Já celkem nerad používam slovo tuning....protože lidi v čr v tom mají zmatek a pletou si pojmy...Tady lidi za tuningem vidí kdejaký spojlery,křídla,blikátka a já nevim kde jaký nepotřebný věci který na auto naplácají.....ale to by mělo bejt v odvětví styling. Tuning je uplně o něčem jinym...motor,brzdy,podvozek a další věci který se podílí na zlepšení jízdních vlastností a ani to nemusí bejt vidět. Klidně navenek v seriovém autě.
A proto se nerad řadim mezi ty "vytuningovaný" auta,protože pod tim je tady zažitej špatnej pojem a nahání mi to husí kůži.)) Raději říkam že mam upravenou škodovku,než vytuněnou škodovku....))
Tuner: ZELENKA Škoda 130
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#27 ZELENKA
ohledne upravy 1,8T koukni primo na stranky uprace - http://www.sportmotor.cz/index3.htm je tam i graf prubehu vykonu. Ja jsem osobne nemeril, 1000KC za brzdu mi prijde moc. Pocitove to byl docela velkej narust vykonu, to mi staci... 40kW je docela slusnej narust. Ale kdyz uvazis, ze je to vlastne mechanicky shodnej motor vcetne turba s motorem RS 132kW, kterej ma jen vetsi vstrikovace tak ten narust je jen 18kW coz uz tak strasne neni. Myslim ze spodek motoru je dokonce shodnej s motorem TT 165kW. Doufam ze pri peclive udrzbe a rozumnem vyuzivani vykonu zustane zivotnost neznemena...
Ja jsem za upravu dal asi 6500Kc jinak bych do toho asi ani nesel. Golfa jsem si nacipoval sam, jen jsem si koupil Eprom, kterej jsem prepajel v ridici jednotce.
Muj nazor na cipovani volva: Cip na volvo nikdy!
Volvo je auto uplne o necem jinem a cipovani mu jen ubira na charakteru
Ja jsem za upravu dal asi 6500Kc jinak bych do toho asi ani nesel. Golfa jsem si nacipoval sam, jen jsem si koupil Eprom, kterej jsem prepajel v ridici jednotce.
Muj nazor na cipovani volva: Cip na volvo nikdy!
Volvo je auto uplne o necem jinem a cipovani mu jen ubira na charakteru
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
#28 ZELENKA
No,právě. Ten graf je takovej "univerzální" a nemyslim že na každym autě bude výsledek přesně stejnej... Byl jsem u brždění x aut...Třeba tátovo BMW 525d má mít v serii 130 kW a mělo myslim přes 140...po chipu to vylezlo někam přes 160 kW...ale charakter toho motoru se mi nelíbí a to se brzdilo asi 3krát a dolaďovalo přímo na brzdě.
Já se škodofkou byl na dvou různejch brzdách a grafy skoro jak přes kopírák. Výkon i Nm skoro shodný s předchozim měřenim. Proto myslim je lepší auto před a po úpravě odbrzdit,protože někdy tam je víc a někdy tam je i podstatně méně než deklaruje "výrobce" chipu....
Tim nechi říct že tam těch 150 kW nemůže bejt,ale kdybych si nechal chipovat auto já a byl psanej takhle velkej nárůst,určitě bych chtěl vědět že to tam opravdu je,protožě 40kW je opravdu dost....
K tomu chipování volva. Jak jsem psal,tak se mi líbí charakter nízkotlakého přeplňování který 2,4 T nabízí a proto jak jsem zmínil by mi nešlo o výkon,ale o Nm a plochou křivku....aby charakter motoru zůstal zachován Pak nevidim problém s chipem...charakter auta by zůstal stejnej,jen by byl motor prostě silnější. Ono s XCčkem se ani moc sportovně jezdit nedá a nemá proto smysl se honit za max výkonem ve vysokejch otáčkách - na blbnutí mam škodofku...mě se líbí že to táhne prakticky od volnoběhu a max krouťák tam je v 1800 otáčkách....to nemá lecjakej diesel )))
Jo a s tim RSem,myslim že má i malinko vyší plnicí tlak.
Já se škodofkou byl na dvou různejch brzdách a grafy skoro jak přes kopírák. Výkon i Nm skoro shodný s předchozim měřenim. Proto myslim je lepší auto před a po úpravě odbrzdit,protože někdy tam je víc a někdy tam je i podstatně méně než deklaruje "výrobce" chipu....
Tim nechi říct že tam těch 150 kW nemůže bejt,ale kdybych si nechal chipovat auto já a byl psanej takhle velkej nárůst,určitě bych chtěl vědět že to tam opravdu je,protožě 40kW je opravdu dost....
K tomu chipování volva. Jak jsem psal,tak se mi líbí charakter nízkotlakého přeplňování který 2,4 T nabízí a proto jak jsem zmínil by mi nešlo o výkon,ale o Nm a plochou křivku....aby charakter motoru zůstal zachován Pak nevidim problém s chipem...charakter auta by zůstal stejnej,jen by byl motor prostě silnější. Ono s XCčkem se ani moc sportovně jezdit nedá a nemá proto smysl se honit za max výkonem ve vysokejch otáčkách - na blbnutí mam škodofku...mě se líbí že to táhne prakticky od volnoběhu a max krouťák tam je v 1800 otáčkách....to nemá lecjakej diesel )))
Jo a s tim RSem,myslim že má i malinko vyší plnicí tlak.
#29 Tuner: ZELENKA Škoda 130
Tak koukam skoro rok jsem tady nebyl....ani jsem toho za letošek moc nenajezdil,pár km kolem baráku. Alespoň jedna fotka z jedný ze dvou letošních projížděk. Příští rok bych rád vyrazil do Alp,tak snad se zadaří
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upload/4/51/051_2013-06-27_08-35-28_1.jpg
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upload/4/51/051_2013-06-27_08-35-28_1.jpg
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
- Bydliště: Prague
#30 Tuner: ZELENKA Škoda 130
Tak ty OZ jsou mooooc pekny na ni...
_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
#31 Tuner: ZELENKA Škoda 130
OZ jsou fajn,ale je to na nich užovka ))) Ale na každym kole to je -5 kg rotačních hmot,takže na sprinty jako dělaný,jinak dálky jezdim na 17" ATS na který to bylo stavěný. Ale mam doma jiný náboje,který to kapku (20 mm na každou stranu) rozšíří a pak to bude s 16"kama OZ akorát ....jen na to najít chuť a čas.... :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#32 Tuner: ZELENKA Škoda 130
moc hezky udělané!
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od symbiant
-
- 8 Odpovědi
- 1379 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 7 Odpovědi
- 4422 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 6 Odpovědi
- 907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 24 Odpovědi
- 919 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matteo