SGC - Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 SGC - Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Zdravím všechny Volvisty. Tak jsem již tři dny zatím štastným majitelem svého prvního Volva jménem Olaf )).
Typ : 850 Kombi, rv. 1996
Motor : B5252 (106kw, 144HP) - poctivý nájezd 375.000km
Výbava : automat, automatická klima, tempomat, 4x okna v elektrice,zrcátka v elektrice, palubní počítač, 4x pytel
Pořízeno více, či méně ''za odvoz'' z Berlína - chudák stálo venku a skoro pod ním rostla tráva . Je to mé úplně první auto, tak jsem do něho nechtěl vrážet spousty prostředků.
Dle mé laické prohlídky jsem byl docela překvapen, že kromě svítící kontrolky ABS (v lepším případě snad snímač-oxidace), kosmetických odřenin a nefunkční klimy (po zapnutí se nic nestane - ani neklimuje, ani necvaká apod., tak snad to není kompresor) vypadá naprosto v pořádku. Příští týden bude provedena výměna oleje v motoru a automatu, výměna těsnění víka ventilů (pozoruji průsak oleje za víčkem a kape dozadu) a za další týden komplet rozvody vč. vodní pumpy a snad autíčko ještě nějaký ten kilometr poslouží . Jinak nikde žádná rez, podvozkové vůle apod., což se docela divím po dlouhé odstávce venku (bazarista se tím ani netajil).
Na strohou ukázku 4 fotky (ještě na převozkách - za mázlou fotku interiéru se omlouvám, foťák v telefonu), časem rád doplním další (až budu mít foťák-telefon je hodně nouzovka )
Snad se bude alespoň trochu líbit - celkové náklady na pořízení vč. nákladů na dovoz a přihlášení v ČR 20.000kč + co dám do rozvodů,těsnění a certifikovaného oleje do motoru/automatu
Typ : 850 Kombi, rv. 1996
Motor : B5252 (106kw, 144HP) - poctivý nájezd 375.000km
Výbava : automat, automatická klima, tempomat, 4x okna v elektrice,zrcátka v elektrice, palubní počítač, 4x pytel
Pořízeno více, či méně ''za odvoz'' z Berlína - chudák stálo venku a skoro pod ním rostla tráva . Je to mé úplně první auto, tak jsem do něho nechtěl vrážet spousty prostředků.
Dle mé laické prohlídky jsem byl docela překvapen, že kromě svítící kontrolky ABS (v lepším případě snad snímač-oxidace), kosmetických odřenin a nefunkční klimy (po zapnutí se nic nestane - ani neklimuje, ani necvaká apod., tak snad to není kompresor) vypadá naprosto v pořádku. Příští týden bude provedena výměna oleje v motoru a automatu, výměna těsnění víka ventilů (pozoruji průsak oleje za víčkem a kape dozadu) a za další týden komplet rozvody vč. vodní pumpy a snad autíčko ještě nějaký ten kilometr poslouží . Jinak nikde žádná rez, podvozkové vůle apod., což se docela divím po dlouhé odstávce venku (bazarista se tím ani netajil).
Na strohou ukázku 4 fotky (ještě na převozkách - za mázlou fotku interiéru se omlouvám, foťák v telefonu), časem rád doplním další (až budu mít foťák-telefon je hodně nouzovka )
Snad se bude alespoň trochu líbit - celkové náklady na pořízení vč. nákladů na dovoz a přihlášení v ČR 20.000kč + co dám do rozvodů,těsnění a certifikovaného oleje do motoru/automatu
- Přílohy
-
- WP_000679.jpg (68.47 KiB) Zobrazeno 2400 x
-
- WP_000692.jpg (67.93 KiB) Zobrazeno 2400 x
-
- WP_000678.jpg (75.34 KiB) Zobrazeno 2400 x
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
pokud ti automat radi jak ma a olej v nem nebyl menen pravidelne doted, tak s tim v 375000 km nezacinej.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#3 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Myslíš, že to nemá cenu? Respektive by mu výměna spíš uškodila? Vyplavení nečistot někam, kam kde by rychleji uškodili? Já se totiž bojím, že při 375.000km toho před sebou skříň už moc nemá I když řadí jako drak. Hlavně když jí pravděpodobně dosud nebyl měněn olej. V kufru byla jen poloprázdná lahvička ATF od Volva a pak nějakého noname oleje specifikace Dexron II, takže se asi dolívalo? Nevím...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
V podstatě jsis odpověděl. Jestli teď pročistíš převodovku, tak ji můžeš taky poslat do věčných lovišť.SGC píše:Myslíš, že to nemá cenu? Respektive by mu výměna spíš uškodila? Vyplavení nečistot někam, kam kde by rychleji uškodili? Já se totiž bojím, že při 375.000km toho před sebou skříň už moc nemá I když řadí jako drak. Hlavně když jí pravděpodobně dosud nebyl měněn olej. V kufru byla jen poloprázdná lahvička ATF od Volva a pak nějakého noname oleje specifikace Dexron II, takže se asi dolívalo? Nevím...
S tou klimou se můžeš podívat, jestli se vůbec točí kompresor, možností, proč klima nefunguje je několik, nicméně 850tky na klimu dost trpí, zejména po 15 letech Já opravoval na své klimatizaci už 5 různých závad za 2 roky
S těmi rozvody je to samozřejmě dobrá myšlenka, ale opět, dělal bych je jenom pokud není důkaz o tom, že byly dělané. Jinak, jestli je tam záznam, že dělané byly, tak bych suše vyčkal na interval. Jak píšeš, auto máš zadarmo, tak proč do něj na úvod vrazit hned 12 tisích za rozvody, které třeba nehoří. Nemluvě o tom, že udělané rozvody ti rozhodně nezvýší tržnou cenu auta.
Neboj, ono ti nějaké náklady vyplavou, takže prachy se hodí. ...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#5 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
doktor píše:V podstatě jsis odpověděl. Jestli teď pročistíš převodovku, tak ji můžeš taky poslat do věčných lovišť.SGC píše:Myslíš, že to nemá cenu? Respektive by mu výměna spíš uškodila? Vyplavení nečistot někam, kam kde by rychleji uškodili? Já se totiž bojím, že při 375.000km toho před sebou skříň už moc nemá I když řadí jako drak. Hlavně když jí pravděpodobně dosud nebyl měněn olej. V kufru byla jen poloprázdná lahvička ATF od Volva a pak nějakého noname oleje specifikace Dexron II, takže se asi dolívalo? Nevím...
S tou klimou se můžeš podívat, jestli se vůbec točí kompresor, možností, proč klima nefunguje je několik, nicméně 850tky na klimu dost trpí, zejména po 15 letech Já opravoval na své klimatizaci už 5 různých závad za 2 roky
S těmi rozvody je to samozřejmě dobrá myšlenka, ale opět, dělal bych je jenom pokud není důkaz o tom, že byly dělané. Jinak, jestli je tam záznam, že dělané byly, tak bych suše vyčkal na interval. Jak píšeš, auto máš zadarmo, tak proč do něj na úvod vrazit hned 12 tisích za rozvody, které třeba nehoří. Nemluvě o tom, že udělané rozvody ti rozhodně nezvýší tržnou cenu auta.
Neboj, ono ti nějaké náklady vyplavou, takže prachy se hodí. ...
Díky za informace, takže předpokládám, že skříň nepročišťovat ani metodou Zbyňka Prokopa z ZP-Automatics? Má nějaký přístroj, který by měl vyčistit všechny části převodovky. Pokud to tedy dělat nemám, jedno pozitivum to má - ušetřím :-DD Na kompresor klimy se podívám, tak skrytě doufám, že za to může třeba jen shnilý výparník i když u patnáctiletýho auta skoro zadarmo bych chtěl asi moc co? )). O rozvodech doklad není, takže je to taková loterie, takže bych určitě raději vyměnil. Jinak mám tu založený ještě jeden topic ohledně mé 850tky, tak házím odkaz, aby nedocházelo ke zbytečným duplicitám : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=35751&p=408145#p408145
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#6 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Na tu převodovku bych se vybodl - nevím o žádném super zařízení, které by dokázalo skutečně důkladně vyčistit automat. Možná kdyby ho rozebrali, ale to pak bude cena někde jinde než u "obyčejné" výměny oleje.
s rozvodama je to těžký - já taky kupoval 7 let starý auto, který bylo cca v polovině intervalu, ale řemen se opotřebovává i věkem. Takže jsem si je nechal uděla, a nějaké trhlinky tam už byla. Možná by to klidně při mém nájezdu vydrželo dalších 5 let, ale proč riskovat. Taky mi bylo doporučeno, že když ne rozvody, tak minimálně vodní pumpu pro jistotu.
s rozvodama je to těžký - já taky kupoval 7 let starý auto, který bylo cca v polovině intervalu, ale řemen se opotřebovává i věkem. Takže jsem si je nechal uděla, a nějaké trhlinky tam už byla. Možná by to klidně při mém nájezdu vydrželo dalších 5 let, ale proč riskovat. Taky mi bylo doporučeno, že když ne rozvody, tak minimálně vodní pumpu pro jistotu.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#7 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Nikdy jsem nezažil, aby převodovka po výměně oleje přestala fungovat tak, jak má. Je tu někdo s osobní zkušeností? Myslím, že těch výměn jsme už udělali hodně. Jestli převodovka funguje dobře, tak není důvod, aby tomu po výměně bylo jinak. To spíš bez výměny to bude mít brzo za sebou.
#8 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Také jsem se ještě nesetkal s tím,že by převodovka po výměně začala řadit hůře než před ní.Jean píše:Nikdy jsem nezažil, aby převodovka po výměně oleje přestala fungovat tak, jak má. Je tu někdo s osobní zkušeností? Myslím, že těch výměn jsme už udělali hodně. Jestli převodovka funguje dobře, tak není důvod, aby tomu po výměně bylo jinak. To spíš bez výměny to bude mít brzo za sebou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#9 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
ja ano.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#10 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
soused má servis na automaty a u podobných nájezdů odmítá dělat výměnu - má s tím spousta negativních zkušeností. A zákazníci, kteří na tom trvají a nechají si to udělat jinde se k němu pak vrací s kleknutým automatem.....
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#11 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
moj znamy servisman mi hovori to isteKuko28 píše:soused má servis na automaty a u podobných nájezdů odmítá dělat výměnu - má s tím spousta negativních zkušeností. A zákazníci, kteří na tom trvají a nechají si to udělat jinde se k němu pak vrací s kleknutým automatem.....
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#12 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
tiez to nemam uplne len z vlastnej hlavy
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#13 Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
OK. Každého rozhodnutí. Já tu zkušenost nemám a dělali se oleje i na automatech s velkými nájezdy. Já bych na svém autě měnil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#14 SGC - Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
Díky všem za názory. Jsem teď ale docela zmatenej, jestli teda měnit, nebo ne
Zatím řadí dobře, olej spáleninou nesmrdí. Pokud by byla nutná výměna, tak by si převodovka měla nějak ''říct'' ne? Třeba cukáním při řazení apod.? Nebo jen jednoho dne mód D prostě už nepojede dopředu ? Ale chápu, že to asi nejde úplně takhle předpovědět...
Zatím řadí dobře, olej spáleninou nesmrdí. Pokud by byla nutná výměna, tak by si převodovka měla nějak ''říct'' ne? Třeba cukáním při řazení apod.? Nebo jen jednoho dne mód D prostě už nepojede dopředu ? Ale chápu, že to asi nejde úplně takhle předpovědět...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 SGC - Můj první ''raketoplán'' (850 kombi B5252 automat)
To je jako s motorem, ten ti taky neřekne, že je třeba měnit olej. Teda řekne: "Jó, se nediv, měl si měnit!"
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 285 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 181 Odpovědi
- 16327 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 191 Odpovědi
- 22063 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od scholle
-
- 22 Odpovědi
- 3784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 15 Odpovědi
- 792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr