Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#26 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Tak po delší době zase další aktualizace. Objevil se první technický problém v cca 203tkm. Začala ubývat chladící kapalina a tlakovat vodní systém. Trochu mě polil studený pot co to může všechno znamenat (fouklé těsnění, hlava, blok). Zatím věřím našemu autorizáku a tak jsem začal tam. Že není voda v oleji ani olej ve vodě jsem zjistil sám, servis provedl tlakovou zkoušku (nic), kontrolu spalin ve vodě (nic) a kontrolu bufíka (nic). Na diag zjistili závadu EGR a tak doporučili začít tam (prý to může způsobit netěsnost chladiče EGR). Jediná piha na servisu (kromě ceny ) bylo téměř dvouměsíční čekání na chladič EGR. Mezitím jsem omezil jízdy na minimum (dalo se jet tak 25 km a pak dolít). Závada se začala projevovat po zahřátí na provozní teplotu. Po konzultaci s Kubou jsme zkoušeli jestli se projeví příznaky fouklého těsnění, tak jak má s ním zkušenosti on - naštěstí se neprojevily. 3. prosince jsem se dočkal konečně opravy - provedena výměna EGR, výměna chladiče EGR, výměna komplet chladící kapaliny (zelená). Provedena dlouhá zkušební jízda 25 km a a pak další km normálního ježdění a zatím OK Motor se chová úplně jinak, je živější tak jak původně byl, voda neubývá ani netlakuje.
Vymontované díly jsem si prohlédl na ponku a zevnitř na nich byl mírný nános karbonu (do 1mm) na chladiči nebylo nic vidět.
Vymontované díly jsem si prohlédl na ponku a zevnitř na nich byl mírný nános karbonu (do 1mm) na chladiči nebylo nic vidět.
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 05 pro 2020 11:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#27 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Po delší době aktualizace - předchozí problém nakonec byly prasklé 2 vložky válců a tak v únoru 2021 při nájezdu 194 tkm provedena oprava v T6R a u D.Patočky. Byla to téměř GO motoru včetně zdvihátek, stálo to ranec, ale motor od té doby šlape jak hodinky.
Včera při nájezdu 211,5 tkm olejový servis u jako vždy perfektního Jakuba S.:
- olej v automatu po 35 tkm (tahám karavan) - olej v zadním diferenciálu - olej v haldexu včetně filtru - olej v úhlovce a olej v servu včetně nové nádobky No ještě palivový filtr, vzduchový filtr a kabinový filtr. Autíčko si na zpáteční cestě jenom vrnělo. Spotřeba na cestě cca 7,2 l/100km
Včera při nájezdu 211,5 tkm olejový servis u jako vždy perfektního Jakuba S.:
- olej v automatu po 35 tkm (tahám karavan) - olej v zadním diferenciálu - olej v haldexu včetně filtru - olej v úhlovce a olej v servu včetně nové nádobky No ještě palivový filtr, vzduchový filtr a kabinový filtr. Autíčko si na zpáteční cestě jenom vrnělo. Spotřeba na cestě cca 7,2 l/100km
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#28 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Příkladná péče Jirko a navíc pod správnýma rukama...
Ty vložky to je děsnej strašák teda.
Ty vložky to je děsnej strašák teda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#29 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Prozradíš na kolik ten motor vyšel?
Tuším že jsme se o tom bavili na srazu.
Tuším že jsme se o tom bavili na srazu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#30 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Blok u Patočky 41 a celkem vše i s blokem 96. Ke cti T6R je, že při té příležitosti vyměnili vše, co se jim zdálo třeba. V autorizáku neuměli ani diagnostikovat závadu a repasovaný blok v té době ze Švédska 240 (pouze díl). Nejvíc mě pobavil Jiřička v telefonu dřív než auto viděl: Já: "To může být třeba prasklá hlava?" On: "Může, ale je to prasklá vložka".
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#31 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Jako treba Hydrostely. Tudiz neni treba na motor potreba dlouho sahat.
Samozrejme jsem rad, zes byl spokojen.
Jeste pridam spolecne foto. A zaroven probehla kolaudace placku na komorni srazik.
Samozrejme jsem rad, zes byl spokojen.
Jeste pridam spolecne foto. A zaroven probehla kolaudace placku na komorni srazik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#32 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Tak čas se naplnil pochlubit novým povozem - Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi 2017
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 12 zář 2023 10:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#33 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Velmi hezké! Tak ať slouží!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#34 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Hmmm... Moc pěkný, dokážeš objektivně posoudit oproti Volvu?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#35 Macek2 - hnědák, tahoun
Pro milovníky čísel a dat:
Auto bylo dáno na protiúčet při koupi nového Range Rover Velar. Nové koupeno v ČR, první majitel lékař a punťa na stav auta:
r.v. 2017, uvedení do provozu 2017, najeto poctivých 100 tkm se servisní knihou.
Motor 3,0 V6 BiTdi - 235 kW, 650 Nm, po úpravě od AutoChip 272 kW a 720 Nm (původní softvare na CD jde vrátit)
převodovka 8st. poctivá měničová od ZF, mezinápr. dif. Torsen
Pro mě důležitá výbava:
LED matrix, dynamické blinkry vpředu i vzadu, tažné zařízení na 2,5 t
Kvalitní kůže s vyhříváním, větráním a masážemi, 4 zónová klima
Head up display (velice moc pěkný ukazuje i navigační pokyny), hudba jen Audi (včetně Subwooferu) ale hraje velice pěkně
Adaptivní tempomat
Vzduchový podvozek s režimy v rozmezí 6 cm
K servisu a údržbě:
výměny mot. oleje po 15 tkm, převodový olej v 55 tkm a poté v 95 tkm s proplachem
poslední velký servis letos v březnu v 95 tkm
na autě aplikována značková keramika Glass coat s životností 60 měsíců, na přední části (včetně zrcátek)a na zadní nakládací hraně ochranná fólie stoneprotect
Opticky auto nemá chybu
Co auto nemá:
Nezávislé topení (pouze elektrický příhřev) a noční vidění (infrakamery)
Taková příležitost se prostě nedala nechat být, interiér nemám nafocený přiložím foto z bazaru - odpovídá skutečnosti
Auto bylo dáno na protiúčet při koupi nového Range Rover Velar. Nové koupeno v ČR, první majitel lékař a punťa na stav auta:
r.v. 2017, uvedení do provozu 2017, najeto poctivých 100 tkm se servisní knihou.
Motor 3,0 V6 BiTdi - 235 kW, 650 Nm, po úpravě od AutoChip 272 kW a 720 Nm (původní softvare na CD jde vrátit)
převodovka 8st. poctivá měničová od ZF, mezinápr. dif. Torsen
Pro mě důležitá výbava:
LED matrix, dynamické blinkry vpředu i vzadu, tažné zařízení na 2,5 t
Kvalitní kůže s vyhříváním, větráním a masážemi, 4 zónová klima
Head up display (velice moc pěkný ukazuje i navigační pokyny), hudba jen Audi (včetně Subwooferu) ale hraje velice pěkně
Adaptivní tempomat
Vzduchový podvozek s režimy v rozmezí 6 cm
K servisu a údržbě:
výměny mot. oleje po 15 tkm, převodový olej v 55 tkm a poté v 95 tkm s proplachem
poslední velký servis letos v březnu v 95 tkm
na autě aplikována značková keramika Glass coat s životností 60 měsíců, na přední části (včetně zrcátek)a na zadní nakládací hraně ochranná fólie stoneprotect
Opticky auto nemá chybu
Co auto nemá:
Nezávislé topení (pouze elektrický příhřev) a noční vidění (infrakamery)
Taková příležitost se prostě nedala nechat být, interiér nemám nafocený přiložím foto z bazaru - odpovídá skutečnosti
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#36 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
Krásný! Těch 720Nm
Vypadá jak nový...
Vypadá jak nový...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#37 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun
První dojmy ze spotřeby:
cesta z Prahy do Třeboně 7,0 l/100km
cesta na chatu a zpět (klidné okresky s dodržováním předpisů) 6,2 l/100kmm
asi 100 km cesta na návštěvu k Temelínu přes Č.B. (opět předpisy a synova zkouška dynamiky ) 6,7 l/100km
Jo a k autu byly ještě 4 ks zimáky
cesta z Prahy do Třeboně 7,0 l/100km
cesta na chatu a zpět (klidné okresky s dodržováním předpisů) 6,2 l/100kmm
asi 100 km cesta na návštěvu k Temelínu přes Č.B. (opět předpisy a synova zkouška dynamiky ) 6,7 l/100km
Jo a k autu byly ještě 4 ks zimáky
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#38 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
audi musím také pochválit, myslím, že to je vykročení asi nejvhodnějším směrem, pokud se člověk chce posunout dál,
no poprosím Tě o první dojmy z jízd, pokud máš ještě v čerstvé paměti pohodlí volva, je to auto tišší?, motor přede sametověji, lépe se v něm sedí?
kočíruje se s menší námahou? převovodvka ZF řadí lépe než ve volvu, jemně, hrubě, neslyšně? ovládací prvky jsou lépe situovány blížek ruce?
rozepiš se prosím, o výkon mi nejde, to vím, že pojede lépe ale o běžnou, pohodlnou jízdu bez stresů.
no poprosím Tě o první dojmy z jízd, pokud máš ještě v čerstvé paměti pohodlí volva, je to auto tišší?, motor přede sametověji, lépe se v něm sedí?
kočíruje se s menší námahou? převovodvka ZF řadí lépe než ve volvu, jemně, hrubě, neslyšně? ovládací prvky jsou lépe situovány blížek ruce?
rozepiš se prosím, o výkon mi nejde, to vím, že pojede lépe ale o běžnou, pohodlnou jízdu bez stresů.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#39 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
tak první dojmy z jízdy:
vzhledem k tomu. že v mém Volvu byl podvozek FourC v dobrém stavu, tak rozdíl v komfortu není tak velký. Větší rozdíl je až ve vyšších rychlostech (akustický) ale to je dáno hlavně tím, že na Volvu byly 5 leté dosluhující pneu. Přestože jsem si myslel, že Aisin řadí sametově (pouze občasné mírné kopnutí u zahřáté převodovky při přeřazování z R na D u stojícího vozidla), tak ZF je ještě o level výše. Motor jako takový ševelí tiše ale ve výfuku jsou generátory sportovního zvuku (takové boční baňky před oběma zadními tlumiči výfuku) a ty dodávají autu takový sportovní sound, který se mění se zvolenými režimy (nejsilnější v režimu dynamic). Bubláním to připomíná Chaseho osmiválec. Za jízdy to ale v kabině není slyšet. Audi mě připadá na okreskách lépe ovladatelné a méně nedotáčivé (možná za to může quatro). Na parkovišti je překvapivě obratnější Audi, přestože je o 10 cm delší (asi větší rejd). V kabině je ale pocit daleko většího luxusu a komfortu, sedačky jsou prostě super - všestraně nastavitelné s nafukovacími bočnicemi (po vypnutí se automaticky vyfouknou a volant zvedne kvůli snadnému vystupování) a výsuvnou opěrou stehen. Masáže mají několik režimů a jsou hodně příjemné ( v obou předních sedadlech), škoda, že se za 10 min. automaticky vypnou. Spotřeba je zatím tak o 0,5 l nižší
Co se týče ovládacích prvků - je všechno jinak, než ve Volvu, ale rychle si zvykneš. Super je taky HUD s nastavitelnou výškou promítání a nastavitelným jasem.
vzhledem k tomu. že v mém Volvu byl podvozek FourC v dobrém stavu, tak rozdíl v komfortu není tak velký. Větší rozdíl je až ve vyšších rychlostech (akustický) ale to je dáno hlavně tím, že na Volvu byly 5 leté dosluhující pneu. Přestože jsem si myslel, že Aisin řadí sametově (pouze občasné mírné kopnutí u zahřáté převodovky při přeřazování z R na D u stojícího vozidla), tak ZF je ještě o level výše. Motor jako takový ševelí tiše ale ve výfuku jsou generátory sportovního zvuku (takové boční baňky před oběma zadními tlumiči výfuku) a ty dodávají autu takový sportovní sound, který se mění se zvolenými režimy (nejsilnější v režimu dynamic). Bubláním to připomíná Chaseho osmiválec. Za jízdy to ale v kabině není slyšet. Audi mě připadá na okreskách lépe ovladatelné a méně nedotáčivé (možná za to může quatro). Na parkovišti je překvapivě obratnější Audi, přestože je o 10 cm delší (asi větší rejd). V kabině je ale pocit daleko většího luxusu a komfortu, sedačky jsou prostě super - všestraně nastavitelné s nafukovacími bočnicemi (po vypnutí se automaticky vyfouknou a volant zvedne kvůli snadnému vystupování) a výsuvnou opěrou stehen. Masáže mají několik režimů a jsou hodně příjemné ( v obou předních sedadlech), škoda, že se za 10 min. automaticky vypnou. Spotřeba je zatím tak o 0,5 l nižší
Co se týče ovládacích prvků - je všechno jinak, než ve Volvu, ale rychle si zvykneš. Super je taky HUD s nastavitelnou výškou promítání a nastavitelným jasem.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#40 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
No, měl by jsi asi začít sledovat kanál Youtube Naša garáž.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#41 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Už jsem sledoval pokud myslíš ty rozvodové řetězy. Ale každá značka má své kostlivce ve skříni. Ale cenově to vyjde stejně jako prasklá vložka a přichází to až po 200 tkm. Taky občas podfukují vstřiky atd. Kdo chce opici musí mít na banány
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/sestilete-audi-a6-patri-mezi-nejspolehlivejsi-ojetiny-da-se-snadno-koupit-pod-pul-milionu
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/sestilete-audi-a6-patri-mezi-nejspolehlivejsi-ojetiny-da-se-snadno-koupit-pod-pul-milionu
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 12 zář 2023 20:33, celkem upraveno 2 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#42 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Nejenom řetězy, ale i propálené písty, rozpadlé rolničky vahadel, štelovače vaček, atd.....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#43 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
ještě jednou:
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/sestilete-audi-a6-patri-mezi-nejspolehlivejsi-ojetiny-da-se-snadno-koupit-pod-pul-milionu
Přidáno za 9 minut 45 sekund:
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/sestilete-audi-a6-patri-mezi-nejspolehlivejsi-ojetiny-da-se-snadno-koupit-pod-pul-milionu
Přidáno za 9 minut 45 sekund:
Myslím, že to se týkalo předchozí generace C6, ale nevím to jistě (tyto videa jsem neviděl)
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#44 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Oni dělají hlavně benzíny, tam se to kazí hodně, respektive mají tam dost aut na opravy, ale zase v poměru k prodaným kusům toho asi nebude tak moc. Spíše mě dostává, že se ty motory kazí i s relativně malým nájezdem - okolo 100 kkm. A skoro u každé opravy je motor ven a při tom jsou i pokaždé ramena KO.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#45 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Jo jo, o ramenech se ví - jsou hliníková. U těch řetězů je příčina hydraulický napínák, a protože jsou rozvody na straně ke kabině, tak musí motor ven.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#46 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
poděkování kolegovi do Třeboně za výstižné porovnání, Radkovi též za ty kostlivce - pokud teda skutečně jsou a není to vyjímka
u "netechnických řidičů" čili takových aut je postiženo více,
auto pěkné, motor těžký, tak přední ramena se budou určitě měnit častěji, pokud se nějaký kostlivec vysype až po 200 tkm, tak je to pořád lepší jak po 100 tkm, automobilky potřebují vydělávat a né aby si špičkový vůz koupil kdekdo a ještě bez poruch . . .
ten elektropohyblivý volant spolu s posuvnou sedačkou jsem měl na merglu, má to umožnit pohodlné vystupování, ale než se to zrealizuje, tak jsem byl 3x rychleji ven z auta, nebo opačně, když nasedáš čekáš a čekáš . . .
ale uvidíš, tak ať alespoń chvilku slouží, než to opojení z něčeho nového vstřebáš
u "netechnických řidičů" čili takových aut je postiženo více,
auto pěkné, motor těžký, tak přední ramena se budou určitě měnit častěji, pokud se nějaký kostlivec vysype až po 200 tkm, tak je to pořád lepší jak po 100 tkm, automobilky potřebují vydělávat a né aby si špičkový vůz koupil kdekdo a ještě bez poruch . . .
ten elektropohyblivý volant spolu s posuvnou sedačkou jsem měl na merglu, má to umožnit pohodlné vystupování, ale než se to zrealizuje, tak jsem byl 3x rychleji ven z auta, nebo opačně, když nasedáš čekáš a čekáš . . .
ale uvidíš, tak ať alespoń chvilku slouží, než to opojení z něčeho nového vstřebáš
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#47 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Radek s těmi kostlivci trochu přehání . Samozřejmě, že tyto závady se vyskytují ale ne jak na běžícím pásu. Přední ramena jsou klasický spotřebák, i když jsou trochu dražší, tak tě finančně nezruinují (pokud jezdíš jako člověk po normálních silnicích, tak něco vydrží). Ty řetězové rozvody jsou trochu větší strašák, ale přichází až při vyšším nájezdu (nad 200 tkm) a zprvu se projeví vyšší hlučností a když to ignoruješ tak okamžitá destrukce motoru nehrozí - na opravu je nějaký čas. To usnadnění vystupování u Audi je rychlé, protože se neodsouvá sedačka - jen se zvedne volant a uvolní tlak vzduchu v bočních opěrách sedáku.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#48 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Vy snad Jirkovi chcete tu radost zkazit. Ale je dobré, že si ty rizika uvědomuje a nebude případně nemile překvapený. Já spíš sázím na to, že se ho to s tímto nájezdem nebude vůbec týkat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#49 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Neboj Tome, tohle mi radost určitě nezkazí. Sám dobře víš, že o A6 Allroadu BiTdi mluvím už nejméně půl roku, impuls na Našu garáž jsi mi dával už dávno a za tu dobu jsem už dokázal posbírat hodně informací. Ale vždy to je o náhodě a konkrétním kusu. Navíc tento konkrétní kus v takovém stavu a s takovou historií není k mání každý den.
Daleko horší rizika jsou třeba Landrovery s motorem Ingenium. Nebo třeba u BMW, když zanedbáš hlučné řetězové rozvody, tak musí taky motor ven a ještě musíš dát novou klikovou hřídel, protože řetězka je vykovaná a frézovaná přímo na ní . A jiné a jiné. Třeba Airmatic u Mercedesu taky není vzor spolehlivosti.
Přidáno za 1 hodina 47 minut 5 sekund:
To Raolsa: sice ne allroad ale vypovídající:
a ještě trochu zábavy:
Daleko horší rizika jsou třeba Landrovery s motorem Ingenium. Nebo třeba u BMW, když zanedbáš hlučné řetězové rozvody, tak musí taky motor ven a ještě musíš dát novou klikovou hřídel, protože řetězka je vykovaná a frézovaná přímo na ní . A jiné a jiné. Třeba Airmatic u Mercedesu taky není vzor spolehlivosti.
Přidáno za 1 hodina 47 minut 5 sekund:
To Raolsa: sice ne allroad ale vypovídající:
a ještě trochu zábavy:
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#50 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Pěkný povoz, gratulace. Kolega v práci má stejnou motorizaci. Šestiválec je holt šestiválec. To se nedá nic dělat. A dvě turbíny je taková třešnička. Vysoký krouťák je super věc. Vím o čem mluvím.
Tak mnoho šťastných kilometrů!
Tak mnoho šťastných kilometrů!
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek