Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 317
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#376 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Wolfram1944 »

Ejdou Rotacak píše: 16 dub 2020 10:45 .... a až budeš mít 850 ...
Já 850 nemohu než doporučit. :D :good:
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#377 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Můj milý deníčku......

Zlatokopku jsem ráno zaparkoval u chlapů v AV. Už se jí stýskalo, "dlouho" mě nestáhla o žádný prachy, tak začala trucovat a blila chladicí kapalinu ve velkym.
Co 50 km jsem musel zastavit, počkat půl hodiny a dolejt 3 litry destilky, takhle jsem jel 2x za sebou Praha - Šumava - Praha místo 1h45, za 3 hodiny.
Víčko expanzky nedrží tlak a chčije to ven.

Teď budou pár tejdnů krystalizovat možnosti - je možné (pravděpodobné), že fouklo těsnění. Víčko oleje je čisté, žádný bílý šlem, expanzka od chladicí kapaliny
taky není kontaminovaná olejem, z výfuku nic nejde

1) swap za jinej 2.5T B5254 T2 - ekonomicky nejvýhodnější možnost. Ale - chip Stage 4 se nepovedl (auto táhne jen mezi 3.000-4.200ot/min jako kráva, pak
už je to jak když vytřeš bábě pudel, pocitově se to chová jako diesel) Tím pádem by mě stejně čekalo další laborování, jízdy a úpravy map na dálku přes
Hilton Tuning.

Tohle chipování s rádcem na telefonu v USA je ale psycho, pro majitele vozu, i pro chipaře v Čechách. Zešediví z toho oba...

2) prdnout tam tedy konečně, když se naskytla možnost, 2.3 T5. Chlapi z AV říkají, že by do toho šli, neočekávají zásadní mechanický problém.
Tam bude ale cena za motor a práci okolo daleko vyšší. Na druhou stranu - motor 2.3 T5 mi už načipují na Stage 4 i tady v ČR nebo Evropě (HEICO, RICA, BSR)

Tak jako tak mě čeká další velká investice, dlouhé týdny bez auta, nervy, shánění prachů.

Kurnik šopa...neverending story
8) :lol:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#378 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od peter cz »

Šel bych do T5, ale pak to stejně naladit od Hiltona. Rica a Bsr dělaj podobnej pedál tuning jak Ard, nálož hned odspodu i když pořád to asi funguje lépe a Heico bude mít v nabídce jen něco jako stage 1, jestli vůbec.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#379 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Pep »

Za mne T5 a Hilton.
Btw pokud mají AVčka ještě motor z Rka, tak bych jej zvažoval.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#380 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

O tom jsem se s panem Martynkem ráno bavil - nejspíš tam půjde ten z eRka (pokud zůstal skladem), nebo se bude hledat 2.3 T5 (pak bych si mohl nechat na 5. dveřích znáček
"T5 AWD" - bude to asi jediná P2 T5 s funkčním AWD v ČR :-D)

Hodil bych to nejradši ze skály, ale už jsem do toho za ty 3 roky narval 400.000kč, není cesta zpět. Teď 800 dolarů za Hilton Tuning + xx.xxx kč za novej motor a práci.
Ach jo, já se z tý spirály snad nevyhrabu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#381 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od peter cz »

Zase pokud bys dával motor z eRka, tak to ho chce otevřít a dát vložky do spár mezi válcema aby ti při tom lazení neprasknul.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#382 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Fíla »

Chtěl jsem napsat něco moudrýho a něco poradit, ale pak jsem to smazal, protože všechno už jsem dávno napsal. To není výsměch, prošli jsme si tím všichni... Někoho to stálo víc, někoho míň.
Takže jen, držím palce, ať to nakonec dobře dopadne! :good:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#383 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

+1
Osobne bych udelal na 2.5T jen to nejnutnejsi, at to jezdi(ale pokud mas na jezdeni tu fobii), nebo se ten motor posle do sveta. Rkovej bych otevrel a rovnou udelal. Kovany ojnice, modblok, soutezni lagry, prelapovat valce(pokud by jinak by jinak byly OK), pisty do 400HP nechat seriovem naportovat sani a svody, udelat hlavu, etc...

Uz jsme to za ty 2-3roky napsali vsichni x-krat a dosel jsi presne tam kam se cekalo, ale nejsi prvni, ani posledni :D

A to bud rad, ze se neseres s naftou, coz je zas ted me prokleti poslednich par mesicu :-|
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#384 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Michl »

Za ty roky věrnosti tomuhle autu držím všechny palce :good:
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#385 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Basstl »

Nechci opakovat co už bylo xkrát řečeno, ale já to říkal... :D
Přeju aby to dobře dopadlo a za rozumný peníze.
Osobně bych do 2,5T žádný velký peníze nestrkal.
Pokud půjde rozumně opravit, tak udělat a jezdit. Mezi tím si sehnat jinej motor (ideálně 2,3T5) a ten pořádně udělat.
Pokud chceš jít někam ke 400PS, tak se kovaným komponentům nevyhneš (minimálně ojnice).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#386 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Určitě ti držím palce ,rozhodnutí je na tobě možností je totiž moc .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#387 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od skulda »

si pamatuji, ze ti v av dilech jednou uz hlavu delali nebo ne? Kolik tam mas kW?
mas tam klasiku tesneni papir/kov nebo co se dava na eRko, sendvic plast/kov?
udelal jsi tenkrat modblock?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#388 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 skulda

nene, tam tehdy zjistili, že je špatná komprese na jednom válci (už si nepamatuji na kterém, hodnota byla okolo 6,0),
pak to bylo v rámci reklamace (ohledně jiného servisního úkonu) v T6R a při té příležitosti už tam auto rovnou
zůstalo na "opravu motoru".

Měnily 5ks cívek, 5ks svíček, namontovali nové zelené vstřiky z R a motor pak byl pravděpodobně ok. Pak přišlo
individuální lazení ARD, které trvalo kvůli výměně sportovní spojky s přestávkama asi 5 měsíců - no a moc se to
nepovedlo, auto táhlo jen v nízkých otáčkách a bylo pocitově takové rozhárané, tak jsem s nim jezdil jen symbolicky
1x týdně, aby provozní kapaliny nestály a nezdechla baterka.

Teď byl první velkej vejlet a párkrát jsem to po cestě pořádně protáhl a Volvo začalo ztrácet chladicí kapalinu ve
velkém :(

Největší průser je, že prostě došly prachy (zbejvá mi 20 splátek x 8.000kč za předchozí masivní úpravy a opravy).
Ve svejch 33 letech nemůžu jít za tátou a říct "půjčíš mi na novej motor?" :ROFL:

Takže nejpravědpodobnější scénář je takovej, že vyhraje ekonomicky nejlevnější varianta - swap za jinej 2.5T popřípadě
doufat, že na mém fouklo jen těsnění a půjde levně opravit ( s tím, že se tak jako tak musí vyměnit chip za Hilton Tuning)
Budu muset doufat, že motor po opravě s chipem od HT vydrží do té doby, než se oddlužim +- 1,5 roku
Pak můžu vymejšlet zase něco většího.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#389 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Paklize pujde hlava dolu, tak ji stejne chce nechat srovnat, jeste lepe GO, stejne tak by nebylo od veci liznout blok...
Tesneni bych dal skladane celokovove(u kteryho si BTW muzes urcit vejsku, takze ovlivnit kompresi - umi dodat napr. Martin/volvoperformance).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#390 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od skulda »

a co teda dělali v T6R? jak poléčili tu kompresy?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#391 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Skulda

vadná cívka, auto jelo občas na 4 válce. Nechal jsem pro sichr vyměnit všech 5ks. Pak to zase jelo normálně.

Zajsoft

tak nějak začínám přemýšlet, asi to bude finančně nejschůdnější řešení. Jak pak s chipem
(případná změna komprese) budou to umět Hiltoni při lazení zohlednit?

Nevím jak s tím eRkovym motorem, k tomu by se musel vyjádřit odborník. Já jako laik pamatuju,
že to auto šlo na předek a motorovej prostor to docela koupil. Na motor tak působily velké síly
a těžko říct, jestli je ok.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#392 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Jasko »

Ejdou Rotacak píše:Takže nejpravědpodobnější scénář je takovej, že vyhraje ekonomicky nejlevnější varianta - swap za jinej 2.5T...
Mam tu jeden motor 2,5t 154 kw najazd 260tis funkčný cena komplet 500€ jazdil z automatom išiel pekne olej pri mne menený každých 10tis km .

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#393 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od saabik »

Ty sis půjčil na opravy a úpravy ( :shock: ) a teď ti to odešlo? Pokud nemáš za sebou solventní rodiče, byl bych na tvém místě dost opatrný.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#394 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Fíla »

Když jsi teď naposled psal o tom, že se ti poněkud ztrácí voda, tak jsem si říkal, kde už jsem to sakra jenom četl... A ejhle. Můžu se zeptat, když to tenkrát před rokem a půl začalo, dělalo se s tím něco, přišlo se na něco? Nebo se to ignorovalo a jezdilo se dál?


Ejdou Rotacak píše: 17 bře 2019 15:46 :cry: tak od tý doby, co mám nový brzdy, tak pozoruju, že Volvajs začal žrát olej (už jsem dolejval 1l na 500km) a ztrácí se chladicí kapalina (taky jsem už dolejval tak 0,5l) dop*dele! Nikdy se neztratila v nadsázce ani kapka a teď během 14 dní to musím kontrolovat a měřit obden.

Zejtra jedu na výměnu turba, tak chlapi při té příležitosti nechám rovnou zkontrolovat, co s tím vehiklem z ničeho nic je. Pos*al bych se. Bílej šlem ve voleji není.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#395 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 saabik

ano přesně takhle blbej jsem....Dodělal jsem byt, žádný dluhy jsem neměl a říkal jsem si, že nebude problém si půjčit 50 - splaceno, navýšeno na 100 000 - z větší části splaceno,
další úpravy, navýšeno na 200 000, část umořena znova navýšeno na 280 000kč (samozřejmě se úroky platili z prvních splátek, takže jsm dal raketu navíc).
Pak jsem si řekl ty kreténe už brzdi...tak jsem nastavil vysoký splátky, ale pořád ještě dlužim +- 150 000kč a zbejvá cca 20 splátek,
proto mám teď svázaný ruce a nemůžu si vyskakovat.

Solventní rodiče asi mám, ale hanba mi nedovolí přijít s prosíkem - kdyby šlo o život tak neni problém, ale proč maji dospělýmu parchantovi dotovat pekáč na čtyřech kolech, žejo.

2 Fíla

máš pravdu, tohle jsem v T6R taky říkal, ať se na to zaměří, že se ztrácí trochu olej a voda - dle jejich mínění byl problém v cívkách.
Jako laikovi mi nezbývalo než držet hubu a šoupat keckama.

2 Jasko

díky za nabídku, možná se v horizontu měsíce ozvu a vzal bych ho - zatím čekám jaké možnosti se naskytnou v AV.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#396 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od skulda »

voda + olej + komprese = cívky > T6R = :bad:

čapni ten motor za 500 éček, nikdo ti ho levnějc nedá a šup tam s ním
máš tam hliníkový chladič vody? nebo jen ECU tuning? zdálo by se, že 2.5T má stejný chladič jako eRko, ale nemá, eRko má dvojitý a já už bych bez hliníkovýho chladiče a modblocku žádnej čip do eRka nedal..., resp. ne do 154 kW bez lepšího chladiče nebo modblocku
takže vzít ten motor, sundat hlavu, blok i hlavu srovnat na mašině, modblock + AL chladič

taky mám doma jeden 2.5T, ale budu potřebovat hlavu a blok si šetřím na převložkování a stavbu motoru s kovanýma ojnicema...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#397 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše: 17 srp 2020 11:33 Jak pak s chipem
(případná změna komprese) budou to umět Hiltoni při lazení zohlednit?
No moznosti mas vic, muzes silnejsim tesnenim kompenzovat to co se ubere na hlave/motoru
a zachovat originalni kompresni pomer.
Nebo nechat standartni tloustku, pripadne tenci, cim se zvedne, 100oct asi davas stejne - ale nevim kolik to ma.
A nebo naopak dat sinejsi a pomer snizit, diky cemu pujde pripadne zvednout tlak.

Zohlednit to urcite budou umet, naopak bych to s nima konzultoval predem,
jakou hodnotu komprese, by Ti pro Tvuj Setup doporucili...

Jinak se prave treba vysoka komprese resi privstrikem voda/metanol...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#398 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od jirka87 »

Skulda : "čapni ten motor za 500 éček, nikdo ti ho levnějc nedá a šup tam s ním"

:good:

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#399 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od saabik »

Zkus to udělat opačně. Pár let šetři a pak si sestav raketu.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#400 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 saabik

to zní rozumně, ale.....prodal jsem Volvo V70 MY 2001 za 65.000kč a přivezl ze Švajcu V70 MY 2007 za 75 000kč - potud dobrý ne?
Ještě mi zůstalo našetřenejch asi 60 000kč na "úpravy" a teď přijde to ale....

Samozřejmě se začalo auto srát nad rámec uvažovaných závad, AWD za 40.000kč, sportovní spojka s dvouhmotou za 42 000kč,
když chceš rychlý auto, kup pořádný brzdy, to bylo dalších 40.000 a najednou jsem zjistil, že se rychlík rozjel a nestihl jsem
vystoupit na nádraží. K tomu další neplánovaný servisy tu po 10, tu po 20 - 30 tisících.... No a pak už ten příběh znáte,
někdo osobně, někdo ze svého okolí.

Někdo to profetuje a prochlastá, nebo nahází do forbesu......no a já byl taky debil, nekoukal nalevo, napravo a narval jsem to do
starýho auta :Yahoo!:

Zas nebejt blbců jako já a mě podobní, tak maji mechanikové míň kšeftů :good: :beer:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“