Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1977
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Příspěvek od Zajsoft »

Pořízeno: Leden 2018, 192.000km | Aktuální nájezd: 198.000km

Motor:
Chip HEICO 240k/350Nm
Zelené vstriky BOSH 440cc (0280155968) | BOSH
Svíčky Denso Iridium Tough IK20TT (Jiny kafe, Brisk uz nikdy více..)
Silikonové těsnění víčka oleje | Martinopel - Švédské Tanky
Odlehčená řemenice ARD

V plánu:
T5 už rok leží připravená na palete a chystá se na GO, kovaný ojnice(ležej pod stolem, vedle samosvoru...), BlockMod a tak dále...

Dopsat Polyuretany...

Převodovka:
Zkrácené řazení | Snabb

V přípravě:
Samosvor Qualife QDF12J + GO MT M56 + Konverze na jednohmotu
Tuhé uložení mechanismu řadící páky

Sání:
CCI Intake System - SIMOTA CB-056
PERFORMANCE FRESH AIR PIPE | Snabb
Turbo TD04HL-19T (konverze z 16T)
CBV zaslepen + OEM BOSH Blow Off Valve(dočasné řešení - byl zrovna po ruce...)
2x Precision TCV(jeden řízen regulátorem tlaku v kabině - zatím nezapojeno, a druhý je řízen ECM) | Snabb
Intake Pressure Compensation Valve(popis) | Forge Motosport
R.I.P. kit k IC | Snabb
Phenolic Throttle Body Spacer | IPD
Tepelný izolátor sání | Martinopel - Švédské Tanky

V přípravě:
Synchronic BOV SB002A | Synapse Engineering


Voda & Chlazení:
Celohliníkový vodní chladič | GPI Racing
Celohliníkový InterCooler | GPI Racing
Sikonový kit | Samco sport

Podvozek:
Rozpěra v motoru - OEM Volvo
Přední a zadní stabilizátor 25/25mm IPD Track Spec (odkaz na normální 25/22mm verzi) | IPD
HD kosti předního stabilizátoru | [url=https://www.ipdusa.com]IPD
HD horní uložení předních tlumičů | IPD
Tlumiče přední/zadní + pružiny: BC Racing RA (5mm/kg předek, 4mm/kg zadek)

Dopsat Polyurerany...


Brzdy:
Přední větrané a vrtané kotouče 302mm | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff DP4880R
Zadní vrtané kotouče 295mm | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff DP4104R
Sikonový kit | Samco sport + OEM zpětný ventil

Kola:
Letní: 18" kola: Rka, gumy: 235/45 Goodride SV308 ???overit
Zimmí: Michelin Primacy Alpin PA3 16" 215/55 ???overit
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 13 zář 2018 22:03, celkem upraveno 1 x.


_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S80 II 3.2 MY08, AT | Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

majkls70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 247
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Příspěvek od majkls70 »

Čau,

Poptám se ohledně svící :) Co dělali ty Brisk ? Pár lidí říká, že denso iridium apod. nefungují, že jedině original Volvo. Tobě fungují? :)
Já mám momentálně Brisk, chtěl jsem je měnit ale zatím nenacházím chybu.
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3501
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplice

Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Příspěvek od Basstl »

Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant" Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1115
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Příspěvek od S60 GOLD »

Basstl píše:Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.
Jak nejsem zastancem origo tak tady jedine origo svicky volvo . Uz jsem mel snad vse a volvacky fungovali nejlepe.
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 3126
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar

Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Příspěvek od ok2ucx »

Denso Iridium naopak fungují spolehlivě (je třeba je ale vybrat podle Densácké cross-reference).

I Brisky jsou OK (mám je dočasně ve V8, Densa nebyly skladem) - takže jednotka dočasnosti už jsou roky.

Naopak s Boschema mám negativní zkušenosti.

Tož tak. /PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
D5T5.com pro Valašsko a okolí - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle Volvo hra D5T5 Race&Quiz https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1977
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.
Ze mozny, ze sem to popletl(bud pri obednani, nebo naopak ted kdyz sem to sem prepisoval dle faktur - holt je doma tech Volv uz moc :-D).
Podivam se schvalne pak na 6tou - nahradni... Ale je vysoka pravdepodobnost, ze sem to opsal z faktury za svicky do V8my, prece jen je to jedina atmosfera doma, kdyz pominu trakturek a sekacku :-D

Jinak Brisky(nevim zda to jeste plati, ale Brisk/BOSH ta sama linka a dle kontroly kvality se akorat na to da BOSH kdyz se povedla a BRISK kdyz uplne ne...) jsou srace na X-tou,
opakovane zkusenost, ze praskaj izolatory, vypadavaj elektrody, etc... A je rec samozrejme o svickach, ktere do daneho motoru patrej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S80 II 3.2 MY08, AT | Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Zpět na „Galerie uživatelů“