Fíla - od strany 4 "na zahnědlém dvorečku"
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#51 Fíla - V70 AWD 1.gen
ne, není to 1,6. Je to 2,5, konkrétně B5254T7. Neopravil jsem si podpis, ta 1,6ka je již minulostí...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#52 Fíla - V70 AWD 1.gen
OK, mě to hnedka bylo divný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#53 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
C30 T5, summum sport, kromě BLISu snad všechno co se dá... velice, ale velice zajímavá hračka
- Přílohy
-
- IMG_2432.jpg (53.71 KiB) Zobrazeno 1174 x
-
- IMG_2431.jpg (51.95 KiB) Zobrazeno 1174 x
-
- IMG_2430.jpg (48.04 KiB) Zobrazeno 1174 x
-
- IMG_2429.jpg (63.31 KiB) Zobrazeno 1174 x
-
- IMG_2428.jpg (76.13 KiB) Zobrazeno 1174 x
-
- IMG_2427.jpg (67.7 KiB) Zobrazeno 1174 x
-
- IMG_2426.jpg (63.74 KiB) Zobrazeno 1174 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#54 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
Nemůžu se zbavit pocitu, že to černý oplastování vypadá jak pokus o XC
Ale teda svezení to musí bejt úplně bóží...
Ale teda svezení to musí bejt úplně bóží...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#55 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
není černé, je to taková bronzová, hnědá... přikládám ilustrační foto z googluUrvanej píše:Nemůžu se zbavit pocitu, že to černý oplastování vypadá jak pokus o XC
Ale teda svezení to musí bejt úplně bóží...
- Přílohy
-
- images.jpg (10.79 KiB) Zobrazeno 1162 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#56 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
myslím, že při přímém srovnání by Saffron tý C30tce pouze koukal na záda...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#57 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
Myslím že by to bylo hodně vyrovnaný C30 v T5 neni tak lehká jak vypadá a 220 vs 250 koní taky trochu rozdíl je. Na saffrona s vyndaným kardanem bych si skoro i vsadil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#58 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
320 Nm u C30 vs. 350 Nm u saffrona, cca 200 kg ve prospěch C30. Asi to budu muset vyzkoušet, ale také sázím na saffrona. V neprospěch C30 hlavně ale hovoří nemožnost vypnout DSTC (lze pouze omezit).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#59 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
hlavně to hoši nezkoušejte na dálnici vedle Oktávek TDI, páč vám zbydou oči pro pláč
jinak samozřejmě gratulace k novému autí. Pro mě osobně taková nemastná neslaná barva, ale na údržbu to asi bude hodně user friendly
jinak samozřejmě gratulace k novému autí. Pro mě osobně taková nemastná neslaná barva, ale na údržbu to asi bude hodně user friendly
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#60 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
Zkouším to zásadně vedle V60 D5 AWD, ty končej velmi brzo
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#61 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
C30 T5 můj malý sen, palec nahoru přeji hodně zábavy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#62 Fíla - V70-I AWD, C30 T5
To nejlepší nakonec, V70R AWD Ph. 1, r. výroby 1998, manuál. Auto přivezeno v prosinci 2012 z Německa, kde mělo pouze jednoho majitele. Aktuální nájezd 320t km. Koupeno s klasicky nefunkčním AWD - tisícihran bez hran. Po koupi se vyměnilo kde co, jako dárce orgánů posloužily věci z mého starého auta. Zánovní či úplně nové díly šly do eRka, staré pak do bývalého vozu. Namátkou úhlovka, kardan, vedení vzduchu včetně 5cm širokého intercooleru, přední tlumiče, výfuk, ramena, atd. Kromě toho se dále dělalo:
- nové těsnění pod hlavou - víceméně preventivní záležitost, bylo špatné těsnění pod víkem ventilů, tak když už se to rozebíralo
- samozřejmě včetně srovnání hlavy i bloku motoru, sedel ventilů atd.
- snížení o 30mm (podvozku, ne hlavy)
- nové odvětrání klikové skříně
- nové víčko a palec rozdělovače
- folie na skla od B sloupku dozadu
- spousta těsnění, hadic, filtry, náplně, čištění a mytí
- budík - tlak turba
- nové těsnění pod hlavou - víceméně preventivní záležitost, bylo špatné těsnění pod víkem ventilů, tak když už se to rozebíralo
- samozřejmě včetně srovnání hlavy i bloku motoru, sedel ventilů atd.
- snížení o 30mm (podvozku, ne hlavy)
- nové odvětrání klikové skříně
- nové víčko a palec rozdělovače
- folie na skla od B sloupku dozadu
- spousta těsnění, hadic, filtry, náplně, čištění a mytí
- budík - tlak turba
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#63 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
#64 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
gratuluju, vypadá nádherně
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#65 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
jako z fabriky
hele, ten motor si měl venku, že je to tak dokonale vypulírovaný?
hele, ten motor si měl venku, že je to tak dokonale vypulírovaný?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#66 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Mockrát všem děkuju.
Jako z fabriky rozhodně zatím nevypadá (bohužel), ty fotky a zářivky v garáži hodně matou.
Motor venku nebyl, jen hlava, svody, sání, airbox, takže k tomu zbytku byl poměrně hezkej přístup. A když už to bylo takhle rozebraný, tak proč toho nevyužít.
Jako z fabriky rozhodně zatím nevypadá (bohužel), ty fotky a zářivky v garáži hodně matou.
Motor venku nebyl, jen hlava, svody, sání, airbox, takže k tomu zbytku byl poměrně hezkej přístup. A když už to bylo takhle rozebraný, tak proč toho nevyužít.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#67 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
nemám slov nádhera!!!!!!!!!!!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#68 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Nádherný auto
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#69 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Paráda, hlavně pod kapotou Co ten ofuk řídící jednotky? Dej bacha aby se jí z vedra nezved kufr
BTW, proč byla hlava dole? Nějaký úpravy?
Obecně vybarvování čehokoli nemám rád, ale ty laser blue plasty jsou pecka. K tmavě zelený stejně žádný barvičky neladí, takže to mám vyřešený, pod kapotou maximálně uklidím....
BTW, proč byla hlava dole? Nějaký úpravy?
Obecně vybarvování čehokoli nemám rád, ale ty laser blue plasty jsou pecka. K tmavě zelený stejně žádný barvičky neladí, takže to mám vyřešený, pod kapotou maximálně uklidím....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#70 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Jako myslíš 5tý dvěře?dali píše:Co ten ofuk řídící jednotky? Dej bacha aby se jí z vedra nezved kufr
Bílá k zemblený sedí! Jenomže to je na auto nejblbší barva, protože to vyblejskáš a už po kilometru je to zase zeblitý.dali píše:K tmavě zelený stejně žádný barvičky neladí, takže to mám vyřešený, pod kapotou maximálně uklidím....
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#71 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Ofuk jsem zahodil, prasklá trubka omotaná izolačkou mě neskutečně iritovala. A pozdější modely jí tam stejně neměly už z výroby, tak snad se neuvaří. Za jízdy pod kapotou proudí vzduchu dost a v kolonách to holt musí vydržet.dali píše:Paráda, hlavně pod kapotou Co ten ofuk řídící jednotky? Dej bacha aby se jí z vedra nezved kufr
BTW, proč byla hlava dole? Nějaký úpravy?
Obecně vybarvování čehokoli nemám rád, ale ty laser blue plasty jsou pecka. K tmavě zelený stejně žádný barvičky neladí, takže to mám vyřešený, pod kapotou maximálně uklidím....
Jinak hlava šla dolů spíš preventivně. Tekl olej z těsnění pod víkem ventilů. Mechanici to nejdřív zkoušeli zalepit na prasárnu tmelem bez sundání, ale drželo to jen do tý doby, než jsem pořádně šlápnul na plyn a v motoru stoupl tlak. Takže víko muselo dolů, no a když už se to dělalo, tak jsem to nechal udělat komplet i s hlavou. Jsem rád, že se to udělalo, protože když jsem viděl, jak je to křivý, tak by mě to stejně asi neminulo. Zas na druhou stranu člověk, který to rovnal, říkal, že je to prohnutý tak nějak standartně na benzínový motor, ale aspoň takhle mám klid. A navíc mám teď hlavu o něco málo nižší, takže další plus. Na druhou stranu když jsem to viděl rozdělaný, tak jsem byl potěšen - válce úplně čistý, vložky netknutý jak z fabriky, v hlavě jen minimální, zanedbatelný množství karbonu. Prostě něco pro martinaopla, celý život a 320t km jen a pouze na Mobil .
Barva na plastu byl jen takový pokus o sladění s těmi silikonovými hadicemi. Původně jsem chtěl dekl z karbonu, ale už nějak nezbyly peníze
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#72 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Nevýhoda karbonu vystavenýho takovým teplotám je, že se z něj časem stane nevzhlednej průsvitnej nažloutlej hadr, obzvlášť u těch karbonových originál dílů navržených v době, kdy auto bylo aktuální. Dnešní technologie už možná budou trochu jinde a vydrží to hezký dýl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#73 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
móóóc pěkný.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#74 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Moc hezky C30 T5 takovej malej sen....
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#75 Fíla - V70-I AWD, C30 T5, V70R AWD
Fíla píše:Ofuk jsem zahodil, prasklá trubka omotaná izolačkou mě neskutečně iritovala. A pozdější modely jí tam stejně neměly už z výroby, tak snad se neuvaří.
Pozdější modely ale mají v krabici na jednotky malej elektrickej větráček, podobnej těm co jsou v kompech, takže bych to radši nepodceňoval.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek