Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#326 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Pěkný, pěkný...
Chybí mě nějaký údaje o výkonu? Kolik koníků bylo na začátku a kolik jich tam je teď?
Chybí mě nějaký údaje o výkonu? Kolik koníků bylo na začátku a kolik jich tam je teď?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#327 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No s vysokou pravdepodobnosti min jak v Rku, ktery by stalo 1/2, nebo min a bylo na tom v mnoha odhledech lipPetrXC70 píše:Pěkný, pěkný...
Chybí mě nějaký údaje o výkonu? Kolik koníků bylo na začátku a kolik jich tam je teď?
Na jednu se cloveku chce rict, ze "Respekt", ze to vydrzel, na druhou je to snad dostatecne odstrasujici priklad,
jak to vazne nedelat
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#328 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Mno a to je takovej problem si otevrit VIDA a zacit porovnavat, co se do ceho montovalo?Ejdou Rotacak píše:2 kismick
ok díky, tohle bych určitě rád absolvoval, nestojí to moc a může to pomoc.
Jinak s podvozkem toho moc nevymyslim - tlumiče pro AWD Bildstein, Eibach, Koni ani ostatní výrobci nedodávají,
takže nezbejvá nic jiného než okruhovej KW pro P2 AWD, nebo podvozek na míru od Protlumu, ale tam
je člověk za základní podvozek na 50 tácech, stejně jako u KW.
Proto se na podvozek zatím vyprdnu (ty nový Sachsy Super Touring fungujou obstojně - v porovnání s předchozim,
úplně mrtvym podvozkem) Max nechám třeba za půl roku vyměnit tlumiče na zadní nápravě, sice jsou ještě docela
ok, ale nejspíš jsou tam od výroby a maji 230 000km + nový pružiny, ale zase......jaký??
S tim AWD je to prostě na ho*no, kdykoli jsem sháněl nezávazně pružiny, vždycky to skončilo na tom, že dodavatel
buď nevěděl, jestli jsou AWD kompatibilní ani jako mají tuhost.
Ono tuzersky se spolihat co nahodneho cloveku v kdejakem nahodnem eShopu reknou - ono i vyrobci v tom maj kolikrat bordel - viz. mnou zminovany UR...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#329 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak ta Vida je, jak asi víš, dobrá jen pro hledáníZajsoft píše: Mno a to je takovej problem si otevrit VIDA a zacit porovnavat, co se do ceho montovalo?
Ono tuzersky se spolihat co nahodneho cloveku v kdejakem nahodnem eShopu reknou - ono i vyrobci v tom maj kolikrat bordel - viz. mnou zminovany UR...
originálních dílů. Když hledáš náhrady (druhovýroba, sportovní tuning...) tak je ti Vida k ničemu a objednání je pak stejně pokus-omyl, protože i renomovaní výrobci mají v katalogu skutečně neskutečný bordel.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#330 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ono obcas si neco precist a zamyslet da viditelne zabratMichl píše:Tak ta Vida je, jak asi víš, dobrá jen pro hledáníZajsoft píše: Mno a to je takovej problem si otevrit VIDA a zacit porovnavat, co se do ceho montovalo?
Ono tuzersky se spolihat co nahodneho cloveku v kdejakem nahodnem eShopu reknou - ono i vyrobci v tom maj kolikrat bordel - viz. mnou zminovany UR...
originálních dílů. Když hledáš náhrady (druhovýroba, sportovní tuning...) tak je ti Vida k ničemu a objednání je pak stejně pokus-omyl, protože i renomovaní výrobci mají v katalogu skutečně neskutečný bordel.
Ono, kdyz zjistim, ze original je shodnej jak pro 2WD, tak AWD, tak celkem necekane bude pasovat i nahrada...
Ale chapu, ze ve svete V50 to muze bejt jinak(alespon pro jejiho uzivatele), nez u zbytku normalnich aut...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#331 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Omlouvám se Ejdou za plevelení galerie, když tak prosím odmazat.
Uvedu zde pro Zajsoft např. konkrétní případ z katalogu Sachs/Lemforder. Zadní uložení tlumičů Sachs 802539 dle katalogu použitelné jak pro Fwd i Awd. Skutečnost taková, že se do Awd nevejde rozměrem ( je to moc široké) a existuje jen užší originál. Náhradu nenabízí ani jiný druhovýrobce. A takových věcí jsou napříč modelovými řadami všech automobilek tisíce. Hezký sváteční den VM.
P.S. A mimochodem ten Sachs je vlastně originál díl s odbroušeným logem Volvo (viz. foto) pro druhovýrobovou prodejní síť.
Uvedu zde pro Zajsoft např. konkrétní případ z katalogu Sachs/Lemforder. Zadní uložení tlumičů Sachs 802539 dle katalogu použitelné jak pro Fwd i Awd. Skutečnost taková, že se do Awd nevejde rozměrem ( je to moc široké) a existuje jen užší originál. Náhradu nenabízí ani jiný druhovýrobce. A takových věcí jsou napříč modelovými řadami všech automobilek tisíce. Hezký sváteční den VM.
P.S. A mimochodem ten Sachs je vlastně originál díl s odbroušeným logem Volvo (viz. foto) pro druhovýrobovou prodejní síť.
- Přílohy
-
- 112203908.jpg (125.84 KiB) Zobrazeno 577 x
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#332 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/shock-absorbing/suspension-strut-bearing/suspension-strut-support-bearing-rear-axle/1028159/
Důvod proč zkusit vzít v tomto případě díl z druhovýroby byla na můj vkus přemrštěná cena originálu, cca 4.090 Kč/1 ks. Nicméně zde je opravdu ten originální díl jiný než jeho katalogová náhrada a vybírat podle katalogu nefunguje.
Důvod proč zkusit vzít v tomto případě díl z druhovýroby byla na můj vkus přemrštěná cena originálu, cca 4.090 Kč/1 ks. Nicméně zde je opravdu ten originální díl jiný než jeho katalogová náhrada a vybírat podle katalogu nefunguje.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#333 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
těžko soudit, dokud to nebylo na brzdě, ale jak sám dobře víš, V7OII R se seriovym SW na trojku nehrábne, alespoňZajsoft píše:No s vysokou pravdepodobnosti min jak v Rku, ktery by stalo 1/2, nebo min a bylo na tom v mnoha odhledech lipPetrXC70 píše:Pěkný, pěkný...
Chybí mě nějaký údaje o výkonu? Kolik koníků bylo na začátku a kolik jich tam je teď?
Na jednu se cloveku chce rict, ze "Respekt", ze to vydrzel, na druhou je to snad dostatecne odstrasujici priklad,
jak to vazne nedelat
mě se to nezdařilo. Uvidíme co to ukáže za hodnoty, samotného mě to zajímá. Očekávám, že pokud se nenaplní
tvé dlouhodobé věštby, najdeš v sobě dostatek taktu a pár svých stanovisek přehodnotíš
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#334 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ještě je tu otázka, jak dlouho to ten motor vydrží...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#335 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
to ukáže čas, nic jiného na to nemůžu říct
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#336 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ale tak představu máš ne? 200? 300?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#337 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak v sérii z výroby to má v papírech 210HP a tušim 360Nm. Teď po všech těch úpravách je to samozřejmě
úplně jiné auto, ale nechci střílet od boku, počkám si na brzdu.
úplně jiné auto, ale nechci střílet od boku, počkám si na brzdu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#338 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No ja myslel, ze vykon clovek chce prenest na silnici a ne hrabatEjdou Rotacak píše:těžko soudit, dokud to nebylo na brzdě, ale jak sám dobře víš, V7OII R se seriovym SW na trojku nehrábne, alespoňZajsoft píše: No s vysokou pravdepodobnosti min jak v Rku, ktery by stalo 1/2, nebo min a bylo na tom v mnoha odhledech lip
Na jednu se cloveku chce rict, ze "Respekt", ze to vydrzel, na druhou je to snad dostatecne odstrasujici priklad,
jak to vazne nedelat
mě se to nezdařilo. Uvidíme co to ukáže za hodnoty, samotného mě to zajímá. Očekávám, že pokud se nenaplní
tvé dlouhodobé věštby, najdeš v sobě dostatek taktu a pár svých stanovisek přehodnotíš
No ja jsem si bohuzel jistej, ze naplni.
Ono je to proste, chces mi rict, ze za danych podminek, ceny a vysledku, by jsi do toho sel znova?
Schvalne sesumiruj jak dlouho se to lepi, co to stalo a jaky je aktualni setup a vysledky...
A pak mi schvalne povez, kolik by stalo vcetne porizeni Rko, ktery bude mit parametry, na ktery ses ted dostal
(a mam ti na mysli i podvozek, brzdy, interier, etc...), pripadne to otoc a kam by se to Rko posunulo s tema samejma investicema.
Proste 1+1=2, pokud chces jinek vysledek, tak musis leda za pravnikem, ucetnim, urednikem, nebo treba nejakym vericim...
A pak se muzem zacit bavit o taktu Ale treba jednou budes soudnej A nejses prvni, ani posledni,
kdo se do takovyho nesmyslnyho projektu pustil a vcas to nezastavil, ja to tak mam treba s "motorkou"
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#339 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A po roce a něco si můžu do milého deníčku připsat dalších 200.000kčEjdou Rotacak píše:Můj milý deníčku, zítra to bude přesně rok, co jsem tě založil
Tak co jsem za těch 12 měsíců stihl s autem napáchat
Záčátek strastiplné pouti přišel cca 15.10.2017, s Volvem jsem přijel z Bernu s nájezdem asi 210 500km (k 22.10.2018 máme s bídou 227 800km, často
jsme marodili po servisech)
1) 15.10. 2017 v noci - první krok bylo samosebou objednání Prancing Moose z Jůesej
2) 16.10. 2017 - výměna oleje a olejového filtru, 0W-30 = 2 480kč
3) 10.11.2017 - brzdové destičky, olejový filtr, vzduchový filtr, palivový filtr, filtr klimatizace, znova výměna oleje 0W-30,
čep řízení Lemforder, ?výměna oleje v HALDEXU, úhlovce a diferenciálu, výměna filtru HALDEXU? v dubnu 2018 se v AV přišlo na to, že nejspíš nebylo provedeno = 17 886kč
4) 14.11.2017 - zatmavené fólie na okna = 3 400kč
5) začátek prosince 2017: 17 ALU a zimáky RUN FLAT = 12 000kč
6) 28.12.2017 - výměna rozvodů s vodní pumpou, opět výměna oleje 0W-30, svíčky, demontáž a vyčištění vany a koše,
výměna kapaliny serva, vyčištění odvětrání klikové skříně = 15 405kč
7) 11.1.2018 - nahrání ARD Stage 2 + čeština = 8 800kč
8 ) 13.2.2018 - průchodka pásů, výfukový solenoid, výměna oleje v manuální převodovce, lakování a montáž střešního spojleru = 13 450kč
9) konec dubna 2018, začátek eskapády s AWD - opravení a zapojení HALDEX čerpadla = 1 000kč
10) 15.5.2018 - výměna úhlové převodovky, nový náhon, výměna brzdové kapaliny, olej v úhlovce, haldexu, diferáku = 27 589kč
11) 24.5.2018 -nerez výfuk Sport Flow = 17 187 kč
12) někdy v červnu/červenci 2018 - výměna haldexu, výměna oleje v haldexu = cca 9 000kč
(nemůžu najít fakturu, nebo to bylo bez papíru, nepamatuji se)
13) 12.9.2018 - Intercooler DO88 Big Pack, výměna naplně v klimatizaci = 24 586kč
14) 12.9.2018 - Oprava nefunkčního ostřiku na 5. dveřích, výměna čelního skla, oprava pantu víčka nádrže
Premium Sound HU-850 + repro = 6 800kč
15) 20.9.2018 - Výměna oleje, olejového a vzduchového filtru - přechod na magický Mobil 1 5W-50
16) 22.10.2018 - Zástavba LPG STAG 300 QMAX s dvěma reduktory a zesíleným rozvodem LPG + 70L nádrž = 34 823 kč
Uffffff......docela hnusnej seznam za 12 měsíců a to tam plave ještě alespoň dalších 10 tisíc za servisy,
na který sem si nevzpomněl leč byly bez papíru
EDIT:Takže ta kraksna stála za jediný rok na servisech 200 000kč!!!
Auto za ten rok a čtvrt najezdilo závratných 10 000km, takže v lednu 2020 nám svítí nějakých 238 000km, prostě Daily
jak vyšitý.....
po zástavbě LPG z 10/18 proběhlo:
1) někdy v únoru 2019: zástavba brzd z XC90, 336/308mm vrtanné Zimmermanny, desky EBC, panceřovky EBC - komplet sakumprdum
včetně pičičárniček okolo - 36.000kč
2) Únor 2019 - výměna turba za 16T HPT + servis na voze - 5.800kč
3) Duben 2019 - velký servis (výměna 5ks cívek, sada svíček, poloosy, servis na motoru, ložiska kol, pouzdra ramen atd.) - 45.672kč
4) Červenec 2019 - 3"DP Ferrita 100 CPI Cat, těsnění za turbo, magnetický ventil turbo, těsnění svody + další práce na voze - 28.660kč
5) Září 2019 - komplet výměna koženého interiéru s výhřevem vč. středového tunelu, SW úprava výhřevu, práce na voze - 16.650kč
6) Říjen 2019 - zástavba sportovní spojky vč nové dvouhmoty - 43.936kč
7) Listopad 2019 - oprava rádia HU-850, Individual Stage 4 Chip, který se s přestávkama ladil asi 3 měsíce - cca 17.000kč
8 Prosinec 2019 - výměna tlumičů na přední nápravě, uložení atd. - 9.998kč
Někde mi tam ještě lítá 5ks zelených vstřikovačů BOSCH, křídlo z V70 R + lakování a další drobnosti za +- 15.000kč.
To jsem si zas jednou vybral koníčka, ale aspoň nezůstávaj prachy na zlobení
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#340 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ty jsi taky dobrej pacient...
Já radši ceny nepočítám. Píšu si jen díly a práci.
Míň to potom bolí, když se na to zpětně koukám.
Já radši ceny nepočítám. Píšu si jen díly a práci.
Míň to potom bolí, když se na to zpětně koukám.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#341 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
a nikdo tě za to nezabije, když ten deníček náhodou najde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#342 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou kde na to bereš? Vždyť je to hrůza! Platíš taky něco jinýho?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#343 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nákup vozu jsem pokryl z prodeje staré V70 2.4i.
MY01 šla do světa za 65.000kč
Švýcarská MY07 vyšla asi na 75.000kč
Půjčka z banky 250.000kč, kterou postupně splácim asi po 7.500 měsíčně (co jsem to tak počítal, tak jsem z toho čtvrtmilionu na úpravy
prosral po hospodách a nákupem blbostí asi jen 30-40 000kč, což docela jde)
No a zbytek všechno co vydělám narvu do Volva. Standardní měsíc vypadá tak, že společensky žiju tak 2x v měsíci
Boty si koupim jedny na rok a na dovolenou jedu na Slapy
Ale jak zatím nemám ratolesti, tak můžem bejt s Volvem supersob(c)i.
MY01 šla do světa za 65.000kč
Švýcarská MY07 vyšla asi na 75.000kč
Půjčka z banky 250.000kč, kterou postupně splácim asi po 7.500 měsíčně (co jsem to tak počítal, tak jsem z toho čtvrtmilionu na úpravy
prosral po hospodách a nákupem blbostí asi jen 30-40 000kč, což docela jde)
No a zbytek všechno co vydělám narvu do Volva. Standardní měsíc vypadá tak, že společensky žiju tak 2x v měsíci
Boty si koupim jedny na rok a na dovolenou jedu na Slapy
Ale jak zatím nemám ratolesti, tak můžem bejt s Volvem supersob(c)i.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#344 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Já vim, že mi do toho nic není a rovnou se ti omlouvám, že to napíšu, ale měl by ses naučit trošku hospodařit, jelikož takhle je to o průser...
A pořád se jedná jen o auto. Ač sme se viděli jen jednou, ber to spíš jak kamarádskou radu než nějaký poučování od staršího
A pořád se jedná jen o auto. Ač sme se viděli jen jednou, ber to spíš jak kamarádskou radu než nějaký poučování od staršího
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#345 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
chceš říct že sis pujčil čtvrt míče abys tuzil auto?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#346 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ouu, že si to napsal, tím sis na sebe ušil pěkný bič... Já říkám proč ne, když ho to baví. Někdo to prosází, jiný profetuje, další utratí s ****... tak on to naházel do auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#347 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Za mě taky plus že jdeš public do toho a daváš sem ty ceny. Ja když řeknu kolik jsem dal do auta za servis, tak se na mě okolí taky divá jak na blázna. Všichni asi jenom jezdí a nikdo neinvestuje ( Podle toho ty auta pak vypadají ). Já jsem za minulý rok 68 000 ( chladič Klimatizace, klimaspojka, náplně , Letní gumy, žarovky, stabilizatory, technická, rozvody, couvací senzory, 2x ložisko, bluetooth pro radio )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#348 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Ondra
jo půjčil ,protože už mám kde bydlet a nemusim se 20 let srát s hypotékou
tuzing, tuzing - děláš jak kdybych si strkal hrací kostky na zpětný zrcátko a křídlo z
NASCAR na střechu, ale už jsem holt zvyklej že tady se šimrá po koulích jen
za T5, kdo se rozhodne jít proti proudu a tunit auto, které druhým nestojí ani
za povzdechnutí je holt nesvéprávná pí*a, co by měla správně odevzdat řidičák
i občanku. Jsem zvědavej, za co se budete za 10 let šimrat po kulkách, až Vám ty P80
shnijou definitivně
jo půjčil ,protože už mám kde bydlet a nemusim se 20 let srát s hypotékou
tuzing, tuzing - děláš jak kdybych si strkal hrací kostky na zpětný zrcátko a křídlo z
NASCAR na střechu, ale už jsem holt zvyklej že tady se šimrá po koulích jen
za T5, kdo se rozhodne jít proti proudu a tunit auto, které druhým nestojí ani
za povzdechnutí je holt nesvéprávná pí*a, co by měla správně odevzdat řidičák
i občanku. Jsem zvědavej, za co se budete za 10 let šimrat po kulkách, až Vám ty P80
shnijou definitivně
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#349 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
něco se mi nedaří najít (chipy, díly z vrakáče atd - na to účtenky ani nejsou)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#350 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
si objel snad všechny neautorizovaný volvo servisy v čechách ne ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek