Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#276 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od Siggi »

PetrXC70 píše: 06 kvě 2021 18:40 Tak mě by asi trefilo, tohle zažít... :shock: Hlavně, že to opravili, vlastně GO motoru? :D
Mno, nejdřív jsem byl dost nasranej, protože jsem nevěděl co se bude dít, ale jakmile jsem dostal info že se to vyřeší na záruku, tak pak už dobrý. Celý měsíc jsme měli náhradní auto, dokoupili nám na něj dálniční známku, takže jsme tratní nebyli :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#277 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od Siggi »

raolsa píše: 06 kvě 2021 18:46 GO motoru ani náhodou, "jenom" výměna hlavy, atd... :D
Mám tu soupis věcí, toho atd tam bylo dost :-D
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#278 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od raolsa »

Jasný, ale myslím, že na tom soupisu nebude klika, šály, písty, kroužky, čepy a podobně. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#279 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od Juric »

Chybí mi reakce ženy na informaci o odtahu do servisu po 12km. :)

Abych neumřel blbej, tak i kdyby nebylo Volvo selekt, tak by se na to nevztahovala nějaká záruka na skryté vady? Přeci jenom, po 12km mít potkaný motor není běžná věc.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#280 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od Siggi »

Haben píše: 06 kvě 2021 08:58 Podle otáčkoměru je to nějaká D???? O jakou motorizaci konkrétně jde? Žena doma začala přemýšlet, že by chtěl zase nějaké peníze utratit a že V40 je hezká :-)
jinak přidej více foto :-)

Edit: ha, zvětšil jsem foto a už to vidím. D3. Jak to jezdí? K čemu bys dynamiku a žravost přirovnal? Jak se chová AT?
Co tam máš za audio? Jak to hraje?
Ano, vyčetl jsi správně :-) Je to D3, automat. předokolka. Dívali jsme se po AWD, ale ta byla jenom u 2.0 a 2.5 turbobenzínu. "Obyč" V40 jsem nechtěl. Přestěhovali jsme se chtěl jsem CC, je vyšší, hezčí. Bylo tam tolik změn oproti klasické V40, že to bylo prodáváno taky jako samostaný model. Však klidně zase dojeď, můžeme se projet stejně jako když jsi sháněl C30 :-)

Hledal jsem auto co bude mít pořádnou výbavu, takže veškeré asistenční prvky, bufík, výhřevy předek/zadek, volvo on call... Na středové konzole chybí jenom automatické podélné parkování. Ono ty CC jsem i relativně dražší, než klasické, ale podle mě to za to stojí. Audio tam je klasické, pepu a ludvu to nemá.

Na testy spotřeby a dynamiku je zatím ještě brzo. Jel jsem s tím defakto jenom Brno - Frýdek Místek, ale rozhodně jsem si nepřipadal jako brzda. A to jsem zvyklý na svoji V70 D5 s Polestarem. Ano, má to méně koníků ale nevadílo mi to. Ono si ten motor ještě asi trošku sedne a spotřeba / hlučnost se trošku utřepe. Přecejenom to bylo celý rozebraný.

Jenom je to auto na dálnici ( nad rychlostním limitem ) o dost hlučnější než V70, je to prostě nižsí model a dává to smysl. Ale v rámci pravidel provozu je to fajn, pohodlné. Žena po přechodu z C30 úplně happy a to je hlavní.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#281 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od Siggi »

raolsa píše: 06 kvě 2021 18:58 Jasný, ale myslím, že na tom soupisu nebude klika, šály, písty, kroužky, čepy a podobně. :D
nene, část těchto věcí zůstala, protože nebyla ovlivněna. Takže proto by byl servis "tak levný :-D "
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#282 Siggi V50, V70III a C30 R-design

Příspěvek od Siggi »

Juric píše: 06 kvě 2021 19:04 Chybí mi reakce ženy na informaci o odtahu do servisu po 12km. :)

Abych neumřel blbej, tak i kdyby nebylo Volvo selekt, tak by se na to nevztahovala nějaká záruka na skryté vady? Přeci jenom, po 12km mít potkaný motor není běžná věc.
Naštěstí se to stalo mě a domů jsem dojel náhradním autem. Takže žena, krom toho že ji to překvapilo ( nasralo ), tak se mohla o měsíc později znova těšit na dovoz pro ni nového auta :-D

Právě že už ne. Protože auto už bylo po klasické tovární záruce jako nového auta. A skrytá vada, to by o ni musel prodejce prokazatelně vědět, aby se dalo řešit. U tohoto případu, kdy se jedná pravděpodobně o nějakou výrobní vadu na vozidle, které již není v záruce by to bylo na dlouhé soudní lokte. Jako nechtěl bych to řešit kdybych jej koupil od nějakého soukromého prodejce, nebo třeba z Áček.

Ale jak jsem psal, přístup byl super a odvedená práce taky. Až budu měnit Včko, tak to bude taky nějaký selekt. Za ten klid do fakt stojí. :)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1356
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#283 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od f.e.e.t »

Tak to je mazec. Asi by mě kleplo při myšlence, že motor udělal pápá a že to za 12km vycuclo peněženku rychleji jak V8 aneb prachy v háji a auto mrtvý.

Ale tyhle příběhy prostě píše život. Přeju mnoho bezproblémových kilometrů.
Naposledy upravil(a) f.e.e.t dne 06 kvě 2021 19:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#284 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od Haben »

Tak až bude prostor, určitě se stavím a rád se svezu. O V40 trochu přemýšlíme, ale tvá zkušenost nás zase posadila na židli. Ale jednou ke změně dojde :-)
Tento konkrétní problém s čerpadlem platí jen pro dieslové motory? Jak se to mu dá předejít? Preventivně to vysokotlaké čerpadlo nechat vyměnit?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#285 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od lkopcansky »

D3=110kW? veľmi pekný kúsok si vybral...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#286 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od Siggi »

Haben píše: 07 kvě 2021 08:20 Tak až bude prostor, určitě se stavím a rád se svezu. O V40 trochu přemýšlíme, ale tvá zkušenost nás zase posadila na židli. Ale jednou ke změně dojde :-)
Tento konkrétní problém s čerpadlem platí jen pro dieslové motory? Jak se to mu dá předejít? Preventivně to vysokotlaké čerpadlo nechat vyměnit?
Tak zkušenost byla zajímavá, to je pravda. Ale jedná se VEA motor, který je napříč celou novou modelovou řadou a najdeš jej i ve V90... Takže ono to není čistě o V40. Problém je v tomto typu u nafty, protože se čerpadlo maže palivem. Nafta je mastná a benzín "suchý" . Proto se nejdříve řešilo, jestli bylo správně natankováno a ne omylem benzín. Předejít se tomu vesměs nedá, byl to spíš výrovní problém. Jak už jsem psal, několika autum s tímto motorem se to už stalo, Volvo o tom ví. Ale třeba v ČR je to prý ještě nepotkalo. Jedná se o díl, který nemá předepsanou výměnu a je "celoživotní" . Řešil jsem s nimi, jestli to není třeba jako klimakompresor na P3, který po cca 10ti letech odejde, zasekne se a stane se defakto to stejné. Ale prý že ne, je to věc která se nemění akorát se "jenom" posralo. Jenom jak je napojený na rozvody, tak to má dost velký následky :-D
lkopcansky píše: 07 kvě 2021 08:31 D3=110kW? veľmi pekný kúsok si vybral...
ano, je to 110kW :-) Díky !
f.e.e.t píše: 06 kvě 2021 19:30 Tak to je mazec. Asi by mě kleplo při myšlence, že motor udělal pápá a že to za 12km vycuclo peněženku rychleji jak V8 aneb prahy v háji a auto mrtvý.

Ale tyhle příběhy prostě píše život. Přeju mnoho bezproblémových kilometrů.
uklidnil jsme se po informaci že to musím platit, to je pravda :-D
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#287 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od Siggi »

Tak se dnes zadarilo, C30 má novou, spokojenou majitelku a už máme před domem zase jenom dvě Volva 😔😃
Přílohy
1A848617-C223-426C-BE80-5E44BFAFD1F5.jpeg
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#288 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od Siggi »

Par fotek z interiéru a výbavy 😎
Přílohy
950E45D8-1AA4-49EA-BC2C-18382C59078C.jpeg
277DAD83-F3E5-45DA-BEE7-CFA4D189BB1A.jpeg
F8543266-DFC9-4FDD-991A-2C4D11F644A8.jpeg
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 50
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Západ
Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition

#289 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od Stekem »

Siggi píše: 07 kvě 2021 10:31
Tak zkušenost byla zajímavá, to je pravda. Ale jedná se VEA motor, který je napříč celou novou modelovou řadou a najdeš jej i ve V90... Takže ono to není čistě o V40. Problém je v tomto typu u nafty, protože se čerpadlo maže palivem. Nafta je mastná a benzín "suchý" .
Ahoj, prosím tě, ten potenciální problém hrozí obecně u všech dieselů? Možná se ptám blbě, ale nevím jestli VEA motory jsou tedy všechny od nějakého roku. Uvažuju pro manželku nakonec o V40 a preferuji D3 oproti D2, kterých je větší počet a jsou i levnější v rámci Volvo Selekt. Je tam tedy stejné riziko? Díky
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition

ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#290 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od Siggi »

Asi bych se toho nebál. Prý to jsou opravdu jednotky kusů v Evropě. Nic zásadního. Technicky je D2/D3/D4 stejný motor, takže ohledně této závady je to jedno. VEA jsou od MY15. Pokud řešíš Selekt, už bude určitě nová VEA :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#291 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od gigy »

Já myslel že do nástupu VEA jsou D3 a D4 2.0 pětiválcove, a D2 je ford čtyřválec
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#292 Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC

Příspěvek od lkopcansky »

gigy píše:Já myslel že do nástupu VEA jsou D3 a D4 2.0 pětiválcove, a D2 je ford čtyřválec
Tak to aj je. D2 je 1,6 HDI ktorá sa montovala do Peugeot/Citroën/Mazda/Volvo/Ford

Neskôr prišla D2 ale už 2,0 ako VEA. 1,6 HDI má 84 kW, 2,0 má minimálne 88 kW. Ak sa mýlim, opravte ma
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“