověk aby si bral na tyhle operace zase roušku, protože ten materiál kouše jak čert (a to píšou, že to neobsahuje asbest !!! :crazy: ).
K24.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#52 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Protože stále čekám na axiální ložiska a kit na upgrade turba K24 z e-Baye. Podělím se aspoň o pár obrázků, kde je vidět, jak snadno si můžete vylepšit turbo. Jde o výměnu axiálního ložiska 270° za axiální ložisko 360°. Podobné sady, jako jsou na obrázku pro turbo K24 jsou i pro "volvoturba" TD04 HL (lepší cestičky pro mazání na ložisku atd.). Axiální ložisko potom líp maže po celém obvodu a vydrží větší nápor ze strany. Úplně nejlepší je to udělat, když máte nové turbo, nebo děláte repas..což je můj případ. Dáte tam třeba větší vrtulku 6+6 (bez soustružení) a zároveň vyměníte axiální ložisko za lepší- "360°". Zabijou se tim 2 mouchy jednou ranou a na repasu zaplatíte stejnou cenu za práci.Turbo potom snese větší výkon a déle vydrží. Snad...
K24 1.jpg
K24 1.jpg (39.9 KiB) Zobrazeno 1504 x
K24up 2.JPG
K24up 2.JPG (35.29 KiB) Zobrazeno 1504 x
originál kit od KKK.jpg
originál kit od KKK.jpg (34.79 KiB) Zobrazeno 1504 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#53 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dnes byl pokus o návrat-"comeback" k obyčejnému-standartnímu vzduchovému filtru. Důvod? :shock: Víc filtruje malý částice-udržuje motor ve větší čistotě, taky se zdá u T5 i na sport dostatečně velikej atd. (zazněly tady dokonce názory, že může mít větší výkon, než sportovní filtr atd.). Zkoušel jsem jezdit nejdřív asi 10min. se standartním a pak 10min. se sportovním. Je to ale velkej rozdíl (hlavně u turbomotorů) v akceleraci-se sportovním se to nedá srovnat. Je to znát už od nízkých otáček- turbo se se sportovním o dost rychlejc roztočí. Odhadoval bych to tak na 15% zlepšení zrychlování (pocitově). Celkovej výkon bude asi nakonec stejnej, ale nad absolut.čistým motorem nakonec převládá o hodně lepší "pocit z jízdy"!!!( Psáno hlavně pro ty, kdo čipujou a zároveň nevěří sportovním filtrům).

P.S. Taky jsem se snažil točit videa-jako důkazní materiál, ale protože mi spadlo GoProučko 2x na hlavu, nemám na ukázku bohužel nic. :%). Možná příště.
Filtry.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#54 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

kishmick píše: 07 črc 2020 21:06 Dnes byl pokus o návrat-"comeback" k obyčejnému-standartnímu vzduchovému filtru. Důvod? :shock: Víc filtruje malý částice-udržuje motor ve větší čistotě, taky se zdá u T5 i na sport dostatečně velikej atd. (zazněly tady dokonce názory, že může mít větší výkon, než sportovní filtr atd.). Zkoušel jsem jezdit nejdřív asi 10min. se standartním a pak 10min. se sportovním. Je to ale velkej rozdíl (hlavně u turbomotorů) v akceleraci-se sportovním se to nedá srovnat. Je to znát už od nízkých otáček- turbo se se sportovním o dost rychlejc roztočí. Odhadoval bych to tak na 15% zlepšení zrychlování (pocitově). Celkovej výkon bude asi nakonec stejnej, ale nad absolut.čistým motorem nakonec převládá o hodně lepší "pocit z jízdy"!!!( Psáno hlavně pro ty, kdo čipujou a zároveň nevěří sportovním filtrům).
Máš pravdu a je to znát i u atmošky za mně určitě čim propustnější tím líp.To se týká a i výfuku co se nasaje musí bez překážek ven (myšlen kat a velikost odvodu).
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#55 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od SuGi »

Ty jo, netušil jsem, že tu máš tak pěkné vlákno - pěkně si s tím hraješ. Až se budu někdy otáčet v Milevsku, docela bych se na to rád podíval, jestli nevadí :)
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#56 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dneska mi přišly díly na můj tuning turba K24. Nakonec jsem vzal celkem: 2x vrtulky-11 lopatek, 2x ložiska-360° a nějaký opravný sady, ale myslim, že všechno měnit nebudu(budu to měnit do repasu). Bohužel nemám doma žádný nářadí, takže to nechám na konec týdne. Udělám pak podrobnější popis, co a jak jsem tam dal. Ovšem úplnej vrchol by byl- vrazit tam kuličkový-keramický ložiska z Garretta( jako v IPD-4T4 turbo), ale to je zatim hudba budoucnosti-na to se přiznám zatim nemam(hlavně ty ložiska jsou skoro nesehnatelný).
Přílohy
K24.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#57 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od majty »

Ahoj, kde si prosimte kupoval ty 360° loziska ? Taky by se mi hodilo do K24
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#58 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

1.fáze repasu se zatím skládala z: rozebrání turba, nastříkánání kompresor. části a wastegate(ta "old school wastegate" mi zcela vyhovuje), nový blow off, nová "11" vrtulka. Teď budu shánět jiný ložiska, protože ty, co jsou na fotkách nahoře, byly o 1mm tlustší (nebo tam nechám ty starý-uvidim). Pokračování příště...
Přílohy
comp..jpg
comp..jpg (101.18 KiB) Zobrazeno 1255 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#59 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Nová vrtulka se musela před nasazením řádně nahřát, jinak by tam vůbec nešla nasadit-pořádně nažhavit :evil: !!! Oproti tomu-ta origo-aftermarket tam moc nedržela. Ne, že by tam nějak čvachtala, ale určitě tam nedržela tak napevno, jako tahle nová "celohliníková", kterou bych tam bez nahřátí vůbec nedal. Aspoň bude pořádně držet!!! Teď ještě převyvážit - "rebalancing" kompletního rotoru (dává se jen ten střed-bez výfukové skříně) a můžu to zkusit dát na auto...
vrtulka2.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#60 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Super prace :Bravo:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#61 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

kishmick píše: 12 srp 2020 19:21 Teď ještě převyvážit - "rebalancing" kompletního rotoru (dává se jen ten střed-bez výfukové skříně)
Pěkný a kam to posíláš? Sice zatím nepotřebuji ,ale jeden nikdy neví :D a dám na kladné reakce .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#62 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau! Díky za podporu. Jinak turbo povezu do Remy-Strakonice. Neni to sice pro ně běžná zakázka, ale pán říkal, že by neměl být problém to zkontrolovat a dovyvážit (cca 1.000,-). Tohle turbo s novou vrtulkou a s novým blow offem (žlutá pružina) už bych rád přehodil, protože to staré, co je na autě, už začíná být trochu hlučnější a je zcela jistě na odchodu(ani se nedivim-co zažilo). Taky mě potěšil bratranec, který mi přiveze osobně další K24 z Genesis turbo (cca za 9.000,-) a může začít další experimentování. Chci mít vždycky jedno turbo navíc do zásoby a vyměnit na něm, co se dá. Příště to bude opět vrtulka "11 listů", a navíc chci koupit ještě i tuningovou hřídel s turbínou "9" (viz obrázek). Tak uvidíme...jinak ty správný ložiska 360° pořád nemůžu sehnat (na youtubu se s tim každej chlubí, ale sehnat to, je nadlidskej výkon :%) ).
shaft.jpg
shaft.jpg (36.34 KiB) Zobrazeno 1127 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#63 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Nosound89 »

kishmick píše: 29 kvě 2020 20:08 Tak jsem včera vytáhl po dvou letech mojí starou "housenku"-originální kat, aby se mi podařilo splňovat emise na STK. Nemám možnost nějak obcházet STK, takže musím pěkně vrátit starý dobrý kat na své místo, aby auto prošlo STK. Taky jsem si zkusil, jak to jede s takhle upraveným autem a originál katem. No, prostě to jde tak do 3/4 výkonu a pak to prostě nejede-dusí se to. Naproti tomu stačí, když máte sportovní katalyzátor s 200cell a pustí to výkon zaručeně i nad 400koní....ale ty zase většinou neplní emise.. (s vyjímkou Magnaflow, kterej mám na V70II-ty jsou na emise super). Takže zítra dávám zase downpipe bez katu....a takhle to dělám pořád do kola...že tě to baví Tomáši...
P.S. Taky jsem zjistil, že emisní hodnoty jsou v případě S60, V70 II u volva stejný pro EURO 3 a i pro EURO 4 !!!
Prosím Tě, k tomu Magnaflow na 2,4, jaký tam máš?
Pošli prosím odkaz.
Děkuji
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#64 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od SuGi »

Měl jsem před pár týdny to potěšení se v téhle bestii svézt a je to fakt paráda :-) Dokonce mě překvapilo, že ta čtyřkolka tomu opravdu až tak moc nechybí neboť to má Kishmick fakt v noze! Fakt moc pěkný projekt
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#65 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dneska jsem si na autě vyfotil vstup do turba po roce ježdění s chipem od ARD. Vstup a vrtulka jsou v super stavu!!! Zkoušel jsem, jestli nemá hřídel nějakou vůli. Je to divný, ale neni tam ani sebemenší vůle (možná ještě menší, než u novýho turba :D ). Takže si ho tam ještě nějakou dobu nechám (výfuk jsem checkoval při výměně downpipe a taky dobrý!). Přičítal bych to hlavně odstranění PCV a všech "vraceček". Dál čekám na nový sání 80mm (samovýroba), díly mi možná přijdou už do konce týdne
Intake.jpg
Intake.jpg (52.45 KiB) Zobrazeno 1007 x
!!!
intake1.jpg
intake1.jpg (117.34 KiB) Zobrazeno 1007 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#66 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dneska jsem měl odpoledne volno. Neodolal jsem a vrátil jsem tam ještě na pár dní to starý sání (eshopy jsou teď hrouzně pomalý) a šel jsem si zajezdit. Tady dvě nudný fotky....

v1.jpg
S60.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 08 zář 2020 18:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 128
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999

#67 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od HynekV70 »

Nádhera... ta S60 stárne do krásy...
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#68 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dík. :good: Bude to snad ještě lepší... Plánuju další kola R19 v černý barvě-tentokrát od ABS-Švédsko, ale to až bude víc peněz. Dneska bylo nový sání 80mm silikon+hliník (samovýroba). Na fotce je pro srovnání s tim starým- OEM. Je to sice před turbem cca necelá "dvoudecka" vzduchu navíc, ale co to udělá s autem-to je neskutečný!!!
P.S. Přikládám taky nákres, jaký jsem použil díly:
Intake.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 13 zář 2020 15:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#69 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Malá ochutnávka zvuku sání na mém velice amatérském videu (zato s vlastní muzikou :-)). Za kvalitu se omlouvám předem.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#70 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Tak jsem dnes úplně náhodou objevil docela velkou prasklinu v uchycení vzduchového filtru "JR "(doba používání-necelý rok)-škoda ho. Dočasně přecházím na obyčejný sportovní filtr EPMAN (který vypadá, že je materiálově-hlavně co se gumového hrdla týče-o něco pevnější). A jedno srovnání: zatím, co "JR Filter" stojí cca 1300,-Kč. , EPMAN je jen za 350,-Kč. :shock: (mám ho taky odzkoušenej- je v pohodě ) !!!
P.S. Ono se nakonec stejně vyplatí koupit starý dobrý K&N (který bude tak kolem 3000,-Kč.), ale v té době, kdy jsem filtr kupoval, nebyl bohužel k sehnání.
jr.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#71 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od peter cz »

kishmick píše:A jedno srovnání: zatím, co "JR Filter" stojí cca 1300,-Kč. , EPMAN je jen za 350,-Kč. :shock: (mám ho taky odzkoušenej- je v pohodě ) !!!
Jak máš odzkoušeno že je taky "v pohodě"? (A že je "v pohodě" i JR?)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#72 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

"V pohodě" pro mě znamená, že filtruje bordel a zároveň pouští hodně vzduchu, nerozpadá se po půl roce, jde umejt atd. To že dobře filtruje(jak JR, tak EPMAN), je vidět nahoře- na fotce, kde mám vyfocenej vstup do turba-absolutní čistota (taky za to může pcv,tcv delete, ale to je jiná věc...). Za druhý: oceňuju u EPMANA materiál toho "těla"-černý gumy co drží všechno pohromadě. U JR filtru to bohužel evidentně odešlo za docela krátkou dobu(je to taková žvejkačka). Za třetí tam máš samotnej filtr-látku(molitan atd.), která zadržuje prach-taky bez problémů. Za čtvrtý by se měl sport.filtr dobře umejt a nezměnit potom vlastnosti-taky dobrý (myl jsem už oba). Prostě-celkově, když si vezmeš, že koupíš sportovní filtr(např. ten EPMAN) hodně velkej (dlouhej 24cm), kterej se materiálově podobá i těm drahejm značkám-a v lecčem je dokonce předčí, za nějakejch 350,-Kč., je to neskutečný!!! To by se ti ještě tak před 7mi-10ti lety nepoštěstilo. Je to prakticky cena za normální "papírák", kterej neodsuzuju, ale jehož výrobní cena musí bejt nanejvýš 50,-Kč a prodává se klidně i za 500,-.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#73 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Menší odpočinek u Podolského mostu. V pozadí zdejší stánek-"Kiosek u Podolského mostu". Dobré jídlo, pití, zmrlina a jiné a vždy s krásným výhledem na Podolský most !!! S60ka nabírá síly před zpáteční cestou.
Podolák.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#74 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od majty »

tcv delete ? :unknown:
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#75 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Nosound89 »

Ta tvá S60 je fakt peklo, sice kola bych dal kvůli těch našich cest R18, ale jinak je naprostá pecka :good:
Chtěl bych se na ni podívat a hlavně poslechnout naživo, třeba na nějakém srazu :beer:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“