Se změnou ročního nájezdu a propočítání nákladů, byla nutná změna. Vymazlený a nejspolehlivější povoz z našeho autoparku musel z domu. Ve hledáčku byly V70 druhé generace s D5 (bez DPF). Po obhlídce českých bazarů bylo jasné, že se hledat bude jen v zahraničí. Volba padla na stříbrnou D5 rok výroby 2003, MY04. Za dovoz musím poděkovat bráchovi, který zařídil vše, od prvního kontaktu s prodávajícím až po zaparkování vozu před dům. Díky bro 
 
Auto je po prvním majiteli, s doložitelnou servisní historií. Najeto cca 210 000km. Výbava vyhovující, velmi podobná prvnímu Tdi - vyhřívaný vepř, dříví, klima, tempomat, navigace + nové mapy, tažné atd.). Jediné co trochu postrádám je šíbr. Interiér je celkově ve velmi dobrém stavu, exteriér má pár vad, na kterých bude potřeba zapracovat. 
Zatím proběhl základní servis, oleje filtry, vyčištění EGR a výměna nafouklého - prasklého intercooleru.
V plánu jsou zatmavená okna, křídlo na 5. dveře a opět nějaká slušivá kola.
Po přechodu z benzínu zpět na diesel jsem trochu zklamán. D5 chvíli zatáhne a pak konec. Atmo benzín mi sedl lépe a navíc měl krásný zvuk. Na druhou stranu s D5 jsem se spotřebou o cca 4 litry níže 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.