PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#451 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
jako "skromný víkendový povoz" k volvokočáru ostudu neudělá, i když je to 10 let stará kára bez vyhřívaného volantu,bez příhřevu ofuků, bez temperovaného předního okna
s podvýživou airbagů, SRS je, není ? - snad je, prodejce neuvedl . . . to je tak na slevu z ceny 150 t dolů, ale budiž pro začátek
na seznámení se značkou a vyzkoušení dobré
s podvýživou airbagů, SRS je, není ? - snad je, prodejce neuvedl . . . to je tak na slevu z ceny 150 t dolů, ale budiž pro začátek
na seznámení se značkou a vyzkoušení dobré
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#452 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
No vidíš, nic o tom nevím. Na Volvo se podívám, že ty světla nebo zrcátka na ten ročník nepatří.
Připadal bych si jako někdo kdo tady zaregistruje a jeho prví příspěvek začíná PROSÍM O POMOC NĚCO MI V AUTĚ....
Do budoucna na staré kolena, proč ne, až slevni současné S500 cupé.
Připadal bych si jako někdo kdo tady zaregistruje a jeho prví příspěvek začíná PROSÍM O POMOC NĚCO MI V AUTĚ....
Do budoucna na staré kolena, proč ne, až slevni současné S500 cupé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#453 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
tak tyto vychytávky přece máš na svém volvu
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 589
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#454 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ony ty V8 u MB nejsou2 zrovna to pravé, natažené a přeskočené rozvody. Dokonce vytahany řetěz dokáže ohoblovat rozetu na klikovce atd
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#455 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
asi máš pravdu s těmy řetězy - vytahanými jak guma od tepláků, pak snad na ten důchod, něco takového - důstojného, no ale to by chtělo podědit nějaké naftové pole, ale což třeba se PBC poštěstí . . . ale jinak zdařilé video, a ty hvězdičky na nebi bych bral i do něčeho skromnějšího . . .
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#456 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ropné pole bych bral, nejspíš si, ale budu muset na auto pro radost a jeho provoz ušetřit. To je pak i větší radost. JInak ROLSIK je brutus.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#457 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Deset tisíc km od poslední výměny, tu bude co by dup. Tak jsem se náležitě připravil a v sobotu na to vlítnu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#458 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To je ten ruskej pančovanej Mobil?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#459 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
to já kdybych zítra chtěl měnit olej, tal ležím na sněhu a kolem mě by se sáňkovaly děcka.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#461 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Domluvil jsem se u mistra v dílně a budu mu říkat jak to má dělat aby něco neposral.
Schizofrenie kterou jsem si vypěstoval mne nutí na všechno dohlížet.
Jen co pošetřím na vlastní zvedák bude to labůžo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#462 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
A postavis ho pred optikou?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#463 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dám k bráchovi do garáže.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#464 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak to já musím zaklepat, nechci nic přivolávat, ale mám za sebou rok s tou mojí a všechno richtig, včetně zámků. Ujel jsem 13tis. A teď jdu na oil. Jinak jak mě všichni strašili se spotřebou oleje tak nedolévám lautr nic.
Spíš resim kola. Na 16kach to zere o litr a pul min. Tak uvaziju jestli neprodat 18ky.
Spíš resim kola. Na 16kach to zere o litr a pul min. Tak uvaziju jestli neprodat 18ky.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#465 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Rád bych se dočkal, fotek tvého kočáru!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#466 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
]tak v sobotu proběhla výměna oleje s průplachem. Nalil jsem dvě balení Bg EPR nechal hodinu na 1200 otáček pak vypustil, dal nový olejový filtr nalil 7l obyč oleje 10w40 nechal 10minul na volnoběh a občas zvednul otáčky ke 3tisícům. pak se vypustil a tekl pěkně černej olej, nechal jsem hodinu vykapat a pak nový olejový filtr a mobil1 ESP 0w30 + BG MOA.
Na kapkovém testu na ubrousku ani moc velký rozdíl před a po použití BG EPR nevidím. Čekal jsem větší dehet. Olej po 10minutovém průplachu.
Na kapkovém testu na ubrousku ani moc velký rozdíl před a po použití BG EPR nevidím. Čekal jsem větší dehet. Olej po 10minutovém průplachu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#467 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak se mi podařilo při masivním brždění z velké rychlosti kdy mi vjel pejčus do levého jen tak z plezíru aby mně jako poučil o jízdě na dálnici, se mi pak při prudším brždění projevovaly vibrace. Tak jsem vyměnil rovnou oba přední náboje, protože se přece zánovní kotouč nemůže jen tak zvlnit a abgrejdnul jsem na vrtané Zimmermanny dopředu a všechny destičky jsem nahradil Ate Ceramic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#468 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ty máš vzadu plný kotouče?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#469 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ano, je to špatně?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#470 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ne, jen nechapu jak ty brzdy z vyroby umistovaly.
Pac mam v okoli dve stejne XC70 jedna vetrany, druha plny. To samy S80, taky vim o jedne s vetranymi
Pac mam v okoli dve stejne XC70 jedna vetrany, druha plny. To samy S80, taky vim o jedne s vetranymi
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#471 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To by mohl být progres, musí se asi vyměnit i třmeny, že?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#472 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Myslim, ze ne. Pac desky jako takovy jsou stejny, jen je rozdil v sirce toho plechu pod desky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#473 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Taky mám plný, ale buďme soudní, zásadní rozdíl větraných v zadu nepoznáte.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 589
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#474 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Do jaké země byly určeny ty XC70? Dřív bylo že pro švédský trh dávali menší brzdy. Jestli kvůli menším kolům a lepšímu chování na sněhu i řetězům? To netuším.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 742
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#475 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Moje V70 AWD má vzadu také větrané kotouče.
Jsou jiné držáky třmenu, jiné brzdiče a samozřejmě kotouče, alespoň dle VIDY.
Vrtaný zimmermany bych také bral na S80 ale 336mm nedělají :/
Jsou jiné držáky třmenu, jiné brzdiče a samozřejmě kotouče, alespoň dle VIDY.
Vrtaný zimmermany bych také bral na S80 ale 336mm nedělají :/
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 10605 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 15 Odpovědi
- 9587 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 2 Odpovědi
- 618 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 291 Odpovědi
- 44671 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 0 Odpovědi
- 1234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz