Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#82 Tom0 - S80 3,2
Najeto 246.000km a včera začal odcházet interiérový ventilátor.
Běžel dobře, pak začal zpomalovat, rachotit, zrychlovat, zpomalovat až zastavil a už se nerozjel.
Po nějakém odpočinku opět běžel a celá situace se opakovala.
No v rámci autoklimy ten větrák jede v podstatě pořád a tak už má možná i nárok.
Začal jsem zjišťovat info co a jak a zjistil jsem že v domácích podmínkách je to nejspíš neřešitelný, navíc je potřeba speciální volvo přípravek na demontáž větráku, bez kterého to prý nelze udělat .
A tak jsem přemýšlel nad servisem a podle čísla dílu si zjistil na kolik vyjde ventilátor v autorizáku...
No, vypadlo na mě za větrák cca 13.000kč
Nakonec jsem se do toho ráno pustil, podle návodu na netu a youtube.
Vypadá to děsivě, ale za dvě hodiny byl větrák venku i bez spešl přípravku...
Vzhledem k náročnosti práce jsem rovnou zavrhnul větrák z vrakoviště, abych nemusel proceduru v dohledné době opakovat.
Jsou k dispozici různé druhovýroby v cenách cca 2000Kč a víc.
Je objednaný, začátkem příštího týdne bych měl pokračovat a tak volvo zůstává ve stavu rozpracováno...
Běžel dobře, pak začal zpomalovat, rachotit, zrychlovat, zpomalovat až zastavil a už se nerozjel.
Po nějakém odpočinku opět běžel a celá situace se opakovala.
No v rámci autoklimy ten větrák jede v podstatě pořád a tak už má možná i nárok.
Začal jsem zjišťovat info co a jak a zjistil jsem že v domácích podmínkách je to nejspíš neřešitelný, navíc je potřeba speciální volvo přípravek na demontáž větráku, bez kterého to prý nelze udělat .
A tak jsem přemýšlel nad servisem a podle čísla dílu si zjistil na kolik vyjde ventilátor v autorizáku...
No, vypadlo na mě za větrák cca 13.000kč
Nakonec jsem se do toho ráno pustil, podle návodu na netu a youtube.
Vypadá to děsivě, ale za dvě hodiny byl větrák venku i bez spešl přípravku...
Vzhledem k náročnosti práce jsem rovnou zavrhnul větrák z vrakoviště, abych nemusel proceduru v dohledné době opakovat.
Jsou k dispozici různé druhovýroby v cenách cca 2000Kč a víc.
Je objednaný, začátkem příštího týdne bych měl pokračovat a tak volvo zůstává ve stavu rozpracováno...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#83 Tom0 - S80 3,2
Ten návod na youtube jsem viděl a od té doby se děsím , že bych to musel v domácích podmínkách dělat.
Smekám před tebou
Smekám před tebou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#84 Tom0 - S80 3,2
taky obdivuju Tomovu odvahu takhle si auto rozebrat, klobouk dolů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#85 Tom0 - S80 3,2
To musia ist von aj budiky? Ci tie boli demontovane pri nejakej inej prilezitosti..?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#86 Tom0 - S80 3,2
Ano, musí.. .
Ze strany budíku je konektor, šroubek a plastová západka motoru ventilátoru.
Ze strany budíku je konektor, šroubek a plastová západka motoru ventilátoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#87 Tom0 - S80 3,2
Tady je pro ilustraci ten videonávod jak na to...
Já už jen můžu doufat že v mém případě skutečně pomůže výměna ventilátoru a nebude pryč ještě výkonový modul ovládání větráku. To je taky docela častá závada.
Každopádně výkonový modul nyní po testování dává napětí pod zátěží stabilně, ale i větrák se točí najednou statečně.
Nezbyde než čekat na nový a po montáži se uvidí...
Já už jen můžu doufat že v mém případě skutečně pomůže výměna ventilátoru a nebude pryč ještě výkonový modul ovládání větráku. To je taky docela častá závada.
Každopádně výkonový modul nyní po testování dává napětí pod zátěží stabilně, ale i větrák se točí najednou statečně.
Nezbyde než čekat na nový a po montáži se uvidí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#88 Tom0 - S80 3,2
Mne moj na XC obcas trosku piska. ale nic hrozne. zvycajne v zakrutach a tak tiez ma caka vymena ale zatial to neriesim =)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#89 Tom0 - S80 3,2
Už je to tady, dnes přivezla pošta balíček s větrákem.
Na první pohled je to stejný, jen originál má konektor v sobě a tento polák má konektor na drátech venku.
šel by taky schovat, ale musel bych zkracovat dráty a do toho se mi z důvodu záruky nechtělo, takže zůstal tak jak byl.
Na montáž je samozřejmě potřeba speciální přípravek, ten jsem si vyrobil a zde důkaz jak v jednoduchosti je krása.
V podstatě jde jen o to se něčím dostat přes lopatky na plastový kryt motoru, aby šlo tímto krytem motoru pootočit.
Zajímavý bylo vrátit klapku a trefit její tři šroubky (dva nejsou vidět vůbec a jeden blbě).
A pak už jen vrátit vzduchovod, budíky, jednotku s držákem, koberec, sedačku, kaslík, připojit baterku a jít se svézt...
Ujel jsem přes 30km a zdá se že je vše v pořádku, ventilátor fouká stabilně.
A pár foto toho mého přípravku:
Na první pohled je to stejný, jen originál má konektor v sobě a tento polák má konektor na drátech venku.
šel by taky schovat, ale musel bych zkracovat dráty a do toho se mi z důvodu záruky nechtělo, takže zůstal tak jak byl.
Na montáž je samozřejmě potřeba speciální přípravek, ten jsem si vyrobil a zde důkaz jak v jednoduchosti je krása.
V podstatě jde jen o to se něčím dostat přes lopatky na plastový kryt motoru, aby šlo tímto krytem motoru pootočit.
Zajímavý bylo vrátit klapku a trefit její tři šroubky (dva nejsou vidět vůbec a jeden blbě).
A pak už jen vrátit vzduchovod, budíky, jednotku s držákem, koberec, sedačku, kaslík, připojit baterku a jít se svézt...
Ujel jsem přes 30km a zdá se že je vše v pořádku, ventilátor fouká stabilně.
A pár foto toho mého přípravku:
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#90 Tom0 - S80 3,2
a sevisáci nebudou mít co žrát
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#91 Tom0 - S80 3,2
super práce! budu dělat na své XC70...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#92 Tom0 - S80 3,2
246.500km
Opět výměna oleje s filtrem a k tomu ještě tentokrát svíčky po 60.000km.
Opět výměna oleje s filtrem a k tomu ještě tentokrát svíčky po 60.000km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#93 Tom0 - S80 3,2
ahoj díky moc za topic já už jsem to mezitím našel protože jsem měl dnes trochu víc času tak jsem zapnul i noťas a tam to hledání je přece jenom přehlednější. Jinak musím souhlasit z většinou, že jsi fakt borec a obdivuji takové lidi co se toho nebojí a jdou do toho opravdu klobouk dolů Každýmu se projevuje ten ventilátor jinak ale asi mě čeká brzy taky výměna díval jsem se na Hellu to vycházelo docela dobře a to udělátko co jsi sis vyrobil je taky pecka jednoduchý a tak banální. Zkusím ten ventilátor ještě nějak pořešit ale asi ten ventilátor stějně objednám ať ho raději mám. Tak ať se daří a hodně šťastných km bez nehod a bez závad
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#94 Tom0 - S80 3,2
Další mezník v neprodejnosti auta překonán...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#95 Tom0 - S80 3,2
Tak to já počítám příští rok
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#96 Tom0 - S80 3,2
vy toho naděláte, já už mám na budíkách 330 000+ a jezdím vesele dál
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#98 Tom0 - S80 3,2
Průměr je dán jízdou v jednom kuse na 180km...
Proto je to 8l/100km s 3,2
Jinak mi tam běžně svítí 10, 11, 12 na normálních couračkách kolem komína.
Proto je to 8l/100km s 3,2
Jinak mi tam běžně svítí 10, 11, 12 na normálních couračkách kolem komína.
#99 Tom0 - S80 3,2
Na ten prumer jsem se prave chtel zeptat - jestli neni neco spatne? Na to se nedostanu ani na volnobeh
Ale podle posledniho prispevku vidim, ze je vsechno v poradku a tech 12, u XC70 AWD spis 13, muzu odsouhlasit
Ale podle posledniho prispevku vidim, ze je vsechno v poradku a tech 12, u XC70 AWD spis 13, muzu odsouhlasit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#100 Tom0 - S80 3,2
Když jsem jezdil svou obvyklou trasu na benzín, tak Dolní Roveň - Praha a zpět, při dálničních (tachometrových 135km/hod ) jsem se dostával tak na 9-9,5, couračky taky tak 12l
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#101 Tom0 - S80 3,2
O víkendu výměna dalšího motůrku v zámku dveří, tentokrát dveře řidiče co posledních pár let v zimě hůř zamykají.
Takže původní zamykání funguje už jen u spolujezdce.
A dnes dořešen problém s CD mechanikou rádia který jsem řešil zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=65433
Takže původní zamykání funguje už jen u spolujezdce.
A dnes dořešen problém s CD mechanikou rádia který jsem řešil zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=65433
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#102 Tom0 - S80 3,2
Blíží se 255.000km
A máme tu další závadu...
Před nějakým časem auto zahlásilo málo chladící a tak jsem dolil a jelo se dál.
Jenže za pár stovek kilometrů znovu a pak znovu...
No, bál jsem se nejhoršího... Těsnění pod hlavou..
Ale dnes se ukázala pořádná louže pod autem a tak jsem začal zkoumat odkud to jde.
Když jsem pod to zalehnul, viděl jsem jen že je mokrá vana a teče od někud nahoře u olejového filtru.
Na tom autě je všechno tak nalisovaný že není nikam vidět, natož někam sahnout.
Takže se musí postupně rozebírat aby bylo něco vidět.
A tak postupně šlo ven:
baterie a box baterie, box vzduchového filtru a potrubí, klimakompresor, sahara, kompletní sání, a už bylo tak nějak viděl.
A mokro odkud to šlo bylo na tělese termostatu, tak termostat dolů a výsledek je nejen odfouklé těsnění příruby, ale i odlomený kus příruby a rozpadlý termostat.
Takže dám nové těleso termostatu, poskládám to dohromady a musí to zase fungovat.
Jen nevím jaké dám těleso termostatu, originál ve Volvu je za 4.300kč, a v různých eshopech je FeBi od 2.000Kč, další budu ještě hledat a pak se uvidí.
A máme tu další závadu...
Před nějakým časem auto zahlásilo málo chladící a tak jsem dolil a jelo se dál.
Jenže za pár stovek kilometrů znovu a pak znovu...
No, bál jsem se nejhoršího... Těsnění pod hlavou..
Ale dnes se ukázala pořádná louže pod autem a tak jsem začal zkoumat odkud to jde.
Když jsem pod to zalehnul, viděl jsem jen že je mokrá vana a teče od někud nahoře u olejového filtru.
Na tom autě je všechno tak nalisovaný že není nikam vidět, natož někam sahnout.
Takže se musí postupně rozebírat aby bylo něco vidět.
A tak postupně šlo ven:
baterie a box baterie, box vzduchového filtru a potrubí, klimakompresor, sahara, kompletní sání, a už bylo tak nějak viděl.
A mokro odkud to šlo bylo na tělese termostatu, tak termostat dolů a výsledek je nejen odfouklé těsnění příruby, ale i odlomený kus příruby a rozpadlý termostat.
Takže dám nové těleso termostatu, poskládám to dohromady a musí to zase fungovat.
Jen nevím jaké dám těleso termostatu, originál ve Volvu je za 4.300kč, a v různých eshopech je FeBi od 2.000Kč, další budu ještě hledat a pak se uvidí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#103 Tom0 - S80 3,2
Volvo zůstává ve stavu - nepojízdné
Objednal jsem nakonec termostat FeBi za 1900Kč.
A k tomu ještě kladky INA pro řemen příslušenství, které už začínaly mít vůli.
Dnes proběhla montáž a vrácení všeho zpět, nalití kapaliny a nastartování, vše se zdálo dobré až se pod autem objevila opět louže.
Zjistil jsem že to teče opět pod přírubou termostatu, dotáhnout není jak a tak opět vypustit a kompletně vše znovu rozebrat.
A začal jsem dotahovat už tak dost utáhlé šrouby až se ozvalo chroupnutí a jeden ze šroubů se utrhnul.
A tak povolit zbylé tři a sundat termostat a zde již bylo vidět kde je problém.
Původní originální termostat má pouzdra na šrouby z nějakého kvalitního materiálu a drží v tom plastu dokonale.
Tento FeBi má ta pouzdra snad z hliníku (nebo co je to za srač*u) a navíc v plastu drží nic moc.
Takže při dotahování jsem vlastně protlačoval hliníkové pouzdro tělesem příruby a z druhé strany to rovnou roznýtovával, a přitom se příruba vůbec neměla šanci přitáhnout k bloku motoru.
Zlomený šroub jsem po hodinové operaci dostal ven, zítra nějak pošteluju ty pouzdra aby z toho nekoukala ven a budu muset dám nějaké velkoplošné podložky aby se to stáhlo bloku.
Objednal jsem nakonec termostat FeBi za 1900Kč.
A k tomu ještě kladky INA pro řemen příslušenství, které už začínaly mít vůli.
Dnes proběhla montáž a vrácení všeho zpět, nalití kapaliny a nastartování, vše se zdálo dobré až se pod autem objevila opět louže.
Zjistil jsem že to teče opět pod přírubou termostatu, dotáhnout není jak a tak opět vypustit a kompletně vše znovu rozebrat.
A začal jsem dotahovat už tak dost utáhlé šrouby až se ozvalo chroupnutí a jeden ze šroubů se utrhnul.
A tak povolit zbylé tři a sundat termostat a zde již bylo vidět kde je problém.
Původní originální termostat má pouzdra na šrouby z nějakého kvalitního materiálu a drží v tom plastu dokonale.
Tento FeBi má ta pouzdra snad z hliníku (nebo co je to za srač*u) a navíc v plastu drží nic moc.
Takže při dotahování jsem vlastně protlačoval hliníkové pouzdro tělesem příruby a z druhé strany to rovnou roznýtovával, a přitom se příruba vůbec neměla šanci přitáhnout k bloku motoru.
Zlomený šroub jsem po hodinové operaci dostal ven, zítra nějak pošteluju ty pouzdra aby z toho nekoukala ven a budu muset dám nějaké velkoplošné podložky aby se to stáhlo bloku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#104 Tom0 - S80 3,2
Chtělo by se napsat, origo je origo, ale řešil bych to stejně.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#105 Tom0 - S80 3,2
Je to tak.
No snad to zítra složím a pojede to už konečně.
No snad to zítra složím a pojede to už konečně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#106 Tom0 - S80 3,2
Aktuálně už 14 dní jezdí bez zaváhání.
Za tu dobu najeto přes 1000km a termostat drží.
Ale mám jiný problém, asi mi hráblo a dnes jsem složil zálohu na jiné auto.
A tak tohle bude NA PRODEJ, zítra tady sestavím inzerát.
Za tu dobu najeto přes 1000km a termostat drží.
Ale mám jiný problém, asi mi hráblo a dnes jsem složil zálohu na jiné auto.
A tak tohle bude NA PRODEJ, zítra tady sestavím inzerát.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 640 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 156 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4766 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3239 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali