Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Je mi ctí Vám představit mojí "střelu". Tady na fóru je už "staronová" (bývalé Trejsinino auto).
Absolutní plná výbava, ze které chybí jen el. posuv sedadla spolujezdce. Jinak podle katalogu s příplatkovou výbavou pro 850 MY 1996 má uplně vše..
- ABS, TRACS, el. zrcátka vč. výhřevu, automatická klima - náladová mrcha , nezávislé topení, tempomat, výhřev VŠECH sedadel, el. posuv řidičova sedadla (doděláváno - už nikdy více..), střešní okno, mlhovky, držák na nápoje, vše v kůži - zadní sedadla 100 % stav, ale předek je katastrofa.. někdo čalouník?? ), lité šestnácky Volvo Columbus, automatická převodovka..
Koupeno skoro přesně před rokem s kilometrovým stavem 298.000km podle TEXA diagnostiky.. auto do poslední chvíle servisováno ve německém autorizáku (stav tomu více než odpovídal). 103kw motor měl při nedávném testu na brzdě při přípravách na čip 105kw a nikde ani náznak koroze a kromě zmasakrovaných předních sedadel (mám doteď (), strženého počítadla kilometrů a nefunkčního předního ostřiku vše v nejlepším pořádku..
- měli jsme s ním poměrně vysoký nájezd (cca 40.000km za ten rok), takže postupem času proběhli tyto výměny :
- rozvody a náplně (pro jistotu hned po zakoupení) - kompletní origo set i s pumpou, nemrzka a MOBIL 1 olej (něco pro martinopla )
- výměna oleje ve špajzce (u Marry)
- čidlo teploty paliva ve vstřikovacím čerpadle.. auto jelo normálně, jen v zimě motalo jak Avie
- oprava předního ostřikovače - zanesené hadice kekelem
- výměna vzpěr v kufrových dveřích - padající dveře mi nevadily do doby, než jsem na to zapomněl a dostal s nima do zad )
- výměna předních ramen (čepy byly volnější a bohužel jsou zalisovány v rameni, tak se muselo komplet).. ramena TRW - zatím po 10.000km drží v pohodě
- čepy řízení MOOG
- přední sportovní tlumiče Bilstein B6
- nutná budoucí konverze z nivomatů na klasické tlumiče (mám už koupené Koni Sport Yellow).. zadek při ostřejší jízdě už trochu plave a na nová niva bych si musel vzít hypotéku
- provedena výměna ojničních šroubů za vyšší tvrdost (z VW Transportera) - obavy s možného přetížení konstrukce motoru vlivem čipu
- provedeno namontování ostřiku pístů - 3 z 5ti se už válely ve vaně - rovněž obavy z čipu - i když s tím stejně jezdím dost kloubouk Nechci tu naftu moc trápit, na blbnutí si radší koupím T5-ku
- výměna baterie - na Vartu Silver 77Ah - můžu nechat přes noc svítit a nijak to s ní nehne
- EGR OFF a jeho vyčistění možná bude i KAT OFF
- výměna domečku termostatu
- žhavička pro příhřev chladicí kapaliny (stejně jí asi odpojím.. moc velkej odběr a učinek mi příjde nic moc.. nebo spíš nic, než moc)
- přidána muzika (subwoofer Blaupunkt 800W + zesilovač) + rádio s integrovanou GPS
U vozu proběhla i výměna vývěvy - originál Pierburg - tomuto věnujte zvýšenou pozornost, není to p*del, hlavně varovnému klepání...
Hudba budoucnosti :
- oprava čalounění předních sedadel - vypadá to opravdu hrozně.. pro silnější povahy můžu nafotit.. zatím ale nevím jak, případně u koho opravit
- náladové vyhřívání řidičovy sesle.. asi by se řešilo rovnou s čalouněním (hřejí jen záda a ještě mizerně)
- a klima... moje zoufalá klima, se který už zoufalstvím lezu po steně a kazí dojem z jinak dokonalýho a bezporuchovýho auta.. ono člověk zestárne asi o 20 let (včera jsem objevil šedej vlas, fakt ), když vymění prakticky všechny komponenty klimy (+ asi 20x pressostat :DD), rozebere kvůli tomu půl auta a klima si pořád dělá co chce.. jindy z ní lítaj sněhuláci a jindy o ní ani nevím.. jednou i sama od sebe sepnula spojka kompresoru i při OFF (ale to je téma pro jiný topic.. můj kardiolog mi říkal,ať na to nemyslím a radši si otevřu okýnko )
Jinak prostě jedinečný auto plný zážitků, vzpomínek a super společník na dlouhý cesty.. s výbavou, komfortem a dynamikou, kterou mu můžou o novější vozy závidět ... auto mě teď prakticky živí a Volvíno mě prostě zatím nikdy nezklamalo.. a jiný už nikdy nechci.. navíc, není nad to s autem za padesát klacků nasekat nějakýmu Superbu, nebo RSku voe, když mě to popadne a pak se dotyčného ještě na pumpě zeptat, jestli mu sesle hřejou i vzadu, když má to auto za mega
Přidávám nějaké fotky (brutálně nepovedené - kombinace ostrého slunce, senilního foťáku a dementního fotografa ) .. někdy se ale rád ukážu na srazu, Sušice bohužel nevyšla a tak jsem se těšil...
PS. předem se adminovi omlouvám, jestli jsem nějak zaspamoval topic fotkama, snad to server moc nezatíží..
Absolutní plná výbava, ze které chybí jen el. posuv sedadla spolujezdce. Jinak podle katalogu s příplatkovou výbavou pro 850 MY 1996 má uplně vše..
- ABS, TRACS, el. zrcátka vč. výhřevu, automatická klima - náladová mrcha , nezávislé topení, tempomat, výhřev VŠECH sedadel, el. posuv řidičova sedadla (doděláváno - už nikdy více..), střešní okno, mlhovky, držák na nápoje, vše v kůži - zadní sedadla 100 % stav, ale předek je katastrofa.. někdo čalouník?? ), lité šestnácky Volvo Columbus, automatická převodovka..
Koupeno skoro přesně před rokem s kilometrovým stavem 298.000km podle TEXA diagnostiky.. auto do poslední chvíle servisováno ve německém autorizáku (stav tomu více než odpovídal). 103kw motor měl při nedávném testu na brzdě při přípravách na čip 105kw a nikde ani náznak koroze a kromě zmasakrovaných předních sedadel (mám doteď (), strženého počítadla kilometrů a nefunkčního předního ostřiku vše v nejlepším pořádku..
- měli jsme s ním poměrně vysoký nájezd (cca 40.000km za ten rok), takže postupem času proběhli tyto výměny :
- rozvody a náplně (pro jistotu hned po zakoupení) - kompletní origo set i s pumpou, nemrzka a MOBIL 1 olej (něco pro martinopla )
- výměna oleje ve špajzce (u Marry)
- čidlo teploty paliva ve vstřikovacím čerpadle.. auto jelo normálně, jen v zimě motalo jak Avie
- oprava předního ostřikovače - zanesené hadice kekelem
- výměna vzpěr v kufrových dveřích - padající dveře mi nevadily do doby, než jsem na to zapomněl a dostal s nima do zad )
- výměna předních ramen (čepy byly volnější a bohužel jsou zalisovány v rameni, tak se muselo komplet).. ramena TRW - zatím po 10.000km drží v pohodě
- čepy řízení MOOG
- přední sportovní tlumiče Bilstein B6
- nutná budoucí konverze z nivomatů na klasické tlumiče (mám už koupené Koni Sport Yellow).. zadek při ostřejší jízdě už trochu plave a na nová niva bych si musel vzít hypotéku
- provedena výměna ojničních šroubů za vyšší tvrdost (z VW Transportera) - obavy s možného přetížení konstrukce motoru vlivem čipu
- provedeno namontování ostřiku pístů - 3 z 5ti se už válely ve vaně - rovněž obavy z čipu - i když s tím stejně jezdím dost kloubouk Nechci tu naftu moc trápit, na blbnutí si radší koupím T5-ku
- výměna baterie - na Vartu Silver 77Ah - můžu nechat přes noc svítit a nijak to s ní nehne
- EGR OFF a jeho vyčistění možná bude i KAT OFF
- výměna domečku termostatu
- žhavička pro příhřev chladicí kapaliny (stejně jí asi odpojím.. moc velkej odběr a učinek mi příjde nic moc.. nebo spíš nic, než moc)
- přidána muzika (subwoofer Blaupunkt 800W + zesilovač) + rádio s integrovanou GPS
U vozu proběhla i výměna vývěvy - originál Pierburg - tomuto věnujte zvýšenou pozornost, není to p*del, hlavně varovnému klepání...
Hudba budoucnosti :
- oprava čalounění předních sedadel - vypadá to opravdu hrozně.. pro silnější povahy můžu nafotit.. zatím ale nevím jak, případně u koho opravit
- náladové vyhřívání řidičovy sesle.. asi by se řešilo rovnou s čalouněním (hřejí jen záda a ještě mizerně)
- a klima... moje zoufalá klima, se který už zoufalstvím lezu po steně a kazí dojem z jinak dokonalýho a bezporuchovýho auta.. ono člověk zestárne asi o 20 let (včera jsem objevil šedej vlas, fakt ), když vymění prakticky všechny komponenty klimy (+ asi 20x pressostat :DD), rozebere kvůli tomu půl auta a klima si pořád dělá co chce.. jindy z ní lítaj sněhuláci a jindy o ní ani nevím.. jednou i sama od sebe sepnula spojka kompresoru i při OFF (ale to je téma pro jiný topic.. můj kardiolog mi říkal,ať na to nemyslím a radši si otevřu okýnko )
Jinak prostě jedinečný auto plný zážitků, vzpomínek a super společník na dlouhý cesty.. s výbavou, komfortem a dynamikou, kterou mu můžou o novější vozy závidět ... auto mě teď prakticky živí a Volvíno mě prostě zatím nikdy nezklamalo.. a jiný už nikdy nechci.. navíc, není nad to s autem za padesát klacků nasekat nějakýmu Superbu, nebo RSku voe, když mě to popadne a pak se dotyčného ještě na pumpě zeptat, jestli mu sesle hřejou i vzadu, když má to auto za mega
Přidávám nějaké fotky (brutálně nepovedené - kombinace ostrého slunce, senilního foťáku a dementního fotografa ) .. někdy se ale rád ukážu na srazu, Sušice bohužel nevyšla a tak jsem se těšil...
PS. předem se adminovi omlouvám, jestli jsem nějak zaspamoval topic fotkama, snad to server moc nezatíží..
- Přílohy
-
- Omlouvám se za tristní kvalitu a úroveň fotek, ale snad je z toho alespoň poznat, co je to za model :-)
- WP_000095.jpg (68.04 KiB) Zobrazeno 1377 x
-
- Musím se vám k nečemu přiznat.. jsem trochu takovej ten "hustokrutej blbeček" co má rád tuc tuc basy p*čo :-D jak je tady na fóru máte moc rádi :D.. akorát, že jsem od mámy nedostal nedostal přísný žlutý RSo, odměnou za to, že jsem dnes ve škole nikoho nezmlátil :-D ale sám jsem si vydělal na Volvo krádežema bicyklů a rabováním kasiček v kostele :-D ... (brát s nadsázkou :-)))
- WP_000129.jpg (29.58 KiB) Zobrazeno 1377 x
-
- a nářez zesík voe :D aby to při gumování pěkně dunělo :D
- WP_000102.jpg (40.09 KiB) Zobrazeno 1377 x
-
- .. možná jsem "kšiltovkář" ale zato věrnej originálu a čistotě :-))))
- WP_000111.jpg (40.09 KiB) Zobrazeno 1377 x
-
- .. a přiznejte se, kolik z vás to v osumpade má :P a vůbec, má to někdo třeba i v S80tce? :-P vím, kravina, ale mám z toho radost :-)
- WP_000108.jpg (39.31 KiB) Zobrazeno 1377 x
Naposledy upravil(a) SGC dne 02 črc 2013 13:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Lahůdková, doufám, že jednou vezmeš pořádnej foťák a dáš semi fotky, na kterejch bude vidět, že to tomuauto fakt sluší i bez rozpatlaný fotky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#3 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Díky JJ, zrcadlovka už je zamluvená a po víkendu spáchám něco detailního, co je hodno kvalit vosumpade
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#4 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
vypadá fakt hezky, ale chce to víc fotek na slint
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#5 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Nikdy bych nečekal, že budu v takovým časovým pressu, že nestihnu ani pořádně nafotit auto.. a když už čas byl, tak zas nedalo počasí...
Vzal jsem tedy to, co se mi podařilo za horšího počasí vyfotit+ pár fotek "ze sbírky" a hodil je do alba viz. link :
http://willriker.rajce.idnes.cz/Volvik_850
..a otevřeně slibuju, že hned jak bude počasí/čas, tak vezmu leštěnku, foťák a nafotím nějaký krabicový porno
Zatím alespoň přidávám výčet úprav/oprav a "servisní historii", kterou jsem si poctivě psal
288.000km (cca) - zakoupení (červenec 2012)
288.259km - udělány komplet rozvody + diagnostika + náplně (10W50 TOTAL QUARTZ) a výměna kolečka v počítadle kilometrů
288.624km - výplach předních hadic ostřikovačů + nádobky
295.011km - výměna baterie za 77Ah Varta Silver (originál Volvo už byla nějaká unavená )
298.000km - přechod na MOBIL 1 5W50, který zůstal zachován a měním každých 8.000km
302.500km - doděláno audio Blaupunkt zesilovač + subwoofer 800W
310.865km - výměna domečku termostatu - mírný únik antifrýzy - uděláno společně se zhavičkami na příhřev vody
311.266km - nová vývěva Pierburg - potom co se stará bez varování rozkočila na křižovatce
315.458km - vyřešení problému s klimou (presostat+únik přes hřídel kompresoru+vadná jednotka ECC)
316.439km - chip řídící jednotky DIESELPOWER, 125kw, 350nm na brzdě..
320.987km - výměna čidla teploty paliva ve vstřikovacím čerpadle a přepadů nafty (horší starty a kontrolka motoru)
330.009km - při jedné z dalších výměn oleje vana dole a vyměněny ostřiky pístů+šrouby na klice za 12.9
346.258km - zasloužená výměna celé olejové náplně v automatice u Zbyňka v ZP-AUTOMATICS - předtím jen upuštění a proplach u Marry
365.487km - výměna kompletných spodních ramen za TRW (zatím drží ) + čepy a axiální táhla MOOG (taky drží, na to kolik (ne)stály )
369.997km - výměna ještě originál předních tlumičů za Bilstein B6 + přední brzdy sada.. drážkované BREMBO MAX, zadní ATE.. + pakýnky ruční brzdy ATE
372.521km - repase vstřikovačů + vylepšené trysky Bosch SuperSprint 764 + EGR OFF + KAT OFF = brzda 136kw, 380nm
374.169km - prasklý spodní nátrubek expanzky (?) - výměna za novou + udělány rozvody i s řemenem na čerpadle a simerinkem na klice
379.212km - výměna žhavičů + rozpadlých koncovek žhavícího kabelu - nacvakal jsem tam dutinky za 1,50ks a zatím dobrý kabel už je tvrdej jako Chuck Norris, ale dokud v -15 natočím jako teď, tak to nebudu řešit
381.344km - nalepení černé karbonové folie na kapotu (nějaký d*bil se mi podepsal na kapotu, tak jsem to musel něčím zakrýt, než budou prostředky na nástřik) - nekamenujte mě prosím a nevypadá to tak zle, když se to pečlivě nalepí
388.000km (cca) - opět mi prasklo kolečko náhonu počítadla kilometrů , teď prozměnu to velké, modré, co je mezi dvěma hlavními.. takže zase palubka dolů.....
388.150km (cca) - osazení airbrushovaného krytu motoru (viz. galerie) a pokřtění vozu severským jménem KNUT
392.000km (cca) - při výměně nivomatů za nové originály (vím, půjdu do finančního pekla ), rovnou udělána konverze na palubku z V70I, která má už digitální počítadlo km - dokonce se mi podařilo sehnat takovou s nájezdem 394.451km, takže pecka (rovnou jsem udělal konverzi na ledky - červené )
395.000km - řeším, proč mi na nové palubce nejede palubák, když podle čísla by ho palubka měla mít osazený.. no co.. stejně trochu kecal, tak kdyžtak budu jezdit bez něj.. - další palubku s tak přesným počtem km bych asi nesehnal .. teď do budoucna už žádné investice (doufám) nebudou, snad jen řemenice na klice, která už vypadá smutně, levá zadní sesle, co přestala hřát,sviňa a spolujezdcovi dveře, který začaly výhružně křupat, jako u sousedovy Š105 S..
Jinak nelekejte se toho poměrně velkýho nájezdu - auto používám hlavně jako služební do zahraničí a chvíli jsem s ním jezdil i jako OSVČ.. ale i tak má tu nejlepší péči, co mi peněženka dovolí
EDIT 21.3.2014 :
397.628km - vyměněna dvouhmotnostní řemenice na klice + sada jejich šroubů - podařilo se mi v Denmarku sehnat zabalené origo za lidových 110éček, tak mám rááádost
Vzal jsem tedy to, co se mi podařilo za horšího počasí vyfotit+ pár fotek "ze sbírky" a hodil je do alba viz. link :
http://willriker.rajce.idnes.cz/Volvik_850
..a otevřeně slibuju, že hned jak bude počasí/čas, tak vezmu leštěnku, foťák a nafotím nějaký krabicový porno
Zatím alespoň přidávám výčet úprav/oprav a "servisní historii", kterou jsem si poctivě psal
288.000km (cca) - zakoupení (červenec 2012)
288.259km - udělány komplet rozvody + diagnostika + náplně (10W50 TOTAL QUARTZ) a výměna kolečka v počítadle kilometrů
288.624km - výplach předních hadic ostřikovačů + nádobky
295.011km - výměna baterie za 77Ah Varta Silver (originál Volvo už byla nějaká unavená )
298.000km - přechod na MOBIL 1 5W50, který zůstal zachován a měním každých 8.000km
302.500km - doděláno audio Blaupunkt zesilovač + subwoofer 800W
310.865km - výměna domečku termostatu - mírný únik antifrýzy - uděláno společně se zhavičkami na příhřev vody
311.266km - nová vývěva Pierburg - potom co se stará bez varování rozkočila na křižovatce
315.458km - vyřešení problému s klimou (presostat+únik přes hřídel kompresoru+vadná jednotka ECC)
316.439km - chip řídící jednotky DIESELPOWER, 125kw, 350nm na brzdě..
320.987km - výměna čidla teploty paliva ve vstřikovacím čerpadle a přepadů nafty (horší starty a kontrolka motoru)
330.009km - při jedné z dalších výměn oleje vana dole a vyměněny ostřiky pístů+šrouby na klice za 12.9
346.258km - zasloužená výměna celé olejové náplně v automatice u Zbyňka v ZP-AUTOMATICS - předtím jen upuštění a proplach u Marry
365.487km - výměna kompletných spodních ramen za TRW (zatím drží ) + čepy a axiální táhla MOOG (taky drží, na to kolik (ne)stály )
369.997km - výměna ještě originál předních tlumičů za Bilstein B6 + přední brzdy sada.. drážkované BREMBO MAX, zadní ATE.. + pakýnky ruční brzdy ATE
372.521km - repase vstřikovačů + vylepšené trysky Bosch SuperSprint 764 + EGR OFF + KAT OFF = brzda 136kw, 380nm
374.169km - prasklý spodní nátrubek expanzky (?) - výměna za novou + udělány rozvody i s řemenem na čerpadle a simerinkem na klice
379.212km - výměna žhavičů + rozpadlých koncovek žhavícího kabelu - nacvakal jsem tam dutinky za 1,50ks a zatím dobrý kabel už je tvrdej jako Chuck Norris, ale dokud v -15 natočím jako teď, tak to nebudu řešit
381.344km - nalepení černé karbonové folie na kapotu (nějaký d*bil se mi podepsal na kapotu, tak jsem to musel něčím zakrýt, než budou prostředky na nástřik) - nekamenujte mě prosím a nevypadá to tak zle, když se to pečlivě nalepí
388.000km (cca) - opět mi prasklo kolečko náhonu počítadla kilometrů , teď prozměnu to velké, modré, co je mezi dvěma hlavními.. takže zase palubka dolů.....
388.150km (cca) - osazení airbrushovaného krytu motoru (viz. galerie) a pokřtění vozu severským jménem KNUT
392.000km (cca) - při výměně nivomatů za nové originály (vím, půjdu do finančního pekla ), rovnou udělána konverze na palubku z V70I, která má už digitální počítadlo km - dokonce se mi podařilo sehnat takovou s nájezdem 394.451km, takže pecka (rovnou jsem udělal konverzi na ledky - červené )
395.000km - řeším, proč mi na nové palubce nejede palubák, když podle čísla by ho palubka měla mít osazený.. no co.. stejně trochu kecal, tak kdyžtak budu jezdit bez něj.. - další palubku s tak přesným počtem km bych asi nesehnal .. teď do budoucna už žádné investice (doufám) nebudou, snad jen řemenice na klice, která už vypadá smutně, levá zadní sesle, co přestala hřát,sviňa a spolujezdcovi dveře, který začaly výhružně křupat, jako u sousedovy Š105 S..
Jinak nelekejte se toho poměrně velkýho nájezdu - auto používám hlavně jako služební do zahraničí a chvíli jsem s ním jezdil i jako OSVČ.. ale i tak má tu nejlepší péči, co mi peněženka dovolí
EDIT 21.3.2014 :
397.628km - vyměněna dvouhmotnostní řemenice na klice + sada jejich šroubů - podařilo se mi v Denmarku sehnat zabalené origo za lidových 110éček, tak mám rááádost
Naposledy upravil(a) SGC dne 21 bře 2014 19:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Hezky se o ní staráš
K tomu výhřevu zadních seslí.. dokonce málokterá 850R ho má. Mívaj ho ale většinou předkabelovanej, ale bez dek a spínačů, tak jako ta moje. U S60/V70II se možnost výhřevu zadních sicen vůbec nenabízela ani za příplatek Což je celkem fail, protože například do dvojkovýho Superba to bylo možný objednat, takže se může stát že potkáte líp vybavenou šáde než Volvo summum se všema příplatkama Nevím teda jak S80 I. U S80II už to zas možný bylo.
K tomu výhřevu zadních seslí.. dokonce málokterá 850R ho má. Mívaj ho ale většinou předkabelovanej, ale bez dek a spínačů, tak jako ta moje. U S60/V70II se možnost výhřevu zadních sicen vůbec nenabízela ani za příplatek Což je celkem fail, protože například do dvojkovýho Superba to bylo možný objednat, takže se může stát že potkáte líp vybavenou šáde než Volvo summum se všema příplatkama Nevím teda jak S80 I. U S80II už to zas možný bylo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#7 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Díky snažím se akorát mi pro ní chybí stálá garáž :-/
Jj, já taky neznám nikoho, kdo by to na 850 měl.. u bývalý 850 B5252S to ani nebylo předkabelovaný - ten svazek vedoucí dozadu prostě chyběl
Jestli to ale u Rka předkabelovaný máš, tak sežeň dečky, spínače, doplň relé a mohlo by to bejt dost pasácký když už ho máš taky tak vymazlený, tak se vším všudy ne?
Jo no, to je možný .. ale Superblb II (pro mě) nemá ani z půlky tak pohodlný sesle jako S60/V70II takže výhřev to moc nezachrání a to ani, kdyby mi tam při jízdě sličná mulatka masírovala...záda .. a pokud se pod kapotou klepe kómatická 1.6 TDI CR, tak už vůbec
No heleď, já jsem shodou okolností viděl ve švédsku V70I MY 2000 - s pánem jsme si vzájemně prolezli kcháry a když jsem mu říkal něco ve smyslu "heh, já mám výhřev zadních seslí", tak mi říká : "Yeah, i have rear heated seats too" )) .. a fakt měl.. akorát ovládaný po jedným tlačítkem spínajícím celou dýlku zadních seslí, nebylo to dělený L/P jako 850 .. a to měl navíc sesle jen hadr, což byl brutál .. takže si myslím, že tuhle možnost asi logicky měla i S80 I (vycházím z předpokladu, že mohli mít podobnou elektriku) .. docela by mě zajímalo,kolik tahle fičura musela stát v tý době možná se ani není čemu divit, že to volvo pak už radši nenabízelo
Jj, já taky neznám nikoho, kdo by to na 850 měl.. u bývalý 850 B5252S to ani nebylo předkabelovaný - ten svazek vedoucí dozadu prostě chyběl
Jestli to ale u Rka předkabelovaný máš, tak sežeň dečky, spínače, doplň relé a mohlo by to bejt dost pasácký když už ho máš taky tak vymazlený, tak se vším všudy ne?
Jo no, to je možný .. ale Superblb II (pro mě) nemá ani z půlky tak pohodlný sesle jako S60/V70II takže výhřev to moc nezachrání a to ani, kdyby mi tam při jízdě sličná mulatka masírovala...záda .. a pokud se pod kapotou klepe kómatická 1.6 TDI CR, tak už vůbec
No heleď, já jsem shodou okolností viděl ve švédsku V70I MY 2000 - s pánem jsme si vzájemně prolezli kcháry a když jsem mu říkal něco ve smyslu "heh, já mám výhřev zadních seslí", tak mi říká : "Yeah, i have rear heated seats too" )) .. a fakt měl.. akorát ovládaný po jedným tlačítkem spínajícím celou dýlku zadních seslí, nebylo to dělený L/P jako 850 .. a to měl navíc sesle jen hadr, což byl brutál .. takže si myslím, že tuhle možnost asi logicky měla i S80 I (vycházím z předpokladu, že mohli mít podobnou elektriku) .. docela by mě zajímalo,kolik tahle fičura musela stát v tý době možná se ani není čemu divit, že to volvo pak už radši nenabízelo
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
O V70 I vím že to měla a že to bylo na jedno tlačítko pro celou lavici, díky marnivým pánům z vedení sazky jich jenom tady na fóru takových je hned několik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#9 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Vyřešil jsi nějak toho čalouníka? Máš tip?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#10 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
To neni zlý ten motordekl
Jo vyhřívaný zadní sitzny mám též, celkem rarita...
Jo vyhřívaný zadní sitzny mám též, celkem rarita...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Galerii na rajčeti jsem přehlíd. Ten kryt motoru má nápad, je vtipnej a zároveň decentní ... narozdíl od hromů blesků, který tam dává každej druhej...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#12 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Hmmm zajímavé ty zadní sesle já tam mám teda aspoň přípravu takže to mám tak napůl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#13 Moje černá princezna :-)) ... 850 Estate TDI, A/T
Heleď zatím vůbec.. nějak nebyl čas a hlavně prostředky to řešit. Bohužel ani typ na někoho schopného nemám. Ale jakmile to rozjedu, písnu vám sem a kdyžtak doporučím, když bude kohospy píše:Vyřešil jsi nějak toho čalouníka? Máš tip?
peter cz píše:To neni zlý ten motordekl
Jo vyhřívaný zadní sitzny mám též, celkem rarita...
... díky za pochvalu plastíku kluci právě.. snažil jsem se vymyslet něco, co nebude drahý/náročný stříknout, bude to alespoň trochu originální, vtipný a bude to mít něco společnýho s Volvem a 850 už je takovej starej Viking nodali píše:Galerii na rajčeti jsem přehlíd. Ten kryt motoru má nápad, je vtipnej a zároveň decentní ... narozdíl od hromů blesků, který tam dává každej druhej...
Pro lepší přehled dám link na rajče i sem : http://willriker.rajce.idnes.cz/Volvik_850 ---- budu postupně doplňovat
.. koukni na eBay.co.uk, nedávno jsem tam viděl montážní sadu pro předkabelovaný 850 (dečky, spínače, relé a pojistka) .. na naše asi za 2500kčsmolda píše:Hmmm zajímavé ty zadní sesle já tam mám teda aspoň přípravu takže to mám tak napůl
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 159 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 4 Odpovědi
- 758 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 5 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mamucz
-
- 47 Odpovědi
- 3365 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SGC
-
- 1 Odpovědi
- 637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kuko28