Já 850 nemohu než doporučit.
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#376 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#377 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Můj milý deníčku......
Zlatokopku jsem ráno zaparkoval u chlapů v AV. Už se jí stýskalo, "dlouho" mě nestáhla o žádný prachy, tak začala trucovat a blila chladicí kapalinu ve velkym.
Co 50 km jsem musel zastavit, počkat půl hodiny a dolejt 3 litry destilky, takhle jsem jel 2x za sebou Praha - Šumava - Praha místo 1h45, za 3 hodiny.
Víčko expanzky nedrží tlak a chčije to ven.
Teď budou pár tejdnů krystalizovat možnosti - je možné (pravděpodobné), že fouklo těsnění. Víčko oleje je čisté, žádný bílý šlem, expanzka od chladicí kapaliny
taky není kontaminovaná olejem, z výfuku nic nejde
1) swap za jinej 2.5T B5254 T2 - ekonomicky nejvýhodnější možnost. Ale - chip Stage 4 se nepovedl (auto táhne jen mezi 3.000-4.200ot/min jako kráva, pak
už je to jak když vytřeš bábě pudel, pocitově se to chová jako diesel) Tím pádem by mě stejně čekalo další laborování, jízdy a úpravy map na dálku přes
Hilton Tuning.
Tohle chipování s rádcem na telefonu v USA je ale psycho, pro majitele vozu, i pro chipaře v Čechách. Zešediví z toho oba...
2) prdnout tam tedy konečně, když se naskytla možnost, 2.3 T5. Chlapi z AV říkají, že by do toho šli, neočekávají zásadní mechanický problém.
Tam bude ale cena za motor a práci okolo daleko vyšší. Na druhou stranu - motor 2.3 T5 mi už načipují na Stage 4 i tady v ČR nebo Evropě (HEICO, RICA, BSR)
Tak jako tak mě čeká další velká investice, dlouhé týdny bez auta, nervy, shánění prachů.
Kurnik šopa...neverending story
Zlatokopku jsem ráno zaparkoval u chlapů v AV. Už se jí stýskalo, "dlouho" mě nestáhla o žádný prachy, tak začala trucovat a blila chladicí kapalinu ve velkym.
Co 50 km jsem musel zastavit, počkat půl hodiny a dolejt 3 litry destilky, takhle jsem jel 2x za sebou Praha - Šumava - Praha místo 1h45, za 3 hodiny.
Víčko expanzky nedrží tlak a chčije to ven.
Teď budou pár tejdnů krystalizovat možnosti - je možné (pravděpodobné), že fouklo těsnění. Víčko oleje je čisté, žádný bílý šlem, expanzka od chladicí kapaliny
taky není kontaminovaná olejem, z výfuku nic nejde
1) swap za jinej 2.5T B5254 T2 - ekonomicky nejvýhodnější možnost. Ale - chip Stage 4 se nepovedl (auto táhne jen mezi 3.000-4.200ot/min jako kráva, pak
už je to jak když vytřeš bábě pudel, pocitově se to chová jako diesel) Tím pádem by mě stejně čekalo další laborování, jízdy a úpravy map na dálku přes
Hilton Tuning.
Tohle chipování s rádcem na telefonu v USA je ale psycho, pro majitele vozu, i pro chipaře v Čechách. Zešediví z toho oba...
2) prdnout tam tedy konečně, když se naskytla možnost, 2.3 T5. Chlapi z AV říkají, že by do toho šli, neočekávají zásadní mechanický problém.
Tam bude ale cena za motor a práci okolo daleko vyšší. Na druhou stranu - motor 2.3 T5 mi už načipují na Stage 4 i tady v ČR nebo Evropě (HEICO, RICA, BSR)
Tak jako tak mě čeká další velká investice, dlouhé týdny bez auta, nervy, shánění prachů.
Kurnik šopa...neverending story
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#378 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Šel bych do T5, ale pak to stejně naladit od Hiltona. Rica a Bsr dělaj podobnej pedál tuning jak Ard, nálož hned odspodu i když pořád to asi funguje lépe a Heico bude mít v nabídce jen něco jako stage 1, jestli vůbec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#379 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Za mne T5 a Hilton.
Btw pokud mají AVčka ještě motor z Rka, tak bych jej zvažoval.
Btw pokud mají AVčka ještě motor z Rka, tak bych jej zvažoval.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#380 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
O tom jsem se s panem Martynkem ráno bavil - nejspíš tam půjde ten z eRka (pokud zůstal skladem), nebo se bude hledat 2.3 T5 (pak bych si mohl nechat na 5. dveřích znáček
"T5 AWD" - bude to asi jediná P2 T5 s funkčním AWD v ČR )
Hodil bych to nejradši ze skály, ale už jsem do toho za ty 3 roky narval 400.000kč, není cesta zpět. Teď 800 dolarů za Hilton Tuning + xx.xxx kč za novej motor a práci.
Ach jo, já se z tý spirály snad nevyhrabu
"T5 AWD" - bude to asi jediná P2 T5 s funkčním AWD v ČR )
Hodil bych to nejradši ze skály, ale už jsem do toho za ty 3 roky narval 400.000kč, není cesta zpět. Teď 800 dolarů za Hilton Tuning + xx.xxx kč za novej motor a práci.
Ach jo, já se z tý spirály snad nevyhrabu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#381 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zase pokud bys dával motor z eRka, tak to ho chce otevřít a dát vložky do spár mezi válcema aby ti při tom lazení neprasknul.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#382 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Chtěl jsem napsat něco moudrýho a něco poradit, ale pak jsem to smazal, protože všechno už jsem dávno napsal. To není výsměch, prošli jsme si tím všichni... Někoho to stálo víc, někoho míň.
Takže jen, držím palce, ať to nakonec dobře dopadne!
Takže jen, držím palce, ať to nakonec dobře dopadne!
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#383 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
+1
Osobne bych udelal na 2.5T jen to nejnutnejsi, at to jezdi(ale pokud mas na jezdeni tu fobii), nebo se ten motor posle do sveta. Rkovej bych otevrel a rovnou udelal. Kovany ojnice, modblok, soutezni lagry, prelapovat valce(pokud by jinak by jinak byly OK), pisty do 400HP nechat seriovem naportovat sani a svody, udelat hlavu, etc...
Uz jsme to za ty 2-3roky napsali vsichni x-krat a dosel jsi presne tam kam se cekalo, ale nejsi prvni, ani posledni
A to bud rad, ze se neseres s naftou, coz je zas ted me prokleti poslednich par mesicu :-|
Osobne bych udelal na 2.5T jen to nejnutnejsi, at to jezdi(ale pokud mas na jezdeni tu fobii), nebo se ten motor posle do sveta. Rkovej bych otevrel a rovnou udelal. Kovany ojnice, modblok, soutezni lagry, prelapovat valce(pokud by jinak by jinak byly OK), pisty do 400HP nechat seriovem naportovat sani a svody, udelat hlavu, etc...
Uz jsme to za ty 2-3roky napsali vsichni x-krat a dosel jsi presne tam kam se cekalo, ale nejsi prvni, ani posledni
A to bud rad, ze se neseres s naftou, coz je zas ted me prokleti poslednich par mesicu :-|
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#384 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Za ty roky věrnosti tomuhle autu držím všechny palce
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#385 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nechci opakovat co už bylo xkrát řečeno, ale já to říkal...
Přeju aby to dobře dopadlo a za rozumný peníze.
Osobně bych do 2,5T žádný velký peníze nestrkal.
Pokud půjde rozumně opravit, tak udělat a jezdit. Mezi tím si sehnat jinej motor (ideálně 2,3T5) a ten pořádně udělat.
Pokud chceš jít někam ke 400PS, tak se kovaným komponentům nevyhneš (minimálně ojnice).
Přeju aby to dobře dopadlo a za rozumný peníze.
Osobně bych do 2,5T žádný velký peníze nestrkal.
Pokud půjde rozumně opravit, tak udělat a jezdit. Mezi tím si sehnat jinej motor (ideálně 2,3T5) a ten pořádně udělat.
Pokud chceš jít někam ke 400PS, tak se kovaným komponentům nevyhneš (minimálně ojnice).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#386 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Určitě ti držím palce ,rozhodnutí je na tobě možností je totiž moc .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#387 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
si pamatuji, ze ti v av dilech jednou uz hlavu delali nebo ne? Kolik tam mas kW?
mas tam klasiku tesneni papir/kov nebo co se dava na eRko, sendvic plast/kov?
udelal jsi tenkrat modblock?
mas tam klasiku tesneni papir/kov nebo co se dava na eRko, sendvic plast/kov?
udelal jsi tenkrat modblock?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#388 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 skulda
nene, tam tehdy zjistili, že je špatná komprese na jednom válci (už si nepamatuji na kterém, hodnota byla okolo 6,0),
pak to bylo v rámci reklamace (ohledně jiného servisního úkonu) v T6R a při té příležitosti už tam auto rovnou
zůstalo na "opravu motoru".
Měnily 5ks cívek, 5ks svíček, namontovali nové zelené vstřiky z R a motor pak byl pravděpodobně ok. Pak přišlo
individuální lazení ARD, které trvalo kvůli výměně sportovní spojky s přestávkama asi 5 měsíců - no a moc se to
nepovedlo, auto táhlo jen v nízkých otáčkách a bylo pocitově takové rozhárané, tak jsem s nim jezdil jen symbolicky
1x týdně, aby provozní kapaliny nestály a nezdechla baterka.
Teď byl první velkej vejlet a párkrát jsem to po cestě pořádně protáhl a Volvo začalo ztrácet chladicí kapalinu ve
velkém
Největší průser je, že prostě došly prachy (zbejvá mi 20 splátek x 8.000kč za předchozí masivní úpravy a opravy).
Ve svejch 33 letech nemůžu jít za tátou a říct "půjčíš mi na novej motor?"
Takže nejpravědpodobnější scénář je takovej, že vyhraje ekonomicky nejlevnější varianta - swap za jinej 2.5T popřípadě
doufat, že na mém fouklo jen těsnění a půjde levně opravit ( s tím, že se tak jako tak musí vyměnit chip za Hilton Tuning)
Budu muset doufat, že motor po opravě s chipem od HT vydrží do té doby, než se oddlužim +- 1,5 roku
Pak můžu vymejšlet zase něco většího.
nene, tam tehdy zjistili, že je špatná komprese na jednom válci (už si nepamatuji na kterém, hodnota byla okolo 6,0),
pak to bylo v rámci reklamace (ohledně jiného servisního úkonu) v T6R a při té příležitosti už tam auto rovnou
zůstalo na "opravu motoru".
Měnily 5ks cívek, 5ks svíček, namontovali nové zelené vstřiky z R a motor pak byl pravděpodobně ok. Pak přišlo
individuální lazení ARD, které trvalo kvůli výměně sportovní spojky s přestávkama asi 5 měsíců - no a moc se to
nepovedlo, auto táhlo jen v nízkých otáčkách a bylo pocitově takové rozhárané, tak jsem s nim jezdil jen symbolicky
1x týdně, aby provozní kapaliny nestály a nezdechla baterka.
Teď byl první velkej vejlet a párkrát jsem to po cestě pořádně protáhl a Volvo začalo ztrácet chladicí kapalinu ve
velkém
Největší průser je, že prostě došly prachy (zbejvá mi 20 splátek x 8.000kč za předchozí masivní úpravy a opravy).
Ve svejch 33 letech nemůžu jít za tátou a říct "půjčíš mi na novej motor?"
Takže nejpravědpodobnější scénář je takovej, že vyhraje ekonomicky nejlevnější varianta - swap za jinej 2.5T popřípadě
doufat, že na mém fouklo jen těsnění a půjde levně opravit ( s tím, že se tak jako tak musí vyměnit chip za Hilton Tuning)
Budu muset doufat, že motor po opravě s chipem od HT vydrží do té doby, než se oddlužim +- 1,5 roku
Pak můžu vymejšlet zase něco většího.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#389 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Paklize pujde hlava dolu, tak ji stejne chce nechat srovnat, jeste lepe GO, stejne tak by nebylo od veci liznout blok...
Tesneni bych dal skladane celokovove(u kteryho si BTW muzes urcit vejsku, takze ovlivnit kompresi - umi dodat napr. Martin/volvoperformance).
Tesneni bych dal skladane celokovove(u kteryho si BTW muzes urcit vejsku, takze ovlivnit kompresi - umi dodat napr. Martin/volvoperformance).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#390 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
a co teda dělali v T6R? jak poléčili tu kompresy?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#391 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Skulda
vadná cívka, auto jelo občas na 4 válce. Nechal jsem pro sichr vyměnit všech 5ks. Pak to zase jelo normálně.
Zajsoft
tak nějak začínám přemýšlet, asi to bude finančně nejschůdnější řešení. Jak pak s chipem
(případná změna komprese) budou to umět Hiltoni při lazení zohlednit?
Nevím jak s tím eRkovym motorem, k tomu by se musel vyjádřit odborník. Já jako laik pamatuju,
že to auto šlo na předek a motorovej prostor to docela koupil. Na motor tak působily velké síly
a těžko říct, jestli je ok.
vadná cívka, auto jelo občas na 4 válce. Nechal jsem pro sichr vyměnit všech 5ks. Pak to zase jelo normálně.
Zajsoft
tak nějak začínám přemýšlet, asi to bude finančně nejschůdnější řešení. Jak pak s chipem
(případná změna komprese) budou to umět Hiltoni při lazení zohlednit?
Nevím jak s tím eRkovym motorem, k tomu by se musel vyjádřit odborník. Já jako laik pamatuju,
že to auto šlo na předek a motorovej prostor to docela koupil. Na motor tak působily velké síly
a těžko říct, jestli je ok.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#392 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Mam tu jeden motor 2,5t 154 kw najazd 260tis funkčný cena komplet 500€ jazdil z automatom išiel pekne olej pri mne menený každých 10tis km .Ejdou Rotacak píše:Takže nejpravědpodobnější scénář je takovej, že vyhraje ekonomicky nejlevnější varianta - swap za jinej 2.5T...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#393 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ty sis půjčil na opravy a úpravy ( ) a teď ti to odešlo? Pokud nemáš za sebou solventní rodiče, byl bych na tvém místě dost opatrný.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#394 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Když jsi teď naposled psal o tom, že se ti poněkud ztrácí voda, tak jsem si říkal, kde už jsem to sakra jenom četl... A ejhle. Můžu se zeptat, když to tenkrát před rokem a půl začalo, dělalo se s tím něco, přišlo se na něco? Nebo se to ignorovalo a jezdilo se dál?
Ejdou Rotacak píše: ↑17 bře 2019 15:46 tak od tý doby, co mám nový brzdy, tak pozoruju, že Volvajs začal žrát olej (už jsem dolejval 1l na 500km) a ztrácí se chladicí kapalina (taky jsem už dolejval tak 0,5l) dop*dele! Nikdy se neztratila v nadsázce ani kapka a teď během 14 dní to musím kontrolovat a měřit obden.
Zejtra jedu na výměnu turba, tak chlapi při té příležitosti nechám rovnou zkontrolovat, co s tím vehiklem z ničeho nic je. Pos*al bych se. Bílej šlem ve voleji není.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#395 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 saabik
ano přesně takhle blbej jsem....Dodělal jsem byt, žádný dluhy jsem neměl a říkal jsem si, že nebude problém si půjčit 50 - splaceno, navýšeno na 100 000 - z větší části splaceno,
další úpravy, navýšeno na 200 000, část umořena znova navýšeno na 280 000kč (samozřejmě se úroky platili z prvních splátek, takže jsm dal raketu navíc).
Pak jsem si řekl ty kreténe už brzdi...tak jsem nastavil vysoký splátky, ale pořád ještě dlužim +- 150 000kč a zbejvá cca 20 splátek,
proto mám teď svázaný ruce a nemůžu si vyskakovat.
Solventní rodiče asi mám, ale hanba mi nedovolí přijít s prosíkem - kdyby šlo o život tak neni problém, ale proč maji dospělýmu parchantovi dotovat pekáč na čtyřech kolech, žejo.
2 Fíla
máš pravdu, tohle jsem v T6R taky říkal, ať se na to zaměří, že se ztrácí trochu olej a voda - dle jejich mínění byl problém v cívkách.
Jako laikovi mi nezbývalo než držet hubu a šoupat keckama.
2 Jasko
díky za nabídku, možná se v horizontu měsíce ozvu a vzal bych ho - zatím čekám jaké možnosti se naskytnou v AV.
ano přesně takhle blbej jsem....Dodělal jsem byt, žádný dluhy jsem neměl a říkal jsem si, že nebude problém si půjčit 50 - splaceno, navýšeno na 100 000 - z větší části splaceno,
další úpravy, navýšeno na 200 000, část umořena znova navýšeno na 280 000kč (samozřejmě se úroky platili z prvních splátek, takže jsm dal raketu navíc).
Pak jsem si řekl ty kreténe už brzdi...tak jsem nastavil vysoký splátky, ale pořád ještě dlužim +- 150 000kč a zbejvá cca 20 splátek,
proto mám teď svázaný ruce a nemůžu si vyskakovat.
Solventní rodiče asi mám, ale hanba mi nedovolí přijít s prosíkem - kdyby šlo o život tak neni problém, ale proč maji dospělýmu parchantovi dotovat pekáč na čtyřech kolech, žejo.
2 Fíla
máš pravdu, tohle jsem v T6R taky říkal, ať se na to zaměří, že se ztrácí trochu olej a voda - dle jejich mínění byl problém v cívkách.
Jako laikovi mi nezbývalo než držet hubu a šoupat keckama.
2 Jasko
díky za nabídku, možná se v horizontu měsíce ozvu a vzal bych ho - zatím čekám jaké možnosti se naskytnou v AV.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#396 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
voda + olej + komprese = cívky > T6R =
čapni ten motor za 500 éček, nikdo ti ho levnějc nedá a šup tam s ním
máš tam hliníkový chladič vody? nebo jen ECU tuning? zdálo by se, že 2.5T má stejný chladič jako eRko, ale nemá, eRko má dvojitý a já už bych bez hliníkovýho chladiče a modblocku žádnej čip do eRka nedal..., resp. ne do 154 kW bez lepšího chladiče nebo modblocku
takže vzít ten motor, sundat hlavu, blok i hlavu srovnat na mašině, modblock + AL chladič
taky mám doma jeden 2.5T, ale budu potřebovat hlavu a blok si šetřím na převložkování a stavbu motoru s kovanýma ojnicema...
čapni ten motor za 500 éček, nikdo ti ho levnějc nedá a šup tam s ním
máš tam hliníkový chladič vody? nebo jen ECU tuning? zdálo by se, že 2.5T má stejný chladič jako eRko, ale nemá, eRko má dvojitý a já už bych bez hliníkovýho chladiče a modblocku žádnej čip do eRka nedal..., resp. ne do 154 kW bez lepšího chladiče nebo modblocku
takže vzít ten motor, sundat hlavu, blok i hlavu srovnat na mašině, modblock + AL chladič
taky mám doma jeden 2.5T, ale budu potřebovat hlavu a blok si šetřím na převložkování a stavbu motoru s kovanýma ojnicema...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#397 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No moznosti mas vic, muzes silnejsim tesnenim kompenzovat to co se ubere na hlave/motoruEjdou Rotacak píše: ↑17 srp 2020 11:33 Jak pak s chipem
(případná změna komprese) budou to umět Hiltoni při lazení zohlednit?
a zachovat originalni kompresni pomer.
Nebo nechat standartni tloustku, pripadne tenci, cim se zvedne, 100oct asi davas stejne - ale nevim kolik to ma.
A nebo naopak dat sinejsi a pomer snizit, diky cemu pujde pripadne zvednout tlak.
Zohlednit to urcite budou umet, naopak bych to s nima konzultoval predem,
jakou hodnotu komprese, by Ti pro Tvuj Setup doporucili...
Jinak se prave treba vysoka komprese resi privstrikem voda/metanol...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#398 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Skulda : "čapni ten motor za 500 éček, nikdo ti ho levnějc nedá a šup tam s ním"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#399 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zkus to udělat opačně. Pár let šetři a pak si sestav raketu.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#400 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 saabik
to zní rozumně, ale.....prodal jsem Volvo V70 MY 2001 za 65.000kč a přivezl ze Švajcu V70 MY 2007 za 75 000kč - potud dobrý ne?
Ještě mi zůstalo našetřenejch asi 60 000kč na "úpravy" a teď přijde to ale....
Samozřejmě se začalo auto srát nad rámec uvažovaných závad, AWD za 40.000kč, sportovní spojka s dvouhmotou za 42 000kč,
když chceš rychlý auto, kup pořádný brzdy, to bylo dalších 40.000 a najednou jsem zjistil, že se rychlík rozjel a nestihl jsem
vystoupit na nádraží. K tomu další neplánovaný servisy tu po 10, tu po 20 - 30 tisících.... No a pak už ten příběh znáte,
někdo osobně, někdo ze svého okolí.
Někdo to profetuje a prochlastá, nebo nahází do forbesu......no a já byl taky debil, nekoukal nalevo, napravo a narval jsem to do
starýho auta
Zas nebejt blbců jako já a mě podobní, tak maji mechanikové míň kšeftů
to zní rozumně, ale.....prodal jsem Volvo V70 MY 2001 za 65.000kč a přivezl ze Švajcu V70 MY 2007 za 75 000kč - potud dobrý ne?
Ještě mi zůstalo našetřenejch asi 60 000kč na "úpravy" a teď přijde to ale....
Samozřejmě se začalo auto srát nad rámec uvažovaných závad, AWD za 40.000kč, sportovní spojka s dvouhmotou za 42 000kč,
když chceš rychlý auto, kup pořádný brzdy, to bylo dalších 40.000 a najednou jsem zjistil, že se rychlík rozjel a nestihl jsem
vystoupit na nádraží. K tomu další neplánovaný servisy tu po 10, tu po 20 - 30 tisících.... No a pak už ten příběh znáte,
někdo osobně, někdo ze svého okolí.
Někdo to profetuje a prochlastá, nebo nahází do forbesu......no a já byl taky debil, nekoukal nalevo, napravo a narval jsem to do
starýho auta
Zas nebejt blbců jako já a mě podobní, tak maji mechanikové míň kšeftů
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek