Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#151 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Petr.Chrpa píše:Ahoj je to pěkné
Jsem zvědav na ty tlumiče ,protože to do čeho si se pustil ,to jako klobouk dolu .
Já bych se třeba do toho nedal takže si prostě blázen :D
Jinak držím palce :good:
Děkuju moc, jsem rád že se líbí a topicy baví :)

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#152 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Kr.P píše:
Petr.Chrpa píše:Ahoj je to pěkné
Jsem zvědav na ty tlumiče ,protože to do čeho si se pustil ,to jako klobouk dolu .
Já bych se třeba do toho nedal takže si prostě blázen :D
Jinak držím palce :good:
Děkuju moc, jsem rád že se líbí a topicy baví :)
To by jsi potom mohl zkusit nivomaty co ty na to ? :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#153 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Petr.Chrpa píše:To by jsi potom mohl zkusit nivomaty co ty na to ? :D
:green:

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#154 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Rear mud flaps
Left - 8600452
Right - 8600453

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#155 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Dneska dorazily nějaký dobroty :)

[img]http://s25.postimg.org/xqod9jtl7/IMG_20151111_115153.jpg[/img]

na ty 330mm štíty brzd jsem hrdej :green:

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#156 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od 3m3 »

:good: stity vypadaj jak Millennium Falcon
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#157 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

3m3 píše::good: stity vypadaj jak Millennium Falcon
:ROFL: kdybych je nemusel dneska dát na auto, tak si snad seženu samolepky Hana Sola, Luka Skywalkera, Leiu, Chewbaccu a zbytek posádky a nalepim je tam a stříknu bezbarvym lakem :green:

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#158 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Nějaký nový sračky:
[img]http://s25.postimg.org/gs8g1xuh7/IMG_20160204_103244.jpg[/img]


4x nový pružiny Lesjöfors k novejm tlumičum
Origo Volvo rozpěra

:kuchta:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#159 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Urvanej »

:Bravo:
tvl tys prodal dítě na ND ne? :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#160 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Tyvoe sám nevim, zrovna čumim na první stránku mezi investice a už jsem v tom za víc, než stálo celý auto :ROFL:

Jinak tyhle kokotiny jsou poslední věci k těm Öhlinsum, takže ty jsem prostě pořídit musel, snad zbyde i na nový obutí :green:

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#161 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše:Nějaký nový sračky:
[img]http://s25.postimg.org/gs8g1xuh7/IMG_20160204_103244.jpg[/img]


4x nový pružiny Lesjöfors k novejm tlumičum
Origo Volvo rozpěra

:kuchta:
Pěkný,pěkný tak ještě najít čas a namontovat :D ,aby si nebyl jako já v ložnici nový silikonový vodní hadice na žlutý v jednom rohu v dalšim silikonový turbohadice ,v dílně komplet kotouče+ lanovody na zelený a třmeny 302 no a destičky na stole u PC :lol:
A čas na to furt nemám :lol:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#162 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Dneska dorazily paraboly z renovace. Bohužel jsem si nevyfotil jak auto svítilo předtim, ale v noci jsem se bál jezdit, tak si to představte. Předchozí majitel v tom měl nacpaný HIDy, takže parabolky dostaly pěkně zabrat. Když už nemám srovnání svítivosti, mám aspoň nějaký fotky parabol samotnejch:
stará bez blesku:
[img]http://s25.postimg.org/4tapzut1n/stara5.jpg[/img]
stará s bleskem:
[img]http://s25.postimg.org/uq4ecgwp7/stara1.jpg[/img]
potkávačka:
[img]http://s25.postimg.org/v0bwvtbbf/stara4.jpg[/img]
č.2:
[img]http://s25.postimg.org/mtjx48l8r/stara2.jpg[/img]
dálka:
[img]http://s25.postimg.org/z0j2821sb/stara3.jpg[/img]


nově, bez blesku:
[img]http://s25.postimg.org/wydzg2eff/nova2.jpg[/img]
s bleskem:
[img]http://s25.postimg.org/m1h951h1n/nova1.jpg[/img]
potkávačka:
[img]http://s25.postimg.org/lpzssa0ln/nova4.jpg[/img]
dálka:
[img]http://s25.postimg.org/p71uv8znv/nova3.jpg[/img]


je tam vidět drobnej prach, kterej se mi bohužel s bleskem takhle rozsvítil, povrch je jinak pěkně hladkej

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#163 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od 3m3 »

Schon,na ja.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#164 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od raolsa »

:good:
Kdepak ti to dělali?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#165 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Náhlovský z preciosy, mám na něj uloženej kontakt už léta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#166 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Fritzko »

ty vole dalsi blazon. ja sa teda uz neviem dockat, kedy konecne tie Ohlins tlmice nahodis na auto. budes riesit aj rebound/compression valving rates a spring rates? mam celkom zalubu pozerat aj na cisla.. :crazy:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#167 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Ne, nebudu. Taky mám zálibu pozerat čísla, ale museji bejt někde k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#168 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Fritzko »

Krystof P. píše:Ne, nebudu. Taky mám zálibu pozerat čísla, ale museji bejt někde k dispozici.
tak pokial mas k dispozicii pana Kolba, tak by som to s nim urcite prediskutoval, ako si sparovat tlmice a pruziny. moze sa ti stat presne to co mne, ze tmice budu az moc tvrde na lesjofors pruziny a tym padom nebudu plnit svoju funkciu tak ako by mali.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#169 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Urvanej »

OT: člověče nejsem si uplně jistej, jestli měká pružina a tvrdej tlumič je nějaký větší problém. Mazimálně při naklánění v zatáčkách, nebo brždění. Ale pro použití je daleko horší případ ten opačnej. Měkký tlumiče a tvrdý pružiny, to pak auto jakoby tlumiče vůbec nemělo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#170 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Fritzko »

nuz cital som si poslednou dobou dost o podvozku a tu jest citat z jedneho clanku: ,,However, like springs, it is possible to have too stiff a shock. First, if the shocks are stiffer than the springs, the springs will be overpowered, and will not actually fulfill their bump absorbing function´´
Urvanej píše:OT: člověče nejsem si uplně jistej, jestli měká pružina a tvrdej tlumič je nějaký větší problém. Mazimálně při naklánění v zatáčkách, nebo brždění. Ale pro použití je daleko horší případ ten opačnej. Měkký tlumiče a tvrdý pružiny, to pak auto jakoby tlumiče vůbec nemělo.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#171 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Něco jinýho je něco číst a něco si zažít. Já jsem v tomhle s Uřvanym, i když na to mám trošku jinej názor.

V mym případě mám dejme tomu "originál" přední tlumič, kterej co vim se dával spolu s Öhlinsema. Zadní mám o něco tvrdší, ale mám dojem, že k Öhlinsum byl zároveň o něco kratší (Evropský Cčko má standardně kratší zadní tlumič než ostatní 70 o cca 3cm), tohle bohužel nevim a nechtěl jsem dával 6 za jeden kratší zadní, respektive 12 za oba.
Ty tlumiče mají proměnnou tuhost, to znamená, že s měkčí pružinou budou líp fungovat na měkčí nastavení (1-5) a s tvrdší by zřejmě líp fungovaly na 6-8, ale tyhle nastavení já prakticky nepoužiju.

Co dělá náklony v zatáčkách blbejma jsou právě měkký tlumiče, pružina na to nemá až takovej vliv (samozřejmě snížení kratšíma pružinama dál eliminuje náklony v zatáčkách), pokud neni delší, než by měla bejt, což já osobně vyřešim případnym "ustřiženim" protože ty zadky nejsou progresivní, jako třeba péra na coiloverech.

Bohužel si nejsem timhle jistej na 100% takže to budu muset otestovat, jsem případně smířenej s tim, že koupim nějaký kratší pružiny, kdyby to nefungovalo. A ani Ondra Kolb bohužel definitivně nedokáže říct, co konkrétně použít společně s tlumičema, co mi bylo doporučeno je případně použít lehce zkrácený péra ve stylu HR, nebo koni, do -30mm

Jinak v tom co jsi poslal je očividně chyba. Kdyby byly springs overpowered, tak by neplnily funkci tlumiče. Takže by to mělo znít:
,However, like springs, it is possible to have too stiff a shock. First, if the shocks are stiffer than the springs, the springs will be underpowered, and will not actually fulfill their bump absorbing function. Což v první řadě stejně plní tlumič a.k.a shock absorber.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#172 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Fritzko »

Ok.urobis ako uznas za vhodne. Ja vychadzam iba z vlastnej skusenosti a pochopil som to az pred nedavnom. Pocas pouzivania tych tlmicov a lowering kitu som zrusil 2sady hornych ulozeni. Cize guma v ulozeni dostavala riadne zabrat, domnievam sa prave kvoli tomu ze pruzina bola voci tlmicu velmi makka a nedokazala riadne absorbovat naraz..
Napr.: opri o stenu tenky matrac a vraz don pastou. Asi to bude boliet. Teraz opri o stenu hruby matrac a opat don vraz pastou.. boli to menej alebo vobec... makes sense?!
Krystof P. píše:Něco jinýho je něco číst a něco si zažít. Já jsem v tomhle s Uřvanym, i když na to mám trošku jinej názor.

V mym případě mám dejme tomu "originál" přední tlumič, kterej co vim se dával spolu s Öhlinsema. Zadní mám o něco tvrdší, ale mám dojem, že k Öhlinsum byl zároveň o něco kratší (Evropský Cčko má standardně kratší zadní tlumič než ostatní 70 o cca 3cm), tohle bohužel nevim a nechtěl jsem dával 6 za jeden kratší zadní, respektive 12 za oba.
Ty tlumiče mají proměnnou tuhost, to znamená, že s měkčí pružinou budou líp fungovat na měkčí nastavení (1-5) a s tvrdší by zřejmě líp fungovaly na 6-8, ale tyhle nastavení já prakticky nepoužiju.

Co dělá náklony v zatáčkách blbejma jsou právě měkký tlumiče, pružina na to nemá až takovej vliv (samozřejmě snížení kratšíma pružinama dál eliminuje náklony v zatáčkách), pokud neni delší, než by měla bejt, což já osobně vyřešim případnym "ustřiženim" protože ty zadky nejsou progresivní, jako třeba péra na coiloverech.

Bohužel si nejsem timhle jistej na 100% takže to budu muset otestovat, jsem případně smířenej s tim, že koupim nějaký kratší pružiny, kdyby to nefungovalo. A ani Ondra Kolb bohužel definitivně nedokáže říct, co konkrétně použít společně s tlumičema, co mi bylo doporučeno je případně použít lehce zkrácený péra ve stylu HR, nebo koni, do -30mm

Jinak v tom co jsi poslal je očividně chyba. Kdyby byly springs overpowered, tak by neplnily funkci tlumiče. Takže by to mělo znít:
,However, like springs, it is possible to have too stiff a shock. First, if the shocks are stiffer than the springs, the springs will be underpowered, and will not actually fulfill their bump absorbing function. Což v první řadě stejně plní tlumič a.k.a shock absorber.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#173 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Já tě chápu, dokonce to dává i smysl.

Ale otázka je, jak to funguje v případě, že se nejedná o pastu (ať už je to cokoliv) a matraci, ale tlumič a pružinu :ROFL:


Prostě nevim, nedokážu dát jednoznačnou odpověď, ale jsem si jistej, že za nějakou dobu se k tomu dopracuju. Víc bohužel teď říct nedokážu, sorry. Jinak bych ti i odpověděl jednoznačně na tvůj dotaz v SZ

rebound a compression raty na tlumičích a spring raty na pružinách jsou věci, který je potřeba měřit ve vybavený dílně, tyhle informace prostě od e-shopu nedostaneš, takže se na to nedá jednoznačně odpovědět. A pokud bys to chtěl řešit seriozně, tak tě to bude stát víc než celý auto včetně investic. Bohužel...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#174 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Fritzko »

ty vole.. päsť-Fist.. ne pasta.. :D
ja len ti davam na znamost ze moje lesjofors su ocividne makke. zmerat springrate si vies aj doma,ale ak mas na to niekde ti to radi zmeraju.
Krystof P. píše:Já tě chápu, dokonce to dává i smysl.

Ale otázka je, jak to funguje v případě, že se nejedná o pastu (ať už je to cokoliv) a matraci, ale tlumič a pružinu :ROFL:


Prostě nevim, nedokážu dát jednoznačnou odpověď, ale jsem si jistej, že za nějakou dobu se k tomu dopracuju. Víc bohužel teď říct nedokážu, sorry. Jinak bych ti i odpověděl jednoznačně na tvůj dotaz v SZ

rebound a compression raty na tlumičích a spring raty na pružinách jsou věci, který je potřeba měřit ve vybavený dílně, tyhle informace prostě od e-shopu nedostaneš, takže se na to nedá jednoznačně odpovědět. A pokud bys to chtěl řešit seriozně, tak tě to bude stát víc než celý auto včetně investic. Bohužel...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#175 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

ok, já pořád vim jaký jsou compression a rebound raty na těch Öhlinsech, ale nevim jak k tomu vztahnout spring raty na pružině a to je ono, řešit to teď nebudu, křenci si s tím nejak poradí
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“