Fizz P2 XC70D5

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.
  • Autor
  • Zpráva
Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Viz název.
Výbava nic zásadního: hneda kůže, vyhřívané zrcátka a ofuk předního skla, automatická klima dvouzonova, automat 5q, telefon, navigace, palubak v češtině, alarm, tažné zařízení orig. Volvo, HU803 s měničem na 4CD, stmívácí zrcatko, alarm, víc mě nenapada...

Rád bych pořešil výhřev předních sedaček, zatmavit zadní část auta + drobný bodylift.

Nějaký neduhy poléčeny:
Komplet čištění motoru s pomocí BG
Vyměněny komplet náplně (převodovka, HALDEX, diff)
Nový žhavičky
Filtry (nafta vzduch pylak)
Repas mechatroniky automatu
Vyměněny silenty v předních ramenech
Vyměněny dolní kulové čepy
Tyčky stabilizátoru
Přední brzdové hadice
Zadní kotouče a desky
Zadní ložiska
Komplet servis klimy včetně seřízení spojky kompresoru
Nové přední tlumiče včetně pružin a horního uložení a prachovek s dotazy
Nové zadní tlumiče
Nové čelní sklo

Co by to ještě chtělo:
Na budikach blbnou hodiny --->budiky ready by Jou81

Uvažuju:
120kW polepšit ---> hotovo ugrade na 147kW
Bodylift BädSwede nebo alternativně v řešení
Vyhřívaný sedačky --> hotovo
Bufik ---> hotovo včetně NT a letniho odvetravani interieru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Fizz dne 10 bře 2016 14:20, celkem upraveno 3 x.

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Plus teda tak co půl roku menim nějakou hadici vždy když se mi auto vrátí ze servisu a dělá se něco s motorem tak nějaký týden po tom praskne hadice k ic. Dvakrát sem měnil inlet cooleru a teď zase outlet.

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Bufik doma v krábici, v součinnosti opraven DIM přístrojové desky (by jou81), holt bez hodin bufec načasovat nepůjde. Ještě instalační sadu a další kurvitko může do auta.

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Tak uz nevím... Po dvou podivnych startech s několikadenním rozestupem a po dalsich 2tisicich kilometrech bez problemu se projevil strzeny zavit na klice na hlavni remenici skocili rozvody a je to potkaný... K nasrání.

Auto je v autoambo ceka na novy motor, souběžně snad dořeší i špajzka nebo uhlovka, pro pohodlí posadky i vyhrev sedaček a bufik.

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Sibr »

Pěknej kousek a ty pneu jsou aboslutně top! :good:
Vždy jsem si říkal že bych takové na XC nacpal, vlastnit ho :D

Každopádně upřímnou soustrast k motoru :friends: A to pořád říkám nesmrtelná celohliníková Dpětka...
Otázkou je jak a z jakých příčin k tomu došlo...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Diky. Jo chvalil si je i kamarad ktereho sem vezl zaryty subarista pri takovem "cross country" zkonstatoval ze by necekal takovy uspech haldexu. Za což samozřejmě vděčím gumam. Neni to na závody nicmene maji dost tvrde bočnice takze v zakrutach e to jistější nez na předchozích dunlopech a jako bonus fakt nemusis řešit treba obrubníky.

No nejaky jouda přetahl matku na remenici a casem to zavit uz nedal remenice se povolila preskočilo to a hotovo.
S tim autem sem si vyžral smulu za poslednich 10 aut no. Nejradsi bych rekl ze ted uz se tam nema co vysrat ale radsi budu mlčet.

Goodspeed
Offline
Příspěvky: 34
Registrován: 08 črc 2013 13:08
Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
Bydliště: Podolí

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Goodspeed »

Sem si říkal podle těch pneumatik že sem ho nedávno viděl stát v Kobylnicích. (Ne zas tak daleko od mýho XC :D ) A právě ty gumy se mě taky zalíbily, do terénu to musí být super, ale předpokládám, že na nějaký delší vzdálenosti třeba po dálnici to asi nebude nic extra? A co spotřeba, hne to s ní nějak?

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Cestovani uplne v klidu ale nejsu divoch vetsinou do 150 takze rozdíl 00nic takrka jak zimaky. Hlucnost taky cca jak zimaky a je dost odlisna podle typu povrchu (rozdilne asfalty beton atd...) nicmene rozdil uvnitr takrka minimální zavres okno a nezajima te to.

Spotřeba. Maji vetsi obvod takze logicky se spotreba hnula nicmene kdyz prepocitam rozdil poloměrů (delší převod) tak navyseni spotřeby bylo 5-7% tzn zanedbatelné aspon pro mě. Blato /rozbredly snih super, trava atd taky. Logicky náledí slabší ale hodne resitelne razantnim snizenim tlaku... Za me spokojenost. Konec konců to i hezky vypadá...

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2325
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od penek »

To je prostě krásná kára. A ty gumy jsou porno! :good:

P.S. Nic netmav! :wink:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Myslis okna? Ty mam v planu uz dva roky zadni a komplet kufr ale nejak sem se k tomu jeste nedostal....

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

New motor s najezdem cca o 70tkm méně...
Hlavne ze starý nedavno dostal komplet BG kůru....

Prevodovka cuká furt asi vychozene ulozeni hřídele a uniká tlak. Bohužel to začalo po výměně rozvaděče čímž se resilo zase cukani podřazovaní pri dobrzdění např ke křižovatce....

Novej motor, GO špajzky, novy brzdy, tlumiče pruziny,... Co se vysere teď? Nejaky typy?...

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3754
Registrován: 10 pro 2011 09:02
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Ekky »

Motorek nebo kolecko zadniho sterace? :D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1279
Registrován: 10 čer 2009 08:30
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Kuko28 »

kolik to mělo najeto že ten motor kleknul? a jaký důvod byl diagnostikován?

co zadní stěrač? ten taky časem odejde :pardon:
_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Stěrač se vykáknul asi tyden po koupi... Rozebrano opraveno funguje... Takovy drobnosti neresim... Motor nejakych 230-240... Duvod viz výše...

Za ty love mohlo uz byt P3....

Samo nejaky čepy hadicky atd... Dejme tomu spotřebák.... A to su k autu rekl bych nadstandartne hodnej...

Vychazi me to nejaky 3kacky kilak jen v opravach....k tomu spotrebak, plus phm... At nezeru jestli to vychazi na 7kc celkem tak jen proto ze zapominam :ryba:

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

pecka prevodovka na sracku asi nejaky nevydareny repas...

v kostce chybejici lamela krivy kos vydrene ulozeni hrideli atd... :o

tomu uz se neda ani zasmat, vic me serou vyhozene penize v péči vymena oleje pruplach, BG komplet motoru atd....

a to sem si vul chtel v lete koupit jine v hezcejsi kombinaci a vybavě... zas bych se nikdy nedozvedel kolik bych usetril... vidim to tak ze mam auto prinejmensim na 10let stim co sem do nej nasypal...

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 01 lis 2006 22:27
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Drtic »

Tak uz se jen pochlub, komupak se ta "repase" prevodovky tak naramne povedla. At se alespon nespali ostatni...

PS. ty gumy jsou 215/70 ?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Nevim. Delal to nekdo pred tim nez sem to koupil a byvaly majitel určitě ne.

Jo 215/70/16... Teď to tam stoji bez motoru a to mi přijde tak idealni vyska predku...

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

tak prevodovka je u davida patočky a pry dodrbane co slo co muze byt otocene je otocene a nektere dily uplne chybeji...

radost... sem za ty prachy co me to uz stalo mohl mit treba pavlovu VORku a jeste by mi zbylo na slusny servis... :o :o

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Ták Čenda je zase zpátky, všchno vrčí stírá atd jeste jsou nejaky drobny veci na doladění hlavne v proudění elektronů plus kablik pod sedačku a tlačítka výhřevu, bufík bufíkuje prozatím jako příhřev ale i tak dobrá zpráva ze bufik za par lidovych penez bufuje a nehulí
(nastesti me nepotkala hajnýho sága), v konecný fázi bude asi potreba jeste vyresit nejaky solenoid v mozku (kopanec z P na D zustal).

pak nalijem nejaký softíky :kuchta: a doufam ze bude na dost dlouhou dobu klid prerusovany jen vymenou olejů a podobnych vymluv dostat se na cely den na dilnu...

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Tak po návratu ze servisu se projevil i po kompletním repasu železa převodovky pořád stejný problém a to kopanec z P na D, že by se toto mohlo stát na dvou ruznych prevodovkach a bylo to prevodovkou zpusobené sjme shodne s Jeanem z amba vyloucili, i když v ZP opakovaně tvrdili že rozvaděč je v porádku že mu "nemůže" nic být když je po repasu, konzultace s davidem stvrdila že mechanický repas rozvadeče neřeší již unavené solenoidy, součsně se projevovalo cuknutí mezi 1 a 2, vahave razeni mezi 3a4 pri lehke noze a obcasne cuknuti pri podrazeni z 5 na 4.

v reakci na toto mi ze ZP odpovedeli ze je spatne zelezo prevodovky, po te co se udelala prevodovka mi bylo receno ze ty razy zpusobuje opotrebovany menic, ktery se delal taky, nakonec to byl prave onen repasovany rozvadec, trosku me zklamal pristup ZP kdy jejich reakce misti aha omlouvame se muze se stat "jeden z tisice" riziko repasu, akorat rikali ze to neni mozne, z meho hlediska se skvele zachovalo auto AMBO, s tím že oni mi rozvadec dodali a montovali v rámcio opravy kterou sem zadal tak ze mi rozvadec zdarma vymeni v ramci reklamace (repas uz sem nechtel tak sem doplatil pomernou cast k cene nového) a ze si to se ZP vyreší sami,...

takže výsledek od půlky listopadu kdy auto nedobre radilo a melo potkaný motor je:
- "nový" motor ktery ma o cca 70tkm méně
- nove rozvody a vodni pumpa
- novy silentblok motoru
- nove predni čepy (jeden v reklamaci nevydrzel ani rok)
- nové pakny pro rucni brzdu (rozpadly se pri preparkovavani v servise)
- repas hydromenice
- novy hydraulicky rozvadec
- namontovany bufik + instalace nezavisleho topeni
- instalace odvetravani interieru od volvocesky
- vyhrev sedacek (dodelany tzn nove dečky + tlacitka + software)
- deaktivace alarmu (plané poplachy byly na denním pořádku)
- upgrade z 120kW na 147kW od volvočesky...

zatím to vypadá v klidu počkám jak si sednou adaptace a pak poreferuju jak to jede, nicméně už ted musím říct ze motor má hladší chod a zátah je "důkladnější" bez poklesu progrese kroutícího momentu jak tomu bylo u továrního nastavení. zrovna mě čeká delší cestování včetně courání prahou, včetně dálnice, i okresek tak myslím že důkladně prověřím zda to bylo opodstatněné a jaký to má přínos.

doufám že servis time už jsem si vybral a že ted bude následovat enjoy time...

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1301
Registrován: 07 srp 2014 19:37
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Arkaz »

Kks tak si si uzil dost s autom ale dufam ze uz budes mat z neho len radost.tiez riesim prevodovku a vahak som ci ZP alebonpan patocka. Vsadim na istotu pana patocku. A co ten chip? Je to poznat ? Oplati sa? Ja mam 136kw a chcel by som tych 160kw. Diky

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Premyslim o prodeji auta z duvodu zmeny zaměstnání, nainvestovano cca 200t kupe pred 3 roky za 172,.... Letos velky servis za 150t, repase prevodovky druhy motor atd atd... Dodelana vybava, bufik, vyhrev sedacek (nove dečky) auto je rv 2002 (MY03) bez DPF (originalne není) + dle roku vyroby emise porad po staru.
Auto pro nekoho kdo chce P2 po servise.
Levné to není doporucuju cenu konfrontovat s množstvim udelanych veci vetsinu lze potvrdit v AutoAmbo zbytek jsem delal sám od vetsiny mam účtenky.

219000,-?

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Novy brzdy na předku, vrtany zimmermanny a desky origo volfo...

Musim uznat s ze se stage 2 chipem je z toho konecne auto co jede i do kopce.

Krouťák je mocný, dynamika auta uplne jinde než v sérii. Nemam pocit ze by sla spotreba dolů ale zase mam pocit ze podstatne častěji proste prišlapnu aby auto ukazalo co umí...

Obcas mi vyskočí hláška ze nutny servis motoru, nevim jestli overboost nebo netesnost ci problem s natacenim lopatek, budu se muset zastavit v ambu.

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

Konecne camping výlet s xc včetně cross country pasáže směle zdůvodněné hledanim vhodneho placu pro přenocování, vysledkem byl v celku rovný plácek s nizkou trávou, potůčkem pro chlazeni lahvačů a krásným vyhledem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Fizz
Offline
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2015 11:58
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

Re: Fizz P2 XC70D5

Příspěvek od Fizz »

V autě už se uhnízdil i originální Subwoofer...

V kombinaci s HU803 to není úplně špatný zvuk.

Zpět na „Galerie uživatelů“