AxE Volvo 850 2.0 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#176 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tvl capni PU penu. Nejakou ten laminat a muzes vyrabet. Klasickych narazniku je hafo. Tak to klidne muzes udelat na nem. Stejne ten spodek je uplne jinej a vrzky jsou stejny jak eRkovej tak obycejnej ne? V tom bych taky nevidel problem.
Jen nevim kolik pak ten naraznik bude vazit. ale pak zas neni problem na nem udelat kopito a pak udelat komplet z laminatu. A navic muzes pak to kopito speneznit,nebo delat narazniky na zakazku.
S kridlem nevim jak by se to dalo udelat. S tim zkusenosti nemam. ale urco to bude obsobne.
Jen nevim kolik pak ten naraznik bude vazit. ale pak zas neni problem na nem udelat kopito a pak udelat komplet z laminatu. A navic muzes pak to kopito speneznit,nebo delat narazniky na zakazku.
S kridlem nevim jak by se to dalo udelat. S tim zkusenosti nemam. ale urco to bude obsobne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#177 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak to problém není, jak říkáš.
Věřím jedné jediné věci že ta 850ka kterou bych takto udělal, tak to bude krásným lákadlem na fízly a na závistivce dávám tomu 14 dní a bude to obtažený klíčem
A hlavně ty nálepky budou výzvou na Škoda RS nebo 1.9 TDI už vidím jak každou chvíli bude chtít někdo závodit
Věřím jedné jediné věci že ta 850ka kterou bych takto udělal, tak to bude krásným lákadlem na fízly a na závistivce dávám tomu 14 dní a bude to obtažený klíčem
A hlavně ty nálepky budou výzvou na Škoda RS nebo 1.9 TDI už vidím jak každou chvíli bude chtít někdo závodit
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#178 AxE Volvo 850 2.0 T5
To uz je ale pak vec a problem soucastky mezi volamtem a sedackou. Nemuselo by se to hazet uplne do podrobna. Stacilo by udelat jen barvy. Bez napisu polepu. Takova odlehcena verze.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#179 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Burgendland
- Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
- Bydliště: Rakousko
#180 AxE Volvo 850 2.0 T5
vidim, ze mas pekny ponk (taky znacky Volvo)
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#182 AxE Volvo 850 2.0 T5
Na motoru se to nějak extra hrotit nebude. Koupí se nové 15G turbo, nový origo mezichladič nebo od do88, pak možná chip ještě nevím od koho zda BSR nebo někdo jiný. Bohatě postačí těch 230-250 koní, nebudu to ladit víc, protože jak někdo psal tak u 2.3 R rády praskají vložky mezi 2,3,4 válcem protože se nestačí chladit, pokud má motor 300 koní a víc a člověk jsi s ním pořádně zazávodí.
U 2.0T5 to žeprý nehrozí. Ale pokoušet to nebudu.
Dále jak jsem psal udělá se palice, ventily, možná vodítka pokud budou potřeba a tak i s ventily atd pak blok na výbrus.
Pak je potřeba vyměnit všechny hadice kolem motoru, přetěsnit řízení nebo koupit nové, tak i jednotkou TRACS bud repas nebo nová.
No a pak zbývají blbosti kolem, jako jsou nové přední ramena, a zadní tlumiče plus pružiny pro celé auto, nebo komplet podvozek Bilstein B6 a péra Eibach.
Nová spojka, vstřiky, silentbloky motoru, přešití kožených sedaček do nové kůže, pak 3'' Downpipe a svody z Rka k tomu kat a od katu výfuk Simons nebo OBX, dále přetěsnění klimy, výměna sušičky klimy a takový sračky kolem.
Atd.
U 2.0T5 to žeprý nehrozí. Ale pokoušet to nebudu.
Dále jak jsem psal udělá se palice, ventily, možná vodítka pokud budou potřeba a tak i s ventily atd pak blok na výbrus.
Pak je potřeba vyměnit všechny hadice kolem motoru, přetěsnit řízení nebo koupit nové, tak i jednotkou TRACS bud repas nebo nová.
No a pak zbývají blbosti kolem, jako jsou nové přední ramena, a zadní tlumiče plus pružiny pro celé auto, nebo komplet podvozek Bilstein B6 a péra Eibach.
Nová spojka, vstřiky, silentbloky motoru, přešití kožených sedaček do nové kůže, pak 3'' Downpipe a svody z Rka k tomu kat a od katu výfuk Simons nebo OBX, dále přetěsnění klimy, výměna sušičky klimy a takový sračky kolem.
Atd.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#183 AxE Volvo 850 2.0 T5
U 2,5... u 2,3 určitě ne, zrovna jedna aktuální diskuze http://volvospeed.com/vs_forum/topic/171605-850r-stock-internals-debate/AxE_26 píše:někdo psal tak u 2.3 R rády praskají vložky mezi 2,3,4 válcem protože se nestačí chladit, pokud má motor 300 koní a víc a člověk jsi s ním pořádně zazávodí.
U 2.0T5 to žeprý nehrozí. Ale pokoušet to nebudu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#184 AxE Volvo 850 2.0 T5
Nedavno jsem koukal na toho frajera co predelava motory na neco extremniho. Mel tam 850 T5R a aby s toho dostal 700hp tak kolem kazdeho valce strcil 4 kulatiny. Kvuli lepsimu odvodu tepla. Ale jak to tam provadel nevim rict pac zrovna tudle chvilku jsem nevidel.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#185 AxE Volvo 850 2.0 T5
Presne tak...2.3 je v pohode. Nekde jsen cetl ,ze ani kovane pisty nejsou potreba do 350-400 hp. Jen u whitebloku je potreba nad 300hp (19T) kovane ojnice. Rady se ohybaji. Budu je davat. Lepsi je dat tesneni pod hlavou z S60R . ......peter cz píše:U 2,5... u 2,3 určitě ne, zrovna jedna aktuální diskuze http://volvospeed.com/vs_forum/topic/171605-850r-stock-internals-debate/AxE_26 píše:někdo psal tak u 2.3 R rády praskají vložky mezi 2,3,4 válcem protože se nestačí chladit, pokud má motor 300 koní a víc a člověk jsi s ním pořádně zazávodí.
U 2.0T5 to žeprý nehrozí. Ale pokoušet to nebudu.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#186 AxE Volvo 850 2.0 T5
Jen doplním, že toto platí především pro auta s lankem. ETM si to už ukočíruje takže lze provozovat výkony do cca 400-500 PS na sériovejch vnitřnostech...S60 GOLD píše:Jen u whitebloku je potreba nad 300hp (19T) kovane ojnice. Rady se ohybaji. Budu je davat. Lepsi je dat tesneni pod hlavou z S60R . ......
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#187 AxE Volvo 850 2.0 T5
Dobrej clanek je zde :metju píše:Jen doplním, že toto platí především pro auta s lankem. ETM si to už ukočíruje takže lze provozovat výkony do cca 400-500 PS na sériovejch vnitřnostech...S60 GOLD píše:Jen u whitebloku je potreba nad 300hp (19T) kovane ojnice. Rady se ohybaji. Budu je davat. Lepsi je dat tesneni pod hlavou z S60R . ......
https://turbobricks.com/archive/index.php/t-10961.html
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#188 AxE Volvo 850 2.0 T5
S60 GOLD píše:Lepsi je dat tesneni pod hlavou z S60R . ......
Ruku do vlažný vody za to nedám, ale nemá náhodou 2,3 motor menší průměr pístů než 2,5 motor? Tuším 81 mm vs. 83 mm...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#189 AxE Volvo 850 2.0 T5
http://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-s60r-v70r-head-gasket/Fíla píše:S60 GOLD píše:Lepsi je dat tesneni pod hlavou z S60R . ......
Ruku do vlažný vody za to nedám, ale nemá náhodou 2,3 motor menší průměr pístů než 2,5 motor? Tuším 81 mm vs. 83 mm...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kokořín
- Vůz: XC70 II | C70 I
#190 AxE Volvo 850 2.0 T5
AxE_26:
Zdravím tě, líbí se mi tvoje nadšení. V létě si udělám vejlet do Kroměříže, pozdravim Martena, od kterýho mám Rko (nechal jsem dělat komplet go motoru + spojka, elektrika - vše s origo díly - zahučel jsem kolem 200 tis.).
Ale na Tebe a Tvoje auto se musím podívat taky.
Hodně zdaru, pevný ruce, nervy a příjem
Honza
Zdravím tě, líbí se mi tvoje nadšení. V létě si udělám vejlet do Kroměříže, pozdravim Martena, od kterýho mám Rko (nechal jsem dělat komplet go motoru + spojka, elektrika - vše s origo díly - zahučel jsem kolem 200 tis.).
Ale na Tebe a Tvoje auto se musím podívat taky.
Hodně zdaru, pevný ruce, nervy a příjem
Honza
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#191 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak potom dej týden předem vědět.yellman píše:AxE_26:
Zdravím tě, líbí se mi tvoje nadšení. V létě si udělám vejlet do Kroměříže, pozdravim Martena, od kterýho mám Rko (nechal jsem dělat komplet go motoru + spojka, elektrika - vše s origo díly - zahučel jsem kolem 200 tis.).
Ale na Tebe a Tvoje auto se musím podívat taky.
Hodně zdaru, pevný ruce, nervy a příjem
Honza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#192 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#193 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#194 AxE Volvo 850 2.0 T5
A dál
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#195 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#196 AxE Volvo 850 2.0 T5
Trochu mi to připomnělo dobu, kdy jsem tohle udělal s převodovkou na B2 passatu. Na STK pak technik vyvalil oči a zeptal se "Na to se ještě dělaj nový převodovky?" Ať tě práce těší a nezkazí ti ji první únik oleje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#197 AxE Volvo 850 2.0 T5
Perfektni
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#198 AxE Volvo 850 2.0 T5
Díky pánové, uvidíme, doufám že nikde žádný únik nebude, jen na papíře při STK
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#199 AxE Volvo 850 2.0 T5
Zatím něco málo dorazilo
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#200 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek