nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#26 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

nebel píše:Ohledně automatu zjišťuju zda jde gufero u kardanu vyměnit bez nutnosti rozebrání celé převodovky.
Jo, jde :)
http://www.volvoclubofbc.com/technical/tailshaft_aw71.html
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#27 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Díky za odkazy, jsem rád že se zbavím dalšího problému a nebudu muset kvůli tomu dělat rozborku celého automatu. O tvém návodu sice vím, ale netroufám si na to.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#28 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Hlavne krom gufera vymen to kluzny lozisko, jinak to budes za chvili delat znova :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#29 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

tomasss píše: 24 črc 2020 11:40 Hlavne krom gufera vymen to kluzny lozisko, jinak to budes za chvili delat znova :wink:
Určitě, vyměním gufero i ložisko.


Motor je konečně venku. :Yahoo!: Až se vrátím z dovolené tak mu svařím montážní lože a pustím se do něj. :)
Přílohy
IMG_20200729_142344.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#30 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Kdyz uz je to venku, urcite bych vymenil ty hruzny ctvercovy vyfukovy svody za neco normalniho :)
https://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=139051
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#31 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Jj, něco jsem tu o nich četl, dokonce si nejsem jistý zda jsi to tu nepsal ty. O svodech už mi říkalo víc lidí i na srazech. Nicméně mně osobně nijak netrápí, honit výkon nahoru taky neplánuju tak se zkusím po něčem podívat a když někde budou za slušnou cenu, vemu je, když ne, nějak extra trápit mne to nebude. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#32 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Nicméně když o těch svodech mluvíme, z čeho jsi je nakonec použil ty?

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=320882#p320882
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#34 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od Urvanej »

Nojo, ale přiznej se kde ty svody nakonec skončily... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#35 nebel - VOLVO V70 2.4i a VOLVO 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Kde skoncily nevim, ale to pro tazatele asi neni podstatny :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#36 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Tak mám další PRV, dostalo jméno Kopřivák. :D Volvo 760 GLE s B28A a M46.

Přesunu se k němu jak dodělám Šedou, nechci mít rozdělaných víc věcí zaráz, už takhle mám na vše málo času. Zatím dostane místo v suché stodole aby na něj nepršelo. Práce na něm bude požehnaně, ale bude z něj jednou krásné auto. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#37 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Kopřivák ještě v pátek u ex majitele na zahradě a dnes v jeho novém stání. Ještě je třeba překonat řehtajícího úředního šimla, ale věřím že to půjde.
Přílohy
Resizer_16049324117875.jpg
Resizer_16049324117870.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7506
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#38 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od Petr Marek »

Držím palce! :Bravo:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 492
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#39 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od olivin »

Ja bych Ti hrozne nerad kazil radost, ale VRT uz jeden vuz jmenem Koprivak vlastni. To bude pekny zmatek :lol:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#40 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Díky Petře.

Olivín: Radost mi nekazíš, o tom Land Roveru vím. Nicméně, já jsem na Znojemsku, VRT je tam kde je, než se ty auta potkají, to uplyne ještě hóóódně let. 8)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#41 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Tak, Kopřivák je oficiálně psaný na mne a největší bordel v papírech - chybně napsaný typ motoru se vstřikováním - se podařilo opravit.
Moc děkuju všem lidem, kteří mi s legalizací karburátorového motoru pomohli, ať už radou či pomocí, bez nich by se to nepovedlo.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#42 nebel - VOLVO V70 2.4i a 2x VOLVO 760 GLE

Příspěvek od nebel »

Kopřivák dostal kola co furt neutíkají (vzadu dojezdovky R14, vpředu vlevo dojezdovka R15, vpředu vpravo plnohodnotné kolo R15). Na občasné pošoupnutí z místa na místo to bude stačit a je teď pro mne hlavní že nebudu muset pokaždé pumpovat. Taky jsme ho přesunuli tak aby už nezavazel v průjezdu.
Původní Siriusy jsou nevratně zničené, ale zbyly z nich pokličky v moc pěkném stavu.

Taky jsem dnes sundal SPZ a zítra je dám do depozitu.

Tím tu práce na nějakou dobu končí a zas se budu věnovat Šedé.
Přílohy
Resizer_16062237018310.jpg
Resizer_16062237018310.jpg (126.51 KiB) Zobrazeno 859 x
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#43 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE a VOLVO 264 GLE

Příspěvek od nebel »

Tak jsem rozšířil stav o další PRV, koupil jsem od pekelnika 264. Tak už mám všechny tři volví generace PRV. :)
Resizer_16133994487850.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#44 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE a VOLVO 264 GLE

Příspěvek od pekelnik »

Ať ti dělá radost
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#45 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE a VOLVO 264 GLE

Příspěvek od nebel »

Děkuju. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#46 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE a VOLVO 264 GLE

Příspěvek od nebel »

Včera bylo pěkně, takže jsem si vyjel dvojkou i na denní.
Resizer_16143314341630.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#47 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE a VOLVO 264 GLE

Příspěvek od nebel »

Konečně jsem se dostal k rozborce B280F. Zbavil jsem motor nánosů tmelu, očistil blok, sundal rozvody a začal demontáží pravé hlavy. Vodítka rozvodových řetězů byla opravdu poškozená. Příjemně mě překvapilo že motor je chvíli po výbrusu - má béčkové písty a hmatem nejde na válcích poznat úroveň HÚ. Spalovací prostor je celkem čistý, asi mu pomohlo ostré protažení v době kdy jsem ještě se šedou 760 jezdil. Místy je vidět že se ve spalovacím prostoru nedávno odlouply větší kusy usazenin.

Bohužel nahoře u vačky je motor silně zakarbonován a asi tam i špatně maže. Vačka je dost vydřená a bude chtít nahradit. Zatím se mi nepovedlo najít vačky pro B280F, ale jen pro B280E. Tak hledám info zda jdou vačky z verzí E a F vzájemně zaměnit, či nikoliv. Pokud by nešly, tak bych musel nechat stávající vačky někde nechat opravit, nebo koupit i hlavy na verzi B280E a těmi si motor vylepšit.
Resizer_16155884943510.jpg
Resizer_16155884943512.jpg
Resizer_16155884943511.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#48 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944

Příspěvek od nebel »

Stav u PRV zatím nezměnen. Vačky z B280 pořád má motorář, takže ji nemůžu zkompletovat. Na 264 dělám ve chvilkách času, kterýho ovšem moc není. :no:

Nicméně V70 už začíná mít opravdu velkou spotřebu oleje a tak už není příjemné s ní denně jezdit. Jak se finančně zmátořím ze stavby, tak ji nechám zgenerálkovat. A na denní dojíždění po dobu toho roku až dvou jsem si pořídil etalon. První turbochrocht kterýho vlastním. :)
Přílohy
IMG_20211022_113814.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#49 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944

Příspěvek od nebel »

Tak prvních 31 dní s devítkou mám za sebou. Myslím že už jsem si na specifika komůrkové turbonafty zvykl.
Celkem jsem najel 3072 km, z toho 1052 km dálkové jízdy, 331 km bylo s přívěsy, 300 km byly "špacír jízdy" (do Brna na srazy, případně za jinou zábavou). Zbytek padá na cesty do práce, kde teď, kvůli covidu, trávím většinu času. :no: Samotného mě překvapilo kolik jsem do práce najel, můj měsíční nájezd v normálních měsících bývá okolo 850-900km.

Na devítce se žádné další závady neobjevily, takže zbývá vyměnit budíky, vyměnit rozvody, vyměnit vývěvu (už došla poštou), výhledově zrepasovat turbo. Spodek jsem v rámci možností ošetřil aby přežil zimu a víc už nereznul. Na jaře to bude chtít udělat i kousek levého prahu, který sice nemá díru, ale vyhnívá zevnitř.
Bohužel volného času mám teď minimum, neboť zdravotní situace v zaměstnání není dobrá a my zbylí jakž takž držíme provoz za cenu mnoha přesčasů. No a když se chvilka najde, většinou jsem na stavbě, kde nutně potřebuju dokončit práce a dohnat zpoždění za září. :sorry:
IMG_20211104_122618.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#50 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944

Příspěvek od nebel »

Letos poprvé se zadokolkou na sněhu. Projeli jsme téměř 100 km zasněženými vedlejšími cestami na pohodu, měl jsem obavy ze zadohrabu, ale Pilštyk jel krásně. Byla radost jej řídit. :)
Přílohy
IMG_20211126_185556.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“