Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Ahoj vespolek,
Tak jsem se rozhodl, že zde také představím svoje druhé Volvo a to XC70 D5 136kW MY2007.
K Volvu jsem se dostal v roce 2013 a to tak, že jsem chtěl koupit Saaba 9-5 od pana Haldy (kterého jsem nakonec nevzal) a při té příležitosti jsem si u něj poprvé osobně detailně prohlédl V70 po FL a bylo jasno, musím mít Volvo. Chvíli jsem hledal a nakonec jsem koupil od bazarníka (tehdy jsem ještě nevěděl o fóru) V70 dovezenou z Itošky, kterou používal jako své soukromé vozidlo a upgradoval na FL. Auto bylo vcelku v pohodě, ale i tak jsem do něj nasypal během roku mého vlastnictví 50tis – což tedy není nic neobvyklého, že?
Po roce pohodového ježdění jsem začal s bráchou a kamarádem jezdit na offroad víkendy do „divočiny“ a bylo jasno, potřebuji nutně k Volvu nějakýho voffrouda. Pořídil jsem tedy Suzuki Vitaru. Chvilku jsem si užíval blbnutí v bahně, ale pak mi ta Vitara přišla moc dětská a chtěl jsem něco většího. Něco se mi líbilo, ale nebyly škvarky, takže v úvahu připadalo leda obě auta prodat. Dopomohla k tomu společná dovolená s přáteli v Alpách, kdy se jednomu kamarádovi stav mé V70 líbil natolik, že jsme si hned plácli. Po dovče jsem ještě rychle střelil Vitaru a začal shánět offa. Stejně tak, jak vzplála láska k Volvu, tak takto vzplála i k vozu Land Rover Discovery, kterého jsem prostě musel mít. Koupil jsem Discovery II Td5 ve stavu, že by někdo sedl a jen jezdil, ale já puntičkář jsem chtěl mít vše vychytané a k obrazu svému, tak jako u předchozího Volva. Rozhodl jsem se, že přestanu auta střídat, a že toto budu mít opravdu dloooouuuho a tak jsem do něj nacpal na mé poměry dost peněz (cena takřka dalšího stejného auta). No ale znáte to – člověk míní, život mění…. Otěhotněla mi partnerka a co teď…. Z finančních důvodů zúžit vozový park… Takže její VW polo půjde do světa. No ale tím mastodontem, co žere 14l odmítala po Praze a po doktorech jezdit. Bolest největší, diskošku koupil slovenský překupník a já zamáčkl slzu.
Začali jsme hledat rodinný (já, partnerka, mimčo a dva staffbullíčci) úsporný kombík, který bude levný jak na provoz, tak na servis. Volba padla na dvojkovou ochcávku – naštěstí jsem měl přísná kritéria (automat, první majitel, koupeno v ČR, top stav, doložitelná servisní historie a nehavarováno) a v ČR jsem vždy po lustraci Cebií zjistil, že je většina stočená či v minulosti bouraná. No a v Německu byl každej opravdu pěknej kus hned pryč.
Zkusil jsem tedy ze zajímavosti na Sautu (bohužel mi nějak nedošlo se podívat na zdejší fórum) nastavit ten samý filtr na Volvo, po kterém jsem stále pokukoval a ejhle, vypadla mi tam XC70 v automatu po prvním majiteli, koupená v ČR, nehavarovaná, kompletní servisní historie v TOP stavu Prolustroval jsem auto přes Cebii i přes Min. dopravy a stav Km seděl, skutečně nehavarováno a to ani výměna čelního skla a navíc tam byly nějaké záznamy z autorizáku, např., že byl měněný kardan, atd. XC70 prodával autorizovaný dealer Hyundai, kde si šéf sousední firmy koupil nového hyundaje a nechal tam na protiúčet svojí, teď už mojí XC70 Stav super, zkušební jízda super, automat řadil sametově. Jediné rozhořčení přišlo, když jsem zjistil, že měli špatně zadaný inzerát a původ není z ČR, nýbrž z Deutschlandu. Už jsem chtěl odjet, ale stav vozu mě tak lákal, že jsem jen těžko odolával a poslední kapkou bylo to, že mi prodejce doložil, že v Německu to měl ten samý šéf té samé firmy, jen se v roce 2008 přestěhoval do české pobočky. Po zjištění, že mě hned čekají rozvody (poslední servis už byl o něco přejetý) jsem vyžadonil malou slevu a auto jsem koncem ledna 2016 koupil.
A nyní konečně k autu: jedná se tedy, jak už jsem psal výše o D5 136kW MY2007 v automatu. V těch rozděleních výbav se moc neorientuju, takže nedokážu říci, jaký je toto název výbavy. Každopádně na místní poměry je výbava trochu chudší, ale jediné co mi skutečně chybí je el. ovládání sedadel s pamětí, protože se v autě s partnerkou střídáme. Naopak oceňuji věci, na které jsem již zvyklý z předchozích aut a to: xenony, kožené sedačky, tempomat, klimu a bufíka s časovačem, který tedy zatím nechodí, ale je v plánu ho na letošní zimu rozchodit. Aktuálně je na tacho 225tis km a od ledna máme za sebou společných 10tis km a proinvestovaných 100tis Kč.
Konec slohové práce. Omlouvám se za rozsah, původně jsem neměl v plánu se takto rozepsat, ale jak sednu ke klávesnici, tak se mi ty prsty tak nějak sami rozjedou
Níže budu přidávat foto a servisní úkony.
Hezký den všem, Honza.
PS: asi dva dny po koupi jsem zde na fóru nalezl inzerát na stejné auto, servisované u Marry, hezčí barvu a asi i lepší výbavu za o cca 20tis Kč méně - myslel jsem, že si vyrvu vlasy
Tak jsem se rozhodl, že zde také představím svoje druhé Volvo a to XC70 D5 136kW MY2007.
K Volvu jsem se dostal v roce 2013 a to tak, že jsem chtěl koupit Saaba 9-5 od pana Haldy (kterého jsem nakonec nevzal) a při té příležitosti jsem si u něj poprvé osobně detailně prohlédl V70 po FL a bylo jasno, musím mít Volvo. Chvíli jsem hledal a nakonec jsem koupil od bazarníka (tehdy jsem ještě nevěděl o fóru) V70 dovezenou z Itošky, kterou používal jako své soukromé vozidlo a upgradoval na FL. Auto bylo vcelku v pohodě, ale i tak jsem do něj nasypal během roku mého vlastnictví 50tis – což tedy není nic neobvyklého, že?
Po roce pohodového ježdění jsem začal s bráchou a kamarádem jezdit na offroad víkendy do „divočiny“ a bylo jasno, potřebuji nutně k Volvu nějakýho voffrouda. Pořídil jsem tedy Suzuki Vitaru. Chvilku jsem si užíval blbnutí v bahně, ale pak mi ta Vitara přišla moc dětská a chtěl jsem něco většího. Něco se mi líbilo, ale nebyly škvarky, takže v úvahu připadalo leda obě auta prodat. Dopomohla k tomu společná dovolená s přáteli v Alpách, kdy se jednomu kamarádovi stav mé V70 líbil natolik, že jsme si hned plácli. Po dovče jsem ještě rychle střelil Vitaru a začal shánět offa. Stejně tak, jak vzplála láska k Volvu, tak takto vzplála i k vozu Land Rover Discovery, kterého jsem prostě musel mít. Koupil jsem Discovery II Td5 ve stavu, že by někdo sedl a jen jezdil, ale já puntičkář jsem chtěl mít vše vychytané a k obrazu svému, tak jako u předchozího Volva. Rozhodl jsem se, že přestanu auta střídat, a že toto budu mít opravdu dloooouuuho a tak jsem do něj nacpal na mé poměry dost peněz (cena takřka dalšího stejného auta). No ale znáte to – člověk míní, život mění…. Otěhotněla mi partnerka a co teď…. Z finančních důvodů zúžit vozový park… Takže její VW polo půjde do světa. No ale tím mastodontem, co žere 14l odmítala po Praze a po doktorech jezdit. Bolest největší, diskošku koupil slovenský překupník a já zamáčkl slzu.
Začali jsme hledat rodinný (já, partnerka, mimčo a dva staffbullíčci) úsporný kombík, který bude levný jak na provoz, tak na servis. Volba padla na dvojkovou ochcávku – naštěstí jsem měl přísná kritéria (automat, první majitel, koupeno v ČR, top stav, doložitelná servisní historie a nehavarováno) a v ČR jsem vždy po lustraci Cebií zjistil, že je většina stočená či v minulosti bouraná. No a v Německu byl každej opravdu pěknej kus hned pryč.
Zkusil jsem tedy ze zajímavosti na Sautu (bohužel mi nějak nedošlo se podívat na zdejší fórum) nastavit ten samý filtr na Volvo, po kterém jsem stále pokukoval a ejhle, vypadla mi tam XC70 v automatu po prvním majiteli, koupená v ČR, nehavarovaná, kompletní servisní historie v TOP stavu Prolustroval jsem auto přes Cebii i přes Min. dopravy a stav Km seděl, skutečně nehavarováno a to ani výměna čelního skla a navíc tam byly nějaké záznamy z autorizáku, např., že byl měněný kardan, atd. XC70 prodával autorizovaný dealer Hyundai, kde si šéf sousední firmy koupil nového hyundaje a nechal tam na protiúčet svojí, teď už mojí XC70 Stav super, zkušební jízda super, automat řadil sametově. Jediné rozhořčení přišlo, když jsem zjistil, že měli špatně zadaný inzerát a původ není z ČR, nýbrž z Deutschlandu. Už jsem chtěl odjet, ale stav vozu mě tak lákal, že jsem jen těžko odolával a poslední kapkou bylo to, že mi prodejce doložil, že v Německu to měl ten samý šéf té samé firmy, jen se v roce 2008 přestěhoval do české pobočky. Po zjištění, že mě hned čekají rozvody (poslední servis už byl o něco přejetý) jsem vyžadonil malou slevu a auto jsem koncem ledna 2016 koupil.
A nyní konečně k autu: jedná se tedy, jak už jsem psal výše o D5 136kW MY2007 v automatu. V těch rozděleních výbav se moc neorientuju, takže nedokážu říci, jaký je toto název výbavy. Každopádně na místní poměry je výbava trochu chudší, ale jediné co mi skutečně chybí je el. ovládání sedadel s pamětí, protože se v autě s partnerkou střídáme. Naopak oceňuji věci, na které jsem již zvyklý z předchozích aut a to: xenony, kožené sedačky, tempomat, klimu a bufíka s časovačem, který tedy zatím nechodí, ale je v plánu ho na letošní zimu rozchodit. Aktuálně je na tacho 225tis km a od ledna máme za sebou společných 10tis km a proinvestovaných 100tis Kč.
Konec slohové práce. Omlouvám se za rozsah, původně jsem neměl v plánu se takto rozepsat, ale jak sednu ke klávesnici, tak se mi ty prsty tak nějak sami rozjedou
Níže budu přidávat foto a servisní úkony.
Hezký den všem, Honza.
PS: asi dva dny po koupi jsem zde na fóru nalezl inzerát na stejné auto, servisované u Marry, hezčí barvu a asi i lepší výbavu za o cca 20tis Kč méně - myslel jsem, že si vyrvu vlasy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) jancho dne 23 srp 2020 15:34, celkem upraveno 7 x.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Ihned po koupi jsem se objednal 1.2.2016 na velkou servisní prohlídku do Volvo Průhonice (mám to 5min od baráku): nové rozvody, olej v automatu (v pořadí 4. výměna), olej + filtry (olejový, vzduchový, kabinový a palivový), nová brzdová kapalina, nové přední brzdové hadice, nový simering vačkové hřídele, LP kulový čep ramene a zainvestoval jsem a zkusil nové origo stěrače.
16.2.2016 jsem namontoval LED osvětlení interiéru a LED osvětlení SPZ (vím, že pro někoho to je cirkusácké, ale mně se to líbí a dle mého názoru to má "modernější" vzhled)
7.3.2016 opět Volvo Průhonice: výměna silentbloků motoru, silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba a simeringy poloos.
15.3.2016 kamarádovo autoservis: výměna předních a zadních brzdových kotoučů a destiček za nové ATE (bohužel se přední kotouče zvlnily a začalo to při brždění ve větší rychlosti vibrovat a házet do volantu - proběhla reklamace a výměna za nové - pár tis km klid a je to tu zas, čili ATE už na auto nechci a jsou v plánu TRW)
13.4.2016 nové letní pneu Bridgestone
15.4.2016 Autosklo Kalfas: zatmavení zadních skel a kufru (musím se přiznat, že XC70 vypadá lépe nezatmavená, ale já to mám z praktického důvodu - vzadu mi slunce tolik neoslňuje mimčo a v kufru vozíme dva hafany Staffbully, takže zvenku není vidět, jak je zevnitř oslintané okno pátých dveří)
26.4.2016 Volvo Průhonice: odstranění úniku oleje z dělící roviny speciálním Volvo lepidlem (setkal jsem se s tím poprvé), desinfekce klimatizace, a teď to co mě trápí dodnes - takové syčení při akceleraci - nejdříve jim to přišlo normální, a že si mám dát víc nahlas rádio a když jsem stále naléhal, že to dříve nedělalo (možné je, že jsem to neregistroval...), tak objevili dirku v rezonátoru turba a ten je tedy nový
5.5.2016 syčení pokračuje, tak jsem zajel k Marrovi. Projel to se mnou, následující den to projížděl sám, měl to napíchlé na diagnostiku a nakonec mi auto vrátil s tím, že tomu nic není, a že je to normální. Od té doby jsem víc v klidu, nicméně to z hlavy stále nemůžu dostat. Dělá to taky někomu? Je to opravdu jen při prudším přidání plynu, při rozjezdu a zkrátka vždy při zrychlování na požadovanou rychlost, pak už je při jejím dosažení ticho.
12.5.2016 Volvo Kurtz ve Vestci (chtěl jsem zkusit nedalekou konkurenci): olej + filtr v haldexu, olej v úhlovce, diferáku a v servu
16.5.2016 Volvo Kurtz ve Vestci: výměna zadního stabilizátoru (komplet, jelikož samotné uložení Volvo nedělá), výměna táhla vířivých klapek sání
16.2.2016 jsem namontoval LED osvětlení interiéru a LED osvětlení SPZ (vím, že pro někoho to je cirkusácké, ale mně se to líbí a dle mého názoru to má "modernější" vzhled)
7.3.2016 opět Volvo Průhonice: výměna silentbloků motoru, silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba a simeringy poloos.
15.3.2016 kamarádovo autoservis: výměna předních a zadních brzdových kotoučů a destiček za nové ATE (bohužel se přední kotouče zvlnily a začalo to při brždění ve větší rychlosti vibrovat a házet do volantu - proběhla reklamace a výměna za nové - pár tis km klid a je to tu zas, čili ATE už na auto nechci a jsou v plánu TRW)
13.4.2016 nové letní pneu Bridgestone
15.4.2016 Autosklo Kalfas: zatmavení zadních skel a kufru (musím se přiznat, že XC70 vypadá lépe nezatmavená, ale já to mám z praktického důvodu - vzadu mi slunce tolik neoslňuje mimčo a v kufru vozíme dva hafany Staffbully, takže zvenku není vidět, jak je zevnitř oslintané okno pátých dveří)
26.4.2016 Volvo Průhonice: odstranění úniku oleje z dělící roviny speciálním Volvo lepidlem (setkal jsem se s tím poprvé), desinfekce klimatizace, a teď to co mě trápí dodnes - takové syčení při akceleraci - nejdříve jim to přišlo normální, a že si mám dát víc nahlas rádio a když jsem stále naléhal, že to dříve nedělalo (možné je, že jsem to neregistroval...), tak objevili dirku v rezonátoru turba a ten je tedy nový
5.5.2016 syčení pokračuje, tak jsem zajel k Marrovi. Projel to se mnou, následující den to projížděl sám, měl to napíchlé na diagnostiku a nakonec mi auto vrátil s tím, že tomu nic není, a že je to normální. Od té doby jsem víc v klidu, nicméně to z hlavy stále nemůžu dostat. Dělá to taky někomu? Je to opravdu jen při prudším přidání plynu, při rozjezdu a zkrátka vždy při zrychlování na požadovanou rychlost, pak už je při jejím dosažení ticho.
12.5.2016 Volvo Kurtz ve Vestci (chtěl jsem zkusit nedalekou konkurenci): olej + filtr v haldexu, olej v úhlovce, diferáku a v servu
16.5.2016 Volvo Kurtz ve Vestci: výměna zadního stabilizátoru (komplet, jelikož samotné uložení Volvo nedělá), výměna táhla vířivých klapek sání
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Velmi pekne, gratuluju! To syceni mam trochu taky ale je to jen takove decentni a musim rict ze mi to vubec nevadi, spis naopak
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Vzhledem k tomu, že nehodlám akceptovat interval autorizáku 30tis km na výměnu oleje, tak jsem po zdejší "masírce" zakoupil Mobil1 0W30 (dlouho jsem uvažoval nad olejovou kůrou Martinopela 5W50), všechny filtry MANN a inspirován doporučením Martinopela jsem zakoupil i produkty od BG a to kompletní dekarbonizační sadu.
Takže 20.8.2016 proběhla výměna oleje a filtrů po našich prvních 10tis km u kamaráda v servisu.
Musím říct, že po vyjmutí origo Volvo filtrů se to kvalitou s MANN nedá srovnávat (samozřejmě ve prospěch Volva) - zejména kabinový a palivový filtr. Hold ta kvalita něco stojí.
Takže 20.8.2016 proběhla výměna oleje a filtrů po našich prvních 10tis km u kamaráda v servisu.
Musím říct, že po vyjmutí origo Volvo filtrů se to kvalitou s MANN nedá srovnávat (samozřejmě ve prospěch Volva) - zejména kabinový a palivový filtr. Hold ta kvalita něco stojí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Moc děkuji za pochvalu. Já to syčení nemám taky nějaké extra (brácha, který má V70, ho pomalu ani neslyšel, respektive neregistroval), ale i tak mě stále lehce znervózňujedanillo píše:Velmi pekne, gratuluju! To syceni mam trochu taky ale je to jen takove decentni a musim rict ze mi to vubec nevadi, spis naopak
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
No a do budoucna (Jak bylo v Chalupářích - "výhledově" a "donazimy") mám v plánu:
- rozchodit toho bufíka - nejde ani časovač a ani přímý start. Snad jednou se mi to podařilo na chvilku spustit
- rozchodit navigaci, která nevyjíždí (ne, že bych jí potřeboval, mám v mobilu a i klasickou, ale prostě chci, aby to fungovalo, když to tam je)
- chip na stage1 od D5T5 + zaslepení EGR
- zimní nokiany přezout z plecháčů na liťáky (takže jestli někdo máte přebytečné R16, které pásnou na moje auto a budou vizuálně "jakž takž", hlavně aby neházely, tak se nabídkám nebráním. Ideálně Praha a střední Čechy a na trase Praha - Tábor, ale po vzájemné dohodě lze vše)
- rozchodit toho bufíka - nejde ani časovač a ani přímý start. Snad jednou se mi to podařilo na chvilku spustit
- rozchodit navigaci, která nevyjíždí (ne, že bych jí potřeboval, mám v mobilu a i klasickou, ale prostě chci, aby to fungovalo, když to tam je)
- chip na stage1 od D5T5 + zaslepení EGR
- zimní nokiany přezout z plecháčů na liťáky (takže jestli někdo máte přebytečné R16, které pásnou na moje auto a budou vizuálně "jakž takž", hlavně aby neházely, tak se nabídkám nebráním. Ideálně Praha a střední Čechy a na trase Praha - Tábor, ale po vzájemné dohodě lze vše)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13506
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Můžu se zeptat v čem jsou origo filtry lepší? Já dávám Mann léta na různá auta a řekl bych, že kvalitativně jsou na tom velice dobře, oproti jiným značkám. Nemáš náhodou srovnávací fotku?jancho píše: Musím říct, že po vyjmutí origo Volvo filtrů se to kvalitou s MANN nedá srovnávat (samozřejmě ve prospěch Volva) - zejména kabinový a palivový filtr. Hold ta kvalita něco stojí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Radku, ale já to vůbec nemyslím špatně, neříkám, že MANN je špatný. Já sám jsem MANN taky vždy u svých aut používal a budu je používat nadále. Nejsem absolutně žádný odborník, jsem úplný amatér, který si max sám vymění olej, filtry a nějaká základní údržba jako jsou brzdy, atd. Takže jde jen čistě o můj subjektivní názor. Prostě Volvo filtry na mě působily kvalitnějším zpracováním. Kabiňák MANN byl papírový (možná něco jiného, fakt nevím) a Volvo z husté látky (nebo netkané textilie, taky nevím přesně). Palivový filtr Volvo také na první pohled důkladnější provedení - nevím, jak to říct laicky, ale řekl bych, že tam bylo více "komůrek" či "zákoutí", no zkrátka zábran pro nečistoty v naftě. Foto mám jen kabinového filtru Volvo, které tedy přikládám.raolsa píše:Můžu se zeptat v čem jsou origo filtry lepší? Já dávám Mann léta na různá auta a řekl bych, že kvalitativně jsou na tom velice dobře, oproti jiným značkám. Nemáš náhodou srovnávací fotku?jancho píše: Musím říct, že po vyjmutí origo Volvo filtrů se to kvalitou s MANN nedá srovnávat (samozřejmě ve prospěch Volva) - zejména kabinový a palivový filtr. Hold ta kvalita něco stojí.
Honza
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Jenže sis pravděpodobně koupil obyčejný filtr kdežto tento origo je uhlíkový, ale jinak souhlas s tím že origo je lepší vždy i když ten výrobce třeba je vyloženě dodavatel origo co prodává pod svou hlavičkou musí být kapku horší znám to z kamionů !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
A joo, díky. To mi vůbec nedošlo, že tento volvo je uhlikový. Jsem to ale mamlaskarelvolvo píše:Jenže sis pravděpodobně koupil obyčejný filtr kdežto tento origo je uhlíkový, ale jinak souhlas s tím že origo je lepší vždy i když ten výrobce třeba je vyloženě dodavatel origo co prodává pod svou hlavičkou musí být kapku horší znám to z kamionů !!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13506
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Taky jsem to tak myslel. Ne jestli je nutně horší - lepší, ale srovnání.
Zde pro ukázku uhlíkový Mann:
http://www.ebay.com/itm/OEM-MANN-FILTER-CUK-2855-Cabin-Air-Filter-VOLVO-XC90-XC70-S60-V70-S80-/271301060933
Zde pro ukázku uhlíkový Mann:
http://www.ebay.com/itm/OEM-MANN-FILTER-CUK-2855-Cabin-Air-Filter-VOLVO-XC90-XC70-S60-V70-S80-/271301060933
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Aha tak že rozdíl je ne CU 2855 ale CUK 2855. Sakra du hledat tu mojí krabičku, mám tušení dle fotek, že sem zaplatil něco a dostal to snad nééé....
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
No tak to je jiný kafe. Tak se omlouvám za mystifikaci a u kabinového filtru to berru zpětraolsa píše:Taky jsem to tak myslel. Ne jestli je nutně horší - lepší, ale srovnání.
Zde pro ukázku uhlíkový Mann:
http://www.ebay.com/itm/OEM-MANN-FILTER-CUK-2855-Cabin-Air-Filter-VOLVO-XC90-XC70-S60-V70-S80-/271301060933
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
12.9.2016 Volvo Průhonice: kontrola vozu Před STK (vše OK ) + seřízení světel
13.9.2016 proběhla návštěva Tymona z D5T5 a byl proveden chiptuning na Stage2 - 158Kw/470Nm + byl vypnut EGR - je to úplně jiné auto, jede to jako "kráva" , jsem nadšen!
13.9.2016 proběhla návštěva Tymona z D5T5 a byl proveden chiptuning na Stage2 - 158Kw/470Nm + byl vypnut EGR - je to úplně jiné auto, jede to jako "kráva" , jsem nadšen!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Tak dnes namontována během půlroku (10tis km) v pořadí třetí sada brzdových kotoučů a destiček ATE. První sada se zvlnila a začala kopat při brzdění do volantu hned po výměně, proběhla reklamace a výměna za novou sadu, která začala dělat to samé asi po 3-4tis km. Třetí sada zakoupena od jiného prodejce, tak uvidíme. O levých napodobeninách jsem četl, ale byl jsem ujištěn od prvního prodejce, že jsou stopro origo. Dnes koupená sada od jiného prodejce měla modré papírové krabice zabalené ještě v igelitové fólii. Tak nevím, nechci dělat ukvapené závěry.... Každopádně doufám, že už to bude ok, protože řešit pořád brzdy mě fakt neba....
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Mam dobrou zkusenost se znackou Zimmermann. Mozna budou lepsi nez prumerne AtE.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
O nich jsem také silně uvažoval. Pak mi ještě byly doporučeny TRW. Já ale tak nějak pořád tíhnu k ATE, v minulosti vždy spokojenost a taky z důvodu, že origo Volvo jsou ATE. Teď jim ale dávám úplně poslední šanci.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Tak dnes jsem dal trasu Praha - Nymburk - Čáslav - HavlBrod - kousek za Brno a to samé zpět, celkem cca 600km a po BG očistě, novém oleji Mobil1 a chipu od D5T5 auto jede naprosto luxusně, chod motoru se ztišil a zkultivoval, tah úžasnej a hlavně klesla spotřeba dle palubaku na 8l, to jsem v tomto autě ještě neviděl - real uvidím zítra po dotankovani. A to jsem auto opravdu nešetřil. Potkal jsem dost volvistů - asi z deseti zdravic dvě odpovědi a tou druhou si ani nejsem jist
PS: brzdy zatím ok
PS: brzdy zatím ok
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Dnes v T6R vyčištěno komplet sání + EGR od sazí a při tom zjištěna rozpadlá klapka sání, tak ta vyměněna + diagnostikována závada na bufíku a to je vadná tryska, kterou si zas nechám na příští měsíc. Navigace je už prý kaput - po té jsem extra netoužil, jen jsem chtěl, aby to fungovalo.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Tak dnes jsem bez jediné chyby úspěšně absolvoval STK. Musím říct, že ač jsem byl od kluků z D5T5 uklidněn, že na STK, respektive emisích by neměl být žádný problém, tak po čipu a vypnutí EGR jsem byl na emisích lehce nervózní No a vše OK, ještě to chválil Jsem ale rád, že jsem šel na emise hned, co jsem dorazil s ohřátým motorem a nevyužil toho, že tam auto nechám a přijdu si odpoledne, až to bude hotové, protože to na můj vkus "tůroval" celkem ostře.... Když si představím, že by tomu takto šlapal na krk se studeným motorem (když by to dělali až po nějaké době a motor by byl již vychladlý), tak nevím, nevím....
Na STK byla vlastně jediná chybička a to, že jsem nemohl najít výstražný trojúhelník a to mi prominul Ještě jsem měl připomínku ohledně AWD, ale vše věděl. Spíš mu vadil automat na válcích, že musí od té jejich mašiny použít dálku a pak se na to raději nějak vykašlal
Na STK byla vlastně jediná chybička a to, že jsem nemohl najít výstražný trojúhelník a to mi prominul Ještě jsem měl připomínku ohledně AWD, ale vše věděl. Spíš mu vadil automat na válcích, že musí od té jejich mašiny použít dálku a pak se na to raději nějak vykašlal
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Tento týden po ráně kamínkem proběhla výměna čelního skla za nové a dnes mi ve Volvu v Průhonicích vyměnili komplet vnitřního tělesa nezávislého topení. Původně jsem jel jen na výměnu trysky, ale zjistil se i špatný rozprašovač, tak se měnil komplet - bohužel za cca dvojnásobnou cenu...
Tímto výdajem jsem si znemožnil nákup elektronů, co jsem chtěl místo zimních plecháčů s poklicema. Takže tuto zimu musím ještě přežít na plecháčích
V následujících týdnech dle času chci nechat zrenovovat, respektive rozleštit světlomety a tím jsem u konce mého seznamu, co vše jsem chtěl na autě udělat. Po dosažení 20tis km od koupě, což je asi za 5tis km (čili mi vyjde nájezd cca 20tis km/rok) chci udělat další výměnu oleje v převodovce (za mého působení bude druhá a jinak celkem pátá).
Musím se přiznat, že toto je první auto, u kterého si pečlivě vedu záznamy výdajů za servis a udržbu a neměl jsem to dělat... za 9měsíců mého vlastnictví je ta částka naprosto šílená
Tímto výdajem jsem si znemožnil nákup elektronů, co jsem chtěl místo zimních plecháčů s poklicema. Takže tuto zimu musím ještě přežít na plecháčích
V následujících týdnech dle času chci nechat zrenovovat, respektive rozleštit světlomety a tím jsem u konce mého seznamu, co vše jsem chtěl na autě udělat. Po dosažení 20tis km od koupě, což je asi za 5tis km (čili mi vyjde nájezd cca 20tis km/rok) chci udělat další výměnu oleje v převodovce (za mého působení bude druhá a jinak celkem pátá).
Musím se přiznat, že toto je první auto, u kterého si pečlivě vedu záznamy výdajů za servis a udržbu a neměl jsem to dělat... za 9měsíců mého vlastnictví je ta částka naprosto šílená
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Já si to také vedu u několika posledních aut co jsem měl a souhlasím, že částka za servis je šílená raději to nevědětjancho píše:Tento týden po ráně kamínkem proběhla výměna čelního skla za nové a dnes mi ve Volvu v Průhonicích vyměnili komplet vnitřního tělesa nezávislého topení. Původně jsem jel jen na výměnu trysky, ale zjistil se i špatný rozprašovač, tak se měnil komplet - bohužel za cca dvojnásobnou cenu...
Tímto výdajem jsem si znemožnil nákup elektronů, co jsem chtěl místo zimních plecháčů s poklicema. Takže tuto zimu musím ještě přežít na plecháčích
V následujících týdnech dle času chci nechat zrenovovat, respektive rozleštit světlomety a tím jsem u konce mého seznamu, co vše jsem chtěl na autě udělat. Po dosažení 20tis km od koupě, což je asi za 5tis km (čili mi vyjde nájezd cca 20tis km/rok) chci udělat další výměnu oleje v převodovce (za mého působení bude druhá a jinak celkem pátá).
Musím se přiznat, že toto je první auto, u kterého si pečlivě vedu záznamy výdajů za servis a udržbu a neměl jsem to dělat... za 9měsíců mého vlastnictví je ta částka naprosto šílená
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Přesně takNosound89 píše:Já si to také vedu u několika posledních aut co jsem měl a souhlasím, že částka za servis je šílená raději to nevědětjancho píše:Tento týden po ráně kamínkem proběhla výměna čelního skla za nové a dnes mi ve Volvu v Průhonicích vyměnili komplet vnitřního tělesa nezávislého topení. Původně jsem jel jen na výměnu trysky, ale zjistil se i špatný rozprašovač, tak se měnil komplet - bohužel za cca dvojnásobnou cenu...
Tímto výdajem jsem si znemožnil nákup elektronů, co jsem chtěl místo zimních plecháčů s poklicema. Takže tuto zimu musím ještě přežít na plecháčích
V následujících týdnech dle času chci nechat zrenovovat, respektive rozleštit světlomety a tím jsem u konce mého seznamu, co vše jsem chtěl na autě udělat. Po dosažení 20tis km od koupě, což je asi za 5tis km (čili mi vyjde nájezd cca 20tis km/rok) chci udělat další výměnu oleje v převodovce (za mého působení bude druhá a jinak celkem pátá).
Musím se přiznat, že toto je první auto, u kterého si pečlivě vedu záznamy výdajů za servis a udržbu a neměl jsem to dělat... za 9měsíců mého vlastnictví je ta částka naprosto šílená
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Ahoj, tak dlouho jsem nic nenapsal, jelikož zatím není na autě žádná novinka a ani jsem neudělal nějaké zajímavé foto. Na autě vše OK (ťuk, ťuk ), moc hezky jezdí, řadí, brzdí. Nějak se začínám nudit, jen ho myju a leštím Nedávno jsem měnil náplň v ostřikovači a inspirován příspěvkem zde na fóru jsem poprvé v životě úplně vystříkal letní směs, pak propláchl vodou a pak teprve nalil zimní směs. Doposud jsem vždy do zbytku letní nalil zimní. Až něco našetřím a budu mít zbytečnou nějakou kačku, tak mám v plánu výhledově nechat rozleštit světlomety a lehce uvažuji i o laku. Dále mám v plánu další výměnu oleje v AT a uvažuji, že bych si udělal výlet k Martinovi do Lichnova, kde by se to vypustilo spodem s použitím rozpouštěče BG a kondicionéru BG. Jo a jelikož už jsem neměl zbytečné peníze na nákup nějakých hezkých liťáků na zimní pneu, tak letos ještě jezdím na plecháčích s poklicemi - je to děs, ani sem nebudu dávat foto, přijde mi to jako degradace toho auta Takže příští rok chci ještě určitě koupit na další zimu elektrony.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jancho – XC70 D5 136kW MY2007
Dělal jsem si pořádek ve fotkách a narazil jsem na pár pro mě hezkých fotovzpomínek - některé s Volvo tématikou a některé nevolvo, tak snad to nikoho neurazí, když to sem dám. Jedna fotka je bývalé Volvo 960 mého bráchy, pak je tam bývalý bráchovo kamion Volvo VN (touto fotkou jsem už reagoval na FB Volvoklubu na nějaký příspěvek), dále jedna modrá krabice, kterou před lety renovoval můj kamarád - původně vytažená z kopřiv (bohužel se v těch starých krabicích nevyznám, tak nevím, jaké má označení. Touto fotku jsem už reagoval zde na fóru ve vlákně o filmovém účinkování Volva), pak je tam má bývalá V70, můj bývalý Land Rover Discovery 2 a moje oktávka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé