Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#401 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
to je žumpení par excelence, znám to taky, v několika obměnách
S penězma je to těžký, nikdy jich není dost. Držím palce, ať to dobře dopadne a brzo jezdíš.
S penězma je to těžký, nikdy jich není dost. Držím palce, ať to dobře dopadne a brzo jezdíš.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4987
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#402 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To je slušný sebe mrskačství Ejdou. Dnes nevídané, ale za to fakt klobouk dolů. Uznat, že jsem udělal chybu a že ti zkušenější měli pravdu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#403 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No ja Ti nevim, vidim tu kde co, jmena si dal ruzna, co delal za zhovadilosti(nerozumim tomu, sam si nic neudelam, etc.) Nemluve o postech v letech predtim, ze jsme vlatne banda blbcu, ze takovy veci na takovejch starejch kramech delame, za takovy prachy, etcpython.p píše:a že ti zkušenější měli pravdu.
Ale tohle jediny tu presne nevidim...
Sic osobne je mi to burt, kor zrovna od nej...
Ale jo, "je jeste mladej" a treba se uz poucil
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4987
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#404 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ale jo, já to tam teda vidím. Někde to tady přiznal, nebo mi tak teda přijde.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#405 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak anabáze pokračuje
Už jsem se těšil, že se zase shledám s Volvem a prostě ne. Dohodli jsme se na kompletní repasi motoru řádově za +- autobus 60.000 vč. DPH,
bohužel se při rozhození motoru zjistilo, že je 2. 3. válec kaput (prý se jedná o nějaké FL široké "D" válce) Spodek motoru tedy nejde
použít. Hlava je zbroušená.
1)
Motor z 2.5T R - docela velká neznámá s ohledem na zástavbu - jeden je v AV Dílech za 45.000 s možností následné komunikace, druhý inzeruje
kluk v Chebu za 35.000 ale tam se může po předání peněz klidně stát, že už se mu v životě nedovolám.
2)
udělám si výlet na Slovensko za Jaskem, vezmu 2.5 T LPT a použije se moje zbroušená hlava a nové těsnění?
3)
jsem kokot, kterej to celý posral a lepí se mnu smůla na paty = vysrat se na to a shodit tu pojebanou zlatokopku konečně ze skály.
400.000kč v hajzlu a najel jsem s tím za 3 roky asi 30.000km (za posledních 12 měsíců rovných 4.100km!! )
Ve služebákách najedu za rok 30-40tkm a i v té zaprděné Fábii najezdim v průměru alespoň 12tkm/1 rok.
Už jsem se těšil, že se zase shledám s Volvem a prostě ne. Dohodli jsme se na kompletní repasi motoru řádově za +- autobus 60.000 vč. DPH,
bohužel se při rozhození motoru zjistilo, že je 2. 3. válec kaput (prý se jedná o nějaké FL široké "D" válce) Spodek motoru tedy nejde
použít. Hlava je zbroušená.
1)
Motor z 2.5T R - docela velká neznámá s ohledem na zástavbu - jeden je v AV Dílech za 45.000 s možností následné komunikace, druhý inzeruje
kluk v Chebu za 35.000 ale tam se může po předání peněz klidně stát, že už se mu v životě nedovolám.
2)
udělám si výlet na Slovensko za Jaskem, vezmu 2.5 T LPT a použije se moje zbroušená hlava a nové těsnění?
3)
jsem kokot, kterej to celý posral a lepí se mnu smůla na paty = vysrat se na to a shodit tu pojebanou zlatokopku konečně ze skály.
400.000kč v hajzlu a najel jsem s tím za 3 roky asi 30.000km (za posledních 12 měsíců rovných 4.100km!! )
Ve služebákách najedu za rok 30-40tkm a i v té zaprděné Fábii najezdim v průměru alespoň 12tkm/1 rok.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#406 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jestli ten motor z Chebu je od tud: https://auto.bazos.cz/inzerat/125030798/volvo-s60-r-25t-awd.php, tak prodejce mohu doporučit. Koupil jsem od něj nějaké díly za cca asi 10k a vše bylo přesně tak, jak jsme se domluvili.
Ať už se rozhodneš pro jakoukoliv variantu, držím palce.
Ať už se rozhodneš pro jakoukoliv variantu, držím palce.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#407 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Imho vzhledem ke tvýmu lazení je prostě 2.5 blbost (hlavně eRkovej bez otevření), radši bych chvilku počkal a zkusil sehnat T5 2.3 (nebo ideálně 2.4).
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#408 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Coz uz se mu nekolikrat rikalo... Proste s tim lazenim, je nejlepsi vzit motor, otevrit, udelat... Pacz po kouskach to bude na dyl a drazsi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#409 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Akorát bych si dopředu zjistil, že to tam opravdu půjde - VVT na obou vačkách vs. VVT jen na výfukové vačce, spojka pro 20 drážek vs 23(?) drážek atd.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#410 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
teď se akorát objevila v inzerci 2.4 T5 F-L v AV dílech...zrovna když tam mám auto.
https://auto.bazos.cz/inzerat/126484334/volvo-v70-ii-t5-24-facelift-automat-nahradni-dily.php
Co bude říkat 2.4 T5 191Kw se seriovým SW řídící jednotky na moje AWD?
Je mi jasné, že individual STAGE 4 Chip pro 2.5 T AWD nepůjde přehrát.
To by se zase muselo řešit nějakym individual Chipem pro T5, kterej bude brát v potaz AWD co?
https://auto.bazos.cz/inzerat/126484334/volvo-v70-ii-t5-24-facelift-automat-nahradni-dily.php
Co bude říkat 2.4 T5 191Kw se seriovým SW řídící jednotky na moje AWD?
Je mi jasné, že individual STAGE 4 Chip pro 2.5 T AWD nepůjde přehrát.
To by se zase muselo řešit nějakym individual Chipem pro T5, kterej bude brát v potaz AWD co?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#411 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Na Swedespeed fóru jsem v minulosti viděl swap u R, právě za 2.4 T5. Takže proč by nešla swapnout 2.5T. Jinak chip v tomto případě asi jedině od Hilton Tuning.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#412 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
uvidíme, snad to konečně klapne a začnu zase jezdit.
V srpnu jsme se o tom s p. Martynkem bavili. Avizoval jsem, že jsem na tom bledě s prachama a že pro mě bude limit cca 30.000kč, tehdy to vypadalo,
že bych se teoreticky mohl vejít.
Pak jsem dostal předběžnou cenovou nabídku a doporučení "když už, tak už" - komplet, sakumprdum vč. pístních kroužků a vyskočilo to na cca 60.000kč s DPH.
Tak jsem nelenil a přibral si ještě víkendový brigády na údržbu zahrad a odepřel si všechno kromě jídla a cigár.
No a dneska jsem se dozvěděl, že to je marné, že jsou dva válce v řiti.
Pokud je ta F-L 2.4 T5 životaschopná, tak bych to nechal pro jistotu otevřít, zkontrolovat a budu se modlit, že se vymění těsněníčko a jinak bude motor OK.
Nějaký čas budu jezdit se seriovym SW a předokolkou a v příštim roce bych zaplatil chip od Hilton Tuning, aby z toho udělali plnohodnotnou T5 AWD.
Jestli se objeví zase nějakej zádrhel, tak budu brigádničit po zahradách do soudného dne protože se mzdou na HPP je to prostě unreal.
V srpnu jsme se o tom s p. Martynkem bavili. Avizoval jsem, že jsem na tom bledě s prachama a že pro mě bude limit cca 30.000kč, tehdy to vypadalo,
že bych se teoreticky mohl vejít.
Pak jsem dostal předběžnou cenovou nabídku a doporučení "když už, tak už" - komplet, sakumprdum vč. pístních kroužků a vyskočilo to na cca 60.000kč s DPH.
Tak jsem nelenil a přibral si ještě víkendový brigády na údržbu zahrad a odepřel si všechno kromě jídla a cigár.
No a dneska jsem se dozvěděl, že to je marné, že jsou dva válce v řiti.
Pokud je ta F-L 2.4 T5 životaschopná, tak bych to nechal pro jistotu otevřít, zkontrolovat a budu se modlit, že se vymění těsněníčko a jinak bude motor OK.
Nějaký čas budu jezdit se seriovym SW a předokolkou a v příštim roce bych zaplatil chip od Hilton Tuning, aby z toho udělali plnohodnotnou T5 AWD.
Jestli se objeví zase nějakej zádrhel, tak budu brigádničit po zahradách do soudného dne protože se mzdou na HPP je to prostě unreal.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#413 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No skoda, ze ses "az" v Praze, na zahrade mam prace dost, stodolu treba vyklidit, 2x puda, vybetonovat zaklady na 2 skleniky, etc, etc, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#414 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
hele Zajsofte, možná se dohodneme ze mě se totiž kvůli tý podělaný plechovce (vysoké splátky bance) stal přes víkendy námezní dělňas
a když jsem chtěl letos do Chorvatska, tak jsem předtim musel na 2 měsíce na víkendovou brigošku, jako v 18 letech.....a to se vyplatí
Finanční negramotnost a umanutost dosáhnout stůj co stůj svého i přes doporučení ostatních se mi malinko vymstila
Teď už jen doufám ve světlo na konci tunelu, Sv. Karla Martynka, který mi požehná a klíčem otevře bránu do nebeského ráje
a když jsem chtěl letos do Chorvatska, tak jsem předtim musel na 2 měsíce na víkendovou brigošku, jako v 18 letech.....a to se vyplatí
Finanční negramotnost a umanutost dosáhnout stůj co stůj svého i přes doporučení ostatních se mi malinko vymstila
Teď už jen doufám ve světlo na konci tunelu, Sv. Karla Martynka, který mi požehná a klíčem otevře bránu do nebeského ráje
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#415 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A nebo to světlo na konci tunelu je protijedoucí vlak...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#416 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
ty už jezdí 3 roky víceméně na čas, mohly by si dát konečně pauzu....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 260
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#417 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Přidávám chválu na toho kluka z Chebu. Navíc znám tu dílnu, kde jsou na volva dobří a kde ten kluk dělá. To ovšem automaticky neznamená, že ten motor dá dalších 100kkm, že. Třeba jo.Pep píše: ↑20 říj 2020 12:16 Jestli ten motor z Chebu je od tud: https://auto.bazos.cz/inzerat/125030798/volvo-s60-r-25t-awd.php, tak prodejce mohu doporučit. Koupil jsem od něj nějaké díly za cca asi 10k a vše bylo přesně tak, jak jsme se domluvili.
Ať už se rozhodneš pro jakoukoliv variantu, držím palce.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#418 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou, Ejdou... sleduju Tě a lituju Tě. Ale díky Ti za Tvojí apokalypsu. Chtěl jsem svojí T5 také renovovat a ladit. Díky Tobě vím, že to není moc rozumný nápad. Ušetřil jsi mi spoustu peněz. Připadáš mi jako takový místní Tyler Hoover a jeho Hoovies Garage.
Nicméně pokud chceš "honit nesmysl", tak se podívej po 2.3 T5. Nevím jak je to s kompatibilitou, ale ten motor má asi nejlepší "honící" potenciál. Držím palce!
Nicméně pokud chceš "honit nesmysl", tak se podívej po 2.3 T5. Nevím jak je to s kompatibilitou, ale ten motor má asi nejlepší "honící" potenciál. Držím palce!
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#419 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Fakt je mi te lito, mas neskutecnou smulu, byt tebou tak se radsi nezenim jinak si pri tvem stesti domu dotahnes peknou megeru
Drzim palce at ti to klapne a jezdis co nejdriv za co nejmene penez.
Drzim palce at ti to klapne a jezdis co nejdriv za co nejmene penez.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#420 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Za mně, prošel jsem si něčím podobným, ve výsledku asi za podobné peníze, ale u více aut...
Vykašlat se na to, je to bezedná díra na prachy. Tohle prodat na díly do AV, dál jezdit Fabii a za dva tři roky pořídit něco pořádného už v základu.
Vykašlat se na to, je to bezedná díra na prachy. Tohle prodat na díly do AV, dál jezdit Fabii a za dva tři roky pořídit něco pořádného už v základu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#421 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Kdybych měl vzít to auto, tak bych to asi chtěl dotáhnout do provozního stavu. Nerad se člověk auta zbavuje.
Ale jak píše Sup, zamysli se kolik ti za to daji AV díly/popřípadě kolik bude prodejní cena, když to nějak rozjedeš v AAA a promysli jestli nebude lepší splatit dluhy, vzít to jako drahý školný, našetřit si a koupit si něco jiného.
Já bych do auta dal taky tisíc věci, ale rvu do toho jenom levné serepetičky a všechno ostatní si nechávám zajít chuť. Jasně že bych rád udělal kosmetiku, lepší kola, lepší výbava a já nevím co všechno. Jenže místo toho dávám peníze do prasátka bokem. Má to dva důvody.
1) Nevím kdy do mě nějaký debil nabourá a bude z toho totálka za 100K
2) Kdykoliv se u mě může stát co tobě. Motor, převodovka, AWD. Je tam toho prostě hodně a budu před stejným rozhodnutím.
Takhle vezmu prasátko a prostě koupím něco jiného.
Co tím chci říct. Vyser se na dluhy, udělej si pohodlný finanční polštář a žíj pohodový život bez starostí. Tím ale nechci říct, aby jsi hned auto dával na sbazar za odvoz, jenom jestli už nechceš přehodnotit priority a třeba investovat do vzdělání a seberozvoje. Já v životě nikdy nic neměl, proto k věcem přistupuju trochu jinak, jsem spíše opatrný. Ano možná si ten život neužívám naplno, jak moji vrstevníci. Druhou stranou mince je, že se ženou neřešíme finance, protože oba jsme si už jako študáci nechávali finanční polštář po strýčka příhodu. Asi pro některé vypadám jak strýček Skrblík co sedí na zlaťákách, ale pro mě je svoboda to, že nemusím řešit jestli se mi pokazí lednička, nebo auto. Nemusím hned volat do banky jestli mi půjčí.
Ale jak píše Sup, zamysli se kolik ti za to daji AV díly/popřípadě kolik bude prodejní cena, když to nějak rozjedeš v AAA a promysli jestli nebude lepší splatit dluhy, vzít to jako drahý školný, našetřit si a koupit si něco jiného.
Já bych do auta dal taky tisíc věci, ale rvu do toho jenom levné serepetičky a všechno ostatní si nechávám zajít chuť. Jasně že bych rád udělal kosmetiku, lepší kola, lepší výbava a já nevím co všechno. Jenže místo toho dávám peníze do prasátka bokem. Má to dva důvody.
1) Nevím kdy do mě nějaký debil nabourá a bude z toho totálka za 100K
2) Kdykoliv se u mě může stát co tobě. Motor, převodovka, AWD. Je tam toho prostě hodně a budu před stejným rozhodnutím.
Takhle vezmu prasátko a prostě koupím něco jiného.
Co tím chci říct. Vyser se na dluhy, udělej si pohodlný finanční polštář a žíj pohodový život bez starostí. Tím ale nechci říct, aby jsi hned auto dával na sbazar za odvoz, jenom jestli už nechceš přehodnotit priority a třeba investovat do vzdělání a seberozvoje. Já v životě nikdy nic neměl, proto k věcem přistupuju trochu jinak, jsem spíše opatrný. Ano možná si ten život neužívám naplno, jak moji vrstevníci. Druhou stranou mince je, že se ženou neřešíme finance, protože oba jsme si už jako študáci nechávali finanční polštář po strýčka příhodu. Asi pro některé vypadám jak strýček Skrblík co sedí na zlaťákách, ale pro mě je svoboda to, že nemusím řešit jestli se mi pokazí lednička, nebo auto. Nemusím hned volat do banky jestli mi půjčí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#422 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Prodej se mu nevyplati, uz to musi dotahnout do konce, aby se to alespon krapet amortizovalo co do toho narval.
A je uz je otazka, zda chce mit vykon na kterej se to snazil dostat, X-terama iteracema CHIPtuningu, nebo zda objetuje to, resp. cast, tj. stahne se vykon na to, co stavacici zelezo zvladne(CO ZVLADNE! Ne co chce, ne co se myslelo, ne co nekteri slibovali, odhadovali, etc...).
A je uz je otazka, zda chce mit vykon na kterej se to snazil dostat, X-terama iteracema CHIPtuningu, nebo zda objetuje to, resp. cast, tj. stahne se vykon na to, co stavacici zelezo zvladne(CO ZVLADNE! Ne co chce, ne co se myslelo, ne co nekteri slibovali, odhadovali, etc...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#423 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Kolik zvládne 2,4 T5 bez kovanýho vnitřku? 300 - 350Hp?
Co jsem vyčetl a slyšel, tak nejlíp by na tom měla bejt poslední verze 2,3 T5, tj. rok 2005 tuším.
Tam se dá jít až někam ke 400Hp bez HD úprav.
Jinak prodávat to v tomhle stavu je nesmysl.
Dát tam ten správnej motor a dotáhnout to do konce.
Co jsem vyčetl a slyšel, tak nejlíp by na tom měla bejt poslední verze 2,3 T5, tj. rok 2005 tuším.
Tam se dá jít až někam ke 400Hp bez HD úprav.
Jinak prodávat to v tomhle stavu je nesmysl.
Dát tam ten správnej motor a dotáhnout to do konce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#424 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Pomatuju si, že Autotech ladil 2,4 T5 se seriovým vnitřkem na 400hp (pouze větší vstřiky na E85 a hybrid K24).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 623
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#425 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
jj, prodávat je nesmysl, z toho by zbylo jen mrzení to je potřeba dodělat a pak si to už nechat nejlépe na pořád
Nevím na 100% jak konkrétně u Volva, ale u některých jiných značek není rozdíl v SW motoru u FWD/AWD, ale spíš bývá rozdíl mezi automatem a manuálem - v kabeláži určitě a i v SW často.
U tý 2.4 T5 bych nechal změřit komprese, jestli budou OK, tak bych ani hlavu nesundával. Pak bych jen sundal vanu pro jistotu, jestli tam nejsou úsady a šup do auta
Osobně si myslím, že nejlepší by bylo nechat tvojí původní řídící jednotku a vyměnit jen "železo" za T5, tzn. jen holý motor a pak to jen nechat finálně naladit na nějaký rozumný výkon.Ejdou Rotacak píše: ↑20 říj 2020 13:37 Co bude říkat 2.4 T5 191Kw se seriovým SW řídící jednotky na moje AWD?
Je mi jasné, že individual STAGE 4 Chip pro 2.5 T AWD nepůjde přehrát.
To by se zase muselo řešit nějakym individual Chipem pro T5, kterej bude brát v potaz AWD co?
Nevím na 100% jak konkrétně u Volva, ale u některých jiných značek není rozdíl v SW motoru u FWD/AWD, ale spíš bývá rozdíl mezi automatem a manuálem - v kabeláži určitě a i v SW často.
U tý 2.4 T5 bych nechal změřit komprese, jestli budou OK, tak bych ani hlavu nesundával. Pak bych jen sundal vanu pro jistotu, jestli tam nejsou úsady a šup do auta
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek