AxE Volvo 850 2.0 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#276 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#277 AxE Volvo 850 2.0 T5
Pokračování
- Přílohy
-
- 95000775_574650319841670_848881444032872448_n.jpg (66.04 KiB) Zobrazeno 1277 x
-
- 94753478_232224951451936_4097794658929737728_n.jpg (28.38 KiB) Zobrazeno 1277 x
-
- 94590236_2722333744760444_122663071972851712_n.jpg (65.55 KiB) Zobrazeno 1277 x
-
- 94574183_266863984496087_4559473316485660672_n.jpg (81.52 KiB) Zobrazeno 1277 x
-
- 94488237_1551749378366860_642823984211034112_n.jpg (67.43 KiB) Zobrazeno 1277 x
-
- 94473675_1096467240730719_5443310721951596544_n.jpg (54.17 KiB) Zobrazeno 1277 x
-
- 94138299_659924028131525_8783537282318598144_n.jpg (22.97 KiB) Zobrazeno 1277 x
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 46
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: 940 D24TIC 93'
- Bydliště: Liberec
#278 AxE Volvo 850 2.0 T5
Radost pohledět, nádherná práce
_________________
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"
Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"
Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#279 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#280 AxE Volvo 850 2.0 T5
To řešení s hadicí
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#281 AxE Volvo 850 2.0 T5
paráda, luxus...
cos použil za barvu na svody (šedá met.) a na turbo? (černý mat), díky
cos použil za barvu na svody (šedá met.) a na turbo? (černý mat), díky
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#282 AxE Volvo 850 2.0 T5
na svodech by měla být tato https://www.escape6.cz/vht-flameproof-zaruvzdorna-do-teploty-az-1093c-id399211/ plus lak
https://www.escape6.cz/vht-engine-enamel-barva-na-motory-do-teploty-az-288c-id378276/
a černá na turbu je jasná: https://www.escape6.cz/vht-flameproof-zaruvzdorna-do-teploty-az-1093c-id342859/
nezapomeň na základní barvu:
https://www.escape6.cz/vht-engine-enamel-barva-na-motory-do-teploty-az-288c-id378277/
https://www.escape6.cz/vht-engine-enamel-barva-na-motory-do-teploty-az-288c-id378276/
a černá na turbu je jasná: https://www.escape6.cz/vht-flameproof-zaruvzdorna-do-teploty-az-1093c-id342859/
nezapomeň na základní barvu:
https://www.escape6.cz/vht-engine-enamel-barva-na-motory-do-teploty-az-288c-id378277/
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#283 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
#284 AxE Volvo 850 2.0 T5
A ta krabicka dolu, to je dodatocny chladic oleja?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#285 AxE Volvo 850 2.0 T5
Ano je to chladič oleje, je jen na zkoušku, protože budu dávat buď největší z D5 a nebo dám externí pod přední nárazník.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#286 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#287 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak, další tři kousky na G.O
D5252T 850
B5254T2 (Huwa) Ford S-Max 300HP+
B5204T 850R
D5252T 850
B5254T2 (Huwa) Ford S-Max 300HP+
B5204T 850R
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#288 AxE Volvo 850 2.0 T5
Jednou ti přivezu taky ode mně až se mi po...e
Seš už zkušenej motorář to je vidět
Seš už zkušenej motorář to je vidět
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#289 AxE Volvo 850 2.0 T5
Motor pro S-Maxe, dávno složen a namontován do vozu k zákazníkovi
Na motoru proběhlo:
Nové vložky válců včetně srovnání rovinnosti bloku.
Kontrola klikové hřídele (proběhlo zalapování a osazení novými STD ložisky Glyco)
Nové pístní kroužky (upravené na mezeru v zámku 0,20mm) nové kroužky v STD rozměru mají mezeru v zámku kroužku až 0,90mm = nový motor bez komprese.
Kompletní oprava hlavy - frézování sedel, zabroušení ventilů, seřízení ventilových vůlí, nové gufera ventilů a srovnání rovinnosti hlavy.
Dále klasika, nové rozvody včetně vodní pumpy origo Ford, spojková sada z Focusu RS, nová dvouhmota LUK.
Nové vložky válců včetně srovnání rovinnosti bloku.
Kontrola klikové hřídele (proběhlo zalapování a osazení novými STD ložisky Glyco)
Nové pístní kroužky (upravené na mezeru v zámku 0,20mm) nové kroužky v STD rozměru mají mezeru v zámku kroužku až 0,90mm = nový motor bez komprese.
Kompletní oprava hlavy - frézování sedel, zabroušení ventilů, seřízení ventilových vůlí, nové gufera ventilů a srovnání rovinnosti hlavy.
Dále klasika, nové rozvody včetně vodní pumpy origo Ford, spojková sada z Focusu RS, nová dvouhmota LUK.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#290 AxE Volvo 850 2.0 T5
Další NESMRTELNÁ hrůza pryč D5252T, najeto cca 800 000Km.
Na motoru proběhlo:
Hlava - kompletní G.O (frézování sedel, zabroušení ventilů, výměna vodítek, gufera ventilů, nové hydroštely, vačka zůstala původní, srovnání rovinnosti hlavy)
Blok - nové vložky válců (staré měli parádní ovál a v horní úvrati byl vyjetý 1mm schodek), srovnání rovinnosti bloku, nutné přebroušení klikové hřídele (křivá jako luk, protože ve Volvu, při výměně motoru nebyla dotažená řemenice kliky a byl bohužel povolen setrvačník, šrouby šli vytočit rukou
Dále motor dostal nové, žhavící svíčky, vakuovou pumpu, setrvačník včetně spojkové sady, všechna gufera, proběhla oprava turba (výměna středového uzlu), rozvody včetně nové řemenice, ložiska klikové hřídele, pístní kroužky atd. (Bohužel na opravu vstřiku a čerpadla nedošlo)
(v tomto stavu samozřejmě nebylo možné udělat emise, protože spotřeba nafty odpovídala 15L na 100km a na emisích proletělo intercoolerem 1L oleje , protože turbo mělo hodně velkou vůli )
Na vozidle proběhla oprava:
Nový hřeben řízení (starý tekl jako dunaj, ovšem byl plný kovových pilin)
Nová přední ložiska
Lanovody, včetně čelistí
Přední a zadní kotouče včetně nových třmenů
Oprava kabelů ke žhavícím svíčkám
Vyvaření obou prahů (následek tečícího radiátoru topení a provozování v tomto stavu asi cca 4 roky)
Odstrojení celého spodku vozidla včetně náprav - dále proběhlo obroušení koroze celého spodku a natření antikorozní barvou (polyuretanem)
Oprava odometru
Nové všechny 4 silentbloky zadní nápravy
Nové přední blatníky (staré total sežrané korozí)
Dále nové všechny 4 tlumiče Sachs plus pružiny Lesjöfors včetně horního uložení
Radiátor topení
Oprava ABS jednotky, nové ABS kroužky, a všechny ABS čidla
Nové gumy na předním stabíku
Přední ramena Lemforder
A mnoho dalšího
Na motoru proběhlo:
Hlava - kompletní G.O (frézování sedel, zabroušení ventilů, výměna vodítek, gufera ventilů, nové hydroštely, vačka zůstala původní, srovnání rovinnosti hlavy)
Blok - nové vložky válců (staré měli parádní ovál a v horní úvrati byl vyjetý 1mm schodek), srovnání rovinnosti bloku, nutné přebroušení klikové hřídele (křivá jako luk, protože ve Volvu, při výměně motoru nebyla dotažená řemenice kliky a byl bohužel povolen setrvačník, šrouby šli vytočit rukou
Dále motor dostal nové, žhavící svíčky, vakuovou pumpu, setrvačník včetně spojkové sady, všechna gufera, proběhla oprava turba (výměna středového uzlu), rozvody včetně nové řemenice, ložiska klikové hřídele, pístní kroužky atd. (Bohužel na opravu vstřiku a čerpadla nedošlo)
(v tomto stavu samozřejmě nebylo možné udělat emise, protože spotřeba nafty odpovídala 15L na 100km a na emisích proletělo intercoolerem 1L oleje , protože turbo mělo hodně velkou vůli )
Na vozidle proběhla oprava:
Nový hřeben řízení (starý tekl jako dunaj, ovšem byl plný kovových pilin)
Nová přední ložiska
Lanovody, včetně čelistí
Přední a zadní kotouče včetně nových třmenů
Oprava kabelů ke žhavícím svíčkám
Vyvaření obou prahů (následek tečícího radiátoru topení a provozování v tomto stavu asi cca 4 roky)
Odstrojení celého spodku vozidla včetně náprav - dále proběhlo obroušení koroze celého spodku a natření antikorozní barvou (polyuretanem)
Oprava odometru
Nové všechny 4 silentbloky zadní nápravy
Nové přední blatníky (staré total sežrané korozí)
Dále nové všechny 4 tlumiče Sachs plus pružiny Lesjöfors včetně horního uložení
Radiátor topení
Oprava ABS jednotky, nové ABS kroužky, a všechny ABS čidla
Nové gumy na předním stabíku
Přední ramena Lemforder
A mnoho dalšího
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#291 AxE Volvo 850 2.0 T5
To tdi pojede dokud ho Brusel nezastaví.
Ten přechod HUWA na RS spojku mě zajímá, vím, že musí jít i dvouhmota z RS, ale je celkový projev jiný, nebo to ani není poznat?
A krásná práce s vlastní 850, tenhle topic pamatuju ještě z doby co jsem je taky měl.
Ten přechod HUWA na RS spojku mě zajímá, vím, že musí jít i dvouhmota z RS, ale je celkový projev jiný, nebo to ani není poznat?
A krásná práce s vlastní 850, tenhle topic pamatuju ještě z doby co jsem je taky měl.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#292 AxE Volvo 850 2.0 T5
A to nejlepší nakonec pro pobavení B5204T po důchodci, nikdy závodně nejeto a olej měněn po 5000km a hlavně vůbec nebral olej
Motor zakoupen na G.O. S tím že je v pořádku. Má najeto 300 000Km a následně nějaký pátek stálo v garáži.
Po rozborce se došlo na věc, že motor byl údajně zadřen na klice, ale že s klikou otočit lze (ano lze, přes roztaženou teleskopickou ráčnu a zabrat co to jde
Při vypouštění oleje, vyteklo do 1L oleje víc ne. Samozřejmě všechny šály na ojnicích jsou protočené a kaput
Dále už je to taková klasika, opětovně ve válcích vyjetý krásný schod, vydřená klika atd.
https://youtu.be/_aWYCoMZzcc
Druhá ojnice byla bez jedné půlky ložiska, takže díky velké vůli se píst dotýkal hlavy
Takže příjdou nové vložky, přebroušení kliky, 2 píst včetně ojnice příjde náhradní, kompletní oprava hlavy, včetně nových hydroštelů atd dále výroba celokovového těsnění pod palici.
Motor zakoupen na G.O. S tím že je v pořádku. Má najeto 300 000Km a následně nějaký pátek stálo v garáži.
Po rozborce se došlo na věc, že motor byl údajně zadřen na klice, ale že s klikou otočit lze (ano lze, přes roztaženou teleskopickou ráčnu a zabrat co to jde
Při vypouštění oleje, vyteklo do 1L oleje víc ne. Samozřejmě všechny šály na ojnicích jsou protočené a kaput
Dále už je to taková klasika, opětovně ve válcích vyjetý krásný schod, vydřená klika atd.
https://youtu.be/_aWYCoMZzcc
Druhá ojnice byla bez jedné půlky ložiska, takže díky velké vůli se píst dotýkal hlavy
Takže příjdou nové vložky, přebroušení kliky, 2 píst včetně ojnice příjde náhradní, kompletní oprava hlavy, včetně nových hydroštelů atd dále výroba celokovového těsnění pod palici.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#293 AxE Volvo 850 2.0 T5
No to doufám, protože takový ojeb s TDI nikdy víckrát Holt tak to dopadá když ti ve Volvu vymění za 100k motor z druhého auta, který je údajně good a následně po výměně motoru jen co se ochladí, tak se tě majitel vozu ptá, zda je normální ráno v mrazech startovat pomocí dvou baterek
Co se týče výměny spojky, tak origo spojka je montovaná do C30 T5 220Hp a 230hp, C70 T5, S40, S80 II.
Ta která se použila do S-Maxe z Focusu RS II 2.5 RS 305Hp, tak je montována do C30 D3,D4,D5 nebo S60 II, S40 II atd.
Takže setrvák zůstal původní, akorát se dala silnější spojka, tak jak chtěl majitel. Nevím zda to měl vyzkoušené osobně a nebo to měl ošéfované z nějakého fora.
Jen si nevzpomenu jestli původní spojka klouzala skrze výkon a nebo se s tím zdatně prala Akorát po výměně spojky říkal, že se mu zdá, že ten pedál je malinko tvrdší.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#294 AxE Volvo 850 2.0 T5
Z tebe je už profi motorář paráda
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#295 AxE Volvo 850 2.0 T5
Konečně se dostala řada i na světla
Po opravě
Po opravě
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#296 AxE Volvo 850 2.0 T5
Kdo ti to dělal?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#297 AxE Volvo 850 2.0 T5
Zde http://www.chromovani-plastu.cz/. Cena byla kolem 2500 - 2800Kč, teď už si nevzpomenu kolik přesně, protože jsem to nechal spravovat v dubnu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#298 AxE Volvo 850 2.0 T5
Díky, tak to je příjemná cena proti novým lampám. Ještě aby vydrželo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#299 AxE Volvo 850 2.0 T5
Hmmm, já měl za to, že 2.5T/ST a RS mají jinou dvouhmotu a proto nestačí jen spojková sada, děkuji za odpověď ,snad to stihnu nastudovat, než ta mrcha doklouže.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#300 AxE Volvo 850 2.0 T5
Ja tenkrat nechama delat lampy v priciose, ale uz se zacinaji zase loupat, to same hlasil tusim Z-d-e-n-a, tak treba tohle bude lepsi, a nekdy na to taky dojde
BTW ty motory delas pro sebe nebo i na kseft?
mel bych tu jedno TDI ne podobnou akci
BTW ty motory delas pro sebe nebo i na kseft?
mel bych tu jedno TDI ne podobnou akci
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek