V70RAWD
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#76 V70RAWD
sedli: Ty moje hadice jsou sice pro 302mm brzdy, ale jsou o kus delší než originální, a proto jsem doufal, že budou stačit. Nestačily.... Ale mechanik to naštěstí všechno během jednoho dne zařídil. Bez něj bych byl víš kde
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#77 V70RAWD
Jasný, tak já tě poprosím o tu fotku Ať to vidím, jak to máš řešeno. Přemýšlím jestli nechám tedy udělat delší pancéřky, nebo to řešit mezikusem jako ty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#78 V70RAWD
Jedna rychlá mobilní fotka mezikusu. Pro představu ale bude v pohodě stačit
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#79 V70RAWD
Nedávno jsem to tady po delší době detailně prohlížel a narazil jsem na pár nových příspěvků od šíbra. Nevím, jestli jsem něco nepřehlédl, ale zdá se mi, že mu v podpisu něco chybí... Něco, co mělo koule a už to tam není... Tak třeba jen špatně vidím... Co, šíbre?
Tohle berte jen jako úvod k pár fotkám z minulosti, kdy mě ještě bavilo eRko fotit
Tohle berte jen jako úvod k pár fotkám z minulosti, kdy mě ještě bavilo eRko fotit
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#80 V70RAWD
To je Šíbrova M5?
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#81 V70RAWD
Logan: Ano, je. Byla moc hezká a jezdila parádně... No, M5
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#82 V70RAWD
Tyhle třmeny mám na autě taky. Mám podobný mezikus. Použil jsem kotouče z S60R, 330x32, především kvůli váze, oproti XC90 jsou o 1,7kg těžší na kus. Originál kotouče do tohodle třmenu mají šířku 28mm, kotouč o šířce 32mm do nich jde natěsno. Tak jsem je rozšířil na frézce, ubral jsem tam trochu matroše. Tím jsem vyřešil to, že příště už jen koupím novej kotouč a rovnou ho můžu nasadit. Takže jediný co zbývalo vyřešit jsou desky. První sadu jsem stáhnul na frézce, abych z nich ubral materiál a pohodlně je nasadil do třmenu, ale pro příště si spíš někde nechám nalepit individuální. Je super, že tvar desek je stejnej s Mitsubishi Lancer, v motorsportu dobře etablovanej model, takže výběr desek je obrovskej. A nakonec ještě hadicí, koupil jsem novou přední hadici z Mercedesu Sprinter, je hodně dlouhá, takže se s ní dá třmen pohodlně sundat. Za mě celkově super úprava, když si to sedlo, brzdí to parádně, nemám ani problém s piskaním. Vzhled super. Můžu to jen doporučit
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#83 V70RAWD
escobar: Myslel jsem, že jsem první, kdo se tady u nás vydal touhle cestou (třmeny z alfy), ale koukám, že jsi mě předběhl. Kdybych to věděl, ušetřil bych si spoustu starostí Při příští výměně kotoučů tak budu muset nejdřív za soustružníkem, ale vzhledem k tomu, jak často výměna probíhá, tak mě to zas tak moc netrápí... Jinak v té bílé (nebo je to světlá stříbrná?) vypadají třmeny taky moc hezky. Hlavní ale je, jak brzdí a v tom si myslím stěžovat nemůžeme.
EDIT: Chvíli teď porovnávám uchycení adaptérů/mezikusů na mém a tvém autě a něco se mi nezdá... Na první pohled to vypadá, že ty mé tam mechanik dal z druhé strany a možná proto to nesedělo. I když, to by se mu snad nepovedlo, ne
EDIT2: Tak se mu to nejspíš opravdu povedlo. Ted jsem koukal na fotky na retroturbo.com, odkud jsem bral adaptéry a na všech jsou namontovány opačně...
EDIT: Chvíli teď porovnávám uchycení adaptérů/mezikusů na mém a tvém autě a něco se mi nezdá... Na první pohled to vypadá, že ty mé tam mechanik dal z druhé strany a možná proto to nesedělo. I když, to by se mu snad nepovedlo, ne
EDIT2: Tak se mu to nejspíš opravdu povedlo. Ted jsem koukal na fotky na retroturbo.com, odkud jsem bral adaptéry a na všech jsou namontovány opačně...
Naposledy upravil(a) element5 dne 08 črc 2020 20:16, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#84 V70RAWD
Kdo z vás si pamatuje Erika850 a jeho Orlíka? Ex Landovu 850R? Fotky jsou z roku 2010, stejně jako ty s šíbrovým eMkem...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#85 V70RAWD
Já poznávám jen Radotín
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#86 V70RAWD
Ano ale ty na stránkách retroturbo (na fotkách) vypadají úplně stejně jako je má escobar - dokonce mají označení R a L. My máme asi nějakou jinou "upgrade" verzi, i z fotek co jsi poslal je vidět mírně rozdíl, a jsou pro obě strany stejně, jen se zrcadlově otočí(R a L na nich není). V pátek je instaluju shchválně vyzkouším oba způsobuy montování a pošlu rozdíl Nakonec jsem si nechal udělat delší nový pancéř hadice (405mm v HPP to dělají podle libosti do 3 dnů na počkání), protože toho mezikusu bych se bál. Co se týká kotouče, tak escobar má z S60R 32mm tloušťku, my máme XC90 kotouč(škoda, že je jeden o 1,3 Kg těžší) , který má 30mm tloušťku, to taky bude dělat rozdíl. Sám jsem zvědavej, jestli tam desky narvu... Pevně doufám, že joelement5 píše: ↑08 črc 2020 18:43 escobar: Myslel jsem, že jsem první, kdo se tady u nás vydal touhle cestou (třmeny z alfy), ale koukám, že jsi mě předběhl. Kdybych to věděl, ušetřil bych si spoustu starostí Při příští výměně kotoučů tak budu muset nejdřív za soustružníkem, ale vzhledem k tomu, jak často výměna probíhá, tak mě to zas tak moc netrápí... Jinak v té bílé (nebo je to světlá stříbrná?) vypadají třmeny taky moc hezky. Hlavní ale je, jak brzdí a v tom si myslím stěžovat nemůžeme.
EDIT: Chvíli teď porovnávám uchycení adaptérů/mezikusů na mém a tvém autě a něco se mi nezdá... Na první pohled to vypadá, že ty mé tam mechanik dal z druhé strany a možná proto to nesedělo. I když, to by se mu snad nepovedlo, ne
EDIT2: Tak se mu to nejspíš opravdu povedlo. Ted jsem koukal na fotky na retroturbo.com, odkud jsem bral adaptéry a na všech jsou namontovány opačně...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#87 V70RAWD
jancho: Ano, Radotín jsi poznal správně. I to se počítá
sedli: Vím, že máme upgradeovanou verzi adaptérů. Docela jsem se divil, když jsem je vybalil z krabice, tak jsem to ověřoval... Stejně si ale myslím, že by měly být namontované stejně jako ta starší verze (na fotkách retroturbo a escobara) - tedy z vnější strany těhlice otočené o 180 stupňů a nikoliv z vnitřní jako to mám já. Kdybych ti nefotil ten mezikus k brzdové hadičce, tak bych na to nejspíš nikdy nepřišel a kdo ví, jestli to něčemu vadí. Řekl bych ale, že už podle oka jsou kratší a delší strany (měřeno od díry na šroub pro přidělání třmenu) špatně a asi v tom takhle bude zbytečné pnutí. Možná řeším blbosti, ale dnes budu volat mechanikovi a budu chtít, aby to zkusil předělat.
Uvidíš, na co přijdete zítra vy, každopádně foť, ať je to pořádně zdokumentované Držím palce, ať to proběhne v pohodě!
sedli: Vím, že máme upgradeovanou verzi adaptérů. Docela jsem se divil, když jsem je vybalil z krabice, tak jsem to ověřoval... Stejně si ale myslím, že by měly být namontované stejně jako ta starší verze (na fotkách retroturbo a escobara) - tedy z vnější strany těhlice otočené o 180 stupňů a nikoliv z vnitřní jako to mám já. Kdybych ti nefotil ten mezikus k brzdové hadičce, tak bych na to nejspíš nikdy nepřišel a kdo ví, jestli to něčemu vadí. Řekl bych ale, že už podle oka jsou kratší a delší strany (měřeno od díry na šroub pro přidělání třmenu) špatně a asi v tom takhle bude zbytečné pnutí. Možná řeším blbosti, ale dnes budu volat mechanikovi a budu chtít, aby to zkusil předělat.
Uvidíš, na co přijdete zítra vy, každopádně foť, ať je to pořádně zdokumentované Držím palce, ať to proběhne v pohodě!
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#88 V70RAWD
Již jsem poslal i dotaz přímo na Retroturbo, stejně tak info s hadicema - chtěl to po mně. Tak uvidím taky co napíše Zítra se akorát bojím, abych nezničil barvu na brzdičích a taky těch měděncýh matic na trubkách brzdovýho systému Naštěstí jsem to před 4 lety rozhýbával, ale vím, že je to už mírně strhnutý... Snad se zadaří a nebudu muset celý trubky tahat nanovo... A díky za držení palců, bude se to hodit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#89 V70RAWD
V dobe, kdy jsem na tom pracoval, tak jsem na ulici jednu V70 s temahle trmenama uz potkal, takze urcite uz se o to tady nekdo pokousel pred nama Barva je stribrna metla, mel by to bejt stejnej odstin jako mam na aute, je to prelakovany bezbarvym lakem. Ty plochy, na kterych mas napis VOLVO jsem obrousil do hladka brusnym papirem, myslim ze 600. Puvodne jsme ten napis chtel taky, ale nedostal jsem ty trmeny pod laserovou popisovacku, jsou moc siroky, tak jsem to nechal bez napisu. Ja moc na tu cervenou na trmenech nejsem, a myslim si, ze ke stribrnymu autu s cernejma kolama ty stribrny trmeny vizualne ladej lip jak cerveny.element5 píše: ↑08 črc 2020 18:43 escobar: Myslel jsem, že jsem první, kdo se tady u nás vydal touhle cestou (třmeny z alfy), ale koukám, že jsi mě předběhl. Kdybych to věděl, ušetřil bych si spoustu starostí Při příští výměně kotoučů tak budu muset nejdřív za soustružníkem, ale vzhledem k tomu, jak často výměna probíhá, tak mě to zas tak moc netrápí... Jinak v té bílé (nebo je to světlá stříbrná?) vypadají třmeny taky moc hezky. Hlavní ale je, jak brzdí a v tom si myslím stěžovat nemůžeme.
EDIT: Chvíli teď porovnávám uchycení adaptérů/mezikusů na mém a tvém autě a něco se mi nezdá... Na první pohled to vypadá, že ty mé tam mechanik dal z druhé strany a možná proto to nesedělo. I když, to by se mu snad nepovedlo, ne
EDIT2: Tak se mu to nejspíš opravdu povedlo. Ted jsem koukal na fotky na retroturbo.com, odkud jsem bral adaptéry a na všech jsou namontovány opačně...
Nevim jak to maji reseny v retroturbo, ale ja mam oba drzaky uplne stejny.
EDIT:
jeste jedna fotka. Uchyceni uplne stejne jako to maji originalni trmeny. Skrz tehlici, srouby zezadu, zavit v drzaku.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#90 V70RAWD
moje Porsche brzdiče jsou uchyceny stejně jako brzdy escobara. Adaptéry z vnějšku těhlice, šrouby zezadu, v dírách adaptérů pro šrouby jsou závity.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#91 V70RAWD
Z čeho jsou ty adaptéry dělaný? To je nerez?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#92 V70RAWD
Ty adaptéry, které máme s Petrem (sedli02) - prý nový design - závity v dírách pro šrouby k uchycení na těhlici nemají. Je to řešeno šroubem s matkou - viz fotka nahoře. Rozměry adaptérů jsou však i při rozdílném designu při pohledu okem shodné, takže si myslím, že i ten nový se správně montuje z vnější strany těhlice. Tedy ne tak, jak mi to tam dal mechanik. Jasno do toho snad vnese přímo Retroturbo, které Petr požádal o vyjádření.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#93 V70RAWD
Když už jsme u téhle debaty ohledně brzdítek, nepřemýšlel z vás někdo o předělání brzdových štítů na nějaké větší ? XC90 má asi jinou těhlici, ale navrtat díry pro šrouby a usadit tam štíty z xc90 by mohlo být fajn... Nechci být ale ten, který to bude testovat jako první ale rád to okopčím od někoho, jestli to vůbec někdo někdy řešil...
A teď mi akorát odepsal Pete z Retroturbo :
I have added photo of the brake calipers installed with the newer style adapters- after issue with that guy we have made this photo but havent had time to upload to website yet - your friend was insisting on installing them upside down, he stopped emailing me 3 times a day now so I guess he did manage to install them now. I may be going back to marking them L &R as it seems that installation of these is only self explanatory only for us, so thats definitely something to think about.
Přikládám i fotky, kde je jasné, že patří tak, jak je máš.
A teď mi akorát odepsal Pete z Retroturbo :
I have added photo of the brake calipers installed with the newer style adapters- after issue with that guy we have made this photo but havent had time to upload to website yet - your friend was insisting on installing them upside down, he stopped emailing me 3 times a day now so I guess he did manage to install them now. I may be going back to marking them L &R as it seems that installation of these is only self explanatory only for us, so thats definitely something to think about.
Přikládám i fotky, kde je jasné, že patří tak, jak je máš.
- Přílohy
-
- volvo850 336mm rotor AR159Brera Megane Mk3 RS adapters.jpg (89.19 KiB) Zobrazeno 336 x
-
- volvo 850 320mm rotor AR159Brera Megane Mk3 RS adapters.jpg (81.79 KiB) Zobrazeno 336 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#94 V70RAWD
sedli: Tak super, moc díky, že jsi to sem hodil. Oddechl jsem si a jsem rád, že mechanik není takový trouba, za jakého jsem ho málem podezíral Btw, kdo to je ten "your friend", jestli to tedy není tajné...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#95 V70RAWD
Ano, nerez. Hliniku v tomhle neverim, a jsem zvyklej veci naddimenzovat. Profesni deformace
Ja jsem akorat premyslel jestli by nesli prohodit zadni s prednima, ale zustalo jen u napadu. Stity bych taky chtel jeste doresit.sedli02 píše: ↑09 črc 2020 14:05 Když už jsme u téhle debaty ohledně brzdítek, nepřemýšlel z vás někdo o předělání brzdových štítů na nějaké větší ? XC90 má asi jinou těhlici, ale navrtat díry pro šrouby a usadit tam štíty z xc90 by mohlo být fajn... Nechci být ale ten, který to bude testovat jako první ale rád to okopčím od někoho, jestli to vůbec někdo někdy řešil...
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#96 V70RAWD
To je odpověď na tebe Referoval jsem o tobě, že se ti kousal nějak brzdič po instalaci, ale už jsi to dořešil. Tak netuším jestli jsi to ty, nebo schodou okolností je tam ještě někdo další
Zároveň jsem se ho zeptal, proč jsou na fotce trošku jiný třmeny než z 159/Brera ...
Tak to nám dej hlavně pak vědět, jestli nějak dořešíš... Taky nad tím pořád přemýšlím
EDIT: Přišla odpověď rychle od RetroPeta a jedná se o brzdiče z Meganu RS a dávají se dohromady s 320mm kotoučem z S60 Takže další alternativa kdyby někdo chtěl, už to mají i na stránkách
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#97 V70RAWD
Tak v tomhle mám čisté svědomí. Od nákupu jsem s Petem nic neřešil, natož třikrát denně, takže tady máme ještě někoho, kdo ale z nějakého důvodu chce zůstat v utajení Jinak ty fotky mohli dát na stránky dřív, ušetřili by mi den nervů
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#98 V70RAWD
Dnes jsem se vrátil ze služebky, jdu si do ledničky pro pivo, kouknu z okna a podívejte, jaký pohled se mi naskytl
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#99 V70RAWD
Njn, někdo s kupátkem neumí parkovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#100 V70RAWD
Teď jsem si v topiku Ejdou Rotačáka (skloňuje se to takhle???) přečetl o posledním vývoji ladění jeho skoro T5 a moje trable s autobaterií najednou nevypadají vůbec vážně. Snad jen, že baterie odešla kompletně a ani nijak nereagovala na pokus o její nabití... Ještě, že švagr má na chatě starou Felicii na lítání okolo komína, jejíž baterii jsem použil na cestu domů
Matěj kontroloval, jestli se to pořádně nabíjí... Nenabíjelo
Matěj kontroloval, jestli se to pořádně nabíjí... Nenabíjelo
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)