Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
Ahoj,
konečně jsem se dostal k nafocení mého Cčka.
Jedná se o rok výroby 1999, motor 2.3T5. Černý interiér, manuál M56, plná výbava.
Jinak kdyby to někoho zajímalo kola jsou 18" AEZ Icon Five, na autě už byly a mě se líbí, jen budou chtít zrenovovat. Nechci pegasa ani titany, jedině tritony nebo jiný pavouky od BBS.
Předem oznamuji že auto není žádná leštěnka, zatím se ho snažím dát dohromady mechanicky. Koupil jsem ho ve svých 20 letech za svoje vlastnoručně vydělané peníze a úplně klidně se přiznám, že jsem možná trochu podcenil, co údržba takového auta obnáší, nicméně co ho mám, dostává náležitou péči a dodělávám nedostatky na funkčnosti, které se léty používání objevily.
Co bylo špatně při koupi:
1) naprasklý čelní okno řidiče, takový dvě bublinky od kamíků - zatím neřešeno
2) nefunkční naklápění opěráku řidiče - vyřešeno nakonec přidáním 3 cestnýho spínače, takže to nejde naklápět na původním modulu, kdybych nějakej sehnal, chtěl bych zkusit, jestli to bude tim a kdyžtak ho tam dal.
3) nefunkční táhlo na sklápění pro nastupování cestujících dozadu u spolujezdce - zatím nevyřešeno, ale materiály obstarány
4) nefunkční nastavení bederní opěrky - vyřešeno - byl vypadlej pruh látky, kterej napíná kolečko na nastavení z úchytů, znovu uchyceno, přešito
5) asi do 10 dnů se vysypala lambda - vyřešeno výměnou
6) chybí šuplík na CD do zadního changeru - neřešil jsem
7) utrženej horní silentblok motoru - vyměněno
8. na autě byl nabastlenej šíbr z V70 s ořezanym těsněnim, aby se tam vešel (C má specifickej díl) takže do auta fouká při rychlosti nad 90km/h, ale neprší - napůl vyřešeno zakoupením šíbru z Cčka - tímto děkuji Honzovi (Vityjan) za velmi sympatickou cenu a fajn pokec. VYŘEŠENO - Šíbre díky!
9) další bastl byly mračítka a xenony, upozorňuji že ve světlech co vidíte na obrázku...šlo okamžitě ven i když to svítilo dobře a s mračítkama ani neoslňovalo (tohle je pravda, schválně jsme to testovali s dalšim autem) - kdyby nekdo chtěl ty ovládací moduly na xenony, co jsou v motorovém prostoru, tohle byly originál volvo
10) mizerný rozstřik na přední části kapoty, zřejmě retuš zničeného předku od kamínků a mizerný rozstřik na zadním nárazníku, zřejmě střet s nějakým sloupem
11) tlumiče monroe reflex osazeny na celém autě
Co se stalo špatně po koupi:
1) urval se mi stěračík světla na straně u řidiče - nevím jak je to možný, ale přetočil se směrem dolu jako k nárazníku a rozlomilo to ramínko, teď se vůbec nehejbe a já nevím co s tím - stěrač přidělán zpět, nefunkční
2) začala chcát zpětná hadice k turbu - vyměněno
3) v zimě odešlo stahování okna řidiče, samozřějmě v otevřený poloze v největší zimě
4) na autě naměřeny nižší tlaky - viz. 22.4.2014
5) trefil jsem srnku přesně na předek, naštěstí asi v 40 hm/h náraz pochytal nárazník, protože sehla hlavu jakoby k silnici - rozpraskal už tak mizernej lak nárazníku a srna mi nechala přes celej bok auta až k zadním lampám krvavej pruh a stačila promáčknout místo za předním podběhem tak, že nešly otvírat dveře spolujezdce - vyřešeno klempírou od nás z vesnice za 3 minuty a děkuju
6) blbec ve žluté fabii jel uprostřed silnice, která je sotva na dvě úzká auta, já měl na své straně utrženou krajnici a cca 12-15cm schod, tak jsme se potkali zrcátky - on nic a já rozbité sklo, napřed jsem koupil nějaký šmejd v kelly, který nebyl konvexní, pak v Sobíně za 500,- origo, černý socka plast co mi zůstal na zrcátku jsem sundal tempem
7) 14.4.2014 opět zavírám okno řidiče na 4x - vypálené kontakty v ovládání se opět ozývají - vyndám, očistím, plácnu zpět, ale nutně už potřebuji nový modul, situace se opakuje 22.4.
8. 3-4.5.2014 auto při zátahu nad 2500ot./min začne vždycky asi na vteřinku ztrácet dech, jakoby poškubává a rozsvítí se kontrolka motoru - dle pana mechoše se ozývá TCV, takže je načase dokoupit hadice a nainstalovat ACDelco co se mi doma válí - vyřešeno
Servisní kniha:
13.5.2012/235.000km - horní silentblock motoru, kabinový filtr, rozvody, axiální táhlo řízení, lambda, vzduch. + oil filtr, sedlo pružiny, kost stabilizátoru, geometrie...29.426,-
18.10.2012 - zpětná trubka od turba přes kterou tekl olej, zadní bzd. destičky, olej, pakny ruční brzdy, čidlo vody apod. 8766,-
jaro 2014 - prodal jsem originál policejní sadu 320mm brzd a vyměnil za jiné dírované 302mm - později půjde na auto nějaký jiný systém - jsem otevřen novým názorům
14.4.14 - 238tkm měněn olej v převodovce + zelená kapalina do serva za starou spálenou - 1800,-
objednán pal. filtr, plochý řemen, připravek na odstraňování usazenin do oleje; zakoupena "nová" nádobka na servo kapalinu - 400,-
15.4.2014 - vyměněny všechny rozlámané husí krky na cívkách + všude možně, postahováno textilní páskou kvůli odolnosti vůči oleji - 205,- (misfiring/chyba diag.)
22.4.2014 - vyměněn LP stabilizátor, nový plochý řemen, namontována nová nádobka na servo kapalinu, opět nová servo kapalina, vyčištěna ETS,
do oleje přidán přípravek na uvolnění sedlin a pístních kroužků, nový palivový filtr - 4800,- (diagnostika v pořádku - bez chyby)
23.4.2014 - vyčištění modulu ovládání oken už nepomohlo, kontakty byly tak vypálené, že už to prostě nešlo - opět provizorně opraveno nanesením cínové vrstvy na původní kontakty, uvidíme jak dlouho to vydrží funkční; opravena dioda osvětlení SPZ
1.5.2014 - vyčištění čočky autorádia - nyní čte suprově, vyměněn šíbr za "nový", upraven zámek kapoty - teď otevírá na jedno zatáhnutí páčky, na zkoušku nainstalovány 15mm podložky na zadní nápravu - ET 25, nové grafitové stěrače - 1500 + 160 ,-
7.5.2014 - zakoupena sada 17" Propus + obutí - 5.000,-
16.5.2014 - výměna gumových podtlakových hadic kolem turba, sání apod. za silikon, nainstalován TCV ACDelco - ~2.000,-
23.5.2014 - Vyměněna zapalovací cívka na prvním válci, čímž je zároveň vyřešeno i issue č.8 (cukání v zátahu/missfiring)
červen 2014 - Vyměněna zapalovací cívka na druhém válci - 1600,- obě
9.10.2014 2014 - Nová baterie 72Ah - 1099,-
1.6.2015 - Brzdové hadice, kapalina, olejový filtr - 2000,-
4.6.2015 - Brzdové Kotouče Zimmermann, 16" destičky Volvo, 7L Mobil 1 5W50 - 5800,-
4.6.2015 - Žárovky interiér ~500,-
léto 2015 - Öhlins Road Holding Kit - 4000,-
22.10.2015 - 2x Zadní horní uložení Lemförder + 2x sada na repasi brzdového třmenu - 1400,-
11.11.2015 - 2x Ložisko předního horního uložení Lemförder + 2x Miska pružiny předního uložení Lemförder + Přední ložisko (pravé) + 2x Ochranný štít předního kotouče - 7600,-
Listopad 2015 - Výměna ložiska 400,-
Leden 2016 - Night Breaker Unlimited, Prachovky ax. táhla řízení (k tlumičům) 1100,-
Leden 2016 - Odeslány paraboly na renovaci - 1580,-
Únor 2016 - Přední + zadní pružiny Lesjöfors - 3858 ,-
Únor 2016 - Volvo rozpěrná tyč + misky předního horního uložení Volvo + opravná sada laku - 3450,-
16.4.2017 - Letní pneu Dunlop Sportmaxx RT + přezutí - 3400,-
konečně jsem se dostal k nafocení mého Cčka.
Jedná se o rok výroby 1999, motor 2.3T5. Černý interiér, manuál M56, plná výbava.
Jinak kdyby to někoho zajímalo kola jsou 18" AEZ Icon Five, na autě už byly a mě se líbí, jen budou chtít zrenovovat. Nechci pegasa ani titany, jedině tritony nebo jiný pavouky od BBS.
Předem oznamuji že auto není žádná leštěnka, zatím se ho snažím dát dohromady mechanicky. Koupil jsem ho ve svých 20 letech za svoje vlastnoručně vydělané peníze a úplně klidně se přiznám, že jsem možná trochu podcenil, co údržba takového auta obnáší, nicméně co ho mám, dostává náležitou péči a dodělávám nedostatky na funkčnosti, které se léty používání objevily.
Co bylo špatně při koupi:
1) naprasklý čelní okno řidiče, takový dvě bublinky od kamíků - zatím neřešeno
2) nefunkční naklápění opěráku řidiče - vyřešeno nakonec přidáním 3 cestnýho spínače, takže to nejde naklápět na původním modulu, kdybych nějakej sehnal, chtěl bych zkusit, jestli to bude tim a kdyžtak ho tam dal.
3) nefunkční táhlo na sklápění pro nastupování cestujících dozadu u spolujezdce - zatím nevyřešeno, ale materiály obstarány
4) nefunkční nastavení bederní opěrky - vyřešeno - byl vypadlej pruh látky, kterej napíná kolečko na nastavení z úchytů, znovu uchyceno, přešito
5) asi do 10 dnů se vysypala lambda - vyřešeno výměnou
6) chybí šuplík na CD do zadního changeru - neřešil jsem
7) utrženej horní silentblok motoru - vyměněno
8. na autě byl nabastlenej šíbr z V70 s ořezanym těsněnim, aby se tam vešel (C má specifickej díl) takže do auta fouká při rychlosti nad 90km/h, ale neprší - napůl vyřešeno zakoupením šíbru z Cčka - tímto děkuji Honzovi (Vityjan) za velmi sympatickou cenu a fajn pokec. VYŘEŠENO - Šíbre díky!
9) další bastl byly mračítka a xenony, upozorňuji že ve světlech co vidíte na obrázku...šlo okamžitě ven i když to svítilo dobře a s mračítkama ani neoslňovalo (tohle je pravda, schválně jsme to testovali s dalšim autem) - kdyby nekdo chtěl ty ovládací moduly na xenony, co jsou v motorovém prostoru, tohle byly originál volvo
10) mizerný rozstřik na přední části kapoty, zřejmě retuš zničeného předku od kamínků a mizerný rozstřik na zadním nárazníku, zřejmě střet s nějakým sloupem
11) tlumiče monroe reflex osazeny na celém autě
Co se stalo špatně po koupi:
1) urval se mi stěračík světla na straně u řidiče - nevím jak je to možný, ale přetočil se směrem dolu jako k nárazníku a rozlomilo to ramínko, teď se vůbec nehejbe a já nevím co s tím - stěrač přidělán zpět, nefunkční
2) začala chcát zpětná hadice k turbu - vyměněno
3) v zimě odešlo stahování okna řidiče, samozřějmě v otevřený poloze v největší zimě
4) na autě naměřeny nižší tlaky - viz. 22.4.2014
5) trefil jsem srnku přesně na předek, naštěstí asi v 40 hm/h náraz pochytal nárazník, protože sehla hlavu jakoby k silnici - rozpraskal už tak mizernej lak nárazníku a srna mi nechala přes celej bok auta až k zadním lampám krvavej pruh a stačila promáčknout místo za předním podběhem tak, že nešly otvírat dveře spolujezdce - vyřešeno klempírou od nás z vesnice za 3 minuty a děkuju
6) blbec ve žluté fabii jel uprostřed silnice, která je sotva na dvě úzká auta, já měl na své straně utrženou krajnici a cca 12-15cm schod, tak jsme se potkali zrcátky - on nic a já rozbité sklo, napřed jsem koupil nějaký šmejd v kelly, který nebyl konvexní, pak v Sobíně za 500,- origo, černý socka plast co mi zůstal na zrcátku jsem sundal tempem
7) 14.4.2014 opět zavírám okno řidiče na 4x - vypálené kontakty v ovládání se opět ozývají - vyndám, očistím, plácnu zpět, ale nutně už potřebuji nový modul, situace se opakuje 22.4.
8. 3-4.5.2014 auto při zátahu nad 2500ot./min začne vždycky asi na vteřinku ztrácet dech, jakoby poškubává a rozsvítí se kontrolka motoru - dle pana mechoše se ozývá TCV, takže je načase dokoupit hadice a nainstalovat ACDelco co se mi doma válí - vyřešeno
Servisní kniha:
13.5.2012/235.000km - horní silentblock motoru, kabinový filtr, rozvody, axiální táhlo řízení, lambda, vzduch. + oil filtr, sedlo pružiny, kost stabilizátoru, geometrie...29.426,-
18.10.2012 - zpětná trubka od turba přes kterou tekl olej, zadní bzd. destičky, olej, pakny ruční brzdy, čidlo vody apod. 8766,-
jaro 2014 - prodal jsem originál policejní sadu 320mm brzd a vyměnil za jiné dírované 302mm - později půjde na auto nějaký jiný systém - jsem otevřen novým názorům
14.4.14 - 238tkm měněn olej v převodovce + zelená kapalina do serva za starou spálenou - 1800,-
objednán pal. filtr, plochý řemen, připravek na odstraňování usazenin do oleje; zakoupena "nová" nádobka na servo kapalinu - 400,-
15.4.2014 - vyměněny všechny rozlámané husí krky na cívkách + všude možně, postahováno textilní páskou kvůli odolnosti vůči oleji - 205,- (misfiring/chyba diag.)
22.4.2014 - vyměněn LP stabilizátor, nový plochý řemen, namontována nová nádobka na servo kapalinu, opět nová servo kapalina, vyčištěna ETS,
do oleje přidán přípravek na uvolnění sedlin a pístních kroužků, nový palivový filtr - 4800,- (diagnostika v pořádku - bez chyby)
23.4.2014 - vyčištění modulu ovládání oken už nepomohlo, kontakty byly tak vypálené, že už to prostě nešlo - opět provizorně opraveno nanesením cínové vrstvy na původní kontakty, uvidíme jak dlouho to vydrží funkční; opravena dioda osvětlení SPZ
1.5.2014 - vyčištění čočky autorádia - nyní čte suprově, vyměněn šíbr za "nový", upraven zámek kapoty - teď otevírá na jedno zatáhnutí páčky, na zkoušku nainstalovány 15mm podložky na zadní nápravu - ET 25, nové grafitové stěrače - 1500 + 160 ,-
7.5.2014 - zakoupena sada 17" Propus + obutí - 5.000,-
16.5.2014 - výměna gumových podtlakových hadic kolem turba, sání apod. za silikon, nainstalován TCV ACDelco - ~2.000,-
23.5.2014 - Vyměněna zapalovací cívka na prvním válci, čímž je zároveň vyřešeno i issue č.8 (cukání v zátahu/missfiring)
červen 2014 - Vyměněna zapalovací cívka na druhém válci - 1600,- obě
9.10.2014 2014 - Nová baterie 72Ah - 1099,-
1.6.2015 - Brzdové hadice, kapalina, olejový filtr - 2000,-
4.6.2015 - Brzdové Kotouče Zimmermann, 16" destičky Volvo, 7L Mobil 1 5W50 - 5800,-
4.6.2015 - Žárovky interiér ~500,-
léto 2015 - Öhlins Road Holding Kit - 4000,-
22.10.2015 - 2x Zadní horní uložení Lemförder + 2x sada na repasi brzdového třmenu - 1400,-
11.11.2015 - 2x Ložisko předního horního uložení Lemförder + 2x Miska pružiny předního uložení Lemförder + Přední ložisko (pravé) + 2x Ochranný štít předního kotouče - 7600,-
Listopad 2015 - Výměna ložiska 400,-
Leden 2016 - Night Breaker Unlimited, Prachovky ax. táhla řízení (k tlumičům) 1100,-
Leden 2016 - Odeslány paraboly na renovaci - 1580,-
Únor 2016 - Přední + zadní pružiny Lesjöfors - 3858 ,-
Únor 2016 - Volvo rozpěrná tyč + misky předního horního uložení Volvo + opravná sada laku - 3450,-
16.4.2017 - Letní pneu Dunlop Sportmaxx RT + přezutí - 3400,-
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 16 dub 2017 19:33, celkem upraveno 38 x.
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Kryštof P. Volvo C70T5
Jedno z nejhezčích Volv, co kdy sjelo z linky ...
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 3073
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Kryštof P. Volvo C70T5
vždycky, když vidím takhle pěkný Céčko, tak je mi smutno a mám strašnou chuť tu svojí S60 střelit (ne rozstřelit, ale prodat) a koupit si zase to, co mi naprosto vyhovovalo ... C70 T5. Jednou to stejně udělám. Je to skvělá kára 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Kryštof P. Volvo C70T5
Jooo Tvojí C70 je veliká škoda a taky si to myslím, že se vrátíš ke kořenům, tohle auto totiž nic novějšího z Volvo produkce nahradit nemůže a S60 už vůbec ne. Tohle auto je nejkrásnější z boku a zezadu ... mimochodem ta stříbrná mu mimojiné včetně černé, bílé, zelené a takové té fialové metly moc slušíeLzyx píše: Jednou to stejně udělám. Je to skvělá kára

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
Díky za chválu klucí
Stříbrnou jsem moc nechtěl, ale nevypadá tak špatně a hlavně bylo to jediný podle mých představ, co bylo k dispozici. I když ta tmavší jak měl Šíbr se mi líbí ještě o chlup víc. Saffron se mi na Cčku taky moc nelíbí, ale na V je to jiná
Já už taky uvažoval hodit to do nějakýho plastidipu nebo podobný srajdy, abych zachoval původní barvu a zároveň do toho tolik nevytekl, ale nevím jakou barvu, aby to nebyl tuzing.
eLzi, klidně se můžeš svézt, až bude opraveno... Mimochodem jak je na tom ten tvůj šuplíček do changeru ?
Mimochodem neví někdo co je tohle za šméčko, nějaký zkušenosti ? Tyhle tlumiče mám vzadu, vpředu to vypadá na klasický Volvo ještě originál... / vpředu jsou to taky monroe reflex.

Stříbrnou jsem moc nechtěl, ale nevypadá tak špatně a hlavně bylo to jediný podle mých představ, co bylo k dispozici. I když ta tmavší jak měl Šíbr se mi líbí ještě o chlup víc. Saffron se mi na Cčku taky moc nelíbí, ale na V je to jiná

Já už taky uvažoval hodit to do nějakýho plastidipu nebo podobný srajdy, abych zachoval původní barvu a zároveň do toho tolik nevytekl, ale nevím jakou barvu, aby to nebyl tuzing.
eLzi, klidně se můžeš svézt, až bude opraveno... Mimochodem jak je na tom ten tvůj šuplíček do changeru ?

Mimochodem neví někdo co je tohle za šméčko, nějaký zkušenosti ? Tyhle tlumiče mám vzadu, vpředu to vypadá na klasický Volvo ještě originál... / vpředu jsou to taky monroe reflex.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 15 dub 2014 09:02, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9950
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Kryštof P. Volvo C70T5
pěkný kola, tenhle model se mi pomalu taky začíná líbít
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Kryštof P. Volvo C70T5
Moc pěkná a ta stříbrná jí sluší. I ty neorigo kola nejen že neruší, dokonce jí sluší. To jsou AEZ Icon5? Možná mi připadá že maj trošku velký ET, což by spravily podložky, ale třeba je to klam.
-
Offline
- Příspěvky: 3073
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Kryštof P. Volvo C70T5
na Céčku jsou obecně kola neskutečně zalezlá. Na zadku by to chtělo podložky snad seriově
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Kryštof P. Volvo C70T5
Zadku jsem si vědom (a to má céčko o 5cm širší zadní rozchod díky jiný nápravě), ale tady mi připadá zalezlej i předek.
Všechny jedničkový 70/850 maj zadní kola zalezlý. Zadní náprava z C na S/V už ale znamená nechat vyrolovat lemy. Rozšíření 2,5 cm na jednu stranu už se s rantlem nevyhne.
Všechny jedničkový 70/850 maj zadní kola zalezlý. Zadní náprava z C na S/V už ale znamená nechat vyrolovat lemy. Rozšíření 2,5 cm na jednu stranu už se s rantlem nevyhne.
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Kryštof P. Volvo C70T5
máš to pěkný, klidně se zastav na kafe, jsem od Velvar,takže kousek 

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Kryštof P. Volvo C70T5
Ty tlaky v motoru by chtelo vyresit prednostne, at do toho nesypes prachy ve finale zbytecne. Muze to souviset se zakarbonovanou hlavou a prechodem z castrolu na olej.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3073
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Kryštof P. Volvo C70T5
ad Monroe Reflex - já je měl na Astře a nebyly vůbec špatný. Takový kompromis mezi komfortem a sportovnem. Akorát rychle odešly - po 60t km bylo po nich (tekly). Na S60 mám Kayaby a ty nemají slovo komfort v popisu práce.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
Dali, jsou to icon five, je to i nahoře v textu
jsou rozhodně nad moje očekávání co se týče kvality. A slušeji mu, jen ještě nabarvit ty přední brzdy
Doktore já vim, ale čím to je nevim, může to bejt tím přechodem, na dvou valcich jsou horší než na zbytku.
Jinak kola jsou zalezlý, vepředu jsou trochu víc dovnitř než je lem podběhu, ale já to nepotřebuju zároveň, vzadu jsou hodně tam by to sneslo i 2cm podložky, ty já ale na auto nechci. Et je podle mě 43. Jinak skreči, rád dam někde spicha, kluci od Kladna se do toho moc nemaji
A nakonec elzi, tak to budu mít asi už hodně špatný přední, nebo to dělají ty kola, protože komfort jako nic moc


Doktore já vim, ale čím to je nevim, může to bejt tím přechodem, na dvou valcich jsou horší než na zbytku.
Jinak kola jsou zalezlý, vepředu jsou trochu víc dovnitř než je lem podběhu, ale já to nepotřebuju zároveň, vzadu jsou hodně tam by to sneslo i 2cm podložky, ty já ale na auto nechci. Et je podle mě 43. Jinak skreči, rád dam někde spicha, kluci od Kladna se do toho moc nemaji

A nakonec elzi, tak to budu mít asi už hodně špatný přední, nebo to dělají ty kola, protože komfort jako nic moc

-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
V pondělí jedeme k doktorovi na výměnu oleje v převodovce, očíhnutí diagnostiky kvůli chybě a mrknout na podvozek, co je kde potřeba povyměňovat. Dám vědět co jsme objevili a doufám, že tu proběhne nějakej brainstorming, jaký díly dát, co společně s tim zupgradovat a podobně
)

-
Online
- Příspěvky: 5406
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Kryštof P. Volvo C70T5
Je to moc pěkný auto, na to se dá koukat
a ostudu nebude dělat ani za dvacet let.

-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
Drobné novinky pod kapotou, kdo uhodne co, má zlatého bludišťáka (pro Šíbra zlatej nebude, ten má výhodu)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Kryštof P. Volvo C70T5
chybí ti dekl svíček.
a štítek od oleje.
a štítek od oleje.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kryštof P. Volvo C70T5
očísloval sis cívky...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kryštof P. Volvo C70T5
vytáhnul jsi tu deadmetal kočku co ti tam vlezla ještě na podzim a celou zimu jsi ji griloval 

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
Kryštof P. Volvo C70T5
Nový sání?.)
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
To, že chybí dekl je schválně, protože kdyby tam byl, tak už to vůbec nepoznáte
takhle to byla aspoň trošku nápověda
Poradim abyste se zaměřili na váhu vzduchu a porovnali s fotkou motoru co mám v prvním příspevku, to napoví asi nejvíc
PS: doktore, kdybys nevynechal kryt vstřiků co taky chybí, mohl jsi bejt napůl vítěz


Poradim abyste se zaměřili na váhu vzduchu a porovnali s fotkou motoru co mám v prvním příspevku, to napoví asi nejvíc
PS: doktore, kdybys nevynechal kryt vstřiků co taky chybí, mohl jsi bejt napůl vítěz

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Kryštof P. Volvo C70T5
Natřít kus plastu stříbřenkou a pak tu machrovat




_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
Nic takovýho jsem tam neudělal, co máš vlastně na mysli ?yoby píše:Natřít kus plastu stříbřenkou a pak tu machrovat![]()
![]()
Mimochodem tohle je skromnej topic, nikdo tady s ničím rozhodně nemachruje a nebude, založil jsem ho pouze proto, aby ostatní měli možnost vidět, co se s autem děje (a já měl přehled) a pokud je to zajímá, přečíst si co se eventuálně může po... "odejít" i na jejich autě, kdybys tady nepsal nepravdy a radši si přečetl celý text nahoře, viděl bys, že jsem popravdě rozepsal všechny závady a problémy a přiznal se k těm, které jsem ještě nevyřešil.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12555
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Kryštof P. Volvo C70T5
si zvykej, yoby je prostě ftipnej kluk...
jinak vidim, že si odstranil štítek s výměnou oleje
(doktor byl rychlejší)
A jinej dekl erboksu. co vyhrávám?
jinak vidim, že si odstranil štítek s výměnou oleje

A jinej dekl erboksu. co vyhrávám?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Kryštof P. Volvo C70T5
Jo chlapci, máte to špatně
Jinej dekl érboxu neni, pouze na fotce zanikly ty hrany, stříbřenky použito - 0 štítek oleje jsem odstranil proto:
Mimochodem těch fotek jsem dal víc, abyste viděli co tam bylo za bordel. Soutěžilo se o ty nový husí krky, na kterejch jsem strávil krásnejch 7 hodin práce
Bohužel Uřvíku...nechám tedy zlatý bludišťáky do dalšího kola.
Jinak tedy důvod proč jsem na tom nechal ruce, záda a kolena (jak jsem k tomu byl celý odpoledne vohnutej) je ten, že mi diagnostika ukázala nějaký nepřetrvávající misfiry a my jsme chtěli vyloučit možnost, že je to kvůli neodstíněným kabelům, když už jsem si hrál s cívkama, udělal jsem všechny co byly rozpadlý.
A koho by zajímalo jak se to má s těmi tlaky, rozhodli jsme se použít nějaký prostředek, tuším od dexronu (?) který se dává do oleje, nechat ho tam do příští výměny a poté přeměříme a uvidíme.
Jinak proč jsem nezvolil BG109 ? Původně jsem chtěl, nicméně pan mechanik má s tímto dobré zkušenosti (I když BG neznal) a skromně tvrdil, že by spíše věřil tomuto, před něčím, co vrčí 30 minut na volnoběh a pak jde pryč.

Mimochodem těch fotek jsem dal víc, abyste viděli co tam bylo za bordel. Soutěžilo se o ty nový husí krky, na kterejch jsem strávil krásnejch 7 hodin práce

Bohužel Uřvíku...nechám tedy zlatý bludišťáky do dalšího kola.
Jinak tedy důvod proč jsem na tom nechal ruce, záda a kolena (jak jsem k tomu byl celý odpoledne vohnutej) je ten, že mi diagnostika ukázala nějaký nepřetrvávající misfiry a my jsme chtěli vyloučit možnost, že je to kvůli neodstíněným kabelům, když už jsem si hrál s cívkama, udělal jsem všechny co byly rozpadlý.
A koho by zajímalo jak se to má s těmi tlaky, rozhodli jsme se použít nějaký prostředek, tuším od dexronu (?) který se dává do oleje, nechat ho tam do příští výměny a poté přeměříme a uvidíme.
Jinak proč jsem nezvolil BG109 ? Původně jsem chtěl, nicméně pan mechanik má s tímto dobré zkušenosti (I když BG neznal) a skromně tvrdil, že by spíše věřil tomuto, před něčím, co vrčí 30 minut na volnoběh a pak jde pryč.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: JirkaC009