Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#126 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Byla tady diskuze jak vlastně ukazuje budík teploty motoru. Zkusil jsem udělat vlastní test. Dneska ráno start -7° tak mě zajímalo za jak dlouho vlastně auto zahřeju.
Teplota motoru na čase
Start -5° motor, -7° venku
0:30s 0° 1000 otáček
0:45 +5°
1:03 +10°
1:33 +17° Otáčky padají na volnoběžné
1:51 +20°
2:30 +25° - aktivoval se ventilátor na 1 rychlost
3:20 +30° - ručička se pohne
5:00 +40° - Přeplo LPG
5:50 +45° - Ručička přesně na první čárce
Dal jsem vyrazil na cestu tak čase budou orientační.
8:00 +56° - ručička na první malé čárce
8:30 +66° - ručička na druhé malé čárce ( kopec )
10:00 +76° - třetí malá čárka
Na střed jsem nedošel
Teplota motoru na čase
Start -5° motor, -7° venku
0:30s 0° 1000 otáček
0:45 +5°
1:03 +10°
1:33 +17° Otáčky padají na volnoběžné
1:51 +20°
2:30 +25° - aktivoval se ventilátor na 1 rychlost
3:20 +30° - ručička se pohne
5:00 +40° - Přeplo LPG
5:50 +45° - Ručička přesně na první čárce
Dal jsem vyrazil na cestu tak čase budou orientační.
8:00 +56° - ručička na první malé čárce
8:30 +66° - ručička na druhé malé čárce ( kopec )
10:00 +76° - třetí malá čárka
Na střed jsem nedošel
Naposledy upravil(a) Warcz dne 07 led 2020 11:41, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 13050
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#127 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tím ventilátorem myslíš vnitřní?
Jinak se ti to ohřívá dost pomalu.
Ty "sytičové" otáčky taky padají po dost dlouhé době, mě klesnou tak po 10 vteřinách.
Jinak se ti to ohřívá dost pomalu.
Ty "sytičové" otáčky taky padají po dost dlouhé době, mě klesnou tak po 10 vteřinách.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#128 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ano vnitřní ventilátor
No do cca 50 stupňu jsem stál, potom 2x křižovatka pak teprve kopec. Potom už i fučel ventilátor do kabiny. venku -7 tak to ochladí.
Podle mě záleží na teplotě venku, zkusím vysledovat.
Edit: teplota motoru pri startu 9° a sytic drzel motor v 1000 otackach zase 30s. Zacinam premyslet ze to nebude podle teploty.
No do cca 50 stupňu jsem stál, potom 2x křižovatka pak teprve kopec. Potom už i fučel ventilátor do kabiny. venku -7 tak to ochladí.
Podle mě záleží na teplotě venku, zkusím vysledovat.
Edit: teplota motoru pri startu 9° a sytic drzel motor v 1000 otackach zase 30s. Zacinam premyslet ze to nebude podle teploty.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 13050
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#129 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tak jsem to dneska ráno taky zkusil.
Asi bude u mě něco špatně, protože jsem zapojil ELM, zapnul torque, nastartoval a než se to spojilo, tak mi to ukazovalo 20°C. Venku přitom byla 0°.
Teď odpoledne, po 8 hodinách stání, to bylo podobné. Venku cca 3° a po zapnutí klíčku a spojení torque, mi to ukázalo, že voda má 9°. A po nastartování to hned začalo stoupat, po pár vteřinách už tam bylo 11° a tak dál.
Asi bude u mě něco špatně, protože jsem zapojil ELM, zapnul torque, nastartoval a než se to spojilo, tak mi to ukazovalo 20°C. Venku přitom byla 0°.
Teď odpoledne, po 8 hodinách stání, to bylo podobné. Venku cca 3° a po zapnutí klíčku a spojení torque, mi to ukázalo, že voda má 9°. A po nastartování to hned začalo stoupat, po pár vteřinách už tam bylo 11° a tak dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#130 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Taky bych měřil, kdyby bylo čim...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#131 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jak měřit teplotu motoru ? Jednoduše.
Prvně potřebujeme Čínskou diagnostiku.
Nejlevnější: https://www.aliexpress.com/item/2021746958.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5aeb4e98t8h8tE&algo_pvid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1&algo_expid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1-0&btsid=c55da556-2c64-428f-bed2-6f6602dcc1bb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_53
Lepší:
https://www.aliexpress.com/item/1874800254.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5aeb4e98t8h8tE&algo_pvid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1&algo_expid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1-1&btsid=c55da556-2c64-428f-bed2-6f6602dcc1bb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_53
Ta za 14USD podporuje i Iphone ( Wifi ).
Jakmile máme diagnostiku potřebujeme Software. Například Torque
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torquefree
Já si připlatil za Pro verzi, která má více funkcí, ale bude stačit i free
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque cena nevím mělo by to byt někde kolem 5USD. Maximální cena by neměl přestáhnout 20 USD = 450Kč, ale pokud vezmeš tu za 70Kč a free verzi nic se nestane.
Jakmile máme tyto dvě věci můžeme si udělat Dashboard u mě vypadá takto: Pokud máme Pro verzi můžeme jít dále a v nastavení vybrat
"záznam a odesílání dat" -> "vyberte pro záznam" kde vyberu co chci posílat na NET
Dole je potom "posílat na webserver" a emailová adresa.
Email si zaregistrujete na stránce https://view.torque-bhp.com/Login a zde máte přehled jízd. a pokud chceme teplotu tak vezmu jízdu. Udělám zoom. Vyberu si například rychlost, venkovní a vnitřní teplotu a mam graf... Já to používám pouze na dlouhých cestách, ale mam takhle data z auta za poslední rok leto/zima.
Jinak to umí ještě načítat chybové kody a dalších spoustu kravinek.
Prvně potřebujeme Čínskou diagnostiku.
Nejlevnější: https://www.aliexpress.com/item/2021746958.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5aeb4e98t8h8tE&algo_pvid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1&algo_expid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1-0&btsid=c55da556-2c64-428f-bed2-6f6602dcc1bb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_53
Lepší:
https://www.aliexpress.com/item/1874800254.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5aeb4e98t8h8tE&algo_pvid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1&algo_expid=8e82a21d-c30a-4a89-9c47-a8f07ed876b1-1&btsid=c55da556-2c64-428f-bed2-6f6602dcc1bb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_53
Ta za 14USD podporuje i Iphone ( Wifi ).
Jakmile máme diagnostiku potřebujeme Software. Například Torque
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torquefree
Já si připlatil za Pro verzi, která má více funkcí, ale bude stačit i free
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque cena nevím mělo by to byt někde kolem 5USD. Maximální cena by neměl přestáhnout 20 USD = 450Kč, ale pokud vezmeš tu za 70Kč a free verzi nic se nestane.
Jakmile máme tyto dvě věci můžeme si udělat Dashboard u mě vypadá takto: Pokud máme Pro verzi můžeme jít dále a v nastavení vybrat
"záznam a odesílání dat" -> "vyberte pro záznam" kde vyberu co chci posílat na NET
Dole je potom "posílat na webserver" a emailová adresa.
Email si zaregistrujete na stránce https://view.torque-bhp.com/Login a zde máte přehled jízd. a pokud chceme teplotu tak vezmu jízdu. Udělám zoom. Vyberu si například rychlost, venkovní a vnitřní teplotu a mam graf... Já to používám pouze na dlouhých cestách, ale mam takhle data z auta za poslední rok leto/zima.
Jinak to umí ještě načítat chybové kody a dalších spoustu kravinek.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 13050
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#133 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Mám to modrý ELM a torque zdarma a na to základní to funguje. I chybu jsem s tím na Volvu smazal, když jsem nechtěl, aby mi po cestě domů svítila otravná oranžová kontrolka.
Ale třeba s dvojkovou Octavii si to nerozumělo, uloženou chybu to nenašlo i když tam byla.
Ale třeba s dvojkovou Octavii si to nerozumělo, uloženou chybu to nenašlo i když tam byla.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#135 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Po poslednim fiasku před srazem kdy nešlo auto vyčistit ani aktivni pěnou jsem zajel v Brně na kartače do Globusu. Zdražili, ale maji uplně novou linku. Všechno v pohode jenom špina u 5 dveří ale proti klasice super.
- Přílohy
-
- Nový
- 2020-01-11_1728.png (49.25 KiB) Zobrazeno 812 x
-
- Starý
- 2020-01-11_1729.png (40.83 KiB) Zobrazeno 812 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#136 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Za mě zatím v Brně nej https://laserwash.cz/
vzal jsem do lázní V8 a byla spokojenost, zítra vezmu na wellness XC90ku.
Za 150,-Kč hodně muziky a hlavně BEZ kartáčůůů
vzal jsem do lázní V8 a byla spokojenost, zítra vezmu na wellness XC90ku.
Za 150,-Kč hodně muziky a hlavně BEZ kartáčůůů
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#137 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
rozhodně to vypadá dobře...LUBOŠ píše:Za mě zatím v Brně nej https://laserwash.cz/
vzal jsem do lázní V8 a byla spokojenost, zítra vezmu na wellness XC90ku.
Za 150,-Kč hodně muziky a hlavně BEZ kartáčůůů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#138 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Head UP display.
Hned jak došla krabička, jsem musel dislay nainstalovat. Instalace byla zklamání. Pro mě existuje jediné místo, kde to dává smysl a to mezi kapličkou budíků a lištou. Současně jsem musel LCD lehce natočit, protože přední okno je zaoblené, takže kdybych dal display tupě doprostřed tak budou čísla šikmo. Nevýhodou jsou zdvojené čísla. Fakt jsem z toho byl při instalaci zklamaný.
Po dvou jízdách měním názor. Je to boží ! To že to není 100% ostré člověk neřeší. Na budíky se taky díváte 0,1s. To že to má drobné zpoždění taky už neřeším prostě to vím. Otáčkoměr vím, že půlka je 2500 otáček, takže taky no strees, nicméně za celou cestu jsem se opravdu nemusel podívat na budíky a to je kontroluji docela často. Nemusím tak moc přeostřovat, protože udaje jsou v delší vzdálenosti a mnohem "blíže" klasickému pohledu.
Co to umí navíc by defaul
- Alarm když teplota stoupne nad 120 stupňů
- Alarm když baterka klesne pod 11V
- Alarm nad 150km/h
- Alarm nad 5000 otáček
Zatím jsem žádného nedosáhl, tak nevím co to udělá. Každá hodnota jde změnit. Měla by se ukázat i mini ikonka ( baterečka, teplota, atd.). Pokud budete hledat Head up display tak jsem vzal tento: https://www.aliexpress.com/item/32801191918.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.71004c4dveBqCF
Důvodů je několik
- ODB2 verze. U GPS by bylo podle mě zpoždění horší.
- Senzor světla, takže nebude tak svítit v noci
- Velké jednoduché bílé čísla s možností vypnout jednotky. Čím více informací se bude aktivně zobrazovat, tím více to bude podle mě rušit.
Jestli mi něco vadí, tak je to umístnění tlačítka pro nastavení, které je za jednotkou, tedy nastavení za jízdy bez šance. Možná kdyby to mělo ovládač mimo jednotku. Na druhou stranu jednou nastavím a jezdím.
Za 14.50USD = 330Kč podle mě dobrý.
Hned jak došla krabička, jsem musel dislay nainstalovat. Instalace byla zklamání. Pro mě existuje jediné místo, kde to dává smysl a to mezi kapličkou budíků a lištou. Současně jsem musel LCD lehce natočit, protože přední okno je zaoblené, takže kdybych dal display tupě doprostřed tak budou čísla šikmo. Nevýhodou jsou zdvojené čísla. Fakt jsem z toho byl při instalaci zklamaný.
Po dvou jízdách měním názor. Je to boží ! To že to není 100% ostré člověk neřeší. Na budíky se taky díváte 0,1s. To že to má drobné zpoždění taky už neřeším prostě to vím. Otáčkoměr vím, že půlka je 2500 otáček, takže taky no strees, nicméně za celou cestu jsem se opravdu nemusel podívat na budíky a to je kontroluji docela často. Nemusím tak moc přeostřovat, protože udaje jsou v delší vzdálenosti a mnohem "blíže" klasickému pohledu.
Co to umí navíc by defaul
- Alarm když teplota stoupne nad 120 stupňů
- Alarm když baterka klesne pod 11V
- Alarm nad 150km/h
- Alarm nad 5000 otáček
Zatím jsem žádného nedosáhl, tak nevím co to udělá. Každá hodnota jde změnit. Měla by se ukázat i mini ikonka ( baterečka, teplota, atd.). Pokud budete hledat Head up display tak jsem vzal tento: https://www.aliexpress.com/item/32801191918.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.71004c4dveBqCF
Důvodů je několik
- ODB2 verze. U GPS by bylo podle mě zpoždění horší.
- Senzor světla, takže nebude tak svítit v noci
- Velké jednoduché bílé čísla s možností vypnout jednotky. Čím více informací se bude aktivně zobrazovat, tím více to bude podle mě rušit.
Jestli mi něco vadí, tak je to umístnění tlačítka pro nastavení, které je za jednotkou, tedy nastavení za jízdy bez šance. Možná kdyby to mělo ovládač mimo jednotku. Na druhou stranu jednou nastavím a jezdím.
Za 14.50USD = 330Kč podle mě dobrý.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 04 úno 2020 08:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#139 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Přesně jak píšeš, na tu neostrost si rychle zvykneš a na to, že to vypadá jako hračka, to funguje slušně
A taky mi to nejde pořádně vyfotit a na fotkách to vypadá hůř než ve skutečnosti.
Já mám verzi s ovládacím knoflíkem nalevo (takže to lze i občas nastavit) a bez otáčkoměru (chtěl jsem jen co největší číslice) a za mě taky
A taky mi to nejde pořádně vyfotit a na fotkách to vypadá hůř než ve skutečnosti.
Já mám verzi s ovládacím knoflíkem nalevo (takže to lze i občas nastavit) a bez otáčkoměru (chtěl jsem jen co největší číslice) a za mě taky
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#140 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Head-up displey je skvělej a mělo by to bejt ve všech autech standartně!
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#141 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
205 000Km - výměna kloubu řízení (Nevím přesný název součástky). Podobný kloub jak na kardanu. Když začne jedno ložisko odcházet začne řízení tuhnout. Projevuje se to tak, že v rychlostech kolem 30km/h jde volant lehce, pak zvrdne, pak povolí, lehce, ztvrdne atd. Prostě člověk zatočí volantem a neví jestli půjde lehce, nebo ztuha. Jde to poznat při pomalé jízdě. Na místě to moc poznat nebylo.
- Přílohy
-
- Ilustrační foto
- 2020-02-13_2230.png (88.83 KiB) Zobrazeno 667 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#142 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jak tezky je ten HUD instalovat? Teda ten kabel, kudy se vytahne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#143 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Kabel vede od HUD kolem palubovky do skříňky pojistek vlevo. Tam jsem nechal přebytečný kabel a pokračoval do ODB2 konektoru dole. ODB2 konektor je velký, takže nejde zavřít kryt. Mam to vymyšleno tak, že mam OSB2 prodlužovací kabel, takže ho upravím tak, aby šla skříňka zavřít a spojku udělám v té boční skřínce.
- Přílohy
-
- U6bd564866fb74d1cb9b66c7d0ef56d05a.jpg (38.73 KiB) Zobrazeno 639 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#144 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tak už mám karu i na Google
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#145 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jedna zimní. Coronova
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#146 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ahoj, prosímtě kde jsi ho sehnal a na kolik to přišlo? Promazání by asi nestačilo co? Mám stejný problém, při točení volntem to má místa kde jde ztuha a pak zase volně, původně jsem myslel že to je servo nebo kapalina, tu jsem již vyměnil včetně spojovací hadice z nádržky do serva, ale tuhé to je pořád, takže to bude asi tohle. Ale strašně blbě se mi to hledá a zdá se, že nejsou náhrady pouze originál přes 2 tis.Warcz píše: ↑13 úno 2020 22:31 205 000Km - výměna kloubu řízení (Nevím přesný název součástky). Podobný kloub jak na kardanu. Když začne jedno ložisko odcházet začne řízení tuhnout. Projevuje se to tak, že v rychlostech kolem 30km/h jde volant lehce, pak zvrdne, pak povolí, lehce, ztvrdne atd. Prostě člověk zatočí volantem a neví jestli půjde lehce, nebo ztuha. Jde to poznat při pomalé jízdě. Na místě to moc poznat nebylo.
Díky za tip.
PeS
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 13050
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#147 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tohle jiné než originál neseženeš. Takže buď nový za těch 2362,- nebo z rozborky.
https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.3409939
https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.3409939
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#148 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Daval jsem 4600,- s praci. Ja to přisuzoval zimě, takže jsem s tim dal 50km po městě a pak 400km dalnici. To mi už bylo jasny, že zimou to neni. Teď už to chodí jak nové.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#149 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jop, díky, koukám, že to je specifické a není na výběr. Jen mne teda překvapuje, že dole nemám matičku na tom šroubu, hms hms....uvidím jak moc se u toho vzteknu, přístup je tam teda nechutný.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#150 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No slovy mechanika prace nahovno. Pry bylo potřeba to nahřívat, ale na detaily jsem se neptal byl jsem rád, že se problem vyřešil
EDIT: tímto diskuzi v galerii ukončuji a pokračoval bych s mým autem Už 14 dni stojí a smutně kouká kam se vydáme... Současně to bude dobrý test baterky
EDIT: tímto diskuzi v galerii ukončuji a pokračoval bych s mým autem Už 14 dni stojí a smutně kouká kam se vydáme... Současně to bude dobrý test baterky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek