Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#26 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Tak po delší době zase další aktualizace. Objevil se první technický problém v cca 203tkm. Začala ubývat chladící kapalina a tlakovat vodní systém. Trochu mě polil studený pot co to může všechno znamenat (fouklé těsnění, hlava, blok). Zatím věřím našemu autorizáku a tak jsem začal tam. Že není voda v oleji ani olej ve vodě jsem zjistil sám, servis provedl tlakovou zkoušku (nic), kontrolu spalin ve vodě (nic) a kontrolu bufíka (nic). Na diag zjistili závadu EGR a tak doporučili začít tam (prý to může způsobit netěsnost chladiče EGR). Jediná piha na servisu (kromě ceny :shock: ) bylo téměř dvouměsíční čekání na chladič EGR. Mezitím jsem omezil jízdy na minimum (dalo se jet tak 25 km a pak dolít). Závada se začala projevovat po zahřátí na provozní teplotu. Po konzultaci s Kubou jsme zkoušeli jestli se projeví příznaky fouklého těsnění, tak jak má s ním zkušenosti on - naštěstí se neprojevily. 3. prosince jsem se dočkal konečně opravy - provedena výměna EGR, výměna chladiče EGR, výměna komplet chladící kapaliny (zelená). Provedena dlouhá zkušební jízda 25 km a a pak další km normálního ježdění a zatím OK :Yahoo!: Motor se chová úplně jinak, je živější tak jak původně byl, voda neubývá ani netlakuje.
Vymontované díly jsem si prohlédl na ponku a zevnitř na nich byl mírný nános karbonu (do 1mm) na chladiči nebylo nic vidět.
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 05 pro 2020 11:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#27 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Po delší době aktualizace - předchozí problém nakonec byly prasklé 2 vložky válců a tak v únoru 2021 při nájezdu 194 tkm provedena oprava v T6R a u D.Patočky. Byla to téměř GO motoru včetně zdvihátek, stálo to ranec, ale motor od té doby šlape jak hodinky.
Včera při nájezdu 211,5 tkm olejový servis u jako vždy perfektního Jakuba S.:
- olej v automatu po 35 tkm (tahám karavan)
automat1.jpg
automat4.jpg
- olej v zadním diferenciálu
dif2.jpg
dif3.jpg
- olej v haldexu včetně filtru
haldex2.jpg
haldex3.jpg
- olej v úhlovce
uhlovka2.jpg
uhlovka3.jpg
a olej v servu včetně nové nádobky
servo1.jpg
servo2.jpg
No ještě palivový filtr, vzduchový filtr a kabinový filtr. Autíčko si na zpáteční cestě jenom vrnělo. Spotřeba na cestě cca 7,2 l/100km
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od hajnej »

Příkladná péče Jirko a navíc pod správnýma rukama...
Ty vložky to je děsnej strašák teda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od raolsa »

Prozradíš na kolik ten motor vyšel?
Tuším že jsme se o tom bavili na srazu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#30 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Blok u Patočky 41 a celkem vše i s blokem 96. Ke cti T6R je, že při té příležitosti vyměnili vše, co se jim zdálo třeba. V autorizáku neuměli ani diagnostikovat závadu a repasovaný blok v té době ze Švédska 240 (pouze díl). Nejvíc mě pobavil Jiřička v telefonu dřív než auto viděl: Já: "To může být třeba prasklá hlava?" On: "Může, ale je to prasklá vložka". :o
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#31 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jako treba Hydrostely. Tudiz neni treba na motor potreba dlouho sahat.

Samozrejme jsem rad, zes byl spokojen.
Jeste pridam spolecne foto. A zaroven probehla kolaudace placku na komorni srazik.
20210928_145044.jpg
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#32 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Tak čas se naplnil pochlubit novým povozem - Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi 2017
_SAM7396.jpg
_SAM7393.jpg
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 12 zář 2023 10:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#33 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od jancho »

Velmi hezké! Tak ať slouží!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#34 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od PetrXC70 »

Hmmm... Moc pěkný, dokážeš objektivně posoudit oproti Volvu?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#35 Macek2 - hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Pro milovníky čísel a dat:
Auto bylo dáno na protiúčet při koupi nového Range Rover Velar. Nové koupeno v ČR, první majitel lékař a punťa na stav auta:
r.v. 2017, uvedení do provozu 2017, najeto poctivých 100 tkm se servisní knihou.
Motor 3,0 V6 BiTdi - 235 kW, 650 Nm, po úpravě od AutoChip 272 kW a 720 Nm (původní softvare na CD jde vrátit)
převodovka 8st. poctivá měničová od ZF, mezinápr. dif. Torsen
Pro mě důležitá výbava:
LED matrix, dynamické blinkry vpředu i vzadu, tažné zařízení na 2,5 t
Kvalitní kůže s vyhříváním, větráním a masážemi, 4 zónová klima
Head up display (velice moc pěkný ukazuje i navigační pokyny), hudba jen Audi (včetně Subwooferu) ale hraje velice pěkně
Adaptivní tempomat
Vzduchový podvozek s režimy v rozmezí 6 cm
K servisu a údržbě:
výměny mot. oleje po 15 tkm, převodový olej v 55 tkm a poté v 95 tkm s proplachem
poslední velký servis letos v březnu v 95 tkm
na autě aplikována značková keramika Glass coat s životností 60 měsíců, na přední části (včetně zrcátek)a na zadní nakládací hraně ochranná fólie stoneprotect
Opticky auto nemá chybu
Co auto nemá:
Nezávislé topení (pouze elektrický příhřev) a noční vidění (infrakamery)
Taková příležitost se prostě nedala nechat být, interiér nemám nafocený přiložím foto z bazaru - odpovídá skutečnosti
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (30).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (30).jpeg (84.21 KiB) Zobrazeno 1437 x
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (43).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (22).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (42).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (42).jpeg (111.18 KiB) Zobrazeno 1437 x
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (19).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (16).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (14).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (6).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (6).jpeg (71.73 KiB) Zobrazeno 1437 x
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (4).jpeg
audi-a6-allroad-3-0-bi-tdi-quattro-cz (4).jpeg (67.98 KiB) Zobrazeno 1437 x
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#36 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od PetrXC70 »

Krásný! Těch 720Nm :D :evil:

Vypadá jak nový...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#37 Macek2 - XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

První dojmy ze spotřeby:
cesta z Prahy do Třeboně 7,0 l/100km
cesta na chatu a zpět (klidné okresky s dodržováním předpisů) 6,2 l/100kmm
asi 100 km cesta na návštěvu k Temelínu přes Č.B. (opět předpisy a synova zkouška dynamiky :D ) 6,7 l/100km

Jo a k autu byly ještě 4 ks zimáky
IMG_20230903_135616965.jpg
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#38 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od ksw »

audi musím také pochválit, myslím, že to je vykročení asi nejvhodnějším směrem, pokud se člověk chce posunout dál,
no poprosím Tě o první dojmy z jízd, pokud máš ještě v čerstvé paměti pohodlí volva, je to auto tišší?, motor přede sametověji, lépe se v něm sedí?
kočíruje se s menší námahou? převovodvka ZF řadí lépe než ve volvu, jemně, hrubě, neslyšně? ovládací prvky jsou lépe situovány blížek ruce?
rozepiš se prosím, o výkon mi nejde, to vím, že pojede lépe ale o běžnou, pohodlnou jízdu bez stresů.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#39 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

tak první dojmy z jízdy:
vzhledem k tomu. že v mém Volvu byl podvozek FourC v dobrém stavu, tak rozdíl v komfortu není tak velký. Větší rozdíl je až ve vyšších rychlostech (akustický) ale to je dáno hlavně tím, že na Volvu byly 5 leté dosluhující pneu. Přestože jsem si myslel, že Aisin řadí sametově (pouze občasné mírné kopnutí u zahřáté převodovky při přeřazování z R na D u stojícího vozidla), tak ZF je ještě o level výše. Motor jako takový ševelí tiše ale ve výfuku jsou generátory sportovního zvuku (takové boční baňky před oběma zadními tlumiči výfuku) a ty dodávají autu takový sportovní sound, který se mění se zvolenými režimy (nejsilnější v režimu dynamic). Bubláním to připomíná Chaseho osmiválec. Za jízdy to ale v kabině není slyšet. Audi mě připadá na okreskách lépe ovladatelné a méně nedotáčivé (možná za to může quatro). Na parkovišti je překvapivě obratnější Audi, přestože je o 10 cm delší (asi větší rejd). V kabině je ale pocit daleko většího luxusu a komfortu, sedačky jsou prostě super - všestraně nastavitelné s nafukovacími bočnicemi (po vypnutí se automaticky vyfouknou a volant zvedne kvůli snadnému vystupování) a výsuvnou opěrou stehen. Masáže mají několik režimů a jsou hodně příjemné ( v obou předních sedadlech), škoda, že se za 10 min. automaticky vypnou. Spotřeba je zatím tak o 0,5 l nižší
Co se týče ovládacích prvků - je všechno jinak, než ve Volvu, ale rychle si zvykneš. Super je taky HUD s nastavitelnou výškou promítání a nastavitelným jasem.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#40 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od raolsa »

No, měl by jsi asi začít sledovat kanál Youtube Naša garáž. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#41 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Už jsem sledoval pokud myslíš ty rozvodové řetězy. Ale každá značka má své kostlivce ve skříni. Ale cenově to vyjde stejně jako prasklá vložka a přichází to až po 200 tkm. Taky občas podfukují vstřiky atd. Kdo chce opici musí mít na banány :D
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/sestilete-audi-a6-patri-mezi-nejspolehlivejsi-ojetiny-da-se-snadno-koupit-pod-pul-milionu
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 12 zář 2023 20:33, celkem upraveno 2 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#42 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od raolsa »

Nejenom řetězy, ale i propálené písty, rozpadlé rolničky vahadel, štelovače vaček, atd..... :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#43 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

ještě jednou:
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/sestilete-audi-a6-patri-mezi-nejspolehlivejsi-ojetiny-da-se-snadno-koupit-pod-pul-milionu

Přidáno za 9 minut 45 sekund:
raolsa píše: 12 zář 2023 20:31 Nejenom řetězy, ale i propálené písty, rozpadlé rolničky vahadel, štelovače vaček, atd..... :D
Myslím, že to se týkalo předchozí generace C6, ale nevím to jistě (tyto videa jsem neviděl)
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#44 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od raolsa »

Oni dělají hlavně benzíny, tam se to kazí hodně, respektive mají tam dost aut na opravy, ale zase v poměru k prodaným kusům toho asi nebude tak moc. Spíše mě dostává, že se ty motory kazí i s relativně malým nájezdem - okolo 100 kkm. A skoro u každé opravy je motor ven a při tom jsou i pokaždé ramena KO.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#45 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Jo jo, o ramenech se ví - jsou hliníková. U těch řetězů je příčina hydraulický napínák, a protože jsou rozvody na straně ke kabině, tak musí motor ven.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#46 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od ksw »

poděkování kolegovi do Třeboně za výstižné porovnání, Radkovi též za ty kostlivce - pokud teda skutečně jsou a není to vyjímka
u "netechnických řidičů" čili takových aut je postiženo více,
auto pěkné, motor těžký, tak přední ramena se budou určitě měnit častěji, pokud se nějaký kostlivec vysype až po 200 tkm, tak je to pořád lepší jak po 100 tkm, automobilky potřebují vydělávat a né aby si špičkový vůz koupil kdekdo a ještě bez poruch . . .
ten elektropohyblivý volant spolu s posuvnou sedačkou jsem měl na merglu, má to umožnit pohodlné vystupování, ale než se to zrealizuje, tak jsem byl 3x rychleji ven z auta, nebo opačně, když nasedáš čekáš a čekáš . . .
ale uvidíš, tak ať alespoń chvilku slouží, než to opojení z něčeho nového vstřebáš
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#47 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Radek s těmi kostlivci trochu přehání :D . Samozřejmě, že tyto závady se vyskytují ale ne jak na běžícím pásu. Přední ramena jsou klasický spotřebák, i když jsou trochu dražší, tak tě finančně nezruinují (pokud jezdíš jako člověk po normálních silnicích, tak něco vydrží). Ty řetězové rozvody jsou trochu větší strašák, ale přichází až při vyšším nájezdu (nad 200 tkm) a zprvu se projeví vyšší hlučností a když to ignoruješ tak okamžitá destrukce motoru nehrozí - na opravu je nějaký čas. To usnadnění vystupování u Audi je rychlé, protože se neodsouvá sedačka - jen se zvedne volant a uvolní tlak vzduchu v bočních opěrách sedáku.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#48 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od hajnej »

Vy snad Jirkovi chcete tu radost zkazit. Ale je dobré, že si ty rizika uvědomuje a nebude případně nemile překvapený. Já spíš sázím na to, že se ho to s tímto nájezdem nebude vůbec týkat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#49 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od Macek2 »

Neboj Tome, tohle mi radost určitě nezkazí. :) Sám dobře víš, že o A6 Allroadu BiTdi mluvím už nejméně půl roku, impuls na Našu garáž jsi mi dával už dávno a za tu dobu jsem už dokázal posbírat hodně informací. Ale vždy to je o náhodě a konkrétním kusu. Navíc tento konkrétní kus v takovém stavu a s takovou historií není k mání každý den.
Daleko horší rizika jsou třeba Landrovery s motorem Ingenium. Nebo třeba u BMW, když zanedbáš hlučné řetězové rozvody, tak musí taky motor ven a ještě musíš dát novou klikovou hřídel, protože řetězka je vykovaná a frézovaná přímo na ní :twisted: . A jiné a jiné. Třeba Airmatic u Mercedesu taky není vzor spolehlivosti.

Přidáno za 1 hodina 47 minut 5 sekund:
To Raolsa: sice ne allroad ale vypovídající:

a ještě trochu zábavy:
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#50 Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun

Příspěvek od saabik »

Pěkný povoz, gratulace. Kolega v práci má stejnou motorizaci. Šestiválec je holt šestiválec. To se nedá nic dělat. A dvě turbíny je taková třešnička. Vysoký krouťák je super věc. Vím o čem mluvím. :roll:
Tak mnoho šťastných kilometrů!
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“