Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#526 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
tak určitě to bude mít na tyto parametry nějaký vliv...
Je škoda že mezi základními parametry (spotřeba, chování na mokru a hlučnost) se neobjevuje i výška vzorku nové pneu.
V podstatě výšku vzorku jsem se dočetl jen jednou a to když jsem kupoval Vraníky... tak se tím chlubili... výška vzorku přes 10mm.
Je škoda že mezi základními parametry (spotřeba, chování na mokru a hlučnost) se neobjevuje i výška vzorku nové pneu.
V podstatě výšku vzorku jsem se dočetl jen jednou a to když jsem kupoval Vraníky... tak se tím chlubili... výška vzorku přes 10mm.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#527 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
A proc je pro vas zajimava vyska vzorku?
Kazda guma ma prece jiny slozeni, co najede jedna s ubytkem 5 mm, to druha se 3 mm.
Kazda guma ma prece jiny slozeni, co najede jedna s ubytkem 5 mm, to druha se 3 mm.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#528 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
tak to nikdo nepopírá že každá pneu mizí jinak rychle.
Ale přeci jen u zimních pneu pohledově lépe působí pořádný masivní vzorek.
Myslím že aby pneu měla stejnou výdrž při nižším vzorku, tak musí být ta směs o něco tvrdší.
Ale přeci jen u zimních pneu pohledově lépe působí pořádný masivní vzorek.
Myslím že aby pneu měla stejnou výdrž při nižším vzorku, tak musí být ta směs o něco tvrdší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#529 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Laicky bych si to taky myslel, ale verim, ze premiova guma bude mekci a presto vydrzi dele diky ruznym prisadam.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#530 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
měkčí gumu sjedeš rychleji, něco za něco, nemůžeš mít oboje zároveň. U pneumatik na auta se stejně složení směsi nedočteš (když neberem v potaz profi motorsport) nikde to neuvádí,
marketingové cimty jsou nic neříkající.
marketingové cimty jsou nic neříkající.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#531 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Obávám se že tohle budou v reklamě tvrdit, ale pravda to nebude.
Model pro další rok bude velmi podobný tomu předešlému a snížení hloubky vzorku další vychcaná úspora. Klasika v dnešním pokračujícím trendu šizení a horší kvality.
Pozink na novějších volvech je také slabší než na starších a podle toho to rezne.. Věřím že ve volvu by řekly že je slabší protože má novou technologii a šetří hmotnost vozu
Model pro další rok bude velmi podobný tomu předešlému a snížení hloubky vzorku další vychcaná úspora. Klasika v dnešním pokračujícím trendu šizení a horší kvality.
Pozink na novějších volvech je také slabší než na starších a podle toho to rezne.. Věřím že ve volvu by řekly že je slabší protože má novou technologii a šetří hmotnost vozu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#532 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
291.500 km
Po výměně ramen, tlumičů a řízení je to stále dokonalost a nic neklepe.
Nicméně jsem se inspiroval Hajným a vyměnil poslední komponentu na přední nápravě a tím jsou ložiska. Né že by to nějak hučelo, ale něco jsem tam občas už slyšel a přeci jen ložiska po téměř 300tkm už nemůžou být v dobré kondici.
Byl jsem přesvědčen že na tuto práci prostě nemám… a chtěl to celé po létě svěřit Radkovi do Semil.
Jak už u mě bývá zvykem, samozřejmě jsem se do toho pustil, objednal jsem z německého ebay přípravek 82mm a v autodílos ložiska SKF… Přípravek přišel z německa do druhého dne a dnes ráno dorazily i ložiska… A jak už má člověk komponenty pohromadě, tak mi to prostě nedalo a pustil se do výměny. Musím napsat že jsem měl obavy že to bez ohřátí nepůjde, ale opak byl pravdou… Vše šlo naprosto luxusně v pohodě a asi největší problém je odtržení starého ložiska z těhlice… na to jsem měl metrovou trubku. Chce fakt důkladně mazat závit přípravku, nehorázně se to zahřívá. Možná to šlo tak dobře že to auto je ještě pořád relativně mladé a nestihlo to pořádně přireznout.
První kolo jsem dělal 1:40 hod, druhé už jsem měl za 1:10 hod…
Po projížďce je to samozřejmě mnohem tišší... Protože placebo efekt funguje vždy a za všech okolností.
A nějaké to foto... práce na prvním kole kde mi to šlo pomaleji, jelikož jsem se to učil teprve...
Ložiska a přípravek 82mm: 9:25 – zvedlé auto, sundaná kola… práce začínají 9:30 – demontáž brzdiče Tyto destičky mají pod mým vedením najeto 52.000km 9:40 – demontáž držáku brzdiče, kotouče, povolení čepu ramena 9:52 – shození ramena z těhlice, opatrné vyndání poloosy (mám špatné zkušenosti ) a vrácení těhlice na rameno, pak ještě demontáž štítu kotouče 10:04 – pochopení principu přípravku a nasazení na auto, vyndání čidla abs 10:11 – ložisko je venku 10:31 – přeskládání přípravku na lisování nového ložiska a nasazení na těhlici 10:37 – ložisko nalisováno 10:52 – sundání těhlice z ramena, nasazení polosy, vrácení na rameno, vrácení čidla abs, montáž štítu kotouče 11:06 – montáž kotouče, brzdiče a hotovo Na celý proces dohlížel dozor...
Po výměně ramen, tlumičů a řízení je to stále dokonalost a nic neklepe.
Nicméně jsem se inspiroval Hajným a vyměnil poslední komponentu na přední nápravě a tím jsou ložiska. Né že by to nějak hučelo, ale něco jsem tam občas už slyšel a přeci jen ložiska po téměř 300tkm už nemůžou být v dobré kondici.
Byl jsem přesvědčen že na tuto práci prostě nemám… a chtěl to celé po létě svěřit Radkovi do Semil.
Jak už u mě bývá zvykem, samozřejmě jsem se do toho pustil, objednal jsem z německého ebay přípravek 82mm a v autodílos ložiska SKF… Přípravek přišel z německa do druhého dne a dnes ráno dorazily i ložiska… A jak už má člověk komponenty pohromadě, tak mi to prostě nedalo a pustil se do výměny. Musím napsat že jsem měl obavy že to bez ohřátí nepůjde, ale opak byl pravdou… Vše šlo naprosto luxusně v pohodě a asi největší problém je odtržení starého ložiska z těhlice… na to jsem měl metrovou trubku. Chce fakt důkladně mazat závit přípravku, nehorázně se to zahřívá. Možná to šlo tak dobře že to auto je ještě pořád relativně mladé a nestihlo to pořádně přireznout.
První kolo jsem dělal 1:40 hod, druhé už jsem měl za 1:10 hod…
Po projížďce je to samozřejmě mnohem tišší... Protože placebo efekt funguje vždy a za všech okolností.
A nějaké to foto... práce na prvním kole kde mi to šlo pomaleji, jelikož jsem se to učil teprve...
Ložiska a přípravek 82mm: 9:25 – zvedlé auto, sundaná kola… práce začínají 9:30 – demontáž brzdiče Tyto destičky mají pod mým vedením najeto 52.000km 9:40 – demontáž držáku brzdiče, kotouče, povolení čepu ramena 9:52 – shození ramena z těhlice, opatrné vyndání poloosy (mám špatné zkušenosti ) a vrácení těhlice na rameno, pak ještě demontáž štítu kotouče 10:04 – pochopení principu přípravku a nasazení na auto, vyndání čidla abs 10:11 – ložisko je venku 10:31 – přeskládání přípravku na lisování nového ložiska a nasazení na těhlici 10:37 – ložisko nalisováno 10:52 – sundání těhlice z ramena, nasazení polosy, vrácení na rameno, vrácení čidla abs, montáž štítu kotouče 11:06 – montáž kotouče, brzdiče a hotovo Na celý proces dohlížel dozor...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#533 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak gratuluji, že se zadařilo.
Doufám, že u Hajnýho to bylo výjimečný, že ta ložiska nešla ani ven ani dovnitř.
Doufám, že u Hajnýho to bylo výjimečný, že ta ložiska nešla ani ven ani dovnitř.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#534 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Až jsem se právě divil jaká je to pohoda... a to lisování zpět ještě lehčí, celé ráčnou a na závěr trochu větší silou dotáhnout... možná rozdíl SKF oproti FAG... třeba nějaká ta tisícinka milimetru.
Asi nejkratší vlastnictví přípravku... včera přišel, dnes použit a už si našel nového majitele...
Asi nejkratší vlastnictví přípravku... včera přišel, dnes použit a už si našel nového majitele...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#535 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Klobouček a
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#536 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Já chválím 2x po tom, co jsem byl svědkem výměny, co mi dělal na autě Radek.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#537 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
A kam jsi prodal ten přípravek?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#538 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Bere si ho jeden místní člen fóra bydlící kousek vedle.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#539 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Máš dobry že jsi pořád šikovnější - já mám pocit že nastupuji opačnou křivku..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#540 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Co se nepodařilo že si na opačné křivce?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#541 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Zase mi něco klepe v zadu a nemohu na to přijít.
Teď mi hlavně bouchá něco při levém rejdu při přidání zvukově jako poloosa a nemohu na to přijít.
Já měl v autě ticho snad jen pár stovek km. ..
To jsem přitom najel letos strašné málo km tak si říkám jak se tam vůbec stihne něco rozbít či povolit, to není normální..
Teď mi hlavně bouchá něco při levém rejdu při přidání zvukově jako poloosa a nemohu na to přijít.
Já měl v autě ticho snad jen pár stovek km. ..
To jsem přitom najel letos strašné málo km tak si říkám jak se tam vůbec stihne něco rozbít či povolit, to není normální..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#542 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tome a ložiska měla na době SKF? Já objednávál SKF a přišlo FAG-INA (Made in SVK) v krabičce od SKF. Předek FWD P3, Kuba to se zadními ložisky (na krosce) myslím měl opačně. Rozdíl v ceně před rokem kolem 10%, v kvalitě nevím, obě mají dobrou pověst, SKF je asi častěji pančované.
Edit: objednáno také v autodilos.cz
Edit: objednáno také v autodilos.cz
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#543 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ano, SKF i přímo na ložiskách... Made in Slovensko
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#544 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
295.500 km
Nic neklepe, všechno funguje jak má.
Dnes výměna brzdové kapaliny, dva a půl roku od poslední výměny a vypadalo to že nepůjde povolit pravý zadní odvzdušňovák, nakonec se ale uvolnil bez poškození.
Asi nebude od věci s nimi jednou do roka při přezouvání pohnout.
Když jsem přezouval na jaře, tak jsem se všimnul že mám na levém kole utrhnutý jeden držák podběhu (asi jsem někde chytil v zimě), kdybych tam dal rovnou stahovací pásku tenkrát alespoň.
Zřejmě pár rychlejších přesunů po dálnici a je tam náporem vzduchu vybroušená díra.
A k tomu trošku tuningu - takový pokus, brzdiče nabarveny černým kladívkovým Hammeritem. Tak jsem zvědav jak dlouho to vydrží, barva je sice na rez, ale není teplotně odolná.
Nic neklepe, všechno funguje jak má.
Dnes výměna brzdové kapaliny, dva a půl roku od poslední výměny a vypadalo to že nepůjde povolit pravý zadní odvzdušňovák, nakonec se ale uvolnil bez poškození.
Asi nebude od věci s nimi jednou do roka při přezouvání pohnout.
Když jsem přezouval na jaře, tak jsem se všimnul že mám na levém kole utrhnutý jeden držák podběhu (asi jsem někde chytil v zimě), kdybych tam dal rovnou stahovací pásku tenkrát alespoň.
Zřejmě pár rychlejších přesunů po dálnici a je tam náporem vzduchu vybroušená díra.
A k tomu trošku tuningu - takový pokus, brzdiče nabarveny černým kladívkovým Hammeritem. Tak jsem zvědav jak dlouho to vydrží, barva je sice na rez, ale není teplotně odolná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#545 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Teď jsem po delší době vezl zase jednou přetížený vozík... cca 1250kg nákladu
A tak se objevila myšlenka co s tím kdyby člověk někde píchnul... a to nejen teď, ale kdykoli kdekoli.
Jelikož jsem si při koupi 750kg vozíku připlatil 1300kg nápravu, tak o vozík strach nemám, ale samozřejmě jsem na vozík z výroby dostal pneu na 387kg což je při dvou pneu 774kg, proč dávat pevnější když vozík je 750...
Tak jsem mu teď koupil s indexem 91 což je 615kg a při dvou pneu je to už 1230kg... to už stačí...
A navíc jsem ho vybavil ještě rezervou, takže jsem asi jeden z mála co má rezervu na klasickém vozíku 750kg...
Jsem zvědav co mi na můj držák řeknou za rok na stk..
A tak se objevila myšlenka co s tím kdyby člověk někde píchnul... a to nejen teď, ale kdykoli kdekoli.
Jelikož jsem si při koupi 750kg vozíku připlatil 1300kg nápravu, tak o vozík strach nemám, ale samozřejmě jsem na vozík z výroby dostal pneu na 387kg což je při dvou pneu 774kg, proč dávat pevnější když vozík je 750...
Tak jsem mu teď koupil s indexem 91 což je 615kg a při dvou pneu je to už 1230kg... to už stačí...
A navíc jsem ho vybavil ještě rezervou, takže jsem asi jeden z mála co má rezervu na klasickém vozíku 750kg...
Jsem zvědav co mi na můj držák řeknou za rok na stk..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#547 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Skrz naskrz se stejným plocháčem i z druhé strany... aby se to za žádné okolnosti nemohlo uvolnit...
Na závitovkách je ještě dvojitá matice na kterou dosedá přímo disk, to vymezuje prostor mezi diskem a vozíkem aby se zbytečně moc nemačkala pneu... takže je to fakt stahlé dobře a ani se to nehne.
Na závitovkách je ještě dvojitá matice na kterou dosedá přímo disk, to vymezuje prostor mezi diskem a vozíkem aby se zbytečně moc nemačkala pneu... takže je to fakt stahlé dobře a ani se to nehne.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#548 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Pro sich bych jednu zavitovku provrtal a dal tam pruznou zavlacku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#549 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Mě spíš napadlo, aby se to časem nevytrhlo z tý desky, ale zas kolik toho ten vozejk najezdí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#550 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Hlavně ať máš ten přetíženej vozejk čím zvednout - já když jedu pro beton tak si beru raději k rezervě i 1,5t zvedák.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4740 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3221 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali