Ferrorovo V70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#1 Ferrorovo V70
Ahoj ve spolek, tak jsem se přidal do řady volvistů.
Mým kouskem je V70 ve vínové metalíze z roku 1998 s motorem 2.5TDI a zhruba tak základní výbavou. Nalítáno má 411tkm, což je asi tak dobře zajetej motor (podle všeho auto dostávalo dobrej servis a dlouhé cesty).
Už dlouho jsem o tom autě snil - vždy se mi líbily hranatý auta. Dosud jsem však byl jen u VW do roku 97. Nyní ale nastal čas pro trochu lepší rodinné auto. Jenomže nebyly peníze, takže jsem jenom občas koukal po inzerátech a slintal. Toho si ale všimli sourozenci a původně k narození dítěte, řízením osudu ale o něco později, jako předsvatební dar mi auto koupili.
Jelo se pro něj až kamsi na západ němec, kde málem z koupě sešlo. Naštěstí se podařila prý cena srazit dolů a vzhledem k vynikajícímu motoru bylo rozhodnuto pro koupi. V Čechách se už jen zajistily nové gumy, opravily se některé drobnosti (moc toho nebylo), udělala se dovozová STK a protože se vyskytla příležitost, hurá za mnou, potěšit.
Výbava je asi jen ta základní. Obyčejné sedačky s ručním nastavováním a vyhříváním, stěrače, světla, volant, klima, abs, rádio na CD i MC, roletka v kufru... prostě klasika
Dneska je auto ještě bez RZ, stojí na dvoře, čumák ve vzduchu a probíhá základní servis. Rozvody, oleje a nějaké to čištění a drobné opravy. Brzdy jsou nové už před koupí a jak se zdá, tak i rozvody nejsou moc staré, ale věřit tomu se mi moc nechce.
Každopádně co už vím, že mě čeká v době blízké i budoucí:
- Ruplé tlakové koleno k sání tlaková hadice k trubce sání - Scarabeus slíbil dodal náhradní
- Neodemykají dveře spolujezdce centrálem (nevíte někdo proč? Centrál "odemkne" ale jenom tak, že lze dveře odemknout vnitřní klikou dveří. Zvenčí bez šance. Nevypadá to přitom, že by bylo něco ulomeného na mechanismu)
- zlobí přepínače vnitřního osvětlení nad zadními dveřmi (aktuálně očištěné kontakty přepínacího mechanismu, uvidíme po osazení)
- špatně startuje, dlouho točí a nic z toho - cucalo vzduch a špatné čerpadlo
- na volnoběh kolísají otáčky (to by asi mohlo být to koleno + jsem zjistil, že vývod k čidlu tlaku byl plný sazí) - vyčištěno a kolísání je špatným čerpadlem
- vrzající páté dveře (myslel jsem si, že skřípe pístek. Jak se ukázalo, šlo o uložení pístku na kuličkách. Ještě musím promazat preventivně druhou stranu)
- špatně se otevírá kapota (předpokládal jsem ,že si pohraju s nastavením zámků a bude to lepší. Zde na fóru jsem se dočetl, že úvaha je správná)
- světla a blinkry už pamatují lepší časy. Bude muset nastat renovace
- chybí přední mlhovky (někdo je čmajz)
- chybí stěrače světel (taky je asi někdo čmajz- zůstaly jen osičky)
- červené lucerničky v předních dveřích asi vyndaval někdo šikovnej, budu muset sehnat nové
- u řidičovo dveří nefunguje "čudlík" pro ruční odemykání/zamykání.Asi to někde vypadlo - vypadlo, nasazeno. Ale zámek v klice je v pr....
- mezi sáním a uložením motoru je jakási pružinový plíšek, který již neplní svou funkci (ať je jakákoliv) - jsou z něj plíšky 2. Co se stane, když to nebudu řešit?
- žhavicí svíčky některé KO, ale asi jen 2.
- napájecí lišta by zasloužila výměnu.
- malinko ohnutá kladka plochého řemene.Existuje trvalejší řešení, než jen koupě nového šroubu? Stejně bylo ložisko už dost vyběhané, je nová kladka
- a málem jsem zapomněl na tradiční radost těchto motorů - klepe vakuovka
Mým kouskem je V70 ve vínové metalíze z roku 1998 s motorem 2.5TDI a zhruba tak základní výbavou. Nalítáno má 411tkm, což je asi tak dobře zajetej motor (podle všeho auto dostávalo dobrej servis a dlouhé cesty).
Už dlouho jsem o tom autě snil - vždy se mi líbily hranatý auta. Dosud jsem však byl jen u VW do roku 97. Nyní ale nastal čas pro trochu lepší rodinné auto. Jenomže nebyly peníze, takže jsem jenom občas koukal po inzerátech a slintal. Toho si ale všimli sourozenci a původně k narození dítěte, řízením osudu ale o něco později, jako předsvatební dar mi auto koupili.
Jelo se pro něj až kamsi na západ němec, kde málem z koupě sešlo. Naštěstí se podařila prý cena srazit dolů a vzhledem k vynikajícímu motoru bylo rozhodnuto pro koupi. V Čechách se už jen zajistily nové gumy, opravily se některé drobnosti (moc toho nebylo), udělala se dovozová STK a protože se vyskytla příležitost, hurá za mnou, potěšit.
Výbava je asi jen ta základní. Obyčejné sedačky s ručním nastavováním a vyhříváním, stěrače, světla, volant, klima, abs, rádio na CD i MC, roletka v kufru... prostě klasika
Dneska je auto ještě bez RZ, stojí na dvoře, čumák ve vzduchu a probíhá základní servis. Rozvody, oleje a nějaké to čištění a drobné opravy. Brzdy jsou nové už před koupí a jak se zdá, tak i rozvody nejsou moc staré, ale věřit tomu se mi moc nechce.
Každopádně co už vím, že mě čeká v době blízké i budoucí:
- Ruplé tlakové koleno k sání tlaková hadice k trubce sání - Scarabeus slíbil dodal náhradní
- Neodemykají dveře spolujezdce centrálem (nevíte někdo proč? Centrál "odemkne" ale jenom tak, že lze dveře odemknout vnitřní klikou dveří. Zvenčí bez šance. Nevypadá to přitom, že by bylo něco ulomeného na mechanismu)
- zlobí přepínače vnitřního osvětlení nad zadními dveřmi (aktuálně očištěné kontakty přepínacího mechanismu, uvidíme po osazení)
- špatně startuje, dlouho točí a nic z toho - cucalo vzduch a špatné čerpadlo
- na volnoběh kolísají otáčky (to by asi mohlo být to koleno + jsem zjistil, že vývod k čidlu tlaku byl plný sazí) - vyčištěno a kolísání je špatným čerpadlem
- vrzající páté dveře (myslel jsem si, že skřípe pístek. Jak se ukázalo, šlo o uložení pístku na kuličkách. Ještě musím promazat preventivně druhou stranu)
- špatně se otevírá kapota (předpokládal jsem ,že si pohraju s nastavením zámků a bude to lepší. Zde na fóru jsem se dočetl, že úvaha je správná)
- světla a blinkry už pamatují lepší časy. Bude muset nastat renovace
- chybí přední mlhovky (někdo je čmajz)
- chybí stěrače světel (taky je asi někdo čmajz- zůstaly jen osičky)
- červené lucerničky v předních dveřích asi vyndaval někdo šikovnej, budu muset sehnat nové
- u řidičovo dveří nefunguje "čudlík" pro ruční odemykání/zamykání.Asi to někde vypadlo - vypadlo, nasazeno. Ale zámek v klice je v pr....
- mezi sáním a uložením motoru je jakási pružinový plíšek, který již neplní svou funkci (ať je jakákoliv) - jsou z něj plíšky 2. Co se stane, když to nebudu řešit?
- žhavicí svíčky některé KO, ale asi jen 2.
- napájecí lišta by zasloužila výměnu.
- malinko ohnutá kladka plochého řemene.Existuje trvalejší řešení, než jen koupě nového šroubu? Stejně bylo ložisko už dost vyběhané, je nová kladka
- a málem jsem zapomněl na tradiční radost těchto motorů - klepe vakuovka
Naposledy upravil(a) ferror dne 25 dub 2017 05:05, celkem upraveno 5 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#2 Ferrorovo V70 přichází
Vítej, hezké čtení. Dodej foto krasavice.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 255
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#3 Ferrorovo V70 přichází
Tak to budete už v Žandově dva... dovezl jsem tam před rokem jednu stříbrnou z Italské části Švýcarska... na jméno si teď už nevzpomenu... vím jen, že ten chlapík dělá v Chebu u hasičů...
VAKUOVKA... ano klasika, ale třeba u mé V70 dovezené ze Švýcarska s 252.000 km po pravidelné výměně oleje po 10.000 km třikrát za sebou naprosto klepat přestala, nyní už měním olej po 15.000 km, ale jezdím dálky a pohoda...
Jinak všechny další věci samozřejmě mám a navíc jsem se teď rozhodl rozebrat jednu V70 TDI rok 99 co má orig. najeto pouze 200tkm kvůli tomu že byla bouraná napravý zadek a hlavně celá už jednou lakovaná, ale lak tedy nic moc... tak jde na díly... MOTOR však neprodám, tedy pouze pokud by někdo byl ochotný mi za něj dát 30.000 kč...
Stejně tak i mám několik originálních sad ALU kol i obutých na zánovních zimních pneumatikách a dále i nadstandardní výbavu, která se v těchto autech pouze připojí na originál rozvedenou elektriku, což je u VOLVA parádička i když původně to byla SOCKA, tak to lze kdykoliv přezbrojit na maximum...!!!
Tak gratuluji ke skvělé volbě a přeji mnoho km bez nehod...!!!
VAKUOVKA... ano klasika, ale třeba u mé V70 dovezené ze Švýcarska s 252.000 km po pravidelné výměně oleje po 10.000 km třikrát za sebou naprosto klepat přestala, nyní už měním olej po 15.000 km, ale jezdím dálky a pohoda...
Jinak všechny další věci samozřejmě mám a navíc jsem se teď rozhodl rozebrat jednu V70 TDI rok 99 co má orig. najeto pouze 200tkm kvůli tomu že byla bouraná napravý zadek a hlavně celá už jednou lakovaná, ale lak tedy nic moc... tak jde na díly... MOTOR však neprodám, tedy pouze pokud by někdo byl ochotný mi za něj dát 30.000 kč...
Stejně tak i mám několik originálních sad ALU kol i obutých na zánovních zimních pneumatikách a dále i nadstandardní výbavu, která se v těchto autech pouze připojí na originál rozvedenou elektriku, což je u VOLVA parádička i když původně to byla SOCKA, tak to lze kdykoliv přezbrojit na maximum...!!!
Tak gratuluji ke skvělé volbě a přeji mnoho km bez nehod...!!!
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#4 Ferrorovo V70 přichází
fotek zatím moc nemám, jsem mizerný dokumentarista. V tento moment ani není vlastně co fotit, auto je z větší části rozebrané kvůli probíhajícím opravám. Fotky určitě udělám, ale až to zase bude poskládané.
Scarabeus: Tuším že vím, o kom mluvíš, stříbrné krásné volvo tam vídám a do nedávna jsem jen tiše záviděl.
Informace o dostupných dílech je cenná, určitě se ozvu. Teď má ale přednost svatba - až se po ní finančně trochu srovnáme, tak přijde ježíšek i za volvem Určitě budu chtít časem vyměnit interiérové blbinky - na přepínačích a ovladačích oken se čas a uživatelé už hooodně podepsali. Teď rychle se spíš zeptám, zda bys mi mohl nabídnout to koleno sání?
Jak jsem psal v odstavci výše - penízů mnoho není, takže vakuovku teď jen rozeberu, vypustím olej a zkontroluju celkový stav. Předpokládám, že pokud začne brzy zase klepat, tak do konce roku bych kupoval novou. Snad to nebude dělat nějaké zlo
Co mě trochu dost překvapilo u toho motoru, to je fakt, že se musí povolit i středový šroub na klice, když chci sundat řemenici plochého řemene. Zvyklý jsem na provedení u 4válcových motorů koncernu, kde stačí povolit jen ty 4 inbusové šrouby. Takže velmi rychle padla naivní představa, že sundám řemenici plochého řemene a v klidu si někde připravím přípravek pro aretaci klikovky. Na řadu muselo přijít prohrabání šrotového železa, flexa a sousedova svářečka. Příprava na rozvody tak zabrala skoro celý den. Radši jsem toho ale rozebral více, než by bylo třeba, protože rovnou se učím, co kde a jak vede a vše kontroluju (abych pak nebyl překvapenej prasklou podtlakovou hadičkou někde pod baterkou)
Scarabeus: Tuším že vím, o kom mluvíš, stříbrné krásné volvo tam vídám a do nedávna jsem jen tiše záviděl.
Informace o dostupných dílech je cenná, určitě se ozvu. Teď má ale přednost svatba - až se po ní finančně trochu srovnáme, tak přijde ježíšek i za volvem Určitě budu chtít časem vyměnit interiérové blbinky - na přepínačích a ovladačích oken se čas a uživatelé už hooodně podepsali. Teď rychle se spíš zeptám, zda bys mi mohl nabídnout to koleno sání?
Jak jsem psal v odstavci výše - penízů mnoho není, takže vakuovku teď jen rozeberu, vypustím olej a zkontroluju celkový stav. Předpokládám, že pokud začne brzy zase klepat, tak do konce roku bych kupoval novou. Snad to nebude dělat nějaké zlo
Co mě trochu dost překvapilo u toho motoru, to je fakt, že se musí povolit i středový šroub na klice, když chci sundat řemenici plochého řemene. Zvyklý jsem na provedení u 4válcových motorů koncernu, kde stačí povolit jen ty 4 inbusové šrouby. Takže velmi rychle padla naivní představa, že sundám řemenici plochého řemene a v klidu si někde připravím přípravek pro aretaci klikovky. Na řadu muselo přijít prohrabání šrotového železa, flexa a sousedova svářečka. Příprava na rozvody tak zabrala skoro celý den. Radši jsem toho ale rozebral více, než by bylo třeba, protože rovnou se učím, co kde a jak vede a vše kontroluju (abych pak nebyl překvapenej prasklou podtlakovou hadičkou někde pod baterkou)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#5 Ferrorovo V70 přichází
Ve výpisu závad jsem zapomněl na drhnoucí zámek u řidiče. Tak jsem tak předpokládal, že jej rozeberu, trochu vyčistím a promažu. Ó, jak jsem se mýlil. Už první pohled na vložku zámku mi napověděl, že něco není v pořádku. Když jsem sundal segrovku a vyňal unašeč tyčky, ukázalo se, že jsou packy ze středu vložky tak shnilé, že byl jen zázrak, že to ještě drželo na místě. Jdu shánět jinou vložku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 255
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#6 Ferrorovo V70 přichází
Zdarec, myslíš to alu koleno sání, co je mezi hadicí od COOLERU a btáčí se kolem motoru a pokračuje zase do hadice z boku motoru, respektive se bavím o vrchním vedení... nebo zavolej 776545677
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#7 Ferrorovo V70 přichází
Nevim, proč jsem si pamatoval koleno... je to ten kousek rovný hadice do sání
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#8 Ferrorovo V70 přichází
Tak mi to nějak nedalo a po včerejším rozhovoru se Scarabeem, kdy jsem se dozvěděl, že praskají ty přímé hadice na V70 a spol. jako takřka první a Volvo za ně chce bratru 3000Kč jsem arazil na tohle: https://www.motointegrator.cz/produkty/1093824-hadice-chladice-turba-thermotec-dcv004tt
Má s nimi někdo zkušenost? Jak s prodejcem, tak s materiálem (přecijen by bylo dobré, aby se to nemuselo měnit co 3 měsíce)
Má s nimi někdo zkušenost? Jak s prodejcem, tak s materiálem (přecijen by bylo dobré, aby se to nemuselo měnit co 3 měsíce)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#9 Ferrorovo V70 přichází
Jeste tady ji maji. http://www.dily-volvo.cz/Volvo/S70-V70-00/Chlazeni-S70-V70-00/Hadice-vedeni/Vzduchova-hadice-1-2.html?listtype=search&searchparam=9434452
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#10 Ferrorovo V70 přichází
Já tam dával nějakou z tunigshopu,stála 600kč a pohoda už půl roku:-))
Ta origo je darda...
Ta origo je darda...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#11 Ferrorovo V70 přichází
Výborně, další
A která hadice odejde jako další? Abych začal zavčasu shánět
A která hadice odejde jako další? Abych začal zavčasu shánět
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#12 Ferrorovo V70 přichází
Hoď to celý do silikonu a je to
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#13 Ferrorovo V70 přichází
Silikon asi bude v budoucnu následovat.
Vyměnil jsem rozvody. Pro jistotu jsem dělal (dostupná) gufera na hřídelích. Celkem mě zarazilo, že na hlavě byly nové, na klikovce staré staré. No a pak se objevilo vysvětlení - nesedí těsnění pod víko ventilů, hlava je podle všeho z Craftera nebo Transportera ( "vlny" jsou zvlněné více než originální). No a když frajeři měnili hlavu a sesadili rozvody, tak ohnuly jazáček na spodním deklu řemenice klikovky a ten se hezky zařezával do řemene.
S těmi rozvody zároveň měním žhavičky, vyčistil jsem sání a EGR ventil. K tomu výmana některých zpuchřelých tlakových a podtlakových hadiček a automaticky hadičky přepadu vstřiků.
Dneska bych to snad mohl dostrojit a nastartovat, držte palce
Vyměnil jsem rozvody. Pro jistotu jsem dělal (dostupná) gufera na hřídelích. Celkem mě zarazilo, že na hlavě byly nové, na klikovce staré staré. No a pak se objevilo vysvětlení - nesedí těsnění pod víko ventilů, hlava je podle všeho z Craftera nebo Transportera ( "vlny" jsou zvlněné více než originální). No a když frajeři měnili hlavu a sesadili rozvody, tak ohnuly jazáček na spodním deklu řemenice klikovky a ten se hezky zařezával do řemene.
S těmi rozvody zároveň měním žhavičky, vyčistil jsem sání a EGR ventil. K tomu výmana některých zpuchřelých tlakových a podtlakových hadiček a automaticky hadičky přepadu vstřiků.
Dneska bych to snad mohl dostrojit a nastartovat, držte palce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#14 Ferrorovo V70 přichází
Tak rozvody rozvedeny, vyčištěno co se dalo, nové hadičky na vzduchu i vakuu. A auto jede!!!
Teď ještě vyřešit dost drsný problém s padající naftou (soustava se trvale zavzdušňuje). Nechce se tomu pak moc startovat a motor padá do poruchy EFI-716 signál množství paliva. Předpokládám, že to je tím vzduchem, neboť po nastartování a odstranění chyby se tato neopakuje do dalšího mizerného startu.
Až bude v palivových hadičkách jen nafta, tak bych rád zajel na diagnostiku zkontrolovat auto komplet a seřídit čerpadlo.
No a po projetí je jasné, že budu muset vyměnit minimálně přední brzdy. Jsou tam ještě z německa "nové" - ale buď neměnili kotouč nebo dali něco hodně levného a při brzdění to dost kope.
No a už jen sestavit interier, užívat si jízdu a vymýšlet, co vylepšit dřív
Teď ještě vyřešit dost drsný problém s padající naftou (soustava se trvale zavzdušňuje). Nechce se tomu pak moc startovat a motor padá do poruchy EFI-716 signál množství paliva. Předpokládám, že to je tím vzduchem, neboť po nastartování a odstranění chyby se tato neopakuje do dalšího mizerného startu.
Až bude v palivových hadičkách jen nafta, tak bych rád zajel na diagnostiku zkontrolovat auto komplet a seřídit čerpadlo.
No a po projetí je jasné, že budu muset vyměnit minimálně přední brzdy. Jsou tam ještě z německa "nové" - ale buď neměnili kotouč nebo dali něco hodně levného a při brzdění to dost kope.
No a už jen sestavit interier, užívat si jízdu a vymýšlet, co vylepšit dřív
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#15 Ferrorovo V70 přichází
Tak najeto spolu už máme takřka 1300km a to velmi příjemných. Možná až na jednu věc - spousta řidičů věří ve schopnosti volva a tak zapomínají dávat přednost.
P.S.: pořídil jsem pár základních fotek. Ale nemůžu najít kabel k foťáku
P.S.: pořídil jsem pár základních fotek. Ale nemůžu najít kabel k foťáku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#16 Ferrorovo V70 přichází
Galerie bez fotek, to je slušný úlet.
Asi jak sex přes telefon
Asi jak sex přes telefon
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#17 Ferrorovo V70 přichází
Až má nastávající žena mi prozradila, že kabel je v tašce od kočárku. To je jasný přece
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#18 Ferrorovo V70 přichází
Pěkný,ať slouží:-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#19 Ferrorovo V70 přichází
pěkný
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#20 Ferrorovo V70 přichází
Vypadá suprově. Až na ty gumy na těch náraznících.Ty tam kazí dojem.
Jinak hezká.
Jinak hezká.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#21 Ferrorovo V70 přichází
jo, ty plasty jsou zvláštní. Ale asi to němcům zachránilo nárazník před častějším lakováním
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#22 Ferrorovo V70 přichází
Konečně jsem se dostal k brzdám. Už to brzdí rovně, byl zvlněnej kotouč. Teď musím dát dohromady kliku u řidiče - odemykat a zamykat dlouhým křížovým šroubovákem mě moc nebaví. Možná i vyměním čerpadlo, do pátku 9.9. to musím poskládat, umejt a navonět. A pak hurá do kraje rybníků, kde si do volva naložím novomanželku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#23 Ferrorovo V70 přichází
tahle "cihlová" barva se mi na 70kách moc líbí
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#24 Ferrorovo V70 přichází
Dnes se stavil Scarabeus, pochválil vzhled i stav (auta) a přivezl balíček drobností. Náhradní vstřikovací čerpadlo, krytky zadních repro, zámek u spolujezdce (takže centrál již odemyká), stěrače světlometů, kliku řidiče (vykuchám si zámek, přestavím stavítka a nebudu muset odemykat/zamykat šroubovákem ) a pro motor perfektní hadici k sání.
Díky
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 255
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#25 Ferrorovo V70 přichází
Rádo se stalo a omlouvám se za zpoždění, ale měl jsem toho hodně už před dovolenou a nyní asi 4x tolik, protože řeším staré věci a do toho je zase spousty nových, které mnohdy nesnesou odkladu...ferror píše:Dnes se stavil Scarabeus, pochválil vzhled i stav (auta) a přivezl balíček drobností. Náhradní vstřikovací čerpadlo, krytky zadních repro, zámek u spolujezdce (takže centrál již odemyká), stěrače světlometů, kliku řidiče (vykuchám si zámek, přestavím stavítka a nebudu muset odemykat/zamykat šroubovákem ) a pro motor perfektní hadici k sání.
Díky
Takže díky za pochopení a trpělivost... Zdarec
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ogar
-
- 107 Odpovědi
- 13839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 53 Odpovědi
- 2398 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 47 Odpovědi
- 2882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 8 Odpovědi
- 665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70