nuže, další bod ve scénáři se zove 740GL a parkuje současnému panu domácímu na zahradě za domem
http://pricka.rajce.idnes.cz/v740GL/
bohužel, auto se nachází ve stádiu klinické smrti, jak je patrné z fotoňůpekove islandské postřehy
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#26 pekove islandské postřehy
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 pekove islandské postřehy
Jů, Kjet.
Někdose rozhodl, že to vyvaří, tak to rozkuchal, zavařil, ale už to pak nesložil. To taky umim
Někdose rozhodl, že to vyvaří, tak to rozkuchal, zavařil, ale už to pak nesložil. To taky umim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#28 pekove islandské postřehy
Sakra, tenhle interiér bych chtěl... Docela zírám, že ty auta nejsou od místních šotolinek dobitá na lemech.
A k "národnímu sportu"-vůbec se na jednu stranu nedivím. Když si člověk vezme i současnou hustotu osídlení a možnosti dopravy, tak je to způsob jak zabránit totální degeneraci. Stejně jako mnohými nechápaný zvyk některých oblastí jinde na světě nabídnout hostu manželku nebo nejstarší dceru. Stačí se podívat do nekterých dolin na Slovensku, v Rakousku a ostatně i do některých vsí na jižní Moravě nebo v Polabí, aby člověk viděl co intenzivní inbreeding přináší a hezký pohled to není
A k "národnímu sportu"-vůbec se na jednu stranu nedivím. Když si člověk vezme i současnou hustotu osídlení a možnosti dopravy, tak je to způsob jak zabránit totální degeneraci. Stejně jako mnohými nechápaný zvyk některých oblastí jinde na světě nabídnout hostu manželku nebo nejstarší dceru. Stačí se podívat do nekterých dolin na Slovensku, v Rakousku a ostatně i do některých vsí na jižní Moravě nebo v Polabí, aby člověk viděl co intenzivní inbreeding přináší a hezký pohled to není
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#29 pekove islandské postřehy
focené loni na silvestra, už jsem to sem kdysi dával s tím, jestli se to dá zachránit a mám takové podezření, jestli si to nebyl dokonce ty, kdo se nabízel, že když mu zacáluju letenku, že to klidně dá do pucu
jinak si na to kápnul naprosto přesně pan domácí je totiž ten typ kutila alá hanzlík ve slavnostech sněženek s trabantem, máte štěstí, že jedu zrovna kolem rozebrat, to jo, ale dat to do původního stavu, to néé ve fóliáči mu tak už několik roků stojí rozebraný avensis .. to auto nedá dohromady ani zkušený tovární mančaft z toyoty
jinak si na to kápnul naprosto přesně pan domácí je totiž ten typ kutila alá hanzlík ve slavnostech sněženek s trabantem, máte štěstí, že jedu zrovna kolem rozebrat, to jo, ale dat to do původního stavu, to néé ve fóliáči mu tak už několik roků stojí rozebraný avensis .. to auto nedá dohromady ani zkušený tovární mančaft z toyoty
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#30 pekove islandské postřehy
FrantaB píše:Sakra, tenhle interiér bych chtěl... Docela zírám, že ty auta nejsou od místních šotolinek dobitá na lemech.í
to je fakt, od šotoliny dobitá moc nejsou, za to různé fáze oděrků, odřenin, promáčklin a deformací jsou naprosto běžné a nikdo na nich nějak extra nebazíruje .. auta na ostrově by měla býti povinně vybavena gumovým nárazníkem kolem celého auta jako autíčka z autodromů
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#31 řečnické mudrování
tož, kvaltem přehópnu ex potahy v40 Technický Dozor, 460 a 850 Technický Dozor investora, alébrž se k nim vypařily fotoně jako para nad hrncem a načnu zábavu z jiného soudku a to ze soudku aktuelní islandský volvovrak
a tak si říkám, má smysl investovat do oprav stroje roku výroby 94, kterému se na počítadle zubí 375 tisíc km, ale díky náhodně fungujícímu počitadlu bych to viděl spíš na 400, nebo ho kopnout do nejbližšího jícnu natěšeného vulkánu, počkat si pár výplat a na vánoce se obšťastnit něčím v lepší kondici ? kdyby se mě na to zeptal někdo jiný, nejspíš na něho budu hledět jako xi-xao na halinu, ale když mě to auto vyhovuje.. mět to i awd, možná bych i kroupu uronil nad myšlenkou definitivního loučení..
silně mi to připomíná situaci, kdy jsem v dobách, kdy v zimě ještě býval snih, hrdinsky prohlašoval, že N5110 nikdy neopustím a nevyměním.. bo měla všechno co jsem potřeboval a ještě jsem z ní vymáčkl 10, slovy DESET dní na jedno nabití !
ono totiž to rozhodování, jaké si pustit další šimle do islandské stáje není pro mě, co by váhu imrvére posuzující tisíce pro a proti, zrovna snadnou záležitostí .. na jedné straně padající ceny s60 http://www.bilasolur.is/CarDetails.aspx?bid=40&cid=104973&sid=331831&schid=89fec142-8d87-4a9c-a30c-40b884210d9d&schpage=1 kdy tento krasavec stál před rokem o polovinu víc, na další straně touha po něčem, co nežere aj trávu ve škarpě kolem silnice s tím, že by to mělo splňovat kritéria manuál-nafta-4x4-kombík, z čehož mi tady pořád vychází oktávka no a jako poslední rozhodovací kritérium - zimy, které jsou v české kotlině známy už jen z vyprávění kmetů, fůra šotolinových cest a samozřejmě touha objevovat vnitrozemí, no a z toho mi zase jako nejvhodnější vychází nějaké bytelné SUV nebo džíp a to už su úplně namydlený blesk..
pomalu ale jistě se seznam závad stává čím dál objemnější, namátkou čidlo abs na pravé straně, čidlo skryté za závadou 3-1-1 alias Speedometer signal, oba zadní tlumiče, pakny ruční brzdy na obou stranách, nefunkční výhřev trůnu pochopitelně šoférova, výfuk pomalu ale jistě nápadně připomínající řešeto, samovolně mizící olej tempem závratným a to že je dromedár dobitý jako karlův most po nájezdu švédů, to je už jen taková drobná třešinka, kterou tady neřeší nikdoa tak si říkám, má smysl investovat do oprav stroje roku výroby 94, kterému se na počítadle zubí 375 tisíc km, ale díky náhodně fungujícímu počitadlu bych to viděl spíš na 400, nebo ho kopnout do nejbližšího jícnu natěšeného vulkánu, počkat si pár výplat a na vánoce se obšťastnit něčím v lepší kondici ? kdyby se mě na to zeptal někdo jiný, nejspíš na něho budu hledět jako xi-xao na halinu, ale když mě to auto vyhovuje.. mět to i awd, možná bych i kroupu uronil nad myšlenkou definitivního loučení..
silně mi to připomíná situaci, kdy jsem v dobách, kdy v zimě ještě býval snih, hrdinsky prohlašoval, že N5110 nikdy neopustím a nevyměním.. bo měla všechno co jsem potřeboval a ještě jsem z ní vymáčkl 10, slovy DESET dní na jedno nabití !
ono totiž to rozhodování, jaké si pustit další šimle do islandské stáje není pro mě, co by váhu imrvére posuzující tisíce pro a proti, zrovna snadnou záležitostí .. na jedné straně padající ceny s60 http://www.bilasolur.is/CarDetails.aspx?bid=40&cid=104973&sid=331831&schid=89fec142-8d87-4a9c-a30c-40b884210d9d&schpage=1 kdy tento krasavec stál před rokem o polovinu víc, na další straně touha po něčem, co nežere aj trávu ve škarpě kolem silnice s tím, že by to mělo splňovat kritéria manuál-nafta-4x4-kombík, z čehož mi tady pořád vychází oktávka no a jako poslední rozhodovací kritérium - zimy, které jsou v české kotlině známy už jen z vyprávění kmetů, fůra šotolinových cest a samozřejmě touha objevovat vnitrozemí, no a z toho mi zase jako nejvhodnější vychází nějaké bytelné SUV nebo džíp a to už su úplně namydlený blesk..
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#32 pekove islandské postřehy
https://bland.is/til-solu/farartaeki/bilar/volvo-s70-2-5-20v-97/2952808/
tak, dýchavičný stařík dodýchává a zrovna v momentě, kdy jsem si říkal, že zimu přežiju v poklidu bez výdajů na auto, se objevil tento fešák
cena je dle aktuálního kurzu necelých 29 tisíc, přepočet v kurzu je ale víceméně zavádějící
každopádně, majitel už byl otázán, kdy že se můžu dojet projet
tak, dýchavičný stařík dodýchává a zrovna v momentě, kdy jsem si říkal, že zimu přežiju v poklidu bez výdajů na auto, se objevil tento fešák
cena je dle aktuálního kurzu necelých 29 tisíc, přepočet v kurzu je ale víceméně zavádějící
každopádně, majitel už byl otázán, kdy že se můžu dojet projet
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#33 pekove islandské postřehy
už jsem jednou psal, pošta na island pro mě není problém hehe Už jsem posílal díly i do Kanady
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#34 pekove islandské postřehy
dík, ale modráka už nespasí ani svěcená voda z hostýnku
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek