Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#376 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Dneska proběhla rychlá výměna krátký poloosy, geometrie, kontrola hadic, srovnání vejfuku.
Poloosa pomohla a zmizely jemný vibrace při plným plynu.
Poloosa pomohla a zmizely jemný vibrace při plným plynu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#377 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Poprvé v životě jsem píchnul gumu na vlastním autě.
Dali jsme si 270 km domů z Jižních Čech, maximální rychlostí 85 km/h.
Zjistil jsem že to má voje pozitiva. Za celou cestu jsem jel v podstatě sám - nikdo mi nepřekážel a snížil jsem průměrnou spotřebu o 1,5 L.
Má to ale podmínku - musí být funkční tempomat. Bez něj by to byl očistec.
Dali jsme si 270 km domů z Jižních Čech, maximální rychlostí 85 km/h.
Zjistil jsem že to má voje pozitiva. Za celou cestu jsem jel v podstatě sám - nikdo mi nepřekážel a snížil jsem průměrnou spotřebu o 1,5 L.
Má to ale podmínku - musí být funkční tempomat. Bez něj by to byl očistec.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#378 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Zátiší s květákem...
Konečně dorazily chladiče Setrab.
Budou vedle sebe. jeden na automat, druhej na motorovej olej.
Ještě čekám na adaptér pod filtr s termostatem.
Mezi tím navrhnu a nechám vyrobit držáky.
Chtěl bych to mít všechno připravený až bude hotový cabrio, abych to nechal výměnou v Černošicích.
Taky bude potřeba vyměnit pravý rameno, který vydrželo 15k km (originál Volvo).
Pokud to stihnu připravit, tak by se to rovnou mohlo spáchat spolu se zadní nápravou.
Konečně dorazily chladiče Setrab.
Budou vedle sebe. jeden na automat, druhej na motorovej olej.
Ještě čekám na adaptér pod filtr s termostatem.
Mezi tím navrhnu a nechám vyrobit držáky.
Chtěl bych to mít všechno připravený až bude hotový cabrio, abych to nechal výměnou v Černošicích.
Taky bude potřeba vyměnit pravý rameno, který vydrželo 15k km (originál Volvo).
Pokud to stihnu připravit, tak by se to rovnou mohlo spáchat spolu se zadní nápravou.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#379 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Adaptér s termostatem dorazil.
Na držácích chladiče se pracuje.
Na držácích chladiče se pracuje.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#380 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Chladiče jsou připravený na montáž... Nejdřív mě ale čeká generálka automatu.
- Přílohy
-
- IMG_20200723_213820.jpg (105.15 KiB) Zobrazeno 851 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12072
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#381 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Kde kupuješ tuty šroubení? Pár obchodů jsem našel, ale připadá mi, že neví co si za to říct.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#382 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pěkný chladiče! Taky mě to láká. Nebude to trochu větší nápor na čerpadlo? Já to nikdy nepřidával, takže s tim nemám žádný zkušenosti. Docela by se mi na tom líbylo, že musíš dát víc oleje-takže nebude olej tak namáhanej. Je to taky trochu efekt- jako přídavná nádržka s olejem, ne?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#383 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
A to sou chladiče úplně navíc nebo jen záměna za standartní? Kolik to bude vážit?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#384 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Je fakt že jsou drahý a bohužel není žádná alternativa.
Oslovil jsem všechny moje dodavatele, jestli existuje něco v běžný hydraulický řadě.
Poskládat se to dá, ale bylo by to monstrum a každá přípojka by vážila 0,5kg.
Takhle jsem to aspoň měl bez DPH.
Existujou 2 druhy.
S hadičníkem, kam nastrčíš běžnou gumovou hadici, nebo ty co tam já, který jsou na teflonovou hadici s opletem.
Tyhle jsou trochu levnější, ale hadice je drahá. Výhoda je nižší vejška.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#385 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Co jsem zjišťoval, tak pro čerpadlo je to v cajku, ale pro jistotu tam chci dát budík tlaku oleje.kishmick píše: ↑24 črc 2020 20:18 Pěkný chladiče! Taky mě to láká. Nebude to trochu větší nápor na čerpadlo? Já to nikdy nepřidával, takže s tim nemám žádný zkušenosti. Docela by se mi na tom líbylo, že musíš dát víc oleje-takže nebude olej tak namáhanej. Je to taky trochu efekt- jako přídavná nádržka s olejem, ne?
Půjde to přes adaptér pod olejovým filtrem s termostatem na 80°C.
U mě je to nutnost, při rychlý jízdě v létě, mi teplota leze na 140°C.
Větší množství oleje je bonus.
Chladič motorovýho oleje je navíc, chladič automatu nahradí ten vestavěnej ve vodním chladiči.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#386 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Sice bych spíš potřeboval novej automat, ale když je David na dovolený, tak jsem mezi tím koupil rezervní motor.
Má neuvěřitelnej nájezd necelejch 75 000 km.
Má neuvěřitelnej nájezd necelejch 75 000 km.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#387 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ty seš fakt blázen. Koupí celej motor(auto?) když potřebuje automatku.
Ty máš 99 a jak koukám, tak si koupil 97/98 podle váhy vzduchu.
Tu deku na přepážce pod torpédem potřebuju!
Nemáš navíc zdravou hadici co nasává vzduch do vzduch.filtru jak jde od čumáku vpravo od chladiče? Nedá mi to se nezeptat, když to na fotkách vypadá jak ve vůni.
Ty máš 99 a jak koukám, tak si koupil 97/98 podle váhy vzduchu.
Tu deku na přepážce pod torpédem potřebuju!
Nemáš navíc zdravou hadici co nasává vzduch do vzduch.filtru jak jde od čumáku vpravo od chladiče? Nedá mi to se nezeptat, když to na fotkách vypadá jak ve vůni.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#388 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Tak ten není ještě ani zajetej
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
#389 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jak už to tak bejvá, po dokončení prací na cabriu, jsem dodal do Černošic jiný auto a tentokrát opět Dunkelrot.
Hlavní důvod je problém s automatem. Auto ale v pohodě dojelo po vlastní ose.
Momentálně čekáme na Davida Patočku, až zavolá kvůli generálce automatu který jsem mu dodal.
Pokud půjde opravit, tak dojde k výměně kus za kus. Kdyby byl z nějakýho důvodu neopravitelný, tak budeme řešit almaru která je v autě.
Když už je auto v Černošicích, tak se toho udělá víc.
Hlavně dojde k instalaci přídavných chladičů na motorový olej a automat.
Dále výměna pravýho ramene (originál Volvo najelo pouze 20k km). Teď tam dám Lemferder, tak budu mít porovnání co vydrží víc.
Pokud to časově vyjde, tak bych rád dodal zgenerálkovanou zadní nápravu. Tím by na autu bylo kromě interiéru uděláno vše, co jsem chtěl mít letos hotový.
Interiér si připravím přes zimu. Mám tu erkový sedačky 98, který bych chtěl přestavět na 99 + alcantara na strop + kožený tapecy + výměna plastů za hezčí.
Rád bych zvládnul i carbonový dekor (ne imitaci).
Hlavní důvod je problém s automatem. Auto ale v pohodě dojelo po vlastní ose.
Momentálně čekáme na Davida Patočku, až zavolá kvůli generálce automatu který jsem mu dodal.
Pokud půjde opravit, tak dojde k výměně kus za kus. Kdyby byl z nějakýho důvodu neopravitelný, tak budeme řešit almaru která je v autě.
Když už je auto v Černošicích, tak se toho udělá víc.
Hlavně dojde k instalaci přídavných chladičů na motorový olej a automat.
Dále výměna pravýho ramene (originál Volvo najelo pouze 20k km). Teď tam dám Lemferder, tak budu mít porovnání co vydrží víc.
Pokud to časově vyjde, tak bych rád dodal zgenerálkovanou zadní nápravu. Tím by na autu bylo kromě interiéru uděláno vše, co jsem chtěl mít letos hotový.
Interiér si připravím přes zimu. Mám tu erkový sedačky 98, který bych chtěl přestavět na 99 + alcantara na strop + kožený tapecy + výměna plastů za hezčí.
Rád bych zvládnul i carbonový dekor (ne imitaci).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#390 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Máš to fakt krásný, ještě by mu slušely zrcátka kompletně v barvě
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#391 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
hele rozdily 98 a 99 sedacek znas skrze konektory a mechanickej bag vs elektrickej ale je tam rozdil i v operadle v rozmerech respektive nejde na pouzit zakladna 99 a na to hodit sedacku z roku 98 nebude to sedet viz treba hlavova operka a operadlo
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
#392 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Mám tu dost sedaček na rozebrání, tak nejdřív nějaký rozeberu a zjistím přesný rozdíly mezi 98 a 99.
Věřím tomu, že to nějak půjde.
Věřím tomu, že to nějak půjde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#393 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
tak jsem si před chvilkou hladil Dunkela, pěkně jsem si ho vočenichal ze všech stran
EDIT:
jste mě tady před lety jebali (ne Basstl) co vozim auto do nějakýho American Motors a nakonec
se tam slejzáte jak švábi na pivo taky
EDIT:
jste mě tady před lety jebali (ne Basstl) co vozim auto do nějakýho American Motors a nakonec
se tam slejzáte jak švábi na pivo taky
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#394 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ani nevím, že se ten servis jmenuje American Motors.
Nicméně Dunkelrot tam sice je, ale dělá na něm můj dvorní mechanik.
Nicméně Dunkelrot tam sice je, ale dělá na něm můj dvorní mechanik.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4184
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#395 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Takže je v Malé Chuchli? Tam dělali automaty, ne?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#396 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
nee, u Tomáše Mačejovskýho . Jak je ten obří areál se skleníkama a Cart Centrem v Rachotíně, vjezd jen na ohlášení přes bránu.
Dunkel je tam zaparkovanej s motorem na trámkách mezi Corvettama, Porschakama, Audinama, Hemi 5.7 kam oko dohlédne,
sem tam nějaký Ferrarka, Subárka, veteráni...tam toho je.....T6R je proti tomu dětskej pokojíček.
Dunkel je tam zaparkovanej s motorem na trámkách mezi Corvettama, Porschakama, Audinama, Hemi 5.7 kam oko dohlédne,
sem tam nějaký Ferrarka, Subárka, veteráni...tam toho je.....T6R je proti tomu dětskej pokojíček.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#397 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Když už se tu začalo o Dunkelrotu, tak takhle to momentálně vypadá.
Almara co jsem měl v garáži, byla neopravitelná, tak se vyndala ta z auta a odvezla se k Davidovi Patočkovi.
Teď jen doufat, že to nebude stejnej šrot, ale auto jelo relativně normálně, tak doufám že ne.
Almara co jsem měl v garáži, byla neopravitelná, tak se vyndala ta z auta a odvezla se k Davidovi Patočkovi.
Teď jen doufat, že to nebude stejnej šrot, ale auto jelo relativně normálně, tak doufám že ne.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#398 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
přeju, ať to dobře dopadne a automat se chytne auto máš u šikovných a zkušených mechaniků (tam je na servis velká tlačenka).
Jak to vlastně zamejšlíš s eRkem, kdy se do toho chceš pustit?
Jak to vlastně zamejšlíš s eRkem, kdy se do toho chceš pustit?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#399 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Děkuju, já to jen tak nevzdám. Už mám i alternativní scénář.
S erkem je to zatím tak, že bez baterky, světel a masky odpočívá v garáži.
Už se na něm mělo dávno začít, ale díky tomu, že se letos dělá už druhej automat a cabrio se zvrhlo v trochu větší projekt, než bylo původně plánováno, tak muselo počkat.
Každopádně jsem se rozhodnul, že původně plánovaný úpravy zredukuju.
Každopádně ho chci uvést do 100% technickýho stavu a dám mu celolak.
Rád bych to uskutečnil příští rok.
S erkem je to zatím tak, že bez baterky, světel a masky odpočívá v garáži.
Už se na něm mělo dávno začít, ale díky tomu, že se letos dělá už druhej automat a cabrio se zvrhlo v trochu větší projekt, než bylo původně plánováno, tak muselo počkat.
Každopádně jsem se rozhodnul, že původně plánovaný úpravy zredukuju.
Každopádně ho chci uvést do 100% technickýho stavu a dám mu celolak.
Rád bych to uskutečnil příští rok.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#400 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Dneska jsem dostal zprávu od Davida, že je almara hotová.
Příští tejden jí vyzvednu.
Na fotce je jeho legendární pitevní stůl.
Příští tejden jí vyzvednu.
Na fotce je jeho legendární pitevní stůl.
- Přílohy
-
- 121669833_1020517691703520_1776870550863931515_n.jpg (107.8 KiB) Zobrazeno 326 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek