VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#1 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
začátkem března jsem po dlouhých 11-ti letech omladil vozový park. Skok to byl neuvěřitelný.
XC 70 je po prvním majiteli v CZ s pravidelným servisem 268.500 km nyní už o 11.000km víc tak když bude sloužit jako její předchůdce, budu více než spokojený.
XC 70 je po prvním majiteli v CZ s pravidelným servisem 268.500 km nyní už o 11.000km víc tak když bude sloužit jako její předchůdce, budu více než spokojený.
- Přílohy
-
- IMG_20130824_085938.jpg (60.74 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085910.jpg (63.61 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085832.jpg (110.93 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085745.jpg (97.23 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085715.jpg (111.03 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085645.jpg (122.69 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085618.jpg (114.18 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- IMG_20130824_085554.jpg (107.95 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- aa02.jpg (70.63 KiB) Zobrazeno 1969 x
-
- aa 01.jpg (77.81 KiB) Zobrazeno 1969 x
Naposledy upravil(a) sobi dne 25 pro 2013 13:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#2 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
jak se sedí na té světlé kůži?????
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#3 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
moooc super, až se z toho auta nechce ani vystoupit. Jen kuli té světlé se do toho pomalu pokaždý před cestou vykoupu a převléknu do čistého.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#4 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Nadherny gratuluju
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
jojo. to se hned jezdí jinak
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#6 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Chlapy děkuju, v každým případě to je něco jiného. Volví 460 byla na svoji dobu a ještě dlouho po ní taky kočár, který odvedl spousty práce a pohltil ranec kilometrů rozmazlující posádku pohodlím VOLVU tak vlastním.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#7 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
bejvalka z Helmondu. V 460 1,8i/ 66kW/1995.
Naposledy upravil(a) sobi dne 14 zář 2013 21:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#8 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
když už jsem v tech fotkách - sice ne VOLVO, ale taky made in Sweden
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
no pěknej kousek. ty scanie jsou prej z tahačů nejlepší. je to tak?
a jak se jezdí s tím dřevěným volantem?
a jak se jezdí s tím dřevěným volantem?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Scania je princezna - Volvo je král !!hayney píše:no pěknej kousek. ty scanie jsou prej z tahačů nejlepší. je to tak?
a jak se jezdí s tím dřevěným volantem?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#11 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
no není to špatný svezení, ale Volvo je Volvo. To je zkrátka obyvák na kolech. Než jsem přišel sem jezdil jsem skoro 20 let s Volvama tak možná to bude i nějaký druh deformace. Takže souhlasím s karlemvolvo - "Scania- princezna/ Volvo -král".hayney píše:no pěknej kousek. ty scanie jsou prej z tahačů nejlepší. je to tak?
a jak se jezdí s tím dřevěným volantem?
A dřevěný volant je prostě super.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
ty máš ten volant i ve velkym, tak to pak joooo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#13 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
tak jsem -ošleh- "facelift" od uživatele Schumi_01 + další dvě, snad vylepšení.
- Přílohy
-
- kufr.jpg (91.08 KiB) Zobrazeno 1457 x
-
- zrcatko.jpg (93.2 KiB) Zobrazeno 1458 x
-
- stredy kol.jpg (75.57 KiB) Zobrazeno 1458 x
Naposledy upravil(a) sobi dne 25 pro 2013 13:10, celkem upraveno 1 x.
#14 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Hmmm,ten šestikvalt v manuálu bych si nechal líbit......ten mi kolikrát chybí. Přijde mi že je pátý stupeň celkem krátkej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#15 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
ta "6" je super, jezdím hodně po okreskách a myslel jsem , že ji moc nevyužiju. Opak je pravdou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#16 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Ja mam taky 6ti kvalt ale v automatu,bohuzel jeste nevim jak jede.. Jeste jsem nemel moznost vyzkouset.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#17 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
sice už to je dýl, ale radost byla.......
- Přílohy
-
- WP_000057.jpg (48.64 KiB) Zobrazeno 1231 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#18 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
já mám za to, že 6.st u 6q je stejně krátký jako 5.st u 5q, resp. při dálničních 130km/h točí stejně. Ale možná se pletuTUNER píše:Hmmm,ten šestikvalt v manuálu bych si nechal líbit......ten mi kolikrát chybí. Přijde mi že je pátý stupeň celkem krátkej.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
To asi ne, 2.4T5 má na šestku teoretickou maximálku 330 (bez omezovače a s dostatečným výkonem). Při 100km/h točí na šestku 2100. U nafťáka to mám zase odpozorovaný kolik to jede na 3000 otáček a M56 jede zhruba 153-155, M66 jestli si dobře vzpomínám skoro 170.eLzyx píše:já mám za to, že 6.st u 6q je stejně krátký jako 5.st u 5q, resp. při dálničních 130km/h točí stejně. Ale možná se pletuTUNER píše:Hmmm,ten šestikvalt v manuálu bych si nechal líbit......ten mi kolikrát chybí. Přijde mi že je pátý stupeň celkem krátkej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#20 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
u 5q na pětku je 90km/h = 2050ot. Při 130km/h cirka 3000ot.dali píše:Při 100km/h točí na šestku 2100
Jednou jsem to s němým porovnával, protože jsem chtěl vyměnit tu 5q za 6q a vyšlo mi, že ty poslední stupně jsou prakticky rovnocenné. Kdysi jsem nad tím přemýšlel, když jsem najezdil spousty kilometrů po dálnici, jestli by se mi ta výměna za chvíli zaplatila na nižší spotřebě. Vyšlo mi, že ne protože by motor točil pořád stejně. Leda bych si koupil něco v automatu, který točí méně.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
A nebyl ten 6q awd? Například S60/V70R má tu převodovku kratší a točí víc. Ono benzínovou M66 FWD potkáš pouze na 2.4T5 a těch je hodně málo. Na druhou stranu převodovka neni nesehnatelná díky anglickým policejním autům. Jeden týpek si jí nechal dát do 850R a chrochtá si, že se to rázem řídí jako moderní auto. Dobrý na tej M66 je že má snad nachlup stejnou trojku jak M59... a to je na obou autech nejlepší kvalt.eLzyx píše:Jednou jsem to s němým porovnával, protože jsem chtěl vyměnit tu 5q za 6q a vyšlo mi, že ty poslední stupně jsou prakticky rovnocenné. Kdysi jsem nad tím přemýšlel, když jsem najezdil spousty kilometrů po dálnici, jestli by se mi ta výměna za chvíli zaplatila na nižší spotřebě. Vyšlo mi, že ne protože by motor točil pořád stejně. Leda bych si koupil něco v automatu, který točí méně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#22 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Ja jak ted jezdim jen na trojku tak pri 4000 otackach mi tachometr ukazuje nejakych 85-90km..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#23 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
dnes přezuto do letních "papučí".
- Přílohy
-
- nebulla.jpg (108.06 KiB) Zobrazeno 961 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#24 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#25 VOLVO XC70, D5, MY 2006, 6 stupňů v manuálu.
Tak jsem to dnes kuli vam schvalne sledoval. Na 6- ku pri 90 km/h toci 1700 ot/min a pri rovnych 2000 ot/min jede cca 108 km/h. Takze pri uvaze ze rychlost stoupa konstantne s otackama motoru 130 km/h bude pri cca 2350 ot/min.eLzyx píše:u 5q na pětku je 90km/h = 2050ot. Při 130km/h cirka 3000ot.dali píše:Při 100km/h točí na šestku 2100
Jednou jsem to s němým porovnával, protože jsem chtěl vyměnit tu 5q za 6q a vyšlo mi, že ty poslední stupně jsou prakticky rovnocenné. Kdysi jsem nad tím přemýšlel, když jsem najezdil spousty kilometrů po dálnici, jestli by se mi ta výměna za chvíli zaplatila na nižší spotřebě. Vyšlo mi, že ne protože by motor točil pořád stejně. Leda bych si koupil něco v automatu, který točí méně.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mirek Kabát
-
- 15 Odpovědi
- 3228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mašík
-
- 7 Odpovědi
- 1004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Leomil
-
- 14 Odpovědi
- 1705 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od st_Andy
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od beatle