Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#301 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ac me nekdy neskutecne seres komentovat vse, tak v tomhle ti fandim, aspon proslapes cestu dalsim kteri se vyvaruji tebou udelanych chyb a budou to mit levnejsi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#302 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ja sem s velikosti sveho prirozeni spokojeny.....Zajsoft píše:Asi chtel tim naznacit, ze Ti ujede... .
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#303 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ale....Dyk jste se mi smáli za "T5 AWD", tož proto jsem psal, že se alespoň může pokochat patejma dverma
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#304 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jee a ja na to zapomel...okay
Ejdou Rotacak píše:Ale....Dyk jste se mi smáli za "T5 AWD", tož proto jsem psal, že se alespoň může pokochat patejma dverma
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#305 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Blade
O moc levnější to mít nebudou, zatím se mění kus za kus, spojka s dvouhmotou by u tunění stejně čekala všechny.
Díky vám jsem se právě do slepé uličky zatím nedostal, dělám to postupně, jen jsem přeskočil spojku - tu jsem měl udělat před Stage 4
O moc levnější to mít nebudou, zatím se mění kus za kus, spojka s dvouhmotou by u tunění stejně čekala všechny.
Díky vám jsem se právě do slepé uličky zatím nedostal, dělám to postupně, jen jsem přeskočil spojku - tu jsem měl udělat před Stage 4
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#306 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ty volve Zajsofte, s tím analem si mě totálně zabil. A to jsem se chtěl vyvarovat reagování v tomto vlákně byť mám odběr.
Ejdou: Seš exot, ale good luck!
Ejdou: Seš exot, ale good luck!
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#307 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Treba tim myslel, ze si ostatni radeji nasetri rovnou na T5, respetktive na Rko...Ejdou Rotacak píše:Blade
O moc levnější to mít nebudou, zatím se mění kus za kus, spojka s dvouhmotou by u tunění stejně čekala všechny.
Díky vám jsem se právě do slepé uličky zatím nedostal, dělám to postupně, jen jsem přeskočil spojku - tu jsem měl udělat před Stage 4
A osobne jdu do jednohmoty... Samozrejme se tu dozajista vyroji banda chytraku tvrdic, ze jednohmota bude hrozne kopat a podobne nesmysle,
zajimavy je, ze do cca 98, nebo kdy se bezne davala... A i se Š120L, trabantem, etc nebyl problem jezdit hladce bez skubani...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#308 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak jsem tu tvoji karu videl - v sobotu u NZM. Pekny to mas.
Jak jsme se bavili ohledne horniho ulozeni na tlumice - ted to resit uplpne nebudu. Koupil jsem novy auto a musim narvat pak korunek tam.
Jak jsme se bavili ohledne horniho ulozeni na tlumice - ted to resit uplpne nebudu. Koupil jsem novy auto a musim narvat pak korunek tam.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#309 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak se po delší době podělím o pár aktualitek. Všechno klasicky foceno kapesní kalkulačkou, auto zahnojené od podběhů až po střechu,
ale pro ilustraci postačí
Na autě je konečně originál střešní spoiler z V70 R. Bandita má rázem minimálně o 5 HP více
ale pro ilustraci postačí
Na autě je konečně originál střešní spoiler z V70 R. Bandita má rázem minimálně o 5 HP více
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#310 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Taky mě začal pekelně štvát základní interiér, tak jsem v září skočil po moc pěkném a zachovalém interiéru z XC70 II MY07,
prý po velvyslanci Země Nezemě výhoda v zimě je funkční výhřev sedadla řidiče a spolujezdce, obě sesle v elektrice.
Interiér krapet zašpiněnej, ale je na něm vidět, že není zrasovanej. Udělal jsem si v září radost
prý po velvyslanci Země Nezemě výhoda v zimě je funkční výhřev sedadla řidiče a spolujezdce, obě sesle v elektrice.
Interiér krapet zašpiněnej, ale je na něm vidět, že není zrasovanej. Udělal jsem si v září radost
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#311 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zlatokopka jinak procházela od června dlouhou STAGE 4 procedůrou. Neustále se něco s*alo, buď se nechytnul chip, nebo klouzala spojka.
Už jsem měl chuť to někam napálit, zapálit, zahodit klíče a na všechno se vys*rat. Ale pak jsem si řekl, že už jsem ušel moc daleko,
tak to prostě nějak doděláme (tímto moc díky Láďovi Motlovi z D5T5)
Výsledek je i s 16T Turbem (v podstatě prckem) takový, že na 2. a 3. rychlostní stupeň ta svině jede fakt pekelně. Jak na 2. tak na 3.
dochází při maximálním plnění turba k regulernímu 2 vteřinovýmu hrabání na všechny 4 kola a člověk musí pevně držet volant, protože to
škube do stran, svině jedna
Na jedničku to vůbec netrápim. Na dvojku je to krásný! na trojku to od cca 140km/h začne pak pocitově slábnout (holt čekám RS6),
Čtyřka mi zase přijde nadupaná až ke 200km/h. Pětku jsem zatím moc nezkoušel, ale 240km/h tam bylo rychle a pak už jsem se začal
bát. Pokračujeme BOV, větším turbem, kovanejma ojnicema.
Uvidim co stihnu v roce 2020, ale začínám tu potvoru mít hodně rád a cejtim, že nejsme zdaleka na konci
Už jsem měl chuť to někam napálit, zapálit, zahodit klíče a na všechno se vys*rat. Ale pak jsem si řekl, že už jsem ušel moc daleko,
tak to prostě nějak doděláme (tímto moc díky Láďovi Motlovi z D5T5)
Výsledek je i s 16T Turbem (v podstatě prckem) takový, že na 2. a 3. rychlostní stupeň ta svině jede fakt pekelně. Jak na 2. tak na 3.
dochází při maximálním plnění turba k regulernímu 2 vteřinovýmu hrabání na všechny 4 kola a člověk musí pevně držet volant, protože to
škube do stran, svině jedna
Na jedničku to vůbec netrápim. Na dvojku je to krásný! na trojku to od cca 140km/h začne pak pocitově slábnout (holt čekám RS6),
Čtyřka mi zase přijde nadupaná až ke 200km/h. Pětku jsem zatím moc nezkoušel, ale 240km/h tam bylo rychle a pak už jsem se začal
bát. Pokračujeme BOV, větším turbem, kovanejma ojnicema.
Uvidim co stihnu v roce 2020, ale začínám tu potvoru mít hodně rád a cejtim, že nejsme zdaleka na konci
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2902
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#312 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Paráda, moc pěkný to máš.
Už jsi brzdil? Mám v by mě zajímal průběh krivky.
Už jsi brzdil? Mám v by mě zajímal průběh krivky.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#313 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Inu, tak hlavni je vydrzet... Je dobre, ze Te to bavi a mas z auta radost
Zacni tam cpat vystuhy(na P2 udelaj hodne, na S80 mam od UR vse co vyrabej, je to sice raketa,
ale ucel to splni. To samy nacpi vse do PURu, POWERFLEX dela vicemene komplet podvozek,
sice za ranu, ale zas vysledek za to stoji(doslovne ), jsou samozrejme i levnejsi vyrobci,
nevim zda na vse, ale na neco jo... Ladeni zdar!
Zacni tam cpat vystuhy(na P2 udelaj hodne, na S80 mam od UR vse co vyrabej, je to sice raketa,
ale ucel to splni. To samy nacpi vse do PURu, POWERFLEX dela vicemene komplet podvozek,
sice za ranu, ale zas vysledek za to stoji(doslovne ), jsou samozrejme i levnejsi vyrobci,
nevim zda na vse, ale na neco jo... Ladeni zdar!
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#314 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ten interiér je krásnej.
Výztuhy a PU silentbloky na podvozek doporučuju.
Na motor a převodovku už moc ne. Dost to přenáší vibrace.
Možná jsem to přehlídnul, ale řešil už jsi podvozek?
Blackovi hrozně pomohla kombinace B6/Eibach -30mm/IPD stabilizátory.
Se sériovým podvozkem je ten výkon tak akorát na dálnici.
Výztuhy a PU silentbloky na podvozek doporučuju.
Na motor a převodovku už moc ne. Dost to přenáší vibrace.
Možná jsem to přehlídnul, ale řešil už jsi podvozek?
Blackovi hrozně pomohla kombinace B6/Eibach -30mm/IPD stabilizátory.
Se sériovým podvozkem je ten výkon tak akorát na dálnici.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#315 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak já to víceméně na nic jiného ani nevyužiju na okreskách jezdim vcelku spořádaně a do zatáček se moc nese*u,
ať si pak nemusim do konce života vyčítat, že sem sundal bábu na kole etc. A na tý dálnici to vyloženě voprasíš taky jen párkrát,
když je potřeba vyzkoušet novou úpravu. Tam si stačí vybrat skulinu v řidšim provozu.
Zapomněl jsem zmínit že proběhla výměna tlumičů na přední nápravě - Sachs Super Touring. Ať to zatím aspoň trochu sedí.
Časem se uvidí co dál, ale nakonec mě výztuhy a komplet drahej podvozek nejspíš stejně nemine, protože jsem nedávno
vezl plný auto lidí a v jednom zatáčkovitym úseku, kde je vidět daleko do protisměru jsem v noci nalítl do první ze série zatáček
a v kombinaci s plnym plynem a nasmrkanou vozovkou mě to turbo totálně rozhodilo. Postupně jsem projel tři zatáčky ve smyku
a ten třetí táhlej smyk už byl prostě špatnej, přetáčivej a stály při mě všichni svatý, že jsem to nakonec přeručkoval.
V autě padlo asi 30 "ko*otů, do p*delí a dementů" a zbytek cesty jsem jel a ani jsem nepípl jak jsem se styděl
Nějak jsem v tom poslednim dlouhym slidu necítil klasickou Volví pomoc asistentů. Mám pocit, že ta Stage 4 SW dost věcí omezila a
možná úplně potlačila. Například nefunguje Tempomat, nestěžuju si nepoužívám.
ať si pak nemusim do konce života vyčítat, že sem sundal bábu na kole etc. A na tý dálnici to vyloženě voprasíš taky jen párkrát,
když je potřeba vyzkoušet novou úpravu. Tam si stačí vybrat skulinu v řidšim provozu.
Zapomněl jsem zmínit že proběhla výměna tlumičů na přední nápravě - Sachs Super Touring. Ať to zatím aspoň trochu sedí.
Časem se uvidí co dál, ale nakonec mě výztuhy a komplet drahej podvozek nejspíš stejně nemine, protože jsem nedávno
vezl plný auto lidí a v jednom zatáčkovitym úseku, kde je vidět daleko do protisměru jsem v noci nalítl do první ze série zatáček
a v kombinaci s plnym plynem a nasmrkanou vozovkou mě to turbo totálně rozhodilo. Postupně jsem projel tři zatáčky ve smyku
a ten třetí táhlej smyk už byl prostě špatnej, přetáčivej a stály při mě všichni svatý, že jsem to nakonec přeručkoval.
V autě padlo asi 30 "ko*otů, do p*delí a dementů" a zbytek cesty jsem jel a ani jsem nepípl jak jsem se styděl
Nějak jsem v tom poslednim dlouhym slidu necítil klasickou Volví pomoc asistentů. Mám pocit, že ta Stage 4 SW dost věcí omezila a
možná úplně potlačila. Například nefunguje Tempomat, nestěžuju si nepoužívám.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#316 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak zrovna tempomant by mi dost vadil.
Na delší trasy, pokud jedu na pohodu, ho rád používám (obzvlášť když jedu s manželkou).
Rozdíl v podvozku je fakt markantní a to tam mám "jen" celkem obyčejný tlumiče B6.
Nevím co pomohlo nejvíc, jestli ty tlumiče v kombinaci se snížením, nebo tvrdý stabilizátory, ale pocit z jízdy v zatáčkách, je o 200% jinde, než před úpravou. Ani to není přehnaně tvrdý.
Na Dunkelrotu jsem nechal na přední nápravě standardní tlumiče B4 (v kombinaci se snížením -30mm) a nejspíš tam nechám namontovat B6. Aspoň poznám v přímým srovnání rozdíl mezi stejným podvozkem na předku a tvrdým/standardním stabilizátorem.
Na delší trasy, pokud jedu na pohodu, ho rád používám (obzvlášť když jedu s manželkou).
Rozdíl v podvozku je fakt markantní a to tam mám "jen" celkem obyčejný tlumiče B6.
Nevím co pomohlo nejvíc, jestli ty tlumiče v kombinaci se snížením, nebo tvrdý stabilizátory, ale pocit z jízdy v zatáčkách, je o 200% jinde, než před úpravou. Ani to není přehnaně tvrdý.
Na Dunkelrotu jsem nechal na přední nápravě standardní tlumiče B4 (v kombinaci se snížením -30mm) a nejspíš tam nechám namontovat B6. Aspoň poznám v přímým srovnání rozdíl mezi stejným podvozkem na předku a tvrdým/standardním stabilizátorem.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#317 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Další věc, že vůbec nevim co s tou zástavbou LPG (proběhla cca před 12 měsíci)
Na plyn to auto najelo sotva 3.000 km k první garanční prohlídce. Od tý doby to
buď stálo vy*raný před domem, v servisu, nebo to jezdilo výhradně na BA.
Je mi líto to vyhodit (tim spíš, když se tam dopředu dali 2 reduktory a celkově
posílené rozvody LPG a LPG vstřiků) na druhou stranu nechci trápit původně
nízkotlakou 2.5T AWD, komplet přestavěnou na výkonej vysokotlak a ještě
to živit plynem
Začal jsem takhle uvažovat, protože mám cca už 3 měsíce na dojíždění do práce
a po šolichách Fábinku 1.2 HTP
Na plyn to auto najelo sotva 3.000 km k první garanční prohlídce. Od tý doby to
buď stálo vy*raný před domem, v servisu, nebo to jezdilo výhradně na BA.
Je mi líto to vyhodit (tim spíš, když se tam dopředu dali 2 reduktory a celkově
posílené rozvody LPG a LPG vstřiků) na druhou stranu nechci trápit původně
nízkotlakou 2.5T AWD, komplet přestavěnou na výkonej vysokotlak a ještě
to živit plynem
Začal jsem takhle uvažovat, protože mám cca už 3 měsíce na dojíždění do práce
a po šolichách Fábinku 1.2 HTP
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 31 pro 2019 01:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#318 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ideální by asi byla možnost přepínání 2 map.
1. s menším výkonem, nastavená na denní ježdění a provoz na LPG.
2. na víkendy a pro radost - ta co tam máš teď.
1. s menším výkonem, nastavená na denní ježdění a provoz na LPG.
2. na víkendy a pro radost - ta co tam máš teď.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#319 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ty stabilizatory udelaj mrte moc, to samy snizeni...Basstl píše:Tak zrovna tempomant by mi dost vadil.
Na delší trasy, pokud jedu na pohodu, ho rád používám (obzvlášť když jedu s manželkou).
Rozdíl v podvozku je fakt markantní a to tam mám "jen" celkem obyčejný tlumiče B6.
Nevím co pomohlo nejvíc, jestli ty tlumiče v kombinaci se snížením, nebo tvrdý stabilizátory, ale pocit z jízdy v zatáčkách, je o 200% jinde, než před úpravou. Ani to není přehnaně tvrdý.
Na Dunkelrotu jsem nechal na přední nápravě standardní tlumiče B4 (v kombinaci se snížením -30mm) a nejspíš tam nechám namontovat B6. Aspoň poznám v přímým srovnání rozdíl mezi stejným podvozkem na předku a tvrdým/standardním stabilizátorem.
Nejak nevidim problem pokud je LPG dostatecne nadimenzovane,Ejdou Rotacak píše:Další věc, že vůbec nevim co s tou zástavbou LPG (proběhla cca před 12 měsíci)
Na plyn to auto najelo sotva 3.000 km k první garanční prohlídce. Od tý doby to
buď stálo vy*raný před domem, v servisu, nebo to jezdilo výhradně na BA.
Je mi líto to vyhodit (tim spíš, když se tam dopředu dali 2 reduktory a celkově
posílené rozvody LPG a LPG vstřiků) na druhou stranu nechci trápit původně
nízkotlakou 2.5T AWD, komplet přestavěnou na výkonej vysokotlak a ještě
to živit plynem
Začal jsem takhle uvažovat, protože mám cca už 3 měsíce na dojíždění do práce
a po šolichách Fábinku 1.2 HTP
aby to i se Stage 4 jezdilo na LPG...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#320 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ja bych ten plyn taky nevyhazoval, ale seridil. Pak v lete pojedes nekam 3000km na dovolenou tak to ocenis tempomat by me taky stval kdyz jedu za nekym okrsku tak to zapinam
Jinak zihadlo krasny.
Jinak zihadlo krasny.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#321 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Diky, naživo vypadá o něco lépe. Já jak to fotim vždycky nějakym low-endovym starym telefonem, tak to pak
vypadá na monitoru hrozně. Jednou mám černý auto, jednou fialový, jednou tmavě modrý. Do toho moje
fotografické cínění a um pro kompozici - sarkasmus
vypadá na monitoru hrozně. Jednou mám černý auto, jednou fialový, jednou tmavě modrý. Do toho moje
fotografické cínění a um pro kompozici - sarkasmus
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#322 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Čau. Pěkný! Jako základ si dej na podvozek tenkhle kit- (nabízí to i IPD): http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/S60/Podvozek-rizeni-S60/Zaveseni-kol/Silentbloky/Silentblok-podvozek-pomocny-ram.html . Stojí to cca litr. A udělá ti to kdejakej servis za 2 hodiny-práce. Mě to teda na tu "nedotáčivost" dost pomohlo...a pak třeba taky zároveň s tim i výměnu silentbloků-(taky za levno): http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/S60/Podvozek-rizeni-S60/Zaveseni-kol/Silentbloky/Silentblok-zaveseni-spodni-cast.html
Jestli už tam něco máš, tak se omlouvám za nesledování příspěvků....na jízdní vlastnosti je tenhle P2-podvozek-rám uplně k ničemu!!!
Jestli už tam něco máš, tak se omlouvám za nesledování příspěvků....na jízdní vlastnosti je tenhle P2-podvozek-rám uplně k ničemu!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#323 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 kishmick
já se v těch podvozkovejch dílech na svoje AWD nevyznám. To v odkaze je i na V70 2.5T AWD? aby mi nepřišel poštou
zajíc v pytli. Ještě jsem si řikal stabilizatory dopředu i dozadu - ale zase, nevim jestli je to kompatibilní
s AWD.
+ rozpěru do motoru a do kufru - to jsou položky, který jednotlivě ještě nějak poplatim. Nějakejm
mnohadesetitisícovejm výdajům do Volva bych se teď rád na pár let vyvaroval - snad stávající set-up nebude zlobit.
já se v těch podvozkovejch dílech na svoje AWD nevyznám. To v odkaze je i na V70 2.5T AWD? aby mi nepřišel poštou
zajíc v pytli. Ještě jsem si řikal stabilizatory dopředu i dozadu - ale zase, nevim jestli je to kompatibilní
s AWD.
+ rozpěru do motoru a do kufru - to jsou položky, který jednotlivě ještě nějak poplatim. Nějakejm
mnohadesetitisícovejm výdajům do Volva bych se teď rád na pár let vyvaroval - snad stávající set-up nebude zlobit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#324 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jo, na AWD to pasuje taky. Píšu to tady proto, protože pokud řešíš špatný jízdní vlastnosti, je dobrý dávat věci postupně od těch, co to na začátku nejvíc ovlivňujou. A právě ten "subframe"-pomocnej "rám", ti to z polovičky může vyřešit (pak budeš spokojenej třeba jen s tim). Stabíky atd...pak taky, ale to se kroutí až při větším zatížení. Odkaz na video IPD, jak je to jednoduchý nandat...: "
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#325 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 kismick
ok díky, tohle bych určitě rád absolvoval, nestojí to moc a může to pomoc.
Jinak s podvozkem toho moc nevymyslim - tlumiče pro AWD Bildstein, Eibach, Koni ani ostatní výrobci nedodávají,
takže nezbejvá nic jiného než okruhovej KW pro P2 AWD, nebo podvozek na míru od Protlumu, ale tam
je člověk za základní podvozek na 50 tácech, stejně jako u KW.
Proto se na podvozek zatím vyprdnu (ty nový Sachsy Super Touring fungujou obstojně - v porovnání s předchozim,
úplně mrtvym podvozkem) Max nechám třeba za půl roku vyměnit tlumiče na zadní nápravě, sice jsou ještě docela
ok, ale nejspíš jsou tam od výroby a maji 230 000km + nový pružiny, ale zase......jaký??
S tim AWD je to prostě na ho*no, kdykoli jsem sháněl nezávazně pružiny, vždycky to skončilo na tom, že dodavatel
buď nevěděl, jestli jsou AWD kompatibilní ani jako mají tuhost.
ok díky, tohle bych určitě rád absolvoval, nestojí to moc a může to pomoc.
Jinak s podvozkem toho moc nevymyslim - tlumiče pro AWD Bildstein, Eibach, Koni ani ostatní výrobci nedodávají,
takže nezbejvá nic jiného než okruhovej KW pro P2 AWD, nebo podvozek na míru od Protlumu, ale tam
je člověk za základní podvozek na 50 tácech, stejně jako u KW.
Proto se na podvozek zatím vyprdnu (ty nový Sachsy Super Touring fungujou obstojně - v porovnání s předchozim,
úplně mrtvym podvozkem) Max nechám třeba za půl roku vyměnit tlumiče na zadní nápravě, sice jsou ještě docela
ok, ale nejspíš jsou tam od výroby a maji 230 000km + nový pružiny, ale zase......jaký??
S tim AWD je to prostě na ho*no, kdykoli jsem sháněl nezávazně pružiny, vždycky to skončilo na tom, že dodavatel
buď nevěděl, jestli jsou AWD kompatibilní ani jako mají tuhost.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek