ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#1 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Zdravím všechny a "přispívám svou troškou do mlýna":)
Dámy a pánové...Představuji Vám mou 740:)
Celým jménem VOLVO 740GL 2,4D, r.v. 1985, vyrobena v závodě Kalmar (...takže čistokrevná švédka ..)
Původně prý dovoz z Německa, bývalé vozidlo pro rozvoz knih či něčeho takového...
Zakoupena v poněkud zbědovaném stavu v únoru 2008 za 10 000 CZK
Po cca 60 000,- investic a 105 hodinách práce :prace: vypadá tak jak vypadá
Od počátku července 2008 je v téhle kondici a dělá mi jenom radost
Ještě je na ní spousta práce, ale postupně dostává vše co potřebuje..
Už jsme spolu strávili přes 20 000 km a...je to krásné:)
Volvům zdar
Dámy a pánové...Představuji Vám mou 740:)
Celým jménem VOLVO 740GL 2,4D, r.v. 1985, vyrobena v závodě Kalmar (...takže čistokrevná švédka ..)
Původně prý dovoz z Německa, bývalé vozidlo pro rozvoz knih či něčeho takového...
Zakoupena v poněkud zbědovaném stavu v únoru 2008 za 10 000 CZK
Po cca 60 000,- investic a 105 hodinách práce :prace: vypadá tak jak vypadá
Od počátku července 2008 je v téhle kondici a dělá mi jenom radost
Ještě je na ní spousta práce, ale postupně dostává vše co potřebuje..
Už jsme spolu strávili přes 20 000 km a...je to krásné:)
Volvům zdar
- Přílohy
-
- Foto 17 122.jpg (46.95 KiB) Zobrazeno 3131 x
-
- Foto 17 123.jpg (66.92 KiB) Zobrazeno 3132 x
-
- Foto 17 120.jpg (67.38 KiB) Zobrazeno 3136 x
-
- Foto 17 121.jpg (60.87 KiB) Zobrazeno 3133 x
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#2 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
jojojo moc pěkná také máme takovou podobnou sestru v rodině
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#3 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Opravdu mooc pěkná! Bílá je prostě klasika! A navíc jde teď zase do módy! Už jsem tě po Plzni několikrát viděl, bílá sedma je v Plzni snad jediná.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#4 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
krásná práce
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#5 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
pěkná opravdu je, ale 60 000kč investic ???
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 427
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#6 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Celolak není zadarmo ...
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#7 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Děkujeme za kladné ohlasy...
Původně jsem mou 740 chtěl jako druhé auto-na víkendy a tak a nechtěl jsem si půjčovat...a tak jsem ji za 10 000 koupil s tím, že se něco občas opraví a bude se jezdit...pak se začaly objevovat různé "veselosti" a já měl volbu, zda ji ponechat osudu či se ztrátou prodat a nebo se pustit do výměn...a za ten měsíc než k tomu došlo jsem si ji natolik zamiloval, že to nešlo jinak...
Pravda, těch 60 000,- jsem neplánoval (můj odhad byl tak 30 000,-)...a navíc je to bez celolaku:), ale vyměněno je následující:
-spojka Sachs: 9 000,-
-trochu laku: 3 000,-
-věci do motoru (řemeny, nová prsa, kladky atd...): 9 000,-
-vstřiky, zařízení pro stud.start, čidlo: 3 500,-
-výměna těsnění pod vanou a nějaké drobnosti: 5 000,-
-přetěsnění čerpadla: 5 000,-
-obě nové přední pružiny: 3 000,-
-stočení předních kotoučů: 1 000,-
-nějaké ty disky na zimu a poklice: 3 000,-
-výfuk: 5 000,-
-uložení kardanu: 5 000,-
-pásy k sedačkám s předpínači z 900 co tam jsou (původní byly K.O): 1 000,-
-k tomu nějaká ta práce na výměnu výše uvedených věcí...a je z toho cca 60 000,- (na něco jsem ve výčtu možná zapomněl..
Nepočítám destičky, olej, dvě sady pneu atd (to by bylo dalších cca 15 000,-)
Celkové náklady se vším všudy (koupě, opravy, stk, provozní výměny (bez nafty): cca 83 000 Kč
Jinak ještě chladič a nějaké hadice...a bude z toho mechanicky nová 740
No a pak něco s lakem..(prý 20 000 ..., takže to až zase jindy..)
Jinak v Plzni jezdí ještě jedna bílá 740...benzin, alu z 780 (pavučiny), ale je používána jako pracovní...štafle, kýble a tak... ..Poznávačka je 1P2.....
Ale jiná bílá 740 už v Plzni a okolí asi není...a s těmihle poklicemi, 3 mi soby za zadním oknem, nálepkami Volvoklubu na držácích značek a vzpínajícím se sobem u bočního blinkru je vskutku jediná:)
Jinak za 13 měsíců co ji vlastním a z toho tak 11 měsíců provozu už má 23 000 km...
Pro zajímavost: spotřeba při klidné jízdě: 6,5L, dálnice 120 - 140 + město: 7,5L, zima město cca 8L:)
STK/ME do 5/2010...a pak se uvidí jestli zůstane na značkách pro běžný provoz nebo půjde na veteránské
Plánuji o ní napsat článek co a jak bylo, takže až se k tomu dokopu, tak bude i story..a bude to napínavé..
Původně jsem mou 740 chtěl jako druhé auto-na víkendy a tak a nechtěl jsem si půjčovat...a tak jsem ji za 10 000 koupil s tím, že se něco občas opraví a bude se jezdit...pak se začaly objevovat různé "veselosti" a já měl volbu, zda ji ponechat osudu či se ztrátou prodat a nebo se pustit do výměn...a za ten měsíc než k tomu došlo jsem si ji natolik zamiloval, že to nešlo jinak...
Pravda, těch 60 000,- jsem neplánoval (můj odhad byl tak 30 000,-)...a navíc je to bez celolaku:), ale vyměněno je následující:
-spojka Sachs: 9 000,-
-trochu laku: 3 000,-
-věci do motoru (řemeny, nová prsa, kladky atd...): 9 000,-
-vstřiky, zařízení pro stud.start, čidlo: 3 500,-
-výměna těsnění pod vanou a nějaké drobnosti: 5 000,-
-přetěsnění čerpadla: 5 000,-
-obě nové přední pružiny: 3 000,-
-stočení předních kotoučů: 1 000,-
-nějaké ty disky na zimu a poklice: 3 000,-
-výfuk: 5 000,-
-uložení kardanu: 5 000,-
-pásy k sedačkám s předpínači z 900 co tam jsou (původní byly K.O): 1 000,-
-k tomu nějaká ta práce na výměnu výše uvedených věcí...a je z toho cca 60 000,- (na něco jsem ve výčtu možná zapomněl..
Nepočítám destičky, olej, dvě sady pneu atd (to by bylo dalších cca 15 000,-)
Celkové náklady se vším všudy (koupě, opravy, stk, provozní výměny (bez nafty): cca 83 000 Kč
Jinak ještě chladič a nějaké hadice...a bude z toho mechanicky nová 740
No a pak něco s lakem..(prý 20 000 ..., takže to až zase jindy..)
Jinak v Plzni jezdí ještě jedna bílá 740...benzin, alu z 780 (pavučiny), ale je používána jako pracovní...štafle, kýble a tak... ..Poznávačka je 1P2.....
Ale jiná bílá 740 už v Plzni a okolí asi není...a s těmihle poklicemi, 3 mi soby za zadním oknem, nálepkami Volvoklubu na držácích značek a vzpínajícím se sobem u bočního blinkru je vskutku jediná:)
Jinak za 13 měsíců co ji vlastním a z toho tak 11 měsíců provozu už má 23 000 km...
Pro zajímavost: spotřeba při klidné jízdě: 6,5L, dálnice 120 - 140 + město: 7,5L, zima město cca 8L:)
STK/ME do 5/2010...a pak se uvidí jestli zůstane na značkách pro běžný provoz nebo půjde na veteránské
Plánuji o ní napsat článek co a jak bylo, takže až se k tomu dokopu, tak bude i story..a bude to napínavé..
Naposledy upravil(a) ERVÍN BARTŮNĚK dne 13 bře 2009 10:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#8 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Ještě jedna tu jezdí!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#9 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Ještě bych doladil stěrače světel a je to bomba
#10 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Jo jo, stěrače taky budou, bohužel jeden stihl někdo ulomit předtím, než jsem ji koupil....takže časem až nějaký seženu, budou i stěrače:)
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#11 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
jj stěrače mám a prosím tě kdypak si jel 140 km rychlostí
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#12 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Tak to je super.....jestli máš doma "zbytečné" stěrače, tak "bych si prosím také vzal "
No...tak si vzpomínám na cestu do Svijan, kde jsem s vypětím všech sobů doháněl šedou 760GLE 2.4TD...která mi neustále mizela z dosahu..to bude asi tím TD.. ...a přemýšlel zda chladič bude tak laskav a uchladí to..a uchladil Myslím že z výfuku vylétali všichni pavouci co tam byli..a i ti co tam nebyli...
No...tak si vzpomínám na cestu do Svijan, kde jsem s vypětím všech sobů doháněl šedou 760GLE 2.4TD...která mi neustále mizela z dosahu..to bude asi tím TD.. ...a přemýšlel zda chladič bude tak laskav a uchladí to..a uchladil Myslím že z výfuku vylétali všichni pavouci co tam byli..a i ti co tam nebyli...
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#13 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Já si stejně myslim že tam žádný pavouci nebyli. To auto jelo a to vícekrát po dálnici z kopce 180 tacho, takže pochybuju že tam na Tebe nějaký pavouci zbyli
_________________
V60 D4
V60 D4
#14 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Proboha, kdo s ní jel 180... maximální konstrukční je 155.. :?:
To radši nevědět , že byla tak potrápena..
Já zkusil max 145 tacho, ale vzhledem k tomu, že 23 let starý chladič s "umě" upravenou hadicí pro čidlo (rozříznuta a v ní "mezikus s čidlem") by to nemusel delší dobu vydržet, nehledě na podvozek, na kterém mnou nebylo měněno zatím zhola nic..
Ideální rychlost je tak 90 - 110 km/h, pak je to tichá plavná jízda.. hodná distinguované limuzíny starého střihu
Pravda, třeba TD, nemluvě o 2,3T je o něčem jiném, ale já vlastně ani rychle nejezdím.. , spíš si někdy na silnici připadám, že Ti lidé v těch malých kulatých věcech (typu Fabia 1,0 atd) pořád někam tak divně spěchají
To radši nevědět , že byla tak potrápena..
Já zkusil max 145 tacho, ale vzhledem k tomu, že 23 let starý chladič s "umě" upravenou hadicí pro čidlo (rozříznuta a v ní "mezikus s čidlem") by to nemusel delší dobu vydržet, nehledě na podvozek, na kterém mnou nebylo měněno zatím zhola nic..
Ideální rychlost je tak 90 - 110 km/h, pak je to tichá plavná jízda.. hodná distinguované limuzíny starého střihu
Pravda, třeba TD, nemluvě o 2,3T je o něčem jiném, ale já vlastně ani rychle nejezdím.. , spíš si někdy na silnici připadám, že Ti lidé v těch malých kulatých věcech (typu Fabia 1,0 atd) pořád někam tak divně spěchají
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#15 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
počkej až moje Léna bude mít řidičák, to potom budete moci jezdit spolu tu ideální rychlostERVÍN BARTŮNĚK píše:Proboha, kdo s ní jel 180... maximální konstrukční je 155.. :?:
To radši nevědět , že byla tak potrápena..
Já zkusil max 145 tacho, ale vzhledem k tomu, že 23 let starý chladič s "umě" upravenou hadicí pro čidlo (rozříznuta a v ní "mezikus s čidlem") by to nemusel delší dobu vydržet, nehledě na podvozek, na kterém mnou nebylo měněno zatím zhola nic..
Ideální rychlost je tak 90 - 110 km/h, pak je to tichá plavná jízda.. hodná distinguované limuzíny starého střihu
Pravda, třeba TD, nemluvě o 2,3T je o něčem jiném, ale já vlastně ani rychle nejezdím.. , spíš si někdy na silnici připadám, že Ti lidé v těch malých kulatých věcech (typu Fabia 1,0 atd) pořád někam tak divně spěchají
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 294
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Morava
- Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003
#16 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
ERVÍN BARTŮNĚK píše:Proboha, kdo s ní jel 180... maximální konstrukční je 155.. :?:
To radši nevědět , že byla tak potrápena..
Já zkusil max 145 tacho, ale vzhledem k tomu, že 23 let starý chladič s "umě" upravenou hadicí pro čidlo (rozříznuta a v ní "mezikus s čidlem") by to nemusel delší dobu vydržet, nehledě na podvozek, na kterém mnou nebylo měněno zatím zhola nic..
Ideální rychlost je tak 90 - 110 km/h, pak je to tichá plavná jízda.. hodná distinguované limuzíny starého střihu
Pravda, třeba TD, nemluvě o 2,3T je o něčem jiném, ale já vlastně ani rychle nejezdím.. , spíš si někdy na silnici připadám, že Ti lidé v těch malých kulatých věcech (typu Fabia 1,0 atd) pořád někam tak divně spěchají
Já ti tu "distinguovanou limuzínu starého střihu" pošlu na několika obrázcích, abys viděl co takové dámy, když je trošku poladíš a polechtáš dovedou. To by ses bavil, divil, ale možná, že by ti jich bylo i líto. Ať žijí plastové pásky!!!!!!!!
#17 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Pošli:)
Vím o různých 700 co umí leccos - motor z Camara, Mustangu, nebo upravený VOLVO 2,3T s 375 HP...ale to nejsou 2,4D...
Z 2.4 D bez Turba se dá vykouzlit opravdu jen těch 82 sobů (losů či něčeho jiného.. a to měl ten motor (alespoň co vím..) původně jen 75 HP (pro VOLVO se zvyšoval výkon..na 82 HP )
Na druhou stranu...motor má o 2 HP vyšší výkon než 5ti válec MB 300D (W123), nemluvě o MB 240D..
Ale jezdit se s 2.4D dá..jen ty kamiony na dálnicích do kopce prostě nejde předjet.. ..ale spotřeba potěší
Jo, takové 2.4TD se zvýšeným, výkonem ze 780....
Vím o různých 700 co umí leccos - motor z Camara, Mustangu, nebo upravený VOLVO 2,3T s 375 HP...ale to nejsou 2,4D...
Z 2.4 D bez Turba se dá vykouzlit opravdu jen těch 82 sobů (losů či něčeho jiného.. a to měl ten motor (alespoň co vím..) původně jen 75 HP (pro VOLVO se zvyšoval výkon..na 82 HP )
Na druhou stranu...motor má o 2 HP vyšší výkon než 5ti válec MB 300D (W123), nemluvě o MB 240D..
Ale jezdit se s 2.4D dá..jen ty kamiony na dálnicích do kopce prostě nejde předjet.. ..ale spotřeba potěší
Jo, takové 2.4TD se zvýšeným, výkonem ze 780....
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
a to existuje i 200D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#19 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Pěkná práce Ervíne , ať vám to dlouho jezdí.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#20 ERVÍN BARTŮNĚK - VOLVO 740 GL 2.4D 1985
Jsou nějaké novinky?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 16 Odpovědi
- 2386 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 181 Odpovědi
- 16154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 42 Odpovědi
- 5634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 13 Odpovědi
- 1150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 4 Odpovědi
- 1056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hamersky